Switch account

Candy Apples - zo sep 26, 2021 3:41 pm
Luna Martins
Breeder
Luna Martins

Karakterkaart
Rank: 01

Candy Apples BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
0
31
CHARACTER INFO

OOC INFO

luna martins
Pokémon Out: Mimi & Bonbon.
Mimi had iets lekkers gevonden en had Bonbon weten te overtuigen dat ze het moeste verkrijgen, wat er voor gezorgd had dat Luna nu beide pokémon kwijt was geraakt op het festival. Over Mimi maakte ze zich niet heel veel zorgen, de Pachirisu zou altijd wel terug komen naar haar, maar Bonbon was speciaal en ze durfde er niet aan te denken dat iemand hem zomaar mee zou nemen. Met haar handen rond haar mond, riep ze de namen van beide pokémon, waarna ze ook meteen merkte hoeveel mensen Mimi heette, want ze werd door vele vreemd aangekeken. Snel dook ze langs een van de tentjes, om te kunnen ontsnappen van de blikken en zuchtte zachtjes. Wat moest ze nu, ze kon Bailey niet vragen om d'r te helpen, want een Water type pokémon op het drogen is nogal ... vreemd. En ze wist eerlijk gezegd ook niet of een Phione kon overleven buiten het water. Dat was iets wat ze eerst moest onderzoeken.
Luna zuchtte zachtjes en kwam overeind, klaar om verder te gaan lopen, toen ze opeens een chocolade bruine staat zag verdwijnen. "Bonbon!" riep ze snel en ze schoot achter de staart aan. De Skitty staart verdween onder een van de tentjes en toen Luna erachteraan kroop, kwam ze erachter wat er fout was gegaan. Mimi had candy apples gevonden en had er zo te zien twee gestolen, een voor haar en een voor de Skitty. De jonge breeder zuchtte zachtjes. Wat moest ze hier nou mee. Ze pakte beide pokémon op en kwam onder het standje uit, om precies voor iemand terecht te komen. Oh nee, zolang dit maar niet de eigenaar was. Ze had geen geld om voor die appels te betalen. Help.
Well, this is a pretty chill reality.
I love you

[+Hayley]
Re: Candy Apples - ma okt 04, 2021 11:09 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Rank: 1

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Oef, ze was de hele ochtend druk geweest met de kraam van haar ouders. Het Harvest Festival was één van de drukste periode van het jaar voor de Archer's. Maar, ze mocht nu even pauzeren, en met wat zakgeld in haar hand liep Hayley vastberaden op het kraampje af waar ze elk jaar heerlijke karamel appels verkochten. Kimba rende vrolijk voor haar uit, die had de gesuikerde traktatie al geroken, en Lilo en Tinkerbell zaten beide op haar schouders, nieuwsgierig kijkend naar alle mensen die hen voorbij gingen.

Er stond een lange rij voor de tent en toen de jonge breeder eindelijk aan de beurt was, kwam er ineens een meisje van onder het tentdoek vandaan. Verrast keek ze naar de verschijning en het ontging haar niet dat ze twee Pokémon in haar armen die beide een appel vast hadden. "Hey, niet voordringen!" mopperde ze, terwijl ze haar handen in haar zij bracht. Maar, toen zag ze de bruine Skitty en haar ogen werden verbaasd groter. "Coco?" Ze greep automatisch naar de pokéball aan haar riem, maar die van Coco zat er nog, dus het kon niet haar Skitty zijn.
Re: Candy Apples - zo okt 10, 2021 4:37 pm
Luna Martins
Breeder
Luna Martins

Karakterkaart

Hier een quote
0
31
CHARACTER INFO

OOC INFO

luna martins
Er werd niet meteen naar haar geschreeuwd, dus dat was goed. Dan was dit niet de eigenaar. Wel hoorde ze wat gemompel, iets over voordringen. Om heel eerlijk te zijn, het was niet haar bedoeling geweest, ze wilde gewoon niet gepakt worden en de appels af moeten pakken van d'r pokémon.
Het was vooral de tweede reactie die haar deed schrikken, toen het meisje voor haar opeens "Choco" geschrokken uitriep en naar een pokéball greep. Luna hielt haar hoofd schuin en keek eventjes naar Bonbon en Mimi in haar handen. "Nee, dit is Bonbon. En hij's van mij." Zei ze, met een lichte kwade ondertoon in haar stem. Ze snoof zachtjes en zetten een stap naar de zijkant toe, hopend dat het meisje langs haar kon komen en niemand haar hier zou zien. "Zou je willen zeggen wanneer de eigenaar komt?" vroeg ze daarna zachtjes, haar pokémon tussen haar benen zettend.
I love you
Re: Candy Apples - za okt 16, 2021 2:36 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Het meisje leek even te schrikken van haar vraag en zei toen licht beledigd dat de Skitty van haar was. Hayley knikte meteen en glimlachte verontschuldigend. "Ik was even in de war want.." Ze klikte de pokéball van Coco van haar riem en liet de Skitty tevoorschijn komen. De katachtige liet meteen een enthousiaste mauw horen en rende meteen enthousiast op de andere Skitty en Pachirisu af. Zou hij doorhebben dat er bijna een kopie van hem stond? Hayley lachte even en liet haar blik toen weer naar het meisje gaan. "Coco heeft ook de chocolate trait," grinnikte ze toen. Zouden meer mensen met de trait aan het breeden zijn? Dat maakte haar enthousiast, het zou betekenen dat mensen de bijzondere Pokémon begonnen te waarderen.

Het meisje vroeg zachtjes of ze het kon zeggen wanneer de eigenaar kwam. Hayley liet haar dieprode ogen weer op de kraam vallen en zag de man verderop staan. "Volgens mij heeft hij het niet gezien..." zei ze twijfelend. Ze wist niet zo goed wat ze er over moest denken. Dit was eigenlijk een soort stelen.
Re: Candy Apples - zo okt 17, 2021 1:32 pm
Luna Martins
Breeder
Luna Martins

Karakterkaart

Hier een quote
0
31
CHARACTER INFO

OOC INFO

luna martins
Ze kreeg een verontschuldigende glimlach en er werd een pokéball bij gehaald. Luna's ogen versmalde eventjes toen het licht te voorschijn kwam en er een Skitty tevoorschijn kwam die de exacte tweeling van Bonbon had kunnen zijn. Haar mond maakte een "o" toen ze de Skitty zag en direct ging ze op haar hurken zitten. Bonbon keek een beetje vreemd naar de andere Skitty, maar schudde daarna toch zijn staart naar de ander. Mimi vond 't allemaal wel prima en bleef kijken, zachtjes knabbelend aan haar appel. "Denk je dat 't familie is? Of zal 't gewoon puur gelukkige toeval zijn?" vroeg ze vrolijk aan het meisje. Het zou super leuk zijn als Bonbon en deze Skitty familie zouden zijn, maar ze wist niet hoe groot die kans zou zijn.
Het meisje vertelde haar dat de eigenaar het niet door had, ze zuchtte opgelucht en kwam overeind. "Dank je," zei ze vriendelijk en ze stak haar hand uit. "Ik ben Luna trouwens. Luna Martins. En dit zijn Bonbon en Mimi," stelde ze zichzelf voor, waarna ze beide pokémon aaide.
I love you
Re: Candy Apples - do okt 21, 2021 9:25 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Het meisje vroeg zich enthousiast af of ze misschien familie zouden zijn. Hayley glimlachte. "Wie weet! Van welke breeder komt Bonbon?" vroeg ze, terwijl ze ook even door haar knieën zakte om de andere Skitty te aaien. Coco was gelukkig een stuk kleiner, dan kon ze ze in ieder geval uit elkaar halen. Anders was dat nog best lastig geweest.

Ze kwam weer omhoog en knikte even vriendelijk toen het meisje zich voorstelde als Luna. "Ik ben Hayley, en dit zijn Tinkerbell en Kimba. En Coco weet je dus al." Ze grinnikte even en draaide zich toen weer om naar de kraam. De man was nog steeds druk, dus besloot ze zelf maar drie appels te pakken en stopte ze wat van het geld in een potje die er stond voor fooi. Een beetje extra, zodat het weer een beetje gelijk werd getrokken van de twee missende appels. Ze stapte uit de rij en ging toen naast Luna op een bankje zitten zodat ze Kimba, Lilo en Tinkerbell een halve appel kon geven. Coco was veel te druk met spelen, die gaf ze later wel een stukje. "Hm," mompelde ze tevreden terwijl ze een hap nam van de zoete lekkernij. Ze kauwde even en wierp haar rode ogen toen weer geïnteresseerd op Luna. "Ben je hier voor het festival?" Ze kon zich immers niet heugen haar hier eerder in het dorp gezien te hebben, maar ze was ook al ruim een halfjaar weg, dus het zou kunnen.
Re: Candy Apples - vr okt 22, 2021 10:18 pm
Luna Martins
Breeder
Luna Martins

Karakterkaart

Hier een quote
0
31
CHARACTER INFO

OOC INFO

luna martins
Er werd aan haar gevraagd van welke breeder ze de Skitty had gekregen en ze moest eventjes nadenken, het was allemaal nogal plotseling gegaan, maar volgens mij was de naam: "Lyra, volgens mij. Maar ik weet eerlijk gezegd geen achternaam," zei ze diep nadenkend, maar nog altijd op haar vrolijke en enthousiaste manier. Bonbon was ondertussen blij met alle aandacht die hij kreeg en draaide zich om zodat hij de hand van het meisje kon beantwoorden met zijn staart.
Luna keek op toen het meisje weer sprak en zichzelf voorstelde als Hayley en haar pokémon als Tinkerbell, Kimba en Coco. Haar twee kleurige ogen werden groot toen ze de Shinx zag en zakte op haar knieën. "Heb je deze te lang en te warm gewassen?" grinnikte ze vrolijk, alsof ze net de meest originele grap vertelde. Ze liet de pokémon aan haar hand snuffelen voordat ze de Shinx probeerde te aaien. "Wat een schatjes zijn het. Je hebt ze goed opgevoed," zei ze daarna vrolijk tegen Hayley. "Zijn dit je enige pokémon?" vroeg ze terwijl ze met haar meeliep toen ze nog meer appels ging halen. Ze besloot er nog een voor zichzelf te betalen en ging bij haar op het bankje zitten. Er werd gevraagd of ze op het festival was. "Yep! Ik hou van festivals, zo vrolijk en kleurrijk. Sowieso ben ik gek op de herfst en dit festival heeft zoveel geweldige dingen." zei ze super enthousiast. "En jij?"
I love you
Re: Candy Apples - za okt 23, 2021 11:36 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Hayley knikte geïnteresseerd bij het horen van Luna's woorden. "Coco is via een breed op school gedaan, maar ik zal het eens navragen. Misschien zijn ze echt familie." Hoe groot was ten slotte de kans dat er twee chocolate traited Skitty's rondliepen in Sinnoh zonder enige connectie? De breeder maakte vervolgens een grap over haar Shinx en Hayley grinnikte. "Niet echt, hij is een albino," reageerde ze, omdat ze het toch stiekem niet kon laten. Hayley werd altijd enthousiast als het gesprek naar traited Pokémon ging. "Coco heeft een zusje die ook albino is. Een Skitty met de naam Jasmine. En ik heb nog een Phione en Froakie op de Daycare school rondlopen. En jij?" Ze wierp haar rode ogen weer even nieuwsgierig naar het duo die Luna bij zich had.

Tot haar opluchting haalde Luna een appel die ze wel betaalde en nam ze naast haar plaats op het bankje. Hayley nam tevreden weer een hap en terwijl ze druk kauwde, luisterde ze naar het enthousiaste gebabbel naast haar. "Ja vind ik ook!" reageerde ze vrolijk eenmaal ze het stukje appel had weggewerkt. "Mijn ouders hebben hier in Twinleaf een boerderij en we staan eigenlijk elk jaar wel met onze kraam op het Harvest Festival. Voor ons is het de grootste happening van het jaar." Ze keek even bedenkelijk. "Op Kerst na dan. Dan komen we met de hele familie samen. Dat is ook altijd een hele organisatie."
Re: Candy Apples - zo nov 07, 2021 5:05 pm
Luna Martins
Breeder
Luna Martins

Karakterkaart

Hier een quote
0
31
CHARACTER INFO

OOC INFO

luna martins
Luna luisterde rustig naar wat er tegen haar werd gezegd en zei dat de breed via school was gegaan. Ze zouden moeten uitzoeken of ze daadwerkelijke familie waren. "Jaa, het zou zo leuk zijn!"zei ze enthousiast en grijnsde breed. Hayley legde daarna uit dat de andere Skitty een albino was en nu pas zag ze dat er inderdaad kenmerken waren van albinisme. "Oohh, wat leuk." zei ze daarna. "Heeft 't ook nog invloed op z'n gezondheid?" vroeg ze daarna, terugdenkend aan de lessen die ze had gekregen over dit soort dingen. Ze ging er niet van uit, maar als 't wel zo was, wilde ze er alles van weten.
Hayley vertelde haar daarna welke pokémons ze verder nog had en Luna grinnikte zachtjes. Ze herkende een paar van die namen. "Wat leuk!" Zei ze vrolijk. "Ik heb Mimi en Bonbon hier. En verder heb ik nog een Phione, een traited Fomantis die uit de Corn Maze komt en een shiny Sobble die ik van iemand heb gekregen." Vertelde ze daarna met een grijns op d'r gezicht. Ondanks dat ze een breeder was, had ze nog geen enkele breed kunnen doen omdat ze de hele tijd bezig was met andere dingen. Daar moest ze echt iets aan gaan doen.

"Een eigen boerderij. Wat leuk! Mag ik eens een keertje komen kijken?" vroeg ze met een fonkeling in haar tweekleurige ogen. Ze vond boerderijen geweldig, alle pokémons en de gezelligheid, de geuren en geluiden. "Het klinkt zo gezellig, jouw familie." Zei ze, met een hint van jaloezie in d'r stem. Ze glimlachte naar Hayley, terwijl ze een hap van d'r appel nam.
I love you
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: