Switch account

Re: Ashes to Dust [open] - ma nov 29, 2021 9:28 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Rank: 4

Ashes to Dust [open] - Pagina 2 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ashes to Dust [open] - Pagina 2 Coira_10Ashes to Dust [open] - Pagina 2 155MS6Ashes to Dust [open] - Pagina 2 757Ashes to Dust [open] - Pagina 2 228MS6

“Dat is heel, heel maar echt heel jammer,” verzuchtte Rani. Ciora gaf een instemmend knikje. Als ze zelf de eigenaar van het account niet was geweest zou ze ook wel nieuwsgierig zijn. "Ik verbaas me er altijd over hoe hij nog niet gepakt is", zei ze. En in werkelijkheid was dat ook wel zo. Ze snapte niet goed hoe ze haar nog niet opgespoord hadden.

“Dat ga je straks toch even moeten opschrijven.” Dat was geen ongewone opmerking voor haar. Ciora haalde dan ook simpelweg haar schouders op. Het was in ieder geval beter dan dat ze er iets heel geks van maakte. Witte mensen en haar naam leken simpelweg niet goed samen te gaan. “Ze gaan verwachten dat ik een klein rapportje binnen breng met jou gegevens en wat hier gebeurd is,” vertelde Rani. Kort draaide ze haar ogen weg van het vuur, zijn kant op. "Klinkt gezellig", begon ze sarcastisch "waarom ben je dit werk eigenlijk gaan doen? Je lijkt me niet echt het type voor eh.. dat."
Permissies van dit forum: