Switch account

First lake - do jul 29, 2021 9:22 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Rank: 03

First lake BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij begon bij lake Valor. Wel net zo makkelijk zo na het strandfeest. Daar kwam hij immers als eerste langs. Hij zou bij elk meer een tijdje blijven en zijn pokémon onderzoeken. Zijn hoofdonderzoek uitvoeren en hopelijk af kunnen ronden, wanneer hij alle meren had gehad. Dazzling zat op zijn schouder, zoals ze dat nu eigenlijk altijd zag. Zijn Caterpie zat in de rugtas. Bella had zich goed verborgen. Zolang ze daar zat en Mace bij haar in de buurt was, ging het oké met haar. Al was ze nog steeds heel erg angstig. Dazzling daar in tegen was een blije en aanwezige pokémon. Zo snel ze bij lake Valor aankwamen sprong de Phione van zijn schouder in het water. Blij dook het onder, waardoor alleen de luchtzak nog zichtbaar was. Mace ging aan de waterkant zitten. Hij liet eerst Essy en Lissy eruit. De Gastrodon keken even om zich heen, zagen Dazzling en doken zo ongeveer op de Phione. Die vrolijk weer boven water kwam en de Gastrodon nat spetterde. Toen liet hij ook Sem en Bas eruit. Bas schoot een rondje, duwde tegen Sem aan en nam de andere Basculin mee in zijn ontdekkingstocht.

[@Adam Pine]
Re: First lake - do jul 29, 2021 10:21 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Rank: 3

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Adam nam tegenwoordig graag zijn baby-pokémon Lieke mee op wandelingen in een draagzak. Dan konden ze al een beetje een band opbouwen. Adam was erg blij met de Ralts, aangezien hij graag een Psychic Type wilde. Dat was heel handig voor zijn werk. Het was zo leuk. Ze zag constant dingen die ze interessant vond, end an begon ze te babbelen. “Oh echt?” Zei Adam dan, en dan vertelde ze er verder over in haar eigen taaltje. “Ja die boom was inderdaad groter dan een huis.” Bij zich had hij ook nog Barry. De Zigzagoon was nu eenmaal de veteraan van de groep, en altijd een goede kompaan. Mocht er iets gebeuren, dan was het goed om deze makker erbij te hebben. Barry had het extra naar zijn zin vandaag, want Job was erbij. De Shinx had een hoop energie en speelde graag. Ze deden samen een spelletje waarbij de ene een stukje vooruit rende, en dan een hopje maakte. Daarna moest de ander verder vooruit rennen, en dan een nieuwe hop doen. “Gaat geloof ik goed hè, jongens?” Maar ze waren te druk aan het spelen om er echt op te reageren. “Ja die jongens kunnen goed spelen,” Zei hij tegen Lieke. “straks kun je samen met ze spelen hè.” Hij aaide haar over haar kopje, en voelde dat ze warm was. Dat was een goed teken voor een Ralts.

Ze kwamen uiteindelijk aan bij een van de grotere meren in de Sinnoh regio. “Kijk eens. Zie je dat?” Lieke draaide haar hoofdje. “Mooi hè?” De zon glinsterde op het water, en Lieke begon weer vanalles te vertellen waar Adam helemaal niks van begreep. Meteen begon Barry Job uit te dagen aan de waterkant. Allebei maakten ze sprongetjes om te zien hoe ver ze in de buurt van het water konden springen, zonder erin te vallen. En uiteindelijk plonste Barry er dan toch in. Job liet een triomfantelijke miauw horen. En toen zag Adam een bekend persoon aan de overkant van het meer staan. “Heeey! Maaace!” Hij zwaaide. Dus Lieke begon ook met haar handje te wapperen, maar het leek nog niet zo op zwaaien. Barry kroop net het water uit. Hij vond het water niet vervelend, maar de nederlaag wel.
Re: First lake - ma aug 02, 2021 7:52 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ineens hoorde hij zijn stem, hij herkende de stem van de aardige jongeman. Direct ontstond er dan ook een vriendelijke lach op zijn gezicht toen hij omkeek naar Adam. “Ah kijk eens aan wie we daar hebben en wat leuk je hebt een Ralts mee!” Zei hij, want zijn blik was meteen naar de pokémon in de draagzak gegleden. Toen keek hij naar Barry die wat zielig het water weer uitkroop. Hij schoot in de lach. “Hé Barry! Je laat je toch niet zo op je kop zitten. Kom op, nog een keertje. Laat zien wie er de baas is.” Er klonk een plagerige ondertoon door zijn stem. Daarna keek hij Adam weer aan. “Wat leuk om je weer te treffen jongeman. Hoe gaat het ermee?” Hij wees naar zijn Gastrodons en Basculins in het water. “Ik was net bezig met mijn onderzoek. Ik heb ze nu alle vier.” Vervolgde hij toch wel een beetje trots. Dazzling was weer nieuwsgierig uit het water gekomen. De natte Phione klom op zijn arm. “Hé je maakt me nat!” Grinnikte hij. Zelfs Bella spiekte toch even over de rand van de rugzak, zij herinnerde het zich blijkbaar ook.
Re: First lake - ma aug 02, 2021 11:51 am
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja dit is Lieke.” Ze keek even naar Adam, en zwaaide daarna weer druk naar Mace. Ze vond het leuk om haar naam te horen. Bij Adam kwamen er ook weer fijne gevoelens naar boven. De man had iets. Er was iets aan hem dat gewoon een bepaalde veiligheid beschonk aan de situatie. Barry schudde zijn vacht uit en maakte Job helemaal nat daarmee. De Shinx begon boos naar hem te miauwen. Heel kort gaf hij een blik aan Mace toen die lacherig advies gaf. Maar veel aandacht had hij er niet voor. Hij begon weer druk met Job te discussiëren over wat hun nieuwe wedstrijdje zou zijn. “Insgelijks Mace. Het gaat heel goed. Zoals je ziet heb ik wat vriendjes erbij. En ik ben gezond. Dat is ook fijn.” Hij grinnikte. Mace vertelde waar hij op dit moment zelf mee bezig was. Zijn onderzoek. “Ohja, over evolutielijnen toch? Wat fijn dat je ze nu allemaal hebt dan. Dat zal zeker helpen.” Dat wist hij nog wel. Al waren de details hem ontgaan. Er was ook wel weer een hoop gebeurd in de tussentijd. Die neurologische verbindingen zijn zo plastisch, als je er een paar een tijd niet gebruikt begin je dingen te vergeten. Een pokémon die Adam nog nooit had gezien kwam uit het water. Lieke ging nieuwsgierig voorover hangen. Nouja, voor zover dat mogelijk was in een draagzak. Barry en Job waren nu gewoon naar het water aan het staren. Ze waren waarschijnlijk aan het kijken naar wat er allemaal in rond zwom. Adam had Bella niet gezien helaas. Zijn aandacht ging vooral uit naar dat hij het fijn vond zijn vriend weer tegen te komen.

Re: First lake - wo aug 04, 2021 8:09 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Ralts zwaaide uitgebreid naar hem, waardoor zijn ogen warm begonnen te glanzen. “Aangenaam Lieke. Wat ben jij een vrolijke dame.” Groette hij haar toen vriendelijk. Daarna gleed zijn blik naar Barry en de Shinx. De Shinx begon net te miauwen. “En die uitdager van Barry daar ken ik ook nog niet.” Vervolgde hij terwijl hij naar de Shinx knikte. “Wat fijn dat je nieuwe vrienden mee hebt en dat je gezond bent, dat is inderdaad het allerbelangrijkste. Gezondheid maakt het leven fleuriger.” Adam stelde hem een vraag. Hij knikte naar Essy en Lissy, zijn Gastrodon en naar Sem en Bas, zijn Basculin. “Dat ga ik later misschien nog eens doen, maar voor nu richt ik mij vooral op pokémon die is verschillende vormen geboren kunnen worden. Die voor het rest hetzelfde lijken. Tot noch toe kan ik ook echt geen verschillen vinden.” Grijnsde hij toen. Even gleed zijn blik naar zijn rugtas, maar het leek oké te gaan met Bella. Ze was er in ieder geval niet zenuwachtiger op geworden. Dazzling was inmiddels weer van zijn arm afgegaan en tikte met de luchtzak op hun kop tegen het been van Adam aan. “Pas op dat je hem niet nat maakt, hij houdt niet van natte kleren hoor Dazzling.” Er klonk een plagerige ondertoon in zijn stem terwijl hij Adam weer aankeek.
Re: First lake - do aug 05, 2021 2:10 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lieke gooide haar armpjes omhoog en brabbelde iets dat toch echt bijna op hallo leek. Adam glimlachte. “Ja dat is Job. Die heb ik uit de shelter gered. Gelukkig had hij geen gedragsproblemen. Sommige anderen daar waren er echt zwaar aan toe. Zelfs een Magnemite die bang is voor mannen. Arme pokémon..” Adam knikte toen Mace zei dat vriendschap en gezondheid het belangrijkste is. Ook al kon Adam één ding noemen dat ook belangrijk was, was hij blij met Mace zijn oprecht goede hart. “Job is een energiek vriendje voor Barry. Die kunnen mekaar uren bezig houden en daar ben ik erg blij om.” Hij legde zijn hand op Lieke’s hoofdje. Ze keek op, en daarna legde ze haar hoofdje tegen zijn borst. Ralts was een bijzondere pokémon. Welke emoties jij voelt, voelen zij ook. Het was eigenlijk wel fijne feedback soms. Het was nog wel eens makkelijk om te vergeten wat je zelf nu eigenlijk voelt. “Ahja ik begrijp het. Dus de split evolutie lijn van Ralts en Tyrogue zijn nu even niet aan de orde voor je?” Even subtiel hinten dat Mace best even zijn pokémon mocht onderzoeken. Hij was er zeker van dat Mace goed met ze zou omgaan. Al helemaal baby Lieke. Adam proeste even. “Hahaha verdorie Mace. Natuurlijk heb je dát weer onthouden.” Ook Lieke begon te lachen. Adam hurkte omlaag “Hallo daar. Ik hoor dat jij Dazzling heet. Past wel, je bent dan ook een dazzling beauty.” Er was iets aan de ogen van deze pokémon dat hem gewoon greep.

Re: First lake - vr aug 06, 2021 9:14 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Goh, het leek bijna of Lieke hallo tegen hem zei. Even knipperde hij wat verrast met zijn ogen. “Hoorde jij dat ook? Of begint mijn leeftijd toch parten te spelen en word ik seniel?” Lachte hij naar Adam. Toen vertelde de jongeman over Job. “Wat goed van je! Blij dat Job geen gedragsproblemen heeft. Wist je dat Bella ook uit de shelter komt? Bij haar ligt het helaas wel wat anders.” Het had een reden waarom zijn Caterpie zo angstig was. Voorzichtig haalde hij haar uit zijn rugzak. Ze klemde zich vast aan zijn arm en begon ineens te gloeien. Wat nou dan? Opnieuw gleed er verrassing over zijn gezicht. Niet veel later hing er een shiny Metapod aan zijn arm. “Asjemenou…” Stammelde hij. Die had hij niet zien aankomen. Wat bijzonder ook die oranje kleur. “Wat ben je mooi meisje.” Fluisterde hij zachtjes tegen haar. Hij vond het niet erg dat ze zich zo vast klemde. Misschien was ze er zelf ook wel van geschrokken. Toen hoorde hij Adam vragen over de evolutie van Ralts en Tyrogue. “Ooh maar interessant is het zeker. Als ik ze mag bekijken zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen!” Vervolgde hij toen hij van de schrik bekomen was. Hij grinnikte toen de jongeman zei dat hij dat natuurlijk had onthouden. Natuurlijk, zulke dingen vergat hij niet. Je wist maar nooit. “Dazzling is een sea guardian, mijn waterpokémon zijn gek op Dazzling.” Waarschijnlijk juist daardoor en dat leek de Phione ook zeker niet erg te vinden. “Ik heb de Phione opgevist bij het strandfeest. Ben jij daar ook nog geweest Adam?” Vroeg hij toen aan hem.
Re: First lake - vr aug 06, 2021 10:14 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja, Lieke was een bijzondere Pokémon. Soms voelde het alsof ze zo’n hoogbegaafd kind is. “Nou als jij seniel wordt, dan wordt ik ook seniel.” Hij lachte. Lieke plaatste haard handjes op haar mondje en begon te giechelen. Het was me er eentje. Adam knikte. En toen pas viel het kwartje. “Oh daarom is Bella..” Hij knikte weer. “Juist.” Ineens werd alles duidelijk. Hij had al haast geloofd dat hij misschien toch niet zo zeer in de smaak viel bij iedereen als dat hij altijd had gedacht. Niet intimiderend, en behulpzaam. Zo werd hij vaak gezien. Dus het was op een vreemde manier een opluchting dat het dus niet aan hem zelf had gelegen. Wow, Caterpie evolueerde in een Metapod. “Nou dat kun je wel zeggen.” Zei Adam in akkoord met Mace. Dat was zeker een mooie Oranje kleur. Adam kwam nog maar even niet dichterbij. Iets zei hem dat een evolutie haar niet minder angstig zou maken. Nu hij erover nadacht.. het was eigenlijk extra moeilijk nu. Gevoelens aflezen van een Metapod vond hij schijnbaar toch wat lastig.

De hint was aangekomen bij Mace. Echter wel pas na de schrik. Het was inderdaad even schrikken, maar Adam vond het ook wel weer mooi om het gezien te hebben. Zijn eigen pokémon zijn nog niet geëvolueerd. Barry en Job waren ondertussen dichter bij de rest gekomen. Allebei gingen ze zitten aan de waterkant, en keken ze naar de pokémon in het water. Deze waren zo veel groter dan zijzelf. Hoe zou het zijn om groot en sterk te zijn? Adam haalde Lieke uit de draagzak en reikte haar aan Mace. “Dat mag hoor. Zal ze nog vast leuk vinden ook.” Daar zat een grapje achter. Want als Mace het leuk vond, vond zij het ook leuk. Dat grapje was voor hem alleen. Lieke keek Mace nu geïnteresseerd aan, bijna alsof ze hém ook aan het onderzoeken was. Adam trok even een gezicht. Bij deze moest hij goed oppassen. Die gaat het nog ver schoppen.

Oh wauw een Sea Guardian. Klonk erg belangrijk. Adam glimlachte naar de Phione, en keek toen op naar Mace die hem een vraag stelde. “Ja een paar keer.”Hij knipoogde. “Ik heb daar nog geholpen met een oogje in het zeil houden voor mijn werk. En daar heb ik Pien gevangen.” Hij liet haar uit haar pokéball komen. Het eerste wat de Popplio zag waren de pokémon die in het water aan het spelen waren en ze begon meteen dolblij te applaudisseren. “Ga maar hoi zeggen.” Nou, ze wist niet hoe snel ze naar het water moest, en sprong er meteen in. Ze zwom eerst vlug wat rondjes en stak toen haar kopje boven water. Ze keek eerst naar Mace en Lieke, en daarna vragend naar Adam. “Het is goed hoor. Mace is voorzichtig.” Pien was een beetje moedertje gaan spelen voor Lieke. Ze was nu eenmaal heel zorgzaam. Dat vond Adam mooi aan haar.

Re: First lake - zo aug 08, 2021 3:01 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij schoot in de lach, toen Adam zei dat hij dan ook seniel werd. “Op jouw leeftijd, lijkt mij dat hoogst onwaarschijnlijk.” Hij keek naar Lieke die haar handjes voor haar mond hield. Wat een super leuke pokémon zeg. Hij knikte vervolgens op de woorden van de jongeman. Dat was inderdaad de reden waarom Bella zo angstig aangelegd was. Een pokéball vond ze helemaal niks, daar hoefde hij dan ook niet mee aan te komen. Het maakte het wel lastiger, omdat de wereld buiten de ball nog intenser binnen kon komen. Het verraste hem dan ook dan ze alsnog evolueerde, dat ze daar toch klaar voor bleek te zijn. Hij vond het oké, als ze zich daar klaar voor voelde. Dan maakte het hem niet uit. Als ze zich er veiliger door voelde was het helemaal fijn. Dan kon ze eindelijk wat meer ontspannen. Al leek ze zich nog steeds stevig aan hem vast te houden. Toen reikte Adam de Ralts aan hem aan. Die hij uit de draagzak had gehaald. Voorzichtig maakte hij Bella los en deed haar terug in zijn rugzak. Daarna pakte hij Lieke aan. Hij deed zijn handen voor zijn ogen. “Kiekeboe!” Straalde hij toen vrolijk naar haar. Terwijl hij zijn handen weer voor zijn ogen weg haalde. Zijn aandacht ging weer naar Adam toen hij zijn vraag beantwoorde. De jongeman was dus ook bij het strandfeest geweest en had er ook een pokémon gevangen. Hij liet een Popplio eruit. Die enthousiast in haar vinnen begon te klappen. “Goh, ook alweer zo’n leukerd!” Pien sprong in het water en keek toen naar Lieke en hem. Waarop Adam aangaf dat hij voorzichtig was. Hij glimlachte warm naar de Popplio. “En mocht dat niet zo zijn, dan heb jij toestemming mij in dat meer te gooien.” Zei hij toen tegen Pien. Direct kwam zijn Phione op hem af. “Hé nee, ik zei als ik niet voorzichtig genoeg ben!” Dazzling stopte en keek hem teleurgesteld aan. Waardoor hij weer in de lach schoot.
Re: First lake - ma aug 09, 2021 12:03 am
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

En wat vond ze het leuk! Zelf Adam zelf had er nog niet aan gedacht dat spelletje met haar te doen. Ze brabbelde vrolijk en probeerde toen haar handjes op zijn wangen te leggen. Deze wangen waren namelijk heel anders, en daarom bijzonder interessant natuurlijk. Dat Mace zei dat Pien een leukerd was, kwam zeker binnen bij Adam, maar er gebeurde zo veel dat hij zomaar vergat er ook echt op te reageren. Hoewel hij dat van binnen natuurlijk leuk vond om te horen. Echter, hij grinnikte wel toen Mace de deal maakte met Pien. Ze keek een beetje verward naar Mace, en toen naar Adam. Mocht dat zomaar? Adam lachte. “Je hebt het goed gehoord. En houd hem eraan hè. Hij heeft het nu beloofd.” Pien begon te lachen en liet zichzelf achterover vallen in het water. Vinnen op haar buikje. Zij en Adam lachte nóg harde toen Dazzling Mace al direct erin wilde gooien. Barry en Job begonnen zich eigenlijk een beetje te vervelend. De oogjes gingen dicht en.. een tukkie in de zon bij het water was het resultaat. Schijnbaar waren ze nu ook al tukvriendjes. Eens even zien hoe lang dat aanhoudt..

Re: First lake - di aug 10, 2021 1:21 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het spelletje leek bij Lieke in de smaak te vallen. Dat was mooi. Ze brabbelde vrolijk tegen hem en pakte hem toen bij zijn wangen. Hij liet haar met een warme glimlach om zijn lippen begaan. “Ja, dat zijn weer andere wangetjes dan die van je grote vriend hier natuurlijk.” Hij knipoogde naar haar. Daarna keek hij op naar Pien, die op haar beurt hem wat verward aankeek. Blijkbaar vond ze het een bijzonder voorstel. Hij grinnikte toen Adam tegen haar zei dat ze hem er nu ook aan moest houden. “Dat moet je zeker. Als ik niet voorzichtig ben dan heb ik wel een nat pak verdiend.” Legde hij toen aan de Popplio uit. Dazzling was weer afgedropen naar het water en zwom naar Pien toe. Dus richtte hij zijn aandacht weer op de Ralts. Hij voelde even in het voorvak van zijn rugzak. Hij had daar allemaal kleine hoekjes ingemaakt met verschillende soorten pokémonvoer, voor elk type een andere. Ah, die zocht hij. Hij haalde wat stukjes eruit en bood ze Lieke aan. “Kijk eens, deze heb ik vanochtend nog vers gemaakt.” Glimlachte hij naar haar.
Re: First lake - za aug 14, 2021 1:49 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

Soms kon hij haast niet geloven hoe zeer pokémon en mensen op elkaar leken. Allebei hadden ze behoefte aan aandacht, sociale banden en plezier. Net zoals de mogelijkheid tot groei en zelfontplooiing. Als je even het technisch uiterlijk van Mace en Lieke weghaalde, dan kon het zo een interactie zijn in een mensen gezin. Of juist in een pokémon gezin. De spelletjes, en de gewoontes waren misschien anders. Maar in de kern hebben ze dezelfde behoeftes en dezelfde soort hulp nodig. Net zoals vriendjes maken. Pien had om de een of andere de gave om anderen naar haar toe te trekken. Een persoonlijkheid met zwaartekracht, laten we maar zeggen. Toen de Phione aan kwam zwemmen, dook Pien dieper het water in, en toen ze boven kwam probeerde ze een luchtbelletje op haar neus te houden. Mace kwam haast over als een opa toen hij eten voor Lieke tevoorschijn haalde. Ze plaatste haar handjes op haar mond en kreeg blosjes op haar wangen. “Ja lief hè.” Zei Adam. “Die mag jij gewoon pakken.” Adam ademde eens goed in, en weer uit. Het was zoals Laozi had gezegd: een moment zoals dit, en je hebt het ultieme in het leven eigenlijk al bereikt. Een moment van complete gelukszaligheid. Dankbaar nam Lieke het eten aan.

Re: First lake - di aug 24, 2021 8:57 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

In zijn ooghoek zag hij dat Pien een luchtbel op haar neus hield. Dazzling kwam voorzichtig dichterbij. Daarna prikte het voorzichtig met de luchtzak op hun kop de luchtbel door. Waardoor die kapot sprong. Dazzling leek even iets wat sip te kijken, dat was blijkbaar niet helemaal de bedoeling geweest. Hij liet de pokémon maar even aanklooien en besloot er geen opmerking over te maken. In plaats daarvan hield hij zich met Lieke bezig. De Ralts pakte het pokémonvoer aan. Toch iets wat gespannen keek Mace of Lieke het wel lekker vond. Het kon bijna niet anders, hij mat alle ingrediënten altijd precies af. Maar je wist het maar nooit natuurlijk. Dus bleef hij haar een beetje aankijken. Bijna staren eigenlijk.
Re: First lake - do sep 09, 2021 3:45 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart

Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO

De kleine Lieke nam een hapje, en Adam merkte op dat ze met haar gezicht begon te trekken. "Uh.." Ineens begon ze onregelmatig te ademen en haar spieren spanden aan. Vlug nam Adam haar uit Mace zijn handen. "Excuseer." Hij legde zijn hand op haar rug en begon te aaien. "Het is goed, het is goed." Wat frapant was, was dat ze wel met kleine hapjes door bleef eten. "Voelde je je wat gespannen Mace?" Vroeg Adam rustig. "Ze neemt makkelijk iemands gevoel over. Sorry, had ik even moeten zeggen." Langzaam ontspande Lieke zich, en ademde ze ook weer wat beter. "Kijk, zo, dat is beter hè?" Lieke begon het mjam-mjam dansje te doen dat mensenkinderen ook wel eens doen als ze iets lekkers eten. "Dat heeft Mace goed gemaakt voor jou hè?"

Re: First lake - vr sep 17, 2021 3:32 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ooh, Lieke begon ineens onregelmatig adem te halen. Adam haalde haar uit zijn handen en begon haar te aaien, waardoor ze weer rustig werd. “Ach sorry, ik vind het altijd spannend of een pokémon mijn voer echt waardeert.” Zei hij toen. “Dat moet ze gevoeld hebben, mijn fout.” Hij keek Adam aan. “Ik zit eraan te denken om mijn voer ook aan te gaan bieden aan de Daycare school. Ik weet alleen niet zeker of het daar goed genoeg voor is. Bij mijn vorige werk hielp ik met pokémonvoer maken.” Vertelde hij aan de jongeman. Toch met iets wat twijfel in zijn stem. Hij glimlachte toen de Ralts zijn voer in ieder geval lekker leek te vinden.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: