Switch account

Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Rank: 3

[Journey] Hoeveel keer moet ik hier komen BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trainer - Rank 3
geef hoedenkind
Een nieuwe maand, een nieuwe kans. Zo zag hij het dan weer, om positief te blijven. De dag dat hij een hoedenkind zou kunnen krijgen was erg klein en ergens begon hij hoop te verliezen. Hoe dan ook was hij wel erg tevreden met zijn meest recente aanwinst, een Yangmo-o die hij Chimei had genoemd. De kleine draak was niet gepland voor dit specifieke team, maar hij zou er wel iets mee maken. Al dan niet nu, misschien voor later. Kort keek de lange man dan ook naar het kleine draakje, die wat afwezig voor zich uit staarde. Longmu had serieuze interesse genomen in de andere draak en was dan ook op hem gericht. Het leek hem echter te irriteren, dus liet Morgan het voor nu maar zijn. Als hij het van zich af wilde schudden, dan zou hij het zelf moeten doen. Het zou zijn karakter laten zien, iets dat hij zeker wilde. Kalm liet hij zijn ogen dan ook kort nar Yangui en Heiying gaan, die in gesprek waren. Shabao stond naast hem en Wukong hing aan zijn rug, stabiliteit zoekende om er te blijven. Hij zuchtte kalm en zette een stap naar voren. Op hoop van zegen.

shabao
LV 30
heiying
LV 30
wukong
LV 30
Longmu
LV 25
Yangui
LV 30
Chimei
LV 30

Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Rank: 10/10

[Journey] Hoeveel keer moet ik hier komen Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Een wilde Pokémon laat zich zien!

Het is bijna alsof de rotswand aan je rechterkant niet meer is dan dat, tot deze ineens begint te bewegen. Oh nee, je bevindt je in het territorium van een boze Onix!

Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie!
ONIX
ROCK HEAD or STURDY
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trainer - Rank 3
geef hoedenkind
De hoeveelste onix was dit dat hij hier zag? De vijfde? Het werd repitief en saai. HIj zuchtte dan ook even en keek kalm naar Shabao. De Sandslash stapte naar voren en schoot een Focus Blast of op de grommende stenen slang, die meteen naar achter werd gelanceerd en tegen de muur werd gedrukt door de sterke aanval. Wukong knipperde even, sprong op en lande op de kop van de Onix, waarna hij deze begon te slaan met Mach Punches. Heiying en Yangui keken even naar het tafereel, waarna de Duskull een Payback afvuurde en de Spiritomb hetzelfde deed. De beide aanvallen vielen tegen de tegenstander zijn kin aan, waardoor deze zijn kop tegen het plafond werd gegooid. Hij gromde, keek nog even op, maar Shabao schoot naar voren en voerde nog een Focus Blast uit, wat de Onix meteen van de kaart bracht. IN deze kleine ruimte, met zo'n beest. De aanval kon gewoon niet missen. De man rolde met zijn ogen, sloeg zijn armen over elkaar en wandelde weg, op de voet gevolgd door Chimei en de Gible.

shabao
LV 30
heiying
LV 30
wukong
LV 30
Longmu
LV 25
Yangui
LV 30
Chimei
LV 30

Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart

Wap
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Een wilde Pokémon laat zich zien!

Oh nee, toch. Nog één! Een boze Onix komt zijn mattie eens even beschermen.

Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie!
ONIX
ROCK HEAD or STURDY
+ egg move: Dragon Tail
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trainer - Rank 3
geef hoedenkind
En opeens kwam er nog een Onix, eentje die met een Dragon Tail naar de draken toe schoot. Chimei sprong aan de kanten en wist de aanval te ontwijken, maar Longmu had niet zoveel geluk. Shabao keek op en voerde een Brick Break uit, die opgevolgd werd door een mach Punch van Wukong. Yangui en Heiying keken even kort naar elkaar voordat ze beide een Payback afvuurde. De Jangmo-o voerde zijn eigen Dragon Tail uit, waardoor de Onix al snel tegen de grond lag. Nog even probeerde hij overeind te komen, maar een Brick Break van de Sandslash maakte daar korte metten mee. Morgan vernauwde zijn ogen en gromde even zachtjes wat vloekwoorden tegen zichzelf. Dit was belachelijk, wat voor karma was dit? Uncommon? Deze Pokémon? Nee, ze waren hella common, een pest zowat. De boeken hadden zeker gelogen en hij zou iemand die verantwoordelijk was voor het monitoren van deze cave even inlichten. Er waren teveel stenen slangen, ze moesten echt even uitgedund worden want het werd belachelijk.

shabao
LV 30
heiying
LV 30
wukong
LV 30
Longmu
LV 25
Yangui
LV 30
Chimei
LV 30

Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart

Wap
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Je hebt een item gevonden!

Doordat de Onix met een harde knal uitgeschakeld op de grond valt, begint de grot te trillen. Deze trillingen zorgen ervoor dat een kleine steen uit de muur komt vallen.

Pak je het op of laat je het liggen? Laat het weten in je volgende post en vergeet niet het betreffende teamlid te taggen.

Psychic Gem

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: