(Swarm) Drepy - do sep 16, 2021 11:51 am
Misha Violante
Civilian
| Encounter Een wilde Pokémon laat zich zien! Een Dreepy komt uit een gat uit het plafond gezet en tikt zachtjes met een voetje op de buil op je hoofd. Wat interessant! Maar ineens zijn het er 10. Of zijn het illusies? Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie! DREEPY Clear Body or Infiltrator +Egg Move: Double Team |
| Encounter Een wilde Pokémon laat zich zien! Soms ga je ten onder aan je eigen succes. Dreepy schiet naar voren met een bite. Hij neemt de mars mee, maar tja, het verschil tussen een mars en vingers is klein. Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie! DREEPY Clear Body or Infiltrator +Egg Move: Double Team |
| Encounter Een wilde Pokémon laat zich zien! Dreepy besluit dat een gever van zulk lekkers toch wel een echte held moet zijn. Hij slaat zijn armpjes om je nek heen en krult vervolgens op je schouder op. Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie! DREEPY Clear Body or Infiltrator +Egg Move: Double Team |
| Encounter Een wilde Pokémon laat zich zien! Dreepy voegt zich onofficieel bij je team. Hij zal zich laten vangen bij een bond van 20%, mits je hem niet eerder vergokt hebt. DREEPY Clear Body or Infiltrator +Egg Move: Double Team |
Karakterkaart Gender: Male Age: 25 years old Rank: 2
CHARACTER INFO OOC INFO | Paniek. Dat was waarschijnlijk het juiste woord voor zijn huidige gemoedstoestand. Satar was vrolijk een vreemde toren in gerend. Er had Lost Tower op gestaan en een verhaal over ghost type pokémon. Hij was er niet bang voor en besloot gewoon achter zijn pokémon aan te lopen. Hij wilde immers research gaan doen naar het type als hij ver genoeg was met zijn dark type research. Het probleem was dat ze amper de toren binnen waren en Lucif vervolgens ook verdwenen was. Om het probleem af te maken was Asme van een Gastly geschokken en ook nog eens weggerend. Nu liep hij met alleen Levia in de toren, op zoek naar zijn andere drie pokémon. Om het probleem af te maken, was hij zo gepanikeerd opzoek naar zijn pokémon dat het kleine lichtje van de pokédex hem niet was opgevallen. Zijn ogen waren nog niet gewend aan het duister in de toren, waardoor hij de ander totaal niet had zien staan. Het resultaat? Hij liep vol tegen de ander aan, op zo'n manier dat hij niets anders kon dan vallen. En in zijn val greep hij de ander vast en sleurde hem mee richting de grond, in een poging om zijn eigen val te stoppen. |
CHARACTER INFO OOC INFO | De twee vielen, in elkaar verdraaid, naar de grond. Gek genoeg was zijn eerste reactie simpelweg verbazing. Hij verwonderde zichzelf over waarom hij zo zacht was geland. Levia's gegrinnik merkte hij niet eens op. Door de verwarring bleef hij een paar seconden op de grond liggen. Tot er een stem klonk. “Dit is een beetje direct hoor, als je wilt dat we ter zake komen had ik een iets minder openbare plek uitgekozen. Tenzij je natuurlijk daarvan houdt, ik oordeel niet. Een beetje exhibitionisme kan nooit kwaad.” Eh? Deze stem kwam van onder hem. Meteen duwde hij zichzelf met zijn armen overeind. Met grote ogen keek hij recht in de ogen van de man onder hem. Wacht wat? Zodra hij door had wat er was gebeurd en de woorden van de man fatsoenlijk binnen kwamen, kroop hij recht van de ander af. Met een hoofd zo rood als een tomaat zat hij op zijn knieën voor hem. "Sorry, ik-eh-" stamelde hij. Hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen en alle gedachten in zijn hoofd raasde in een wirwar alle kanten op. Zijn zorgen over waar Asme was, waren even verdwenen. Ook dacht hij niet aan waar Satar en Lucif heen waren gegaan. Voor nu tolde zijn vuurrode hoofd alle kanten op. |
CHARACTER INFO OOC INFO | De ander kwam overeind en nam een zittende houding aan tegenover hem. Dat was al een iets gemakkelijkere positie. Levia nam nu ook haar kans om naast haar trainer te gaan zitten. De man rekte zich met een zucht uit en meteen begon Rafael zich opnieuw zorgen te maken. “Wat is er aan de hand? Je ziet eruit alsof je spoken hebt gezien.” Zijn pokémon besloot achter zijn hoofd te zweven om de uitdrukking nog wat sterker te maken. Een zucht rolde over zijn lippen voor hij wat rechter ging zitten. Nu pas merkte hij dat hij een kop groter en wat sterker gebouwd was dan de ander. Oh. "Drie van mijn pokémon zijn kwijt en ik ben verdwaald in deze toren en heb ik je pijn gedaan?" vroeg hij bezorgd. Over Satar en Lucif zou hij zich niet echt zorgen hoeven maken. Over Asme wel en over deze man hier ook. Hij had hem namelijk mee naar de grond gesleurd was bovenop hem gevallen. Dat kon nooit prettig zijn, functioneren als een valkussen. Dus nu maakte hij zich zorgen over nog een persoon meer dan eerst. |
CHARACTER INFO OOC INFO | De man wuifde zijn verontschuldiging al snel weg. "Neuh, maak je maar geen zorgen. Ik ben wel wat ruwe behandelingen gewend." De zin in combinatie met de knipoog die hij kreeg verwarde hem nogal. De verwarring straalde min of meer van hem af op het moment. "Dit is Emery, daar zo zit Jojo-" stelde de man zijn pokémon voor. Het was slecht te zien maar het leek er op dat de Sandile aan een van de grafstenen aan het likken was. Er werd hem een sigaret aangeboden. Kort twijfelde hij. Het was een slechte gewoonte waar hij eigenlijk vanaf wilde komen.. maar op een moment zoals dit kon hij wel wat rust gebruiken. Rafael pakte de sigaret over waarbij zijn handen ongemakkelijk die van de ander raakte. Hij nam een trekje waardoor de rook zijn longen in rolde en na een paar seconden weer verliet. De sigaret hield hij weer terug richting de ander. "Zal ik je helpen zoeken? Na zo'n introductie zou ik me bezwaard voelen als ik je niet een beetje uit de knel hielp." Een zachte, dankbare glimlach verscheen op zijn gezicht. Ohja, introductie. De man had zijn pokémon voorgesteld maar dat was het ook wel. "Oh euh, ik ben Rafael trouwens. En dit is Levia", zei hij terwijl hij naar zijn Zorua gebaarde. De pokémon maakte een vriendelijk geluidje. "Ik mis mijn Galarian Zigzagoon, Satar. Mijn Eevee, Asme. En mijn paars gloeiende Absol, Lucif." |
CHARACTER INFO OOC INFO | "Da's een hele waslijst." Rafael gaf een bevestigend knikje. Hij was oprecht drie van zijn vier pokémon kwijt. Alleen Asme zat braafjes naast hem. De Zorua was ook de enige pokémon waar hij op kon rekenen als het er werkelijk op aan kwam. "Nou kom, maat. Laten we gaan~" zei de man waarna hij opstond. Rafael's hand werd vast gepakt en er werd een poging gedaan om hem overeind te trekken. Het schoot niet echt op als hij eerlijk moest zijn. Okay dit was best zielig. Hij werkte zich zelfstandig overeind maar had totaal niet door dat hij de hand van de ander nog vast had. Zoekend keek hij om zich heen. Nope, hij had nog steeds geen idee waar hij was of waar de uitgang zou kunnen zijn. Noch zag hij een van zijn drie missende pokémon. "Dus... ken jij de weg hier?" vroeg hij terwijl hij de ander aan probeerde te kijken. Oh. Blijkbaar was hij echt een kop groter dan Misha. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Vragend, net een verdwaalde puppy, keek hij de ander aan. Hij had immers geen flauw idee welke kant hij op zou moeten. "Ja hoor, kom maar mee deze kant op." Rafael gaf een knikje en volgde Misha terwijl hij aan de hand werd meegeleid. Zijn ogen schoten van links naar rechts, opzoek naar zijn missende pokémon. Het was zo donker dat hij zo goed als niets meer zag. De witte haren van Misha waren een mooi volg punt in het donker. Rafael keek naar een zijkant zodra hij een zacht jammerend geluid hoorde. Niet een van de ghost pokémon hier maar een bekender gejammer. Langzaam maar zeker werd het duidelijk. "Asme!" zei hij opgelucht waarna hij plotseling van richting veranderde. Op die manier sleurde hij Misha haast mee naar zijn Eevee. Hij was gewoon zo opgelucht dat hij haar op z'n minst had gevonden. Zij was waarschijnlijk verre uit het bangste van de drie verdwaalde pokémon. |
| Het was doodstil op het kerkhof. Geen geluid weerklonk terwijl Mischa en Raphael door de gang liepen. De hand van Raphael voelde aangenaam, helemaal niet slecht. Het verbaasde hem enigszins dat Raphael zijn hand nog vast bleef houden. Maar hij zou daar zeker geen opmerking over maken. Ergens vaag klonk er een zacht gejammer maar voordat Misha tijd had om dat goed en wel te registreren, werd hij praktisch meegesleurd met een harde ruk. Hij hield als antwoord de hand van de ander stevig vast, bang om te struikelen in het duister. Hij hoorde de ander gelukzalig een naam roepen. “Ik zei toch dat ik de weg wist!” Zei Misha met een zelfvoldane grijs, hij gaf de hand van de man een kneepje. Emery dook naast Misha op en maakte een vrolijk geluidje. Hij bekeek Raphael eens goed en zoefde toen vooruit in de richting van het geluidje dat de Eevee eerder had geslaakt. Telefoonpost .. |