Switch account

Finally here again - vr sep 24, 2021 5:13 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Rank: 1

Finally here again BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twinleaf town was een klein dorpje en toch werd er elk jaar een groot harvest festival georganiseerd. Jennifer was enorm opgewonden om na al die jaren in Alola weer naar het festival te kunnen gaan. Ook haar pokémon waren blij om het huis nog eens uit te kunnen. Emily, Lark en Leaf letten op Snow terwijl ze alles in zich opnamen—de andere kleintjes had ze niet meegenomen omdat ze wat jonger waren dan Snow en dit haar nog wat te druk leek voor hen—, Gerald rolde vrolijk voor haar uit en voor het eerst had ze ook Blaze meegenomen. De growlithe had een angst voor vogels opgelopen en ze keek dan ook schichtig om zich heen en bleef dicht bij Jennifer in de buurt. De breeder had al geprobeerd om Blaze van haar schrik af te helpen, maar zo ver hadden haar pogingen maar een klein beetje vooruitgang geboekt. Hopelijk zou de drukte van het festival niet te veel zijn voor de pokémon. Maar als dat wel zo was, kon ze gelukkig altijd in haar pokébal. Er was veel te doen in Twinleaf town. De eerste stand waarbij ze stopte was Rufflet's Raffle Drawing om een lotje voor de raffle te kopen. Met het papiertje in haar handen en haar pokémon rondom haar heen, liep ze verder—kijkend wat er nog allemaal te doen was—toen ze een bekende tussen de menigte zag. “Chloe! Hoe is het met je?” vroeg ze de vrouw zodra ze dichterbij was.
Re: Finally here again - zo sep 26, 2021 2:08 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bij dit festival vond ze dat het wel mocht, om met haar kar tussen de menigte door te gaan. Normaal zou ze dat niet zomaar doen, maar voor haar was het wel veel meer ontspannen op deze manier. Ze had net haar Bouffalant gekocht en spande haar naast Nora in, voor de kar. Honor keek nieuwsgierig naar het tuig die Chloe om haar heen hing. Hetzelfde tuig als dat ze bij Tor gebruikte. Het was wat breder tuig voor haar breed gespierde pokémon. Nora en Honor leken wel leuk zo naast elkaar. Allebei bruin al leek Nora wel een klein beetje iellig zo naast Honor, al was ze dat natuurlijk helemaal niet. Wylie zat naast de kar alles strak in de gaten te houden. Amaretto lag opgekruld op de kar te slapen. Wyle en Amaretto leken wel op haar Houndour en andere Buizel. Qua gedrag, qua uiterlijk waren ze helemaal anders. Wylie was een albino Shinx en Amaretto een chocolade Buizel. Breckin en Aillis renden achter elkaar aan om de kar heen. Ze had weer een geëmailleerd gezelschap zo. Ineens hoorde ze een stem achter haar. Ze keek op en glimlachte toen ze Jennifer herkende. “Hee wat leuk! Jennifer. Met mij gaat alles goed en met jou? Ik heb net Honor gekocht." Ze legde even haar hand op de hals van de Bouffalant. Ze schraapte vrolijk met haar hoef over de grond.
Re: Finally here again - zo okt 03, 2021 6:56 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe stond voor haar kar een bouffalant in te spannen. “Wat een mooie pokémon!” reageerde Jennifer waarna ze Honor even aan haar hand liet snuffelen. “Met mij ook alles goed. Ik heb er een heleboel pokémon bij sinds we elkaar voor het laatst zagen.” Ze gebaarde naar Blaze die zich tegen haar been had gedrukt en met wijde ogen naar de bouffalant die boven hem uittorende keek. “Dit is Blaze en dit is Snow,” lachte ze naar de jonge vulpix die nieuwsgierig bij de grote bouffalant kwam snuffelen. “Ze is uit mijn allereerste eigen breed geboren. En dit zijn Gerald en Leaf,” gebaarde ze naar de spheal die aan kwam rollen en de skiddo die achter hem aan liep. Lark en Emily kende de ander al en moesten dus niet opnieuw worden voorgesteld. “Ik heb nog twee andere fokjes, maar die zijn thuis,” legde ze verder uit. Ze was al een heel stuk verder met haar breeden sinds ze Chloe voor het laatst had gezien. “Hoe gaat het breeden bij jou? Ik zie dat je ook heel wat nieuwe pokémon hebt.”
Re: Finally here again - ma okt 04, 2021 8:42 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer begon over Honor. Er verscheen een trotse blik in haar bruine ogen. “Ja dat vind ik ook, ik ben enorm blij met haar. Ik denk dat ze ook wel heel erg leuk gaat staan naast Tor, mijn Tauros. Twee krachtpatsers voor de kar.” Lachte ze toen. Daarna vertelde de andere vrouw dat het met haar ook goed ging en ze er een heleboel pokémon bij had. “Haha, dat is herkenbaar. Al vraag ik me soms wel een beetje af of ik er niet een beetje te veel in doorsla.” Gaf ze schoorvoetend toe. “Ze zijn allemaal zo leuk.” Probeerde ze zichzelf toen te verdedigen. Jennifer stelde haar pokémon als Blaze en Snow voor. Daarna wees ze naar de andere pokémon die Gerald en Leaf heette. “Voor de kar heb ik ook nog Nora staan.” Vervolgde ze op haar beurt. Toen wees ze naar Amaretto die nu toch even zijn ogen open had gedaan op de kar. “Dat is Amaretto.” Ze keek naar Wylie die naast haar rolstoel was gaan zitten. “Dit is Wylie.” Daarna wees ze naar haar rennende olifantjes. “Die druktemakers zijn Brechin en Aillis.” Lachte ze. Jennifer vroeg hoe het breeden bij haar ging. “Het breeden gaat heel erg goed. Ik combineer nu de farmpokémon met traits. Dat bevalt me heel erg goed, dat houdt het lekker uitdagend.” Zei ze toen tegen de andere breeder.
Re: Finally here again - di okt 05, 2021 10:38 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer lachte mee met Chloe. Dat leek haar een geweldig beeld: een tauros en een bouffalant voor de kar. Het gesprek ging verder en Jennifer kon zich wel herkennen in wat de vrouw zei. “Je kan nooit te veel pokémon hebben,” verzekerde Jennifer haar. “Zolang je goed voor ze allemaal kan zorgen, hoef je je geen zorgen te maken.” Dat was een belangrijke zolang, maar gelukkig leek het erop dat beide breeders er op dit moment in slaagden. Vervolgens stelde ook Chloe haar pokémon voor en begonnen die van Jennifer wat dichterbij te komen om hallo te zeggen. Jennifer had al opgemerkt dat de collega breeder een aantal pokémon met traits had en nu kwam dat ook in het gesprek naar voren. “Wat geweldig!” sprak ze. “Ik ben zelf van plan om ook met traits te breeden wanneer ik wat meer alolan en galarian forms heb. Maar misschien kunnen we dan eens samenwerken?” Het leek haar alleszins heel leuk om een breed te doen met de andere breeder. Dat zou toch weer een heel nieuwe ervaring zijn.
Re: Finally here again - wo okt 06, 2021 10:59 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer gaf aan dat je nooit te veel pokémon kon hebben. Daar had ze ook gelijk in, zolang je ze maar niet verwaarloosde inderdaad. “Je bent gelijk.” Zei ze dan ook. Jennifer vervolgde dat zij uiteindelijk ook traited pokémon wilde. “Ja, dat lijkt me erg leuk. Om wat breeds samen te gaan maken.” Vervolgde ze enthousiast. Ze mocht Jennifer graag, dus samenwerken leek haar zeker een goed idee. Ze had al eerder een keer een deal met Hayley gemaakt, dat was haar ook heel goed bevallen. Wat samenwerken met andere breeders kon dus zeker geen kwaad. Ze aaide Nora en Honor over hun nek. Ze waren er nu allebei klaar voor. Amaretto was van de kar geklommen boven op de rug van haar Girafarig. Nora keek wat verrast om naar de Buizel. Ze vond het niet erg leek het. Breckin en Ailis waren inmiddels juist op de kar geklommen en zaten op de plekjes bij de gordels. Waar ze hen altijd vast maakte als ze weg ging. Wylie sprong op haar schoot terwijl ze om de kar heen rolde wat dichter naar Jennifer toe.
Re: Finally here again - zo okt 17, 2021 7:22 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe was net zo enthousiast om samen te werken als Jennifer. Maar daarnaast voelde Jennifer zich ook een klein beetje nerveus. Dit zou de eerste keer zijn dat ze een breed zou doen met een andere breeder en ze was benieuwd wat het zou geven. “Ik heb momenteel enkel Lake, mijn buizel, Lark en Emily waar ik mee kan breeden,” wees ze naar Lark en Emily die ze wel mee naar het festival had genomen. Haar buizel had ze thuis gelaten. De pokémon hield niet zo van onbekende en drukke plaatsen en dus had het haar beter geleken. “Maar ik heb ook nog andere pokémon met wie ik aan hun bond aan het werken ben.” Ze hoopte om binnenkort wat meer pokémon te hebben met wie ze kon breeden, want dan kon ze pas echt met haar programma beginnen. “De enige met een trait die ik momenteel heb is een eevee met een rosegold trait, maar haar heb ik nog maar net en dus zal het nog wel een tijdje duren voor ik met haar kan breeden.”
Re: Finally here again - zo okt 17, 2021 9:11 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer vertelde dat ze alleen Lake, Lark en Emily had op het moment. Die klaar waren om te breeden. Even keek ze opzij naar Breckin en Aillis die weer van de kar af waren en opnieuw rond aan het rennen waren, maar ze liet de olifantjes maar even begaan. Ze deden niemand kwaad, zolang ze niemand voor hun voeten gingen lopen vond ze het prima. “Misschien is Lark wel leuk bij één van mijn pokémon.” Het ego van de pokémon vond ze namelijk juist wel leuk. Ze keek even bedenkelijk. “Misschien met Meg. Een Eevee met de trait, Floppy Eared” Vervolgde ze toen. “Ik ben gewoon even hardop aan het nadenken hoor.” Lachte ze toen. Ze keek even naar Wylie, dat was ook wel leuk geweest als ze niet allebei mannelijk waren. Daarna keek ze naar Nora en Amaretto. Nee, dat donker met een Alolan Vulpix. Ergens vond ze dat eigenlijk niet echt passen. Honor keek om. Ze had door dat ze naar hen zat te kijken waarschijnlijk. Dus keek ze snel weer naar Jennifer.
Re: Finally here again - ma okt 18, 2021 5:49 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer had op dit moment maar drie pokémon waarmee ze kon breeden. Van die drie kon Lark zijn alolan vorm doorgeven aan andere pokémon, maar voor de rest had ze nog geen speciale vormen. Om met ze te kunnen breeden, moest ze eerst nog aan de bond van haar pokémon met traits en galarian forms werken. Chloe leek het beperkte aanbod echter niet erg te vinden en stelde een breed met Lark en Meg, haar traited eevee, voor. “Dat lijkt me een heel leuke combo. Een eevee of een alolan vulpix met floppy ears kan volgens mij heel erg schattig zijn.” Het idee van de breed alleen al maakte haar enthousiast. Ze keek er nu al naar uit om hier met Chloe samen aan te werken. Jennifer liet haar blik naar haar pokémon gaan die haar enthousiast toeknikten: ze vonden dit ook een goed plan!
Re: Finally here again - di okt 19, 2021 8:52 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen het Jennifer ook leuk leek. “Meg moet nog even een klein beetje ouder worden, maar dan kunnen we het proberen?” Stelde ze haar vervolgens voor. Ze vond het leuk in ieder geval dat Jennifer er ook enthousiast over was. Samen met een andere breeder een breed proberen vond ze soms zelfs nog wel spannender en leuker, omdat je het samen deed. Het samen bedacht had en er allebei druk mee was. Dat was gewoon interessant en gezellig. Dus ze zou Meg er zo snel mogelijk klaar voor maken, wanneer de jonge Eevee er ook aan toe was. Want dat vond ze dan wel weer belangrijk.
Re: Finally here again - wo okt 20, 2021 1:43 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer was blij dat haar pokémon enthousiast toestemden met de breed. Ze leken ook goed met Chloe’s pokémon overweg te kunnen en waren steeds dichterbij gekomen tijdens het gesprek. Alleen Blaze hield zich nog wat afzijdig. “Dat is goed,” antwoordde Jennifer. “Ik kan je mijn nummer geven? Dan kan je me contacteren wanneer ze er klaar voor is,” stelde de breeder voor. Op die manier zou het makkelijker zijn om iets af te spreken en moesten ze niet wachten tot ze weer eens elkaar tegen zouden komen.
Re: Finally here again - do okt 21, 2021 12:35 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte toen Jennifer zei dat ze haar nummer kon geven. “Dat is een goed idee.” dat was inderdaad handig. Zo had ze ook de breed voor Iris goed kunnen voorbereiden. Ze had het ei voor Iris nog. Die moest ze haar nog geven. Dat zouden ze ook op het festival doen. Al zou dat wel goed komen. Ze zou haar binnenkort vast wel treffen. Ze pakte haar holo caster en gaf het apparaatje aan Jennifer. “Hoe gaat het verder met je reis? Vermaak je je een beetje naast het breeden?” Vroeg ze toen aan de andere vrouw.
Re: Finally here again - do okt 21, 2021 3:37 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer nam de holo caster van de andere breeder aan en voerde haar nummer en naam in. Zodra ze het nieuwe contact had opgeslagen gaf ze het apparaat terug aan Chloe. De vrouw kreeg een glimlach op haar gezicht toen haar gevraagd werd naar haar avonturen buiten het breeden. “Zeker, ik heb wel wat avonturen beleefd op zoek naar nieuwe pokémon voor mijn breeding programma. Zo was ik een tijdje terug op zoek naar een traited eevee. Ik dacht er een gezien te hebben en ging een grot binnen, maar daar werd ik aangevallen door wilde pokémon die veel sterker waren dan de mijne.” Ze keek naar haar pokémon. Degenen die erbij waren geweest leken ook terug te denken aan het hele gebeuren. De anderen waren aandachtig aan het luisteren. “Gelukkig was er iemand van Crescent Moon in de buurt die ons weer buiten heeft gekregen.” In het moment zelf was het een enge situatie geweest, maar nu vormde het een goed verhaal. “En hoe is het verder met jouw reis?”
Re: Finally here again - vr okt 22, 2021 7:57 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze nam het apparaatje weer aan en stopte het weg. Jennifer vertelde over het vinden van haar traited Eevee. Haar ogen werden eventjes groot. “Gelukkig dat er dan iemand van Crescent Moon in de buurt was. Een groep pokémon kan wel echt gevaarlijk zijn ja.” Zei ze toen. “Blij dat ze je niet in het nauw hebben weten te drijven. En de Eevee gevangen dus? Dat is de Rosegold Eevee die je hebt?” Vroeg ze vervolgens aan Jennifer. “Met mijn reis gaat het ook heel goed. Ik heb alle farm pokémon die ik wilde inmiddels weten te verzamelen, dus ik ga binnenkort een plekje voor mijn boerderij zoeken.” Haar bruine ogen twinkelden enthousiast. “Dan kan ik me daar helemaal op het breeden en trainen richten. Ze allemaal voor de kar te beleren en wie weet zijn er mensen die ze ook willen berijden. Het lijkt me leuk als ze straks alles kunnen.” Ze glimlachte naar Jennifer.
Re: Finally here again - vr okt 22, 2021 8:48 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer knikte toen de andere breeder beaamde dat een groep pokémon echt gevaarlijk kon zijn. Ze had dat al geweten voordat ze de grot in was gegaan; en toch had ze het gedaan. Ergens was het omdat ze wel van het avontuur van zo’n onbekende plaats verkennen genoot. Maar ze had geleerd dat je dat niet zomaar mocht doen als je pokémon niet zo sterk waren. “Nee, Rosy heb ik later gevangen. Nadat Ace me van de golbat had gered zijn we naar het pokémon center geweest en toen was de dag al voorbij voor ik een eevee had gevonden. Daarom moest ik later terugkomen en toen heb ik Rosy gevangen.” Ze vond het nu wel jammer dat ze de pokémon thuis had gelaten. Het zou leuk geweest zijn als ze haar aan Chloe had kunnen tonen. “Dat is fantastisch,” sprak Jennifer toen Chloe zei dat ze alle farm pokémon die ze wou al had kunnen verzamelen. “Heb je al oog op een plekje voor je boerderij?” Misschien had de breeder wel al een idee van in welke stad of omgeving ze haar boerderij wou oprichten. “Dat is echt een mooie droom,” zei ze toen de vrouw uitgesproken was. “Ik hoop dat hij snel uitkomt.”
Re: Finally here again - ma okt 25, 2021 9:58 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

“Ace?” Ze moest grijzen. Zijn naam kwam ze ook echt overal tegen. Bij Hayley had hij ook al boeven gevangen en nu had hij Jennifer weer gered. Hij was wel druk aan de weg aan het timmeren, maar wel op een positieve manier. Ze hoorde zijn naam alleen maar bij goede dingen. Hoe hij ook bleef beweren dat hij van de harde hand was en dat Cresent moon niet altijd blij met hem was. Dacht zij dat dat niet helemaal de waarheid was, dat hij zichzelf misschien wel wegcijferde. “Maar ik begrijp dat de dag dan inderdaad om is. Wel gaaf dat je uiteindelijk toch nog een Eevee met een trait heb weten te vangen.” Vervolgde ze. Toen vroeg Jennifer naar een plekje voor haar boerderij. “Ik denk dat ik in de buurt van Eterna ga kijken. Dat ligt wel aardig centraal en is lekker veel bos in de buurt.” Zei ze. “Bedankt.” Glimlachte ze. Toen Jennifer aangaf dat ze hoopte dat haar droom snel uitkwam. “Ik hoop het ook en dat ik dan ook andere mensen kan gaan helpen.” Dat leek haar echt fijn.
Re: Finally here again - do nov 04, 2021 2:24 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

“Ja, ken je hem?” vroeg Jennifer, al zei de grijns die Chloe droeg al genoeg. Misschien had hij haar ook al eens gered. Of haar op een andere manier geholpen. Als lid van Crescent Moon kwam de man, of dat beeldde ze zich toch in, veel mensen tegen die zijn hulp konden gebruiken. Jennifer was dan waarschijnlijk ook niet de enige die hem dankbaar was. “Ik kan niet wachten tot mijn band met haar beter is zodat ik de trait naar andere pokémon kan krijgen.” Traits waren zo interessant en ze hoopte dat ze er meer op zou kunnen focussen in de toekomst wanneer ze minder energie in het vinden van regionale vormen moest steken. Het gesprek ging verder en Chloe vertelde dat ze haar boerderij in de buurt van Eterna city wou beginnen waarop Jennifer antwoordde dat ze hoopte dat die droom snel uit zou komen. “Als je verder doet zoals je bezig bent, zal dat zeker lukken.” Ze was zeker dat Chloe anderen blij zou maken met haar boerderij en pokémon.
Re: Finally here again - vr nov 05, 2021 11:57 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer vroeg of ze hem kende, dus knikte ze. “Ja, het is een vriend van mij.” Dat kon ze nu wel zeggen toch? Voor haar voelde het wel zo in ieder geval. Hij had al meerdere keren goed naar haar geluisterd en was er voor haar geweest. Dus was Ace belangrijk voor haar geworden, in haar vriendenkring geslopen. Ze glimlachte en knikte bin de volgende woorden van de andere vrouw. “Dat kan ik me voorstellen. Al is die band opbouwen ook dan wel weer leuk. Dat is ook belangrijk voor de breed denk ik. Tenminste ik vind het altijd makkelijk met een pokémon te breeden waar de band wat groter mee is. Al ben ik soms ook wel eens wat ongeduldig.” Bekende ze aan Jennifer. Ze begon toch wel wat te stralen door het volgende compliment van de andere breeder. “Dankjewel Jennifer, ik vind dat echt heel erg leuk om te horen!” Zei ze dan ook.
Re: Finally here again - zo dec 05, 2021 5:21 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Je band met een pokémon opbouwen was natuurlijk ook een leuk deel van het proces. Het vereiste tijd en aandacht om dat soort vertrouwen te kweken, maar het was het allemaal waard als je dat eenmaal bereikte. Lark en Emily waren al het langste bij haar en Jennifer hoopte dat ze haar band met hen nog meer zou kunnen verbeteren en dat op een dag al haar pokémon zo in haar zouden vertrouwen als zij. “Ik denk dat iedereen wel eens ongeduldig is als die ergens naar uitkijkt, maar dan is het belangrijk om het net wat rustiger aan te doen in plaats van te snel te willen gaan,” sprak ze toen haar college aangaf wel eens ongeduldig te zijn. Chloe vertelde vervolgens over haar plannen voor haar boerderij. Het leek Jennifer een leuk idee en ze was zeker dat het de ander zou lukken. Ze glimlachte dan ook toen Chloe haar bedankte. “Ik ben zeker dat je het kan. En ik zal je dan eens laten zodat je verder van het festival kan genieten.” De ander had vast nog andere plannen voor de dag dan met haar praten.
Re: Finally here again - ma dec 06, 2021 12:20 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte bij de wijze woorden van Jennifer. Dat was zeker zo. Alleen makkelijk was anders. Soms was ze zo enthousiast. Dan wilde ze nog wel eens te overhaast zijn. Ook al probeerde ze dat niet te doen. Zo was ze wel al eens in de fout gegaan, maar daar probeerde ze van te leren. “Dankjewel!” Sprak ze vrolijk tegen de andere Breeder. “Is goed. We zien elkaar vast snel weer. Tot ziens!” Toen rolde ze bij de andere vrouw vandaan om de rest van het festival te bekijken.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: