Re: Let's do this... - di jul 20, 2021 11:48 am
Mace Dragonskin
Researcher
| Bella keek Adam toch iets wat vertwijfeld aan. Voordat ze helemaal achter Mace zijn rug verdween. Dat was al enige vooruitgang. Anders dook ze altijd direct weg. “Ze is heel erg verlegen. Neem het haar niet kwalijk.” Legde hij toen aan Adam uit. “Ze laat zich aan je zien. Dat is al heel wat en verteld ook wat over jou.” Toen Adam vertelde over het eerlijk verdelen, knikte hij. “Dat vind ik zelf ook altijd heel erg belangrijk. Ze moeten zich allemaal gelijkwaardig voelen. Ik hou immers ook van allemaal evenveel. Ik denk dat ik er nog twee bij laat maken bij de juwelier.” Er brak weer een lach op zijn gezicht door. Ja, dat was een idee. Hij pakte het glas water van tafel en dronk deze leeg. Daarna stopte hij het kettinkje heel voorzichtig weer in het doosje en kwam overeind. “Kom laten we het zeil in het gat leggen.” Hij liep weer naar het zeil toe en pakte een punt vast, die hij naar het gat begon te slepen. Bella was inmiddels weer onder zijn haar in zijn nek gekropen. Daar zat ze in ieder geval veilig, dat wel. |