Switch account

Let the journey begin [OPEN] - ma apr 05, 2021 8:21 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Rank: 2

Let the journey begin [OPEN] BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kalme blik was in zijn ogen te vinden terwijl hij voor de laatste keer alles nakeek. Hij had zijn Dratini uit zijn bal gelaten en op zijn schouder laten rusten. Slugma zat nog veilig in zijn bal. Slugma was het hevigste karakter van de twee en Lance wilde hem even aan de omgeving laten wennen voordat hij hem uit zijn bal zou laten. Dratini was iemand die hij vanaf kinds af aan had gekregen en dus met heel zijn hart vertrouwde. Een glimlach gleed om zijn lippen toen hij voelde hoe de Pokémon zijn kopje tegen Lance’s wang aanlegde en Lance reikte met zijn hand naar het lichaampje om dat een klopje te geven. “Laten we dan maar eens gaan,” zei hij met een knikje tegen zijn Dratini. Hij had nog niet echt een idee wat hij wilde gaan doen. Zijn uiteindelijke doel was natuurlijk de Champion worden, maar hij had geen vast plan van waar hij als eerste naartoe wilde reizen. Hij wilde eigenlijk gewoon zien wie hij zou ontmoeten op zijn reis en natuurlijk wat trainers vinden zodat hij ervaring op kon doen. En Pokémon vinden om zijn team mee aan te vullen. De roodharige stak zijn handen in zijn zakken en begon op zijn gemakje naar de uitgang van Sandgem Town te lopen, het avontuur op hem laten inspelend.
Re: Let the journey begin [OPEN] - di apr 06, 2021 2:02 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Rank: 02

Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leunend tegen het grote bord waarop in houterige letters ‘Sandgem Town’ geschreven stond, staarde Spencer naar de weg voor hem. Hij had zoals gewoonlijk een beker dampende koffie in zijn hand en nam daar gretige slokken van. Hij moest de hele weg terug naar Jubilife City lopend afleggen omdat hij het kleine beetje geld in zijn zak had uitgegeven aan de beker koffie en met zijn stomme kop was vergeten genoeg over te houden voor een taxi terug. Hij stond hier nu al een tijdje terwijl hij overwoog of hij ermee weg kon komen om zich ziek te melden en een nachtje hier bij een vriend kon blijven slapen. Net toen hij zich dat bedacht vielen zijn donkerbruine ogen op een man met wel erg extravagant haar en een dratini om zijn nek. Het was een joch die hij niet veel jonger dan hijzelf schatte. Opgewekt met een sprongetje in zijn pas beende hij naar hem toe. “Hey, maat, mag ik je vergezellen op weg naar Jubilife City?” Vroeg hij opgewekt. “Ik neem aan dat je die kant opgaat?” Natuurlijk ging hij dat. Er lag niets anders van interesse tussen dit saaie hol van een stad en het metropole wat Jubilife was.
Re: Let the journey begin [OPEN] - di apr 06, 2021 2:20 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart

Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was nog niet eens zo heel ver naar zijn tocht naar de uitgang van Sandgem Town toen hij opeens een stem achter zich hoorde. Lance draaide zijn hoofd naar opzij en zag dat een jongeman hem naderde, niet veel ouder dan hemzelf. Hij had donker haar, droeg een bril en Lance dacht eerlijk gezegd niet dat hij een trainer was. Hij wist niet waarom, maar hij kreeg dat gevoel gewoon. ”Dat zou ik wel leuk vinden,” sprak Lance en hij gaf een knikje naar de jongeman naast zich. ”Ik was inderdaad van plan om naar Jubilife City te gaan en vanaf daar te zien waar ik naartoe zou gaan.” Misschien waren er nog wel interessante Pokémon om aan zijn team toe te voegen, wie weet. Hij draaide zich naar het nieuwe gezelschap toe en stak zijn hand uit. ”Mijn naam is Lance, aangenaam om kennis met je te maken.”

Re: Let the journey begin [OPEN] - di apr 06, 2021 5:28 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
De jongeman ging op zijn verzoek in en Spencer glimlachte dankbaar. Mooi, nu zou hij zich niet dood vervelen op zijn weg terug. Wie weet kon hij de ander wel een beetje uithoren over het een en ander. Zonder teveel over zichzelf prijs te geven, natuurlijk. Dan was het spelletje niet meer leuk, “Gaaf, klinkt goed, bro. Jubilife is een prima stad om je reis te beginnen,” Mompelde Spencer goedkeurend. “Wie weet kun je er een tijdje blijven. Voor je het weet ben je opgeslokt en wil je nooit meer weggaan,” Bedoelde hij dat op een sinistere manier? Tja, misschien wel een beetje. Het gedeelte waar hij woonde was nou niet echt vrij van criminaliteit, in tegendeel. “Aangenaam kennis te maken Lance, ik ben Spencer.” en hij stak de ander een hoffelijke hand toe.
Re: Let the journey begin [OPEN] - di apr 06, 2021 8:57 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart

Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lance grinnikte zachtjes toen de jongen zijn woorden sprak. ”Ik denk dat dat een kleine kans is. Ik ben op weg om Champion te worden en dan kan ik het me niet permitteren om te lang op één plaats te blijven,” legde hij op een beleefde toon aan de jongen uit. De jongen nam zijn hand aan en stelde zich voor als Spencer, waar Lance een knikje op gaf. ”En waarvoor ben jij op pad gegaan, als ik het mag vragen?” vroeg hij op een beleefde toon aan de jongen, hem een knikje gevend en zijn hand weer loslatend nadat ze die kort hadden geschud. Hij had inmiddels al ontdekt dat niet iedereen op reis ging om trainer te worden en hij was benieuwd of zijn gevoel juist zat en deze jongen inderdaad geen trainer was, maar wel iets anders.

Re: Let the journey begin [OPEN] - wo apr 07, 2021 4:24 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Lance scheen niet van plan te zijn om lang in Jubilife te blijven. Hij, net als vele andere, had het pad der kampioenen gekozen. Of, nou ja, dat wilde men je laten geloven. Het piepkleine deel wat uiteindelijk zich aan de Elite 8 kon wagen, werd meestal geen champion. Maar wie was hij om deze arme ziel zijn droom nu al in duigen te slaan? "Cool, ambitieus van je." Knikte hij met bemoedigend. "Oh, nou ik heb besloten de nobele weg der researchers te bewandelen om de geheime der pokémon evoluties te kunnen ontrafelen en de antwoorden der mysteries op te lossen," Hij wierp de ander een scheve grijns, geamuseerd. "Maar ik woon in Jubilife in een donkere kelder waarvan de huur veel te duur is en de buren te luidruchtig. Ook heb ik een pokémon gekregen die niet eens evolueren kan dus ik denk dat ik voorlopig het nog niet ver in mijn carrière ga schoppen," voegde hij er luchtig met een achteloze schouderophaal aan toe. Hoewel hij een vlammende passie had voor het vooruitzicht om ooit een échte professor te worden, werkte hij er nou niet echt gretig naartoe. Meer op een slakkengangetje vol afleidingen onderweg. Spencer liet zijn ogen telkens naar Lance's Dratini glijden. Zijn eigen Salandit zat veilig in zijn zak opgeboren in zijn pokébal. Wat hij er wel niet voor zou doen om zijn armzalige excuus voor een Pokemon te ruilen met Lance's Dratini..
Re: Let the journey begin [OPEN] - za apr 10, 2021 10:30 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart

Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lance glimlachte en gaf een knikje. ”Ik doe mijn best,” was zijn antwoord. En dat deed hij ook. Hij zou niet echt in een slakkengangetje werken, maar hij ging ook niet snel snel doen om gewoon de eerste te kunnen zijn. Hij wilde de tijd nemen om zijn Pokémon op een correcte manier op te voeden en het zou sowieso afgang zijn als hij zijn eerste gevecht al overnieuw moest doen omdat hij te snel was geweest. Zijn blik gleed naar Spencer toen deze hem vertelde over zijn eigen ambitie. ”Ik snap wat je wilt zeggen, maar ik geloof dat als de wil er is, je ver kunt komen. En Pokémon die niet kunnen evolueren, kunnen ook sterk zijn. Kijk maar naar Tauros bijvoorbeeld,” zei hij op een bemoedigende toon tegen de jongen. Dratini merkte inmiddels de blik van de jongen op en kronkelde een beetje ongemakkelijk met zijn lichaam terwijl hij wegkeek van de jongen. ”Waarom probeer je je geen andere Pokémon te vangen?” vroeg Lance en hij haalde zijn schouders op. ”Of misschien kunnen we een gevecht doen zodat je Pokémon wat training krijgt?" Ook hij merkte de blik van Spencer op, maar schreef het af als nieuwsgierigheid. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand naar zijn dragon type staarde, dus Lance zocht er niet te veel achter.
Re: Let the journey begin [OPEN] - ma apr 12, 2021 2:09 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Spencer had zijn blik losgetrokken van Lance's Dratini en vernauwde nu zijn ogen ietsje terwijl hij de man vanuit zijn ooghoek in de gaten hield. Hij klonk als zo'n zoetsappige optimist die hem vast een nare vent zou vinden als hij wist hoe weinig waarde hij aan een pokémon hechte wat niet evolueren kon. Dat onderstreepte Lance alleen maar meer toen hij zijn eigen Tauros als voorbeeld aanhaalde. Het bracht een zure smaak bij hem in de mond. Gelukkig kon Lance niet zien hoe hij met zijn ogen rolde toen hij zogenaamd deed alsof hij interesse toonde in een Bidoof die een struik in sprong links van hen. Spencer vond het klinken als een hele hoop geleuter. Wat kon hem dat nou schelen hoe sterk zijn Tauros was? Tauros zou altijd een Tauros blijven. Hij hield niet eens die mysterieuze energie vast om te evolueren. De evolutie had pokémon als Tauros en zijn eigen mannelijke Salandit zwaar benadeeld. "Hmm, ja dat moet ik een keer gaan doen," mompelde hij met een zucht toen Lance voorstelde dat hij een keer een pokémon moest vangen. Als hij zo'n mooie Dratini kon vinden- absoluut. Spencer stopte bij Lance zijn volgende voorstel en overdacht dat eventjes. Hij had aanvankelijk geen enkele interesse gehad in een pokémon gevecht. Hij vond zulke zaken een ware verspilling van zijn tijd. Maar.. - Er trok een valse grijns over zijn gelaat. Hij dacht eraan wat voor een poets hij zijn luie Salandit kon bakken door hem te laten vechten met Lance zijn Dratini. Oh, wat zou Sal hem daarvoor haten. "Ja, dat klinkt wel als een goed idee. Ik doe het niet veel en kan de training gebruiken. Een researcher moet immers ook die kant van het vak begrijpen," Besloot hij met een knik. Hij viste Sal zijn pokébal uit zijn zak, gooide die op en riep de Salandit tevoorschijn. Salandit verscheen tussen Lance en Spencer in, opende zijn ogen slaperig en keek van Spencer naar Lance met een duidelijke 'Wat doe ik hier?' in zijn ogen.  
Re: Let the journey begin [OPEN] - do apr 15, 2021 7:47 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart

Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lance had niet in de gaten dat de jongen naast hem allemaal gezichten aan het trekken was omdat hij zijn blik naar voren had gericht en richtte zijn blik pas weer naar opzij toen Spencer zijn woorden sprak. De jongen leek in te willen stemmen met zijn plan en Lance gaf hem een knikje. ”Laten we in dat geval een één op één gevecht hebben,” zei hij tegen de jongen, waarna hij een paar stappen naar achteren deed en knikte naar zijn Dratini. De Pokémon kroop via Lance’s lichaam naar beneden en ging tegenover zijn tegenstander staan, een uitdagende blik in zijn ogen. Lance onderdrukte een lachje toen hij de verwarde blik in de ogen van Salandit zag. Misschien mocht een ander Spencer in dit geval voorlaten, maar als het aankwam op gevechten was Lance allesbehalve terughoudend en was hij één en al uitdaging. Hij knikte dus naar zijn Dratini en richtte zijn hand naar voren. ”Dratini, gebruik eerst je Thunder Wave en stuur daarna een Twister op hem af!” riep Lance naar zijn Pokémon. Dratini knikte en concentreerde zich waardoor er een kleine schokgolf van hem af kwam en richting de Salandit ging, waarna er een kleine wervelwind ontstond en hij deze vervolgens op de Salandit afstuurde. Als de Thunder Wave raak zou zijn, was de kans groot dat Twister ook raak zou zijn.
Re: Let the journey begin [OPEN] - vr apr 16, 2021 1:01 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
De dratini van Lance zag er een stuk enthousiaster uit over de situatie. Lance had weinig moeite om hem aan te sturen en begon met een thunder wave en twister. De thunder wave raakte doen. “Smog!” Salandit gehoorzaamde tegen alle verwachtingen in en blies een stinkende, bijtende, dichte zwarte rookwolk uit zijn bek die al gauw zowel hem als dratini helemaal opslokte. Hier was hij in zijn element ook al was Sal dan paralyzed. De twister miste. “Ember,” en vanuit ergens uit de mist vlogen ronde vuurballetjes zo snel als kogels op dratini af.

Re: Let the journey begin [OPEN] - za apr 17, 2021 1:49 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart

Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lance dacht snel na toen de stinkende rookwolk in Dratini’s richting kwam. ”Blaas die Smog weg met je Twister!” De Smog loste op in het niks, maar dat kon niet van de Ember gezegd worden: Dratini kneep kort zijn oogjes samen en liet een klagend geluidje ontsnappen toen hij geraakt werd door de aanval. Gelukkig waren Fire type attacks niet erg sterk tegen een Dragon type en liet de Ember geen burn achter, dus op dat vlak hadden Lance en zijn Dratini wel het voordeel. En al zou het dat wel gedaan hebben, dan zou Dratini met zijn ability Shed Skin nog in het voordeel zijn. ”Vuur opnieuw een Twister op hem af!” riep hij naar zijn Dratini, want Wrap was niet echt sterk en voor de rest hadden ze niet heel veel aanvallen. Dus dan moest het maar zo.
Re: Let the journey begin [OPEN] - zo apr 18, 2021 8:36 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
De ember-aanval trof doel en Dratini slaakte een kreetje. Sal keek even achterom naar Spencer met een ‘Zo goed?’ blik, maar Spencer schudde alleen maar zijn hoofd en zei woordeloos: ga door! Hij wist dat vuur aanvallen niet erg veel aanrichtte bij zoiets ruws als een Dratini, maar dat maakte niet uit. Hij was hier niet om te winnen maar om de ander een plezier te doen. Dat en om zijn eigen Salandit eens lekker dwars te zitten. Hoewel Spencer nog opdracht gaf om te ontwijken, raakte de Twister hem wel en wankelde zijn Salandit achteruit. Voordat Spencer iets kon zeggen, vuurde hij nog een ember af. “Nog een smog!” riep hij, wat anders moest hij doen? Sal verdween in de mist wat Spencer de gelegenheid gaf om zangerig: “Scratch en maak daarna meteen dat je wegkomt!” te roepen. Salandit dook op uit de mist en schoot op Dratini af.
Re: Let the journey begin [OPEN] - za apr 24, 2021 10:33 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart

Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er volgde een heel arsenaal aan aanvallen. De Ember werd ontweken, maar Dratini had geen tijd om de giftige wolk van de Smog te ontwijken en Lance keek kalm toe hoe Dratini een poison status opliep. Na enkele seconden verdween de status en Lance glimlachte. Shed Skin werkte niet altijd, maar in dit geval duidelijk wel en daar was hij tevreden mee. ”Verras hem met je Thunder Wave zodra hij uit die mist komt, Dratini!” riep hij naar zijn Dragon type. Hij hoorde Dratini strijdlustig een geluidje maken en elektriciteit bouwde zich op tussen zijn vinachtige oren, waarna hij deze op de Salandit afvuurde. ”Volg meteen op met Twister! Probeer hem uit je buurt te houden, Dratini!” liet Lance erop volgen, waarna hij naar voren wees. Als zowel de Thunder Wave als de Twister hun doel zouden treffen, dan zou hij weer sterk in het voordeel komen. Maar dan moesten ze beiden natuurlijk wel raak zijn.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: