Switch account

Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Rank: 03

[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mikazuki liet haar Magikarp in het water. Ze noemde de pokémon Mizu. “Wat een mooie naam heb je gekregen Mizu. Veel plezier in het team van Mikazuki. Ze zal goed voor je zorgen.” Zei hij toen tegen de Magikarp. De jongedame bedankte hem voor het lenen van zijn vishengel. “Geen probleem. Ik ben blij dat ik heb kunnen helpen bij het vangen van zo’n leuke pokémon. Ik hoef er niks voor terug hoor!” Glimlachte hij warm naar haar. Hij nam de hengel weer van haar over.
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Rank: 3

[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Pixel10[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Pachirisu[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Growlithe[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Magikarp

“Wat een mooie naam heb je gekregen Mizu. Veel plezier in het team van Mikazuki. Ze zal goed voor je zorgen.” Mikazuki glimlachte om wat Mace tegen haar nieuwe aanwinst zei. Risu, Inuya en Mizu. Dat was haar team nu. Met drie pokémon kon ze waarschijnlijk wel een begin maken aan de gyms. Toch? “Geen probleem. Ik ben blij dat ik heb kunnen helpen bij het vangen van zo’n leuke pokémon. Ik hoef er niks voor terug hoor!”, zei Mace met een glimlach terwijl hij zijn hengel terug aanpakte. Mikazuki gaf een begrijpend knikje maar besloot toch een aanvulling te doen. "Als er ooit wel iets is, het aanbod blijft staan." Haar ogen gingen kort na de hengel in zijn handen. Ze begon zich toch iets af te vragen. "Wilt u zelf nog vissen, of?" vroeg ze. Ze zou het ergens wel erg vinden als hij alleen voor haar hier heen was gekomen.
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Rank: 03

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij schudde zijn hoofd toen ze vroeg of hij nog wilde vissen. “Nee dit keer niet, deze keer was om het aan jou te leren. Ik vis vaak genoeg.” Lachte hij vrolijk. Ja, hij viste vrij veel. Misschien viste hij nog wel meer dan dat hij iets anders deed. Alhoewel dat was niet helemaal waar, maar het was wel zo dat hij vaak viste. Hij keek Mikazuki aan. “Ik ga maar weer eens verder. We zien elkaar vast nog wel eens. Succes met je gyms!” Hij stak even zijn hand op naar de jongedame. Keek of de Nidoran meekwam en liep toen weer bij haar vandaan.

[Topic uit]
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Rank: 3

A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Pixel10[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Pachirisu[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Growlithe[journey - op/c Magikarp] Like a fish on dry land - Pagina 2 Magikarp

Mace schudde zijn hoofd en dat deed haar toch ergens wel schuldig voelen. “Nee dit keer niet, deze keer was om het aan jou te leren. Ik vis vaak genoeg.” Hij was dus echt speciaal voor haar hier heen gekomen. Het was dat ze al had gezegd dat ze altijd iets terug kon doen. Anders zou ze dat nu nog een keer zeggen. “Ik ga maar weer eens verder. We zien elkaar vast nog wel eens. Succes met je gyms!” zei hij waarna hij zijn hand opstak. "Normaals bedankt", zei ze met een dankbare glimlach terwijl ze keek hoe de man weg liep. Daarna richtte ze haar aandacht op Risu en Inuya die kennis aan het maken waren met Mizu.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: