Sparks & glitters - ma mei 10, 2021 12:31 am
Ty Cassidy
Researcher
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 3
CHARACTER INFO OOC INFO | Een kleine glimlach speelde om haar lippen. Ze hadden haar gevraagd of ze Ty wilde ondersteunen – inmiddels kende ze zijn naam gelukkig al wel – bij het aanwezig zijn om zijn professor één dag te ondersteunen en ze had ook al vernomen dat hij haar ook zou helpen als zij moest gaan voor haar dagje bij de professor om haar te ondersteunen. Ze vond het fijn dat Ty er niks op tegen leek te hebben dat zij hem zou helpen en ze vond het fijn dat ze elkaar zo konden ondersteunen. Ze had het ook wel leuk gevonden als het met een andere researcher zoals haar jeugdvriend was geweest, maar bij hem was het toch net een andere sfeer dan bij Ty. Bij Ty moest ze tenminste niet de hele tijd sarcastische, droge of botte opmerkingen incasseren en dat was ook wel eens een aangename verandering. De lab van de professor van Ty bevond zich in Sunyshore City en omdat Evelyn al naar het oosten was gereisd voor naar het festival te gaan, was ze dus in de buurt en was het vrij gemakkelijk om de stad te bereiken. Ze had Suco uit zijn bal gelaten omdat ze aan hun band moesten werken en omdat ze dacht dat de Golbat haar wel goed kon helpen. Ze zag het lab al in de verte opdoemen en zag ook Ty staan. Het was alweer even geleden dat ze hem had gezien en dus was ze niet verrast dat hij nieuwe aanwinsten had, maar wel wélke. ”Hey,” sprak ze begroetend en ze kneep kort in Ty’s arm om zijn aandacht te trekken. ”Is dat een traited Pokémon?” vroeg ze vervolgens bijna ongelovig aan de jongen, haar ogen twinkelend terwijl ze naar de Fire type Luxio keek. Suco was inmiddels dichterbij komen vliegen om Ty en zijn Pokémon ook te begroeten. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Evelyn trok een klein pruillipje naar Ty toen hij zijn woorden sprak. ”Bel me de volgende keer als je weet dat je Luxio weer opnieuw gaat evolueren. Dan kan ik erbij zijn,” grinnikte ze, al meende ze het wel. Het zien evolueren van een traited Pokémon moest vast een geweldige ervaring zijn. ”Dat is een speciale manier om een teamgenoot te verkrijgen. Ik weet zeker dat de Luxio het goed bij je heeft,” zei ze op een warme toon tegen de man. Haar blik gleed naar Suco toen deze begroet werd door een Rotom. Een Rotom. Wauw. Ty had al wel erg veel geluk gehad met zijn team. Net zoals een traited Luxio was een Rotom ook niet iets wat je elke dag tegenkwam, al had ze het idee dat het nu wel meer voorkwam dan toen de Pokémon nog maar pas ontdekt was. ”Het ziet er naar uit je weer hard aan je team gewerkt hebt. Waar is je Cutiefly?” vroeg ze vervolgens verwonderd. Waarschijnlijk nog in haar bal. Evelyn wees over haar schouder naar Suco. ”Ik heb ook niet stilgezeten,” zei ze met een grijns. ”Dat is Suco. Pebble en Inferno zijn beiden geëvolueerd en ik heb onlangs een Nickit gevangen, welke ik ook heb geëvolueerd in een Thievul.” Er was toch wel een beetje trots op te merken in haar stem terwijl ze dat vertelde. Een evolutie was echt prachtig om te aanschouwen, maar als het er één van jezelf was, maakte dat het allemaal nét wat specialer. |
| Researcher - Rank 3 no items used Bij de woorden van de vrouw kwam een klein, onschuldig glimlachje op zijn lippen. Ergens, tho, voelde hij zich best schuldig dat hij haar niet had ingelicht, waardoor hij even slikte en zijn ogen afwende. Hij was niet zeker of ze het meende, of ze echt van slag was dat ze de evolutie van zijn traited Pokémon niet had gezien. Hij keek echter langzaam terug op bij de volgende woorden van Evelyn en knikte even. Sébastien leek in ieder geval erg blij te zijn met het feit dat hij deel uitmaakte van dit team. Ty was ook best blij dat hij de Shinx had kunnen vangen, aangezien hij de Pokémon niet had willen forceren in een situatie die hij niet wilde. Wat hij had gezien was alles behalve gezond voor het beestje geweest. De man knikte even rustig op de volgende woorden van de dame, maar slikte even toen ze over Charlotte begon. "Charlotte heb ik aan een andere researcher gegeven. Hij gaf aan meer met haar te kunnen dan ik," Hij zuchtte even zachtjes en liet zijn ogen naar de grond glijden. Hij wist dat dit het beste was voor de shiny, maar hij kon het nare gevoel maar niet van zich af krijgen. Waarom voelde hij zich zo schuldig? de Pokémon zou veel beter af zijn bij een team dan in een box. Hij keek echter op toen ze begon over haar eigen Pokémon. Hij glimlachte zachtjes en knikte even. "Dat is fijn om te horen. Dat klinkt als best een sterk team," HIj haalde even diep adem en zuchtte zachtjes, het verdriet dat in zijn hoofd rond tolde zorgde ervoor dat zoal Sébastien als Charlie even opkeken. De Luxio duwde zijn kop tegen het been van zijn trainer aan terwijl de electric ghost type even zachtjes een por gaf tegen de wang van Ty. De man schudde even zijn hoofd en leunde wat weg van de Rotom met een klein lachje op zijn gezicht. Het was lief dat ze hem probeerden op te vrolijken, maar de schuldgevoelens konden nu eenmaal niet zo makkelijk weg gecijferd worden. sébastien LV 28 clara LV 27 charlie LV 25 ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? |
CHARACTER INFO OOC INFO | Evelyn’s glimlach verflauwde wat toen Ty aangaf dat hij zijn Cutiefly had weggegeven. Niet omdat ze hem iets verweet, maar omdat ze de emotie opmerkte in zijn stem en het zag in zijn blik. Ze verkleinde de afstand weer wat tussen hun zodat ze haar hand op zijn arm kon leggen. ”Ik zou je er niet te schuldig over voelen,” sprak ze op een sympathieke toon. ”Als een andere researcher meer kon met haar en ze niet helemaal in jouw team paste, dan heb je een verstandige keuze gemaakt om haar weg te doen. Ik denk dat je je nog schuldiger had gevoeld als je haar in je team had gehouden en je had haar weg laten rotten in een box, toch?” Ze richtte kort haar blik naar Suco en naar haar Poké Ball’s die nog aan haar riem hingen. Ze zou het niet kunnen verdragen om één van hun weg te doen, maar zij had ook specifiek voor ze allemaal gekozen en ze pasten perfect binnen haar team. Het verbaasde haar niet heel erg dat Ty zijn Cutiefly weg had gedaan, want als ze nu naar zijn team keek, dan leek Cutiefly daar inderdaad geen onderdeel van uit te kunnen maken. Hoe crue dat dan ook mocht zijn. Ze glimlachte toen Ty zei dat het klonk alsof ze een sterk team had. ”Ik had het niet beter kunnen treffen,” sprak ze met een twinkelende blik in haar ogen. Ze kneep nog eens bemoedigend in zijn arm en liet hem toen los, want ze waren inmiddels aangekomen bij het lab van de professor van Ty. Evelyn liet Ty eerst naar binnen gaan omdat het zijn professor was en ze de twee wat ruimte wilde geven. |
| Researcher - Rank 3 no items used De man slikte even en keek op naar Evelynn toen haar hand een weg vond naar zijn arm. Kalm luisterde hij naar haar woorden. De man knikte een enkele keer, maar zelfs met al die benadrukking kon hij het spijt en verdriet niet weg duwen. Hij slikte dan ook even en bracht een klein, geforceerd glimlachje op zijn gezicht. "Ik zal ook Clara weg moeten doen... Uiteindelijk," Waar? Geen idee. Hij zou haar het liefst terug willen vrijlaten, maar door de regeling in Sinnoh was dat geen mogelijkheid. HIj keek dan ook even op naar de dame en glimlachte zachtjes op haar laatste woorden. Zijn ogen dwaalden af naar het gebouw en even gleed een zucht van zijn lippen. "Denk je dat ze boos zal zijn?" Charlotte was immers de starter geweest die hij van Willow had gekregen. Sébastien keek even schuin op naar zijn trainer en duwde zijn neusje zachtjes tegen zijn been aan. Ty glimlachte zachtjes naar hem en zuchtte even. De blik in de ogen van de traited Pokémon was duidelijk en zelfzeker; iets dat hijzelf niet in zich had. Hij grinnikte dan ook en knielde even neer om zijn Luxio te aaien. Charlie kwam er ook bij en stak enthousiast zijn armdingen de lucht in. Ok... Ja, nu was geen tijd om te twijfelen. Even keek hij naar de andere researcher voordat hij kalm naar binnen wandelde, de deur even open houdende voor zijn Pokémon en Evelynn. Toen iedereen binnen was besloot hij de balie te benaderen en gaf hij aan waarom ze hier waren. De dame knikte een enkele keer blij naar hem, voordat ze verdween. Zuchtend keek hij even om naar Evelynn, spanning was duidelijk te zien in zijn ogen. sébastien LV 28 clara LV 27 charlie LV 25 ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? |