[FINISHED] [CF 2021, Patrouilletopic] The road is long up ahead - vr mei 07, 2021 4:55 pm
Ace Specter
Crescent Moon
| Het leven kon soms toch raar lopen. Het ene moment leefde hij alleen in een appartementje in Jubilife City en had hij met niemand zaken en het volgende moment moest hij al zijn spullen pakken, naar Hearthome City verhuizen en had hij er opeens een vriend bij. Of iemand die toch aardig in de buurt kwam van een vriend. Ace was Finn op korte tijd gaan tolereren en dat was ook de reden waarom hij in had gestemd om te gaan patrouilleren bij het festival. Er zouden vast wel andere Crescent Moon-leden zijn die ze tegen zouden komen waaronder die irritante Lucie, maar voor nu zouden het gewoon hem en Finn zijn en eigenlijk vond hij dat wel oké. Hij had Inpulsa, Avian en Igneel uit hun bal gelaten. Avian zouden zijn constante ogen in lucht zijn en Igneel en Inpulsa… tja, op de grond. ”Inpulsa, dit is puur werk,” waarschuwde hij de Electric type. ”Dat wil zeggen geen verstoring van de rust van de festivalgangers, geen aandachttrekkerij en niet snuffelen aan alles en iedereen en je ook niet af laten leiden door eten. Begrijpen we elkaar?” De Elekid rolde met haar ogen. ”Als je niet doet wat ik zeg, dan keer ik je meteen terug je bal in en dan laat ik je er de rest van de dag niet meer uit.” Inpulsa trok een pruillipje naar hem, maar toen Ace streng bleef kijken, gaf ze uiteindelijk wel een knikje. Ace knikte terug en richtte zijn blik naar opzij. Finn zou elk moment hier moeten zijn en dan konden ze beginnen. Hopelijk zou er niks raars gebeuren. Een rustige dag zou ook wel eens chill voor hem zijn. @Finn Strider @Connor Nolan |