Switch account

[BP 2021] If the sea heals you - do jul 15, 2021 8:19 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Rank: 04

[BP 2021] If the sea heals you BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze was op het strand aan het oefenen. Lieve en Casper zaten te kijken. Haar Bulbasaur zat netjes recht, met geïnteresseerde glimmende ogen. Haar Togekiss was ook in het zand gaan zitten, zijn vleugels tegen zich aangedrukt. Hij lag een klein beetje te doezelen in het warme zonnetje. De volgende contest was haar Seel zijn beurt. Hij was nu oud genoeg en had nu al een paar optredens gezien. Hij wist wat hij moest doen. Dus was het tijd om wat combinaties te oefenen. “Aqua Jet Rexy.” Hij gebruikte de golven van de zee om een krachtige Aqua Jet neer te zetten. “Ice Shard.” Het ijs bevroor een deel van de Aqua Jet. Niet alles zoals Yasmin zou willen, maar daarom oefende ze. “Encore Rexy.” Haar Seel zette zichzelf in de spotlights en liet daarbij het ijs glinsteren. “Headbutt.” Met een knal brak het ijs en verdween weer in zee. Ze klapte in haar handen en zag ook Lieve en Casper enthousiast op hun plek wiebelen. Rexy kwam blij naar haar toe en gooide haar zowat omver. Toen hij tegen haar aan ging staan. Lachend liet ze zich in het zand vallen.

[@Aurora Castle]
Re: [BP 2021] If the sea heals you - di jul 20, 2021 2:27 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Rank: 1

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine glimlach gleed om haar lippen terwijl ze toekeek hoe haar Pokémon zich uitgelaten op het strand begaven. Blizzard en Thunder gingen meteen richting het water, Raptor zocht zich een lekker plaatsje op in de schaduwen en ook Shadow verdween ergens in de schaduwen, alleen was hij al snel niet meer zichtbaar. Aurora hoopte voor de mensen om haar heen dat hij geen gekke streken uit zou halen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze door hem in de problemen kwam en ze wilde daar eigenlijk geen herhaling van. Het deed haar kort denken aan het vorige festival en ze had geluk gehad dat die aardige jongen toen bij haar was geweest, anders had ze echt een probleem gehad. ”Spheal!” riep Blizzard opeens om Aurora’s aandacht te trekken, waarna ze in de richting knikte van een schouwspel van Pokémon en aanvallen. Aurora herkende Yasmin meteen en een brede glimlach kwam om haar lippen terwijl ze naar het meisje rende. Ze keek toe hoe Yasmin de combinatie van aanvallen gebruikte en enthousiast begon ze te klappen. ”Je hebt al veel geoefend,” zei Aurora op een bewonderende toon, neerkijkend nu omdat Yasmin in het zand was gevallen. ”En wauw, Casper is geëvolueerd!” vervolgde ze bewonderend, waarna ze de tijd nam om de Togekiss even te bestuderen. Dat zag er echt prachtig uit! ”Gefeliciteerd!” sprak ze dan ook enthousiast.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - wo jul 21, 2021 8:48 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze lag nog steeds in het zand toen het hoofd van Aurora ineens boven haar verscheen. Er brak een brede lach op haar gezicht door omdat ze stond te klappen en aangaf dat ze al veel had geoefend. “Bedankt!” Haar stem klonk oprecht. “Ik doe mijn best. Rexy is er bijna klaar voor, voor een contest.” Ze rolde om, zodat ze kon gaan zitten. Haar Seel meenemend in haar armen. Ze keek om toen Aurora over Casper begon. Er verscheen een trotse flonkering in haar ogen. “Ja, eerst in een Togetic en tijdens mijn laatste contest heb ik hem laten evolueren tijdens de show met een Shiny Stone.” Vertelde ze enthousiast aan Aurora.  Casper deed even half zijn ogen open toen hij doorhad dat ze het over hem hadden. Yasmin haar blik gleed naar Blizzard. “Hé Blizzard.” Begroette ze de Spheal vrolijk. “Hé je hebt nu ook een gele pokémon! Wat leuk.” Ze kon zo even niet op de naam van die pokémonsoort komen. Ze had er wel eens over gehoord volgens mij, maar ze kon het zich niet meer herinneren. “Hoe gaat het met jou?” Vroeg ze toen ze Aurora weer aankeek. Inmiddels was Lieve naar Aurora toegelopen en was recht voor haar gaan zitten, om haar aandacht te trekken. Yasmin schudde eventjes haar hoofd om haar Bulbasaur. Lieve zou Lieve ook niet zijn, als ze dit niet had gedaan.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - di jul 27, 2021 10:22 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora luisterde aandachtig naar hoe dat Yasmin haar Togepi eerst naar een Togetic had geëvolueerd en daarna tijdens een show naar een Togekiss. Ze wist zelfs niet dat dat mogelijk was, maar ze nam aan dat de regels van een contest net wat anders werkten. Zij zou in elk geval niet tijdens haar gym battle een Thunder Stone tevoorschijn kunnen halen om Thunder te evolueren, dat was één ding dat zeker was. ”En heb je die contest toen gewonnen?” vroeg ze, toch wel lichtelijk nieuwsgierig zijnde. Zowel Blizzard als Thunder reageerden vrolijk toen er naar hun gerefereerd werd. Shadow had zich nog altijd niet laten zien en Raptor hield zich nog altijd op in de schaduwen, al werd zijn aandacht wel getrokken toen hij een Bulbasaur dichterbij Aurora zag komen. ”Ik had hem al een hele tijd, hoor. Hij is vanaf het begin al mijn partner,” lachte Aurora. Ze pakte haar eerste badge tevoorschijn toen Yasmin aan haar vroeg hoe dat het ging. ”Kan niet beter,” lachte ze naar het meisje. ”Ik heb deze nog geen dag geleden gewonnen en ben daarna met een taxi weer terug naar hier gegaan, al wil ik binnenkort even kijken of ik ergens in de buurt een winkel kan vinden waar ik een evolutiesteen kan vinden voor Thunder.” Ze knikte naar haar Pikachu. ”Ik heb ook een Deino gevangen in de Friend Safari. Hij heeft me mee geholpen om mijn badge te winnen.” Er was een trotse blik in haar ogen te vinden terwijl ze dit allemaal vertelde. Ze vond het dan ook een hele prestatie van zichzelf en dat dan allemaal op zo’n korte tijd.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - ma aug 02, 2021 4:59 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte en glunderde helemaal. Toen Aurora vroeg of ze had gewonnen. “Ja!” Aurora zei dat ze de gele pokémon al een hele tijd had. Dat hij al vanaf het begin haar partner was. “Ooh!” Lachte ze. “Ik had alleen Blizzard nog maar gezien.” Grinnikte ze toen. Aurora liet haar badge zien en ze keek er met bewondering naar. “Wauw wat goed! Ik zei toch dat je ging winnen.” Grijnsde ze naar het andere meisje. “Ooh hij kan ook evolueren met een steen? Wat gaaf.” Even ging haar blik naar Thunder, wat voor pokémonsoort was het ook alweer. Ze wist het wel. Ze kwam er alleen eventjes niet op. Aurora vertelde door over een Deino. Dus knikte zij zelf naar de Seel. ”Volgens mij had jij Rexy nog niet ontmoet. Wat vind je van hem?” Vroeg ze toen aan Aurora. Even gleed haar blik naar Lieve en Casper, maar daarna keek ze Aurora weer aan.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - za aug 07, 2021 8:10 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora lachte opgewekt toen Yasmin aangaf dat ze de contest had gewonnen, al had ze dat ergens wel half en half verwacht. Ze had een zeer goede demonstratie laten zien toen ze beiden nog vrij onervaren waren en zelfs toen had Aurora al wel gezien dat het meisje al heel wat kon. ”Dat verbaast me echt helemaal niks,” zei ze, al verscheen er wel een lichte blos om haar wangen toen Yasmin ook niet verbaasd leek te zijn dat zij haar gym badge had gewonnen. ”Het was nog maar mijn eerste keer, dus ik had geen idee wat ik kon verwachten,” zei Aurora grinnikend, even een lok van haar blauwe haar om haar vinger draaiend. Ze knikte toen Yasmin aan haar vroeg of haar Pikachu kon evolueren met een steen. ”Ik had hem in principe ook kunnen evolueren voordat ik de gym ging uitdagen, maar ik vond hem daar nog iets te jong voor,” zei ze glimlachend. Ze liet haar blik kort naar Blizzard, Deino en de kant op waar ze vermoedde dat Shadow was glijden, maar haar blik werd algauw weer naar Yasmin getrokken toen zij een opmerking maakte. ”Schattig!” bracht Aurora haast kirrend uit en ze ging meteen op haar hurken zitten om haar hand uit te steken naar de Seel. ”Een Ice type, hmm? Daar kun je vast mooie combinaties mee verzinnen,” zei Aurora met twinkelende ogen. ”Of waarschijnlijk heb je dat al wel gedaan, jou kennende.” Ze richtte haar azuurblauwe ogen kort even op om het meisje voor haar een knipoog te gunnen.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - zo aug 08, 2021 2:37 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze grinnikte, omdat Aurora wat verlegen leek. “Maar toch heb je gewonnen.” Ondanks dat ze aangaf dat ze niet had geweten wat ze kon verwachten. Dat was toch super. Zij vond het erg knap. Ze vond die gymgevechten er altijd maar heftig uitzien. Het was niet voor haar weggelegd waarschijnlijk. Ze hield er veel meer van om combinaties te verzinnen, om haar pokémon mooi te maken. Dat was veel meer haar ding, dan hard vechten. Ze begreep best dat sommigen dat leuk vonden, maar zij liever niet. “Goed van je, dat je er dan voor hebt gekozen om het pas later te doen. Je had hem sterker kunnen maken voor je gym, maar toch niet. Voor hem.” Dat vond ze echt goed. Even keek ze naar Casper. Was het voor hem ook niet te snel geweest? Het leek niet alsof hij er last van had, maar was dat eigenlijk wel echt zo. Haar Bulbasaur keek haar wat vragend aan. Omdat ze naar hen keek. Daarna richtte ze snel haar aandacht weer op haar Seel. Waar Aurora kirrend bij ging zitten. Rexy vond het gezellig. Hupste nog wat dichter naar haar toe en duwde zijn kop tegen haar hand. “Hij is nu alleen nog een water type, maar hij kan wel ice type moves. Ik probeer het inderdaad te combineren. Het water met ijs. Door het te laten bevriezen enzo. IJs glimt namelijk zo mooi.” Haar felrode ogen stonden enthousiast.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - zo aug 15, 2021 2:17 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora voelde zich verlegen onder de aandacht van haar vriendin, maar toch glommen haar ogen van trots toen ze naar Yasmin opkeek. Ze was zelf namelijk ook best trots op zichzelf voor de keuzes die ze had gemaakt en de uitdagingen die ze tot nu toe had doorstaan, al zouden misschien veel trainers het niet meer dan normaal vinden dat ze dit tot nu toe al bereikt had. Misschien zouden ze het zelfs traag vinden gaan op haar tempo, maar van dat idee probeerde ze zich maar weinig aan te trekken. Ze reisde immers op haar eigen tempo en als ze zichzelf druk ging opleggen, dan zou het al helemaal niet gaan. Ze knikte op Yasmin’s woorden. ”Ik heb liever dat ik die keuze pas maak als ik er zeker van dat hij er echt klaar voor is dan dat ik bepaalde zaken ga overhaasten en er achteraf dan spijt van krijg,” verklaarde ze haar keuze. Ze hoorde Raptor een zacht geluidje maken toen Shadow dan uiteindelijk toch uit de schaduwen tevoorschijn kwam en kon het niet laten om hem kort waarschuwend aan te kijken toen hij dichterbij kwam zweven, zijn ogen op de Seel gericht. Ze hoopte dat hij geen flauwe streken zou gaan uithalen, want dat wilde ze niet. Niet in de buurt van haar goede vriendin. Haar aandacht werd weer getrokken door de Seel die dichterbij haar was gekomen en een glimlach gleed om haar lippen, waarna ze haar hand voorzichtig tegen de zijkant van zijn kopje legde om te voorkomen dat ze de hoorn op zijn kop zou raken. Blizzard kwam ook dichterbij rollen en maakte een vrolijk, schattig geluidje naar de Seel, alsof ze zo gedag wilde zeggen. ”Heb je er al eens aan gedacht om een move via een TM te leren?” vroeg ze met een lichte frons aan Yasmin. ”Ik weet niet of hij het al kan leren, maar misschien kan hij de aanval Blizzard al leren via TM en dan heb je pas écht een chique Ice type move om geweldige combinaties mee te doen.” Ze keek Yasmin afwachtend aan terwijl ze Seel bleef strelen over zijn kopje. Wat was hij toch schattig ook.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - wo aug 25, 2021 8:15 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Even keek ze ernstig. Toen knikte ze. “Ja, dat begrijp ik.” Weer gleed haar blik naar Casper, dit keer wat weifelend. Had zij er eigenlijk wel goed aan gedaan. Waarom twijfelde ze daar ineens zo over? Daarna keek ze naar Aurora en Rexy. Rexy keek naar Blizzard die naar hem toe kwam. Vrolijk klapte haar Seel in zijn vinnen en hupste toen naar Blizzard toe. Hij stak zijn vin naar Blizzard uit. Toen vroeg Aurora of ze er al eens over na had gedacht om een TM te gebruiken. “Ooh, dat is eigenlijk wel een goede!” Zei ze toen tegen haar. Daar had ze inderdaad nog niet over nagedacht. “Ik zal er eens over na gaan denken welke TM ik leuk vind voor Rexy, dan kan ik die ook gebruiken bij de volgende contest. Bedankt Aurora!” Lachte ze.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - za aug 28, 2021 5:05 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blizzard maakte een vrolijk, hoog geluidje toen de Seel naar haar toe kwam en snelde rolde ze naar de Seel toe, waarna ze speels tegen diens vin botste. Aurora wist dat het wennen ging zijn als haar Spheal zou evolueren en ze niet langer het schattige ronde zeehondje zou zijn, maar zou veranderen in een heuse zeeleeuw. Een Sealeo. En uiteindelijk een Walrein, al was dat nog wel ver weg. Eerst moesten ze flink wat training doen eer dat ze dat voor elkaar zouden krijgen. ”Je kunt je Pokédex gebruiken om te zien welke TM’s hij kan leren,” zei ze met een glimlach tegen haar vriendin. ”Dat is hoe ik Thunder Thunderbolt heb geleerd zodat we meer kans zouden maken om de gym battle te winnen.” Thunder’s huidige elektrische aanvallen waren ook wel sterk geweest, maar Thunderbolt had net dat beetje meer kracht gegeven dat ze echt nodig hadden gehad om te winnen.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - di aug 31, 2021 3:10 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ook Yasmin keek even glimlachend naar Rexy en Blizzard. Helemaal afgeleid door die twee. De Seel en Spheal waren ook wel erg schattig zo samen. Helemaal toen Blizzard speels tegen Rexy zijn vin aan botste. Rexy ging op zijn achtervin zitten en liet zich toen achterover in het zand vallen. Ooh dat was ook wel een goede! Hoe hij zo op zijn achtervin kon staan, dat moest ze ook onthouden. Toen zei Aurora dat je je pokédex kon gebruiken. Ze pakte die van haar uit haar rugzak. “Wacht, ik kijk direct even.” Zei ze enthousiast. Ze liet haar pokédex even laden. ‘de TM door Seel te leren: Headbutt, Helping Hand, Rest, Protect, Substitute, Facade, Iron Tail, Waterfall, Toxic, Surf, Blizzard, Ice Beam, Pay Day, Drill Run en Megahorn.’ Hmm…. Eventjes bleef Yasmin stil. “Er zijn veel leuke.” Ze keek weer naar haar Seel. Die weer overeind was gekomen en zijn vin op Blizzard zijn rug legde. “Blizzard kan dus, maar misschien ga ik ook wel voor Surf.” Als Rexy kan surfen over het water wat ze maakte tijdens de contest, dat was ook wel heel gaaf.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - zo sep 05, 2021 4:28 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora keek met een warme glimlach naar de Pokémon. Ze waren erg leuk om te zien samen, vooral haar Spheal en Yasmin’s Seel. Blizzard probeerde met haar pootjes tegen elkaar te klappen toen de Seel zich achterover in het zand liet vallen, maar omdat ze zo rond was en haar pootjes simpelweg niet bij elkaar gezet konden worden, ging dat niet. Dan maar hardop schateren. Aurora liet haar blik nieuwsgierig naar de Pokédex van Yasmin glijden en luisterde naar de aanvallen die opgesomd werden. ”Waterfall is anders denk ik ook wel een goede om iets spectaculairs van te maken. Protect is dan weer handig als je Seel zou moeten gebruiken in een gevecht.” Ze glimlachte. ”Ik denk dat het niet slecht is om een moveset op te bouwen die gebaseerd is op zowel het stelen van de show als het goed kunnen doen in een gevecht. Een beetje van beiden, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.” Hoewel ze natuurlijk zelf helemaal moest kiezen hoe ze het zou doen, maar dat was wat Aurora zou doen in haar geval, dacht ze.
Re: [BP 2021] If the sea heals you - za sep 11, 2021 2:42 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat Aurora vertelde was zo. Waterfall was ook erg leuk, maar volgens mij kon Rexy die sowieso leren als hij ging levelen, dacht ze tenminste. Honderd procent zeker wist ze het zo ook even niet meer. Protect wist ze helemaal niet of hij dat enkel met een TM kon leren. Die was inderdaad ook wel handig, voor gevechten. Die hoorden ook bij een contest, al vond zijzelf dat wel het minst leuke onderdeel. Ze vond een show neerzetten vele malen leuker. Al kon ze er ook best wel een beetje lol in hebben hoor, maar het was niet wat ze het liefste deed. Zoals Aurora dat vast wel had als trainster. Ze knikte en glimlachte naar haar vriendin.“Daar heb je gelijk in.” Eventjes keek ze naar Blizzard en Rexy. “Ik denk dat ik eerst voor Surf ga, daarna kijk ik wel weer. Ik kan het altijd nog uitbreiden. Dan zal ik er om denken dat ik van allebei wat probeer te doen.” Aangezien haar focus vooral op de schoonheid lag.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: