Switch account

Re: Let's do this... - di jul 20, 2021 11:48 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Rank: 03

Let's do this... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bella keek Adam toch iets wat vertwijfeld aan. Voordat ze helemaal achter Mace zijn rug verdween. Dat was al enige vooruitgang. Anders dook ze altijd direct weg. “Ze is heel erg verlegen. Neem het haar niet kwalijk.” Legde hij toen aan Adam uit. “Ze laat zich aan je zien. Dat is al heel wat en verteld ook wat over jou.” Toen Adam vertelde over het eerlijk verdelen, knikte hij. “Dat vind ik zelf ook altijd heel erg belangrijk. Ze moeten zich allemaal gelijkwaardig voelen. Ik hou immers ook van allemaal evenveel. Ik denk dat ik er nog twee bij laat maken bij de juwelier.” Er brak weer een lach op zijn gezicht door. Ja, dat was een idee. Hij pakte het glas water van tafel en dronk deze leeg. Daarna stopte hij het kettinkje heel voorzichtig weer in het doosje en kwam overeind. “Kom laten we het zeil in het gat leggen.” Hij liep weer naar het zeil toe en pakte een punt vast, die hij naar het gat begon te slepen. Bella was inmiddels weer onder zijn haar in zijn nek gekropen. Daar zat ze in ieder geval veilig, dat wel.
Re: Let's do this... - di jul 20, 2021 2:24 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Rank: 3

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ahja, begrijpelijk. Soms heb je van die pokémon, en tevens ook mensen. Hij kon alleen maar hopen dat Bella in de loop van de tijd aan haar verlegenheid kon werken. Het was natuurlijk niet moreel fout van haar om verlegen te zijn, maar het zou toch enorm in de weg kunnen staan. Adam hoopt gewoon dat iedereen het meeste uit hun leven kan halen. En als hij de filosofie mag geloven, kan angst zorgen voor negatieve consequenties voor de maatschappij in extremere gevallen. Hij glimlachte naar Mace en knikte. Hij dacht dat Mace haar vast wel zou kunnen helpen met haar verlegenheid. Vervolgens ging Mace in op wat Adam eerder had gezegd over zijn ouders. Het was zowaar net alsof hij zijn eigen vader hoorde spreken, en was daar dan ook even stil van. Het verschil tussen zijn vader en Mace was dat Mace toch wel significant meer aandacht aan hem besteedde op het moment. Meestal als Adam op bezoek was bij zijn vader was die vaak bezig met het een of het ander. Altijd aan het werk, of ergens aan aan het klussen. En dat deed hij het liefste alleen. Hij wilde niet dat nu hij nog mobiel was zijn kinderen hem moesten helpen. Hij was de vader, en de vader zorgt voor de kinderen. Niet andersom. Enerzijds mooi, maar anderzijds zouden ze mooie dagen kunnen hebben waarop ze samen konden klussen. Achja, misschien ooit. Adam stond op en volgde Mace naar het zeil. Hij pakte een van de andere punten en samen sleepten ze het over het gat. Barry was er rustig achteraan gewaggeld. Hij had slaapbeentjes op het moment. Adam zakte al eens door zijn knieën om het zeil in de vorm van het gat te drukken. "Wat doet u eigenlijk voor werk meneer Mace, als ik vragen mag?"
Re: Let's do this... - di jul 20, 2021 9:30 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Samen trokken ze het zeil goed. Toen vroeg de jongeman wat oor werk hij deed. “Ik heb een hele tijd in Jubilife city gewerkt, maar ik heb mijn baan opgezegd nu mijn kinderen volwassen zijn. Mijn doel is nu om een goede researcher te worden.” Vertelde hij toen aan hem. “En jij dan beste Adam?” Glimlachte hij vervolgens. Even keurde hij de vijver. Het leek prima zo. Perfect eigenlijk wel. Nu alleen het water nog. Hij liep naar de haspel van de tuinslang en trok deze uit. Die redde het alleen niet tot de vijver. Een beetje hulpeloos bleef hij op drie kwart hangen. Goed, dat had hij weer. Lachend om zichzelf stond hij daar met de nutteloze tuinslang in zijn hand. “Essy en Lissy! Ik heb jullie hulp nodig.” Even knipoogde hij naar Barry, voordat zijn Shellosen naar buiten gegleden kwamen. Helemaal blij dat ze nodig waren. Ze kwamen naar hem toe, waardoor hij voelde hoe Bella snel van hem afsprong en de boom weer in kroop. Het werd haar nu toch wel iets te druk. Essy en Lissy kropen op zijn schouders. “Ik wil dat jullie Water Gun op de vijver doen, zodat er water in komt. De tuinslang redt het niet.” Zijn Shellosen sprongen weer van zijn schouders en spoten een straal water in het gat. In zijn ooghoek zag hij Elec, toch wel iets nieuwsgierig geworden, in de deuropening verschijnen.
Re: Let's do this... - di jul 20, 2021 11:41 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

"Oh interessant zeg. Een Researcher. Ik ben zelf een lid van de Crescent Moon." Dat laatste zei hij extra trots. "Wat onderzoekt u dan eigenlijk zoal?" Hij heeft zelf ook wel eens onderzoek moeten doen op de universiteit, maar hij heeft er uiteindelijk niet zijn beroep van gemaakt. Het kon bijzonder verfrissend werk zijn wist hij wel. Zijn scriptie ging over hoe je wereldbeeld kan bepalen hoe gelukkig je leeft. Een diepere stap op het idee dat je gedachtes je emoties beïnvloeden. De stelling was dat de wereld zo is zoals je die ziet. Niet altijd zoals die is. En hoe je de wereld ziet hangt af van de dingen die je meent te weten over hoe de wereld in mekaar steekt. Maarja, de kern van realiteit liet hij maar onderzocht worden door wetenschappers en filsofen, zelf had hij zich gericht op de menselijke psyche. Hij keek toe hoe de hulptroepen werden ingeschakeld. Hij grinnikte. Ja het zag er wel leuk uit zo'n volwassen man met een nutteloze slang. Barry draaide zijn hoofdje zijwaarts. En zo geschiedde het. Het gat werd gevuld met water. Opeens kreeg Adam een dubbel gevoel. Aan de ene kant was hij blij dat het bijna af was, aan de andere kant vond hij het jammer dat het alweer bijna af was.

Re: Let's do this... - wo jul 21, 2021 7:37 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte toen Adam aangaf dat hij het interessant vond dat hij een researcher was. Hij benoemde zelf dat hij lid was van Crescent Moon. Eerlijk gezegd verbaasde hem dat niet. De jongeman leek hem daar ook uitermate geschikt voor. “Een nobel beroep vind ik dat altijd. Hebben jullie het op het moment rustig of roept de plicht vaak?” Vroeg hij aan Adam. De jongeman vroeg op zijn beurt wat hij vooral onderzocht. Hij wees naar Essy en Lissy, die op dat moment begonnen om het gat met water te vullen. “Mijn hoofdonderzoek is de pokémon die uit verschillende gebieden komen, er iets anders uit zien, maar verder gelijk lijken te zijn. Of er toch verschillen tussen ze zitten, of dat het enkel hun uiterlijk is die anders is. Ik heb nu beide Shellosen en ik hoop binnenkort ook de red-striped form Basculin te vangen. Dat wil alleen nog niet helemaal vlotten. Ik wil die graag in mijn favoriete meer vangen, maar ik geef niet op.” Grijnsde hij toen naar de jongeman. “Ho maar Essy en Lissy.” De vijver zat zo wel vol genoeg. “Nu moeten we nog een mooie grote steen vinden, anders gaat Sem niet blij met mij zijn. Elec wil jij helpen tillen?” Het ging tot nu toe nog goed met zijn rug, dat wilde hij graag zo houden. Hij ging het Adam ook niet aan doen om zoiets zwaars te tillen, mochten ze iets vinden wat geschikt was. Hij glimlachte toen hij zag dat zijn Shellosen al in het water gedoken waren.
Re: Let's do this... - wo jul 21, 2021 12:28 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nobel. Even keek hij opzij. Soortvan casual. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij keek terug en hij reageerde met een beleefde glimlach. Hij wist het anders echt even niet. “Als ik op de juiste plek ben op het juiste moment heb ik het druk.” Zei hij ietwat filosofisch, en een beetje humoristisch. “Maar ik ben blij met ieder beetje waar ik mee kan helpen. Niks te groot of te klein. Zolang we maar met z’n allen de goede kant op gaan.” Als het ging om goedheid de wereld in brengen dan was geen enkele actie nutteloos. Al zou het voor sommigen misschien wel nutteloos lijken. Maarja goed, je hoeft natuurlijk niet te luisteren naar anderen als je weet dat wat je doet nuttig is. Hij hoefde enkel zijn eigen getuigen te zijn. De complimentjes van buitenaf veranderde niet de schoonheid van het bieden van hulp. Aan de andere kant hielp deze houding hem niet bij het leren omgaan met complimentjes. Die zijn namelijk wel gewoon lief. “Over het algemeen zijn er tot nu toe nog niet te veel grote dingen gebeurd. We hadden laatst de bosbrand die erg ernstig was. Veel pokémon moesten verzorgd worden, maar we hebben de schade in ieder geval nog enigszins beperkt kunnen houden.” Dat was een heftige eerste opdracht voor hem geweest. Als hij daar nog aan terug dacht..

Adam luisterde aandachtig naar de uitleg van Mace. Hij wilde al heel enthousiast een voorbeeld noemen om te laten zien dat hij oprecht aan het luisteren was, maar Mace noemde zelf al twee uitstekende voorbeelden. Grappig eigenlijk dat Adam niet had gedacht aan de Shellos die letterlijk voor zijn neus stonden. Hij lachte even hardop toen Mace vertelde dat hij zijn nieuwe pokémon moest en zou vinden in een bepaald meer. Heel goed. Niet opgeven. Als je opgeeft zal het nooit lukken. Hij balde zijn vuist en deed de sterke arm emoji na. "Het klinkt als belangrijk onderzoek!"

Over sterke armen gesproken, de tijd was aangebroken om een steen te regelen. Een steen? Hij snapte niet waarom die relevant was. Maarja, hij was dan ook geen Researcher. Adam keek even om zich heen. “Vinden? Ligt die niet hier ergens in de tuin?” Barry keek meteen heel enthousiast naar Adam. Gingen ze een wandeling doen? Soms was hij echt net een Rockruff..

Re: Let's do this... - wo jul 21, 2021 8:28 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte naar Adam. Het leek bijna alsof de jongeman wat ongemakkelijk was geworden door zijn opmerking. “De grootte van iets maakt niet uit, wanneer je een ander er mee helpt.” Sprak hij toen rustig tegen hem. Hij fronste even toen Adam over de brand begon. “Ik had er over gehoord inderdaad. Echt verschrikkelijk ook voor al die pokémon, waarvan het hun thuis was. Hopen dat het bos zich snel weer hersteld.” Vervolgde hij. “Gelukkig dat jullie de brand onder controle hebben weten te krijgen.” Het gesprek ging naar zijn hoofdonderzoek en hij grinnikte bij de reactie van de jongeman. Er kwamen pretlichtjes in zijn ogen toen Adam zelfs zijn spierbal liet zien. “Voor mij is het belangrijk en daar draait het tenslotte om, niet?” Toen keek de jongeman zoekend om hem heen en kwam Barry enthousiast aangetrippeld. “Het moet echt een flinke steen zijn, met wat verstopmogelijkheden. Ik weet niet of ik die in mijn tuin heb liggen, in ieder geval niet op de plekken waar de grasmaaier moet komen.” Grijnsde hij. Ook Elec kwam aangelopen om te kunnen helpen.
Re: Let's do this... - do jul 22, 2021 11:28 am
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja daar had Mace helemaal gelijk in. Vond Adam ook. Iedere goede actie helpt. En ja over de bosbrand.. De planten gingen zich waarschijnlijk wel redden, zoals het ernaar uit zag, Adam dacht vooral aan de jonge pokémon die dit hebben moeten meemaken. Die Seedot die zo lastig deed, deed dat alleen maar omdat de situatie zo heftig was. Verdrietig. Hij knikte.

Vervolgens zei Mace dat het onderzoek voor hem belangrijk was. “Zeker waar.” Als je er zelf niks voor voelde, dan zou je onderzoek prut worden. Die fout heeft hij zelf wel eens gemaakt met een bepaald verslag.

De steen dus. Hij grinnikte. “Nou dan zullen we moeten gaan zoeken. Misschien ligt er een bij je favoriete meer Mace.” Is een leuk idee toch? Oh, en Adam vergat nu ‘meneer’ erbij te zeggen. Hij liep naar de tuinstoel om zijn jasje te pakken en bond die om zijn middel.

Re: Let's do this... - do jul 22, 2021 8:39 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte toen Adam zei dat ze er dan maar eentje moesten zoeken. “Het is inderdaad een idee om bij Lake Verity te zoeken. Dat is hier vlakbij.” Zei hij toen. “Al moet het niet in het water zijn, want dan gaat Elec die niet oppakken.” Hij gaf zijn Electabuzz even een plagerige knipoog, omdat hij hem een vrij dodelijke blik toewierp. Even deed Elec zijn armen over elkaar, morde wat, maar liep toch met ze mee. Mace ging Adam voor in de richting van het meer. Het was maar een paar minuutjes lopen, dus lang hoefde ze niet aan de wandel. Toen Lake Verity in zich kwam, keek hij eventjes over het meer uit. Er verscheen een ontspannen glimlach om zijn lippen, wat was het hier toch prachtig. Elke keer weer. Hij kon er geen genoeg van krijgen.
Re: Let's do this... - do jul 22, 2021 10:24 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Plan gemaakt, goedgekeurd, en nu in uitvoering. Het grapje werd klaarblijkelijk niet zo gewaardeerd, maar ach. Dat heb je soms. Adam liep achter Mace aan en keek om zich heen. Soms wandelde hij gewoon wat rond om de geluiden van de pokémon om hem heen te horen. Op dit moment had hij er evenveel plezier van als hij normaal ook had.
Het moment dat ze bij het meer waren aangekomen ging Adam naast Mace staan, wie even een geluksmomentje leek te hebben. Barry rende direct naar de rand van het meer om eroverheen te kijken. Er was genoeg te zien voor een nieuwsgierige pokémon. Adam ging gehurkt naast hem staan. “Leuk hè Barry. Dat wilt Mace in het klein doen in zijn tuin. Dan kunnen zijn pokémon lekker zwemmen.” Dat laatste had Adam duidelijk niet moeten zeggen, want Barry plonste in het water. Adam kreeg een flinke guts water over zich heen. Hij draaide zich om naar Mace “Ach, toch wel lekker verfrissende met dit weer.” Hij kon het beter maar positief inzien.

Re: Let's do this... - vr jul 23, 2021 10:15 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij keek eventjes toe toen Adam en Barry naar het water liepen. Hij had geen zoon en hij was gelukkig met zijn drie dochters. Hij had het nooit echt gemist, maar nu hij hem daar zo zag. Voelde het zo om mannen dingen te doen? Een vijver in elkaar knutselen en daarna naar het meer gaan om een mooi rotsblok te zoeken. Misschien wel, maar misschien ook wel niet. Misschien als hij een zoon had gehad, had hij dat helemaal niet leuk gevonden. Zijn dochters konden ook prima helpen met een vijver knutselen of een steen zoeken, maar toch. Even schoot het door zijn hoofd. Hij schoot in de lach toen de Zigzagoon in het water sprong en er een golf water over Adam heen kwam. Barry was in ieder geval wel dol op water. Even keek hij opzij naar Elec, die iets wat afkeurend toekeek. “Ah joh brompot.” Hij stompte hem tegen zijn schouder, zei het liefkozend. Daarna keek hij Adam aan. “Ja verfrissend is het in ieder geval.” Er lag een glinstering in zijn ogen en een grijns rond zijn mond. Daarna viel zijn oog op een flinke steen aan de waterkant. Hij liep erheen. Even ging hij er op zijn hurken bij zitten. Er zaten wat spleten in en hij was ook niet extreem groot, dat Elec hem niet meer zou kunnen tillen. Al zou deze ook zwaar zat zijn, daar niet van. “Deze lijkt me wel geschikt niet Adam?” Vroeg hij aan de jongeman.
Re: Let's do this... - vr jul 23, 2021 12:48 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij grinnikte. Ja met Mace kon je wel grapjes maken. Elec was niet zo van de grapjes, maar was wel een toffe peer. En dat is ook heel belangrijk. Adam wrong ondertussen zijn shirt uit. Nat zijn vond hij niet zo erg, maar druppelen irriteerde hem wel een beetje. Hij besloot om Barry nog niet terug te roepen. Als hij nu zou kunnen spelen in het water, zou hij vast straks niet vervelend gaan doen in de vijver bij Mace in de tuin. Op dat moment werd hem een vraag gesteld en hij keek op. Even zien. Hij liep er op af en ging ook hurken. "Nou Mace mijn beste," hij deed net alsof hij een bekakte man was. "Uiteraard heb je weer een uitstekende petrologische keuze gemaakt. Inpakken die handel en lekker van genieten zou ik zeggen kerel." Hij lachtte even om zichzelf.
Re: Let's do this... - vr jul 23, 2021 7:50 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had niet doorgehad dat Adam zijn shirt had uitgetrokken. Dus toen hij naast hem ging zitten, vroeg hij bijna of hij ook was gaan zwemmen. Alleen toen bedacht hij dat de jongeman waarschijnlijk het shirt uitgedaan had, omdat die kledder nat was geweest. Hij schoot in de lach toen Adam op een bekakte toon zijn rotsblok goedkeurde. Zijn bulderende lach klonk over het meer terwijl hij hoofdschuddend overeind kwam. “Jij bent me er wel eentje.” Grinnikte hij nog na. Toen wenkte hij Elec, zijn Electabuzz pakte de grote steen op. Toen hij weer omhoog kwam zag je aan hem dat het een zwaar ding was. Ze moesten maar snel terug gaan, zodat Elec er niet te lang mee hoefde te zeulen. “Nou snel maar weer naar huis met die zware steen.” Hij keek Adam eventjes aan en liet Elec toen voor hun uitlopen in de richting van zijn huis.
Re: Let's do this... - za jul 24, 2021 7:47 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij kreeg overweldigend positieve feedback van zijn publiek, waardoor hij zelf langer door bleef lachen. Dat was het moment dat het snuitje boven de rand van het meer uit kwam. Hij zette zijn pootjes op de kant en keek naar de twee lachende heren. Een dilemma was het. Zou hij nou uit het water gaan om de aandacht te pakken, of zou hij blijven genieten van het water? Moeilijk moeilijk. Adam stond op. Hij was me er zeker eentje. Eentje die zijn blik naar Elec draaide toen die aan kwam lopen om de steen te pakken. Hij had opnieuw heel erg de neiging om te helpen, maar hij zou alleen maar in de weg lopen. Hij trok zijn shirt weer aan, die was uitgewrongen genoeg. “Ja mee eens. Ik wil nu ondertussen wel graag het eindresultaat zien.” Hij floot even Barry uit het water. Die zijn vacht droog schudde naast Adam. Waarna de Ranger zijn hand op zijn voorhoofd plaatste. “Ik ga niet weer mijn shirt uit doen.” Het was in ieder geval nooit saai met Barry erbij.

[Wat een heerlijk wholesome topic]
Re: Let's do this... - za jul 24, 2021 8:33 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman was het er mee eens om terug te gaan, dat was mooi. Ja, want wat had hij gedaan als hij nee had gezegd? Dan had hij nog terug moeten gaan voor Elec, maar dan had hij wel even mooi met een mond vol tanden gestaan. Hij grijnsde toen Adam zei dat hij het eindresultaat wel eens wilde zien. Ja, hij ook wel. Met Sem erin. Hij schoot weer in de lach toen Barry zijn vacht uit begon te schudden, wel erg dicht bij Adam in de buurt. “Als je je shirt niet nog een keer uit wilt doen, moet je misschien niet daar blijven staan.” Lachte hij terwijl hij achter zijn Electabuzz begon te lopen. Naar huis. Elec legde de steen naast de vijver neer. Die ging hij er niet in doen natuurlijk, hij had tenslotte een hekel aan water. Elec deed wat stappen achteruit. Hmmm, ja. Nu moest hij hem nog in de vijver zien te krijgen. “Adam wil je me even helpen tillen?” Mace ging aan één kant van het rotsblok staan.

[Haha, ja nou echt <3 ]
Re: Let's do this... - ma jul 26, 2021 11:02 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja het lijkt erop dat deze specifieke plek inderdaad wel erg veel water aantrekt. Toch Barry?” Dat laatste zei hij wat plagend. Maarja, deze keer liet hij zijn shirt maar aan. Schijnbaar wilde het lot dat hij aan het druppelen was. En wie was hij om zomaar tegen het lot in te gaan? In de biljoenen factoren die meespelen in het bepalen wat er precies gebeurd op het ene moment en het andere, was hij maar één van die factoren. Hij kon enkel bepalen hoe hij ermee om ging.

Joe.” Adam ging aan de andere kant van het rotsblok staan en zakte verstandig door zijn knieën. Met je benen dragen, niet met je rug. “Precies is het midden? Aan de zijkant?” Hij wilde niet per ongeluk een misstap maken en de hele missie laten falen. Ja, dit was nu een missie.

Re: Let's do this... - di jul 27, 2021 11:53 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had een aangename lach. Die opnieuw over het meer schaterde door de opmerking van Adam. De plagerige ondertoon naar Barry toe vond hij heerlijk. Het was mooi. Hoe hun gesprek eerst zo serieus had kunnen zijn en nu totaal omgeslagen was. Het was heerlijk luchtig nu zo. Hij wist zich weer te ontspannen en te genieten van het maken van de vijver. In plaats van te blijven hangen in het verdriet om zijn overleden vrouw. Toen ze zichzelf weer naast de vijver bevonden stemde de jongeman er mee in om hem te helpen. Hij vroeg eerst nog waar de grote steen moest komen. “Laten we hem maar aan de rand doen. Dan heeft Sem ook nog wat beschutting van de waterkant. In het midden is het misschien wat minder geborgen.” Antwoorde hij Adam toen. Hij tilde de andere kant van het rotsblok en hield de jongeman goed in de gaten. Of ze wel precies hetzelfde deden en niet één van hen het rotsblok straks op hun tenen had liggen. Daar werd je niet blij van waarschijnlijk. Toen liet hij de steen boven het water weer zakken.
Re: Let's do this... - di jul 27, 2021 1:00 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte. “Top.” Adam lette goed op de bewegingen van Mace en zette voorzichtige stapjes om de evenwicht goed te bewaren. Maar het moeilijkste stukje kwam nu pas, het laten zakken van de steen in het water. Barry stond aan de andere kant van de vijver nieuwsgierig te kijken. Hij liet zijn snuitje zakken totdat hij er bijna het wateroppervlak mee raakte. Als Adam nou niet zulke lichamelijke inspanningen aan het uitoefenen was, had hij zich afgevraagd wie die Sem nu eigenlijk was. Zeker een pokémon, maar hij had hem nog nooit gezien. De Steen kreeg een goed plekje en Adam kon zijn armen uit het water laten komen. Hij probeerde het zweet van zijn voorhoofd weg te vegen, maar dat zweet werd gewoon vervangen door het water dat nu op zijn arm zat. Was ook wel lekker eigenlijk. Hij keek eens even goed naar de vijver. Dat hadden ze vandaag samen gemaakt. Een trotse blik verscheen op zijn gezicht. “Dat hebben we toch maar even goed gedaan hè Mace.

Re: Let's do this... - do jul 29, 2021 8:40 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het koste eventjes wat inspanning, maar toen lag het rotsblok toch netjes op zijn plek. Hij klopte zijn handen af. Niet dat dat perse nodig was geweest, maar meer door de inspanning. Adam zei dat ze dat toch maar eventjes goed hadden gedaan. Hij glimlachte. Ja, daar had hij gelijk in. Essy en Lissy zaten aan de rand van het water. Hij gebaarde dat ze eruit moesten gaan. Dat deden de Shellosen. Ze kropen naar binnen en verdwenen door de deuropening met Elec. Toen liet hij Sem uit de pokéball. De Basculin sprong in het water. Hij keek naar het gezelschap en verdween direct in een sleep in de rots. Zoals hij al verwacht had. Hij moest nog wennen aan de vijver en hij kende Adam niet. Dan was het altijd alweer spannend voor hem. Al was hij wel ietsje makkelijker dan Bella gelukkig. “Je nieuwe plekje Sem.” Zei hij toen tegen de Basculin.
Re: Let's do this... - do jul 29, 2021 10:20 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Barry keek met grote ogen toe hoe de waterpokémon een vlugge beweging maakte in het water om de sleep in te gaan. Wow. Dat zou hij ook wel willen kunnen. Barry zakte door zijn achterpootjes en maakte zich klaar om in het water te springen. Maar Adam hield zijn hand omhoog. “Even niet.” Het was immers Sem’s plekje, zoals Mace dat net had gezegd. Adam draaide zich naar Mace. “Ik zou je graag een hand willen geven. Ten eerste omdat je een fijn mens bent. En ten tweede omdat ik de eerste wil zijn die je feliciteert met deze prachtige vijver in je tuin.” Barry was een beetje boos op zijn bips gaan zitten. Het was zo’n lekker weer om in het water te gaan spelen en dat mocht niet. Stomme Adam met zijn fatsoenlijk gedrag.. Maar zo snel als dat Barry boos was, vergat hij zijn boosheid en ging hij uitgerekt op zijn zij liggen, starend naar een bloemetje.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: