Het harvest festival was niet ver van Jubilife city geweest, waar ze de laatste dagen verbleven had. Ze kon het dan ook niet missen om er naartoe te gaan en te kijken wat ze allemaal hadden bij de kraampjes. Ze had geen idee wat ze precies naar op zoek was, maar ze wist dat een aantal pokemon zeker wel van berries zouden houden. Ze had zoals gewoonlijk Cinnamon en Aura eruit gelaten en de twee waren naar een van de kraampjes gegaan waar ze beide met stralende ogen omhoog zaten te kijken naar het pokemon snoep dat daar lag. Ze glimlachte zachtjes en haalde voor allebei een zakje, waarna ze aan beide pokemon eerst een snoepje gaf. Wat ze niet had verwacht was dat dit het moment was dat ervoor zorgde dat Cinnamon ineens begon te gloeien. Ze begon van vorm te veranderen en voor ze het wist stond er een Lopunny voor haar, de evolutie van Buneary. Haar glimlach werd groter toen ze doorhad wat er gebeurd was. "Je bent geëvolueerd!" Sprak ze uit, duidelijk blij met wat er gebeurd was. Aura leek ook blij te zijn voor Cinnamon, ook al was er nu wel een groot verschil in grootte tussen de twee. "Zodra jij evolueert zullen jullie weer ongeveer even groot zijn." Dat was niet gelogen, ook al zou Cinnamon wel iets groter zijn, maar het verschil was klein genoeg om niet te merken.
Karakterkaart Gender: Female Age: 23 years old Rank: 4
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO
OOC INFO
Rondjes doen om het festival heen was leuk en al maar ze hoopte toch echt dat een paar van haar pokémon snel moe zouden worden. Dan kon ze die terug hun pokéball in stoppen terwijl ze zelf over het festival liep. Ze wilde er inmiddels wel eens kijken. Dat ging echter niet als Clear weigerde van haar schouder te gaan, Snow bleef slapen in haar armen en Rain de hele tijd achter Sun aan rende om in haar oren te kunnen bijten. Met een zucht draaide ze haar blik op Mist en Cloud, de twee liepen braafjes achter haar aan. Het zou toch een heel stuk makkelijker worden als ze zich allemaal zouden gedragen zoals haar oudste tweetal. Zodra ze haar blik weer naar voren draaide waren Rain en Sun uit beeld verdwenen. Damnit. "Sun, Rain, kom terug!" riep ze op een lichtelijk geïrriteerde toon. Wist zij veel dat de twee hun soortgenoten hadden zien staan in de verte en daar nu met een rotgang op af rende. Sun om veiligheid te zoeken en Rain waarschijnlijk om te bijten.
Ze was lichtelijk verrast dat de Buneary ervoor had gekozen om hier te evolueren, maar misschien was het niet iets waar de pokemon echt een keuze in had. Het was in ieder geval wel duidelijk dat de Riolu jaloers was op hoe groot de Lopunny nu was. Het zou een kwestie van tijd zijn voor de Riolu zelf zou evolueren ging ze vanuit, maar het klopte wel met het feit dat ze Cinnamon langer had dan Aura. Plots dacht ze voor een moment dubbel te zien, want er waren een Riolu en Buneary bijgekomen. Ook haar eigen pokemon zaten wat vreemd te kijken naar de twee nieuwkomers. Ze had niet verwacht dat er iemand anders was die precies dezelfde pokemon zou hebben.
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO
OOC INFO
Het duurde best een tijdje voor ze door had dat de vier pokémon die bij de andere vrouw stonden, voor de helft van haar waren. Twee Riolu, één Buneary en één Lopunny. Met een zucht liep ze op de vrouw af. "Ah sorry, die twee zijn van mij." Ze riep vanaf een afstandje terwijl ze richting de vrouw liep. Het was maar goed dat ze Sun een bloemetje had gegeven, dat was wel een makkelijk herkenpunt. Cloud en Mist waren niet echt pokémon die je super veel zag. Snow en Clear waren traited en daarom ook vrij anders qua uiterlijk dan de gemiddelde pokémon van hun soort. Alleen Rain zou ze niet zomaar uit een groep kunnen halen. Als het niet aan zijn bijtneigingen had gelegen. "Mijn Riolu heeft hopelijk niets of niemand gebeten?" vroeg ze. In Sun's geval was de pokémon waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig naar haar evolutie. In Rain's geval... kon ze daar niet zo zeker van zijn.
Het was niet elke dag dat je iemand tegenkwam die dezelfde pokemon als jezelf had, al was het in dit geval wwel dat ze zelf een evolutie had. De Buneary leek voornamelijk geïnteresseerd te zijn in de Lopunny, terwijl de Riolu juist een ander doel leek te hebben. Dit was natuurlijk het moment dat Aura ervoor koos om zich achter Cinnamon te verbergen en ze kon een kleine lach niet onderdrukken. Dat was ook een eerste keer. Misschien voelde hij zich wat meer op zijn gemak nu Cinnamon een Lopunny geworden was. Ze liet haar blik naar de vrouw voor haar gaan en schudde kort haar hoofd. "Niet hier in ieder geval. Misschien omdat Aura ervoor koos om zich achter Cinnamon te verbergen." Sprak ze, terwijl ze kort naar de Riolu wees. "Het is niet vaak dat ik iemand anders zie met dezelfde pokemon." Ze kon de opmerking toch niet laten. Ze had zelf de pokemon uitgekozen omdat ze geschikt waren voor haar onderzoek, maar misschien was dat voor degene voor haar wel anders.
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO
OOC INFO
Rain's doelwit verstopte zich achter de Lopunny. Dat deed hem natuurlijk niet opgeven. Nee, zijn glinsterende oogjes waren nu gericht op de lange oren van de andere pokémon. Sun bleef ondertussen vooral staan kijken hoe haar geëvolueerde vorm er uit zag. "Niet hier in ieder geval. Misschien omdat Aura ervoor koos om zich achter Cinnamon te verbergen." Blake haalde opgelucht adem. Het scheelde nogal dat er nergens tandafdrukken in stonden. Die waren altijd nogal... problematisch. "Het is niet vaak dat ik iemand anders zie met dezelfde pokemon." Blake gaf een instemmend knikje. Ze hadden beide een Riolu en tot voorkort ook beide een Buneary. "Al neem ik aan dat de rest niet het zelfde is?" zei ze met een glimlach. Dan zou het namelijk wel creepy worden. In haar armen deed Snow kort haar ogen open en Clear verscheen in haar nek. De kans dat ze ook precies pokémon zou hebben als die twee was ontzettend klein. Mist en Cloud, die nog steeds achter haar stonden, hadden dan een grotere kans.
Er waren niet veel die het geduld waarschijnlijk hadden voor een Lucario en een Lopunny, want het kostte werk om ze te laten evolueren. Maar ze waren beide juist geschikt voor haar onderzoek en daardoor de reden ook dat ze ze had. Ze liet haar blik over de andere pokemon van de vrouw gaan en schudde kort haar hoofd bij haar vraag. "Nee, degene die ik verder ook nog bij me heb zijn een Shuppet, Trapinch, Sneasel en Dedenne." Ze had nog een aantal andere pokemon, maar die had ze niet bij zich op het moment. Maar geen van die overlapte ook met degene van de vrouw voor haar. "Je Skitty en Mincinno zie je ook niet zomaar ga ik vanuit." Ondertussen staarde Cinnamon naar de Riolu voor haar die een poging deed om in een van haar oren te bijten, maar dat was duidelijk niet iets dat ze liet gebeuren, want ze deed een poging om de Riolu een trap te geven. Aura keek met grote ogen toe wat er gebeurde. Zelf hoopte ze dat het de Riolu zou afschrikken, maar geen pijn zou doen, want anders kon dit nog wel eens ongemakkelijk worden.
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO
OOC INFO
De vrouw keek naar haar pokémon en schudde vervolgens haar hoofd. Okay, gelukkig, geen ongemakkelijke en creepy situatie. "Nee, degene die ik verder ook nog bij me heb zijn een Shuppet, Trapinch, Sneasel en Dedenne." Blake gaf een bevestigend knikje, dat waren toch een heel ander soort pokémon. Misschien dat Cloud nog een beetje op een Sneasel kon lijken en dat Clear mogelijk op een Dedenne zou lijken maar daar hield het ook wel bij op. Mist en Snow aren duidelijk heel anders dan een Shuppet en een Trapinch. "Je Skitty en Mincinno zie je ook niet zomaar ga ik vanuit." Een glimlach verscheen rond haar lippen. "Heb ze juist gekocht omdat ik ze zo bijzonder vond", vertelde ze terwijl ze met haar duim over het kopje van Snow aaide. In de tussentijd wist Rain amper de schop van de Lopunny te ontwijken en besloot van een afstandje te kijken in plaats van dichtbij. Sun daarentegen leek dat wel interessant te vinden.
Zelf had ze geen traited pokemon, ook al had ze er wel lichte interesse in. Maar dan meer in het feit of er ook traited pokemon waren waardoor types zouden veranderen of mogelijk de abilities. Maar ze ging er vanuit dat dit niet het geval was bij de twee pokemon van de vrouw. "Zijn ze naast hun uiterlijk ook nog verschillend van andere pokemon?" Het kon geen kwaad om ernaar te vragen toch? Gelukkig merkte ze ondertussen op dat de pokemon van de ander net de schop van de Lopunny had weten te ontwijken en ze kon het niet helpen om opgelucht te zuchten. Hopelijk gingen ze elkaar niet verder meer uitdagen.
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO
OOC INFO
"Zijn ze naast hun uiterlijk ook nog verschillend van andere pokemon?" vroeg de vrouw haar. Kort keek ze naar haar twee pokémon voor ze haar schouders ophaalde. Sun en Rain waren beide nog gefocust op de Lopunny. Ze had geen idee hoe traits nou eigenlijk precies werkte. Het maakte haar ook niet zo heel veel uit als ze eerlijk moest zijn. Ze was geen researcher en geen breeder, dus wat had ze aan die kennis? "Niet dat mij is verteld", zei ze dan ook tegen de vrouw. Snow was nog een baby en sliep vooral, net zoals nu. Clear was nieuwsgierig maar nog wel wat voorzichtig, vandaar dat ze ook alleen maar keek. Mist en Cloud waren de makkelijkste twee van het stel, dat mocht duidelijk zijn. "Heb jij traited pokémon?" besloot ze te vragen om het gesprek op gang te houden.