Switch account

Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 10:17 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Rank: 1

I'd rather feel pain - Pagina 2 Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
Kyle hoorde de beweging naast zich toen hij tegen de Beldum zei dat deze dichterbij mocht komen en wierp geamuseerd een blik over zijn schouder, waar Lucie zijn kant op keek. “Jij ook, hoor~” humde hij geamuseerd, waarna hij plagerig een arm uit stak. Nee, hij had niet het idee dat ze hem haar lichamelijke warmte zou geven. Beetje jammer - het zou nog helpen ook.

Ze zou graag morgen met hem de grot uitstappen en geen lijk meeslepen. Kyle liet een zucht horen, wetende dat ze dramatisch bezig was. Hij zou heus niet doodgaan. Het ergste was al geweest en met het verband, was alles best in orde. Het was koud en oncomfortabel, maar hij voelde zich niet alsof zijn ledematen eraf gingen vriezen. Misschien zijn tenen. Maar daar konden ze weinig aan doen.

Toch leek Lucie eigenwijs en gooide ze zijn jas, welke hij ving door te stoppen met het aaien van de Togepi. Deze werd direct wakker. Interessant. Hij gooide de jas met een soepele beweging terug haar kant op en liet haar een grijnsje zien. “Als je je zo’n zorgen maakt, dan kun je beter hier komen zitten. Dan houden we elkaar nog warm. Maar ik ga jou niet kouder laten zijn dan nodig, Prinses.

Hij begon de Togepi weer te kriebelen, waarop deze weer tevreden zijn oogjes sloot. “Je Togepi is een schat,” merkte hij rustig op. Wat een heerlijk ding. Om een of andere reden leek het erop dat de Togepi een tevreden gevoel aan hem doorgaf, waardoor hij zich meer op zijn gemak voelde dan hij normaal zou doen. Zonder de Togepi zou hij veel meer bezig zijn met het feit dat zijn handen bloot waren, dat zijn armen verbonden waren…
note
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 10:34 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Rank: 3

I'd rather feel pain - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Helaas was het hem ook opgevallen dat ze opgekeken had. Een korte beweging opzij was genoeg om zijn aandacht te triggeren en een opmerking te maken. "Je hebt de helft van mijn team, das genoeg denk ik," merkte ze op, al was ze duidelijk verstoord door zijn opmerking met een rode blos die rond haar wangen verscheen. Het beeld was genoeg, teveel.

De enige spijt van het gooien van de jas die ze had, was dat de Togepi ontwaakte. Deze had wel erg rustig geslapen in de armen van de jongen, merkte ze op in stilte. Ze had zelf weinig tijd voor de baby Pokémon en had ook weinig met Togepi, maar de jongen leek maar al te goed mee om te kunnen gaan. Helaas kon ze hier niet op ingaan, want een nieuwe opmerking werd haar kant op geworpen, toen de blos nog maar net van haar gezicht af was gegaan (En daardoor al vrij snel weer terug kwam). Ze wist aan zijn grijns dat hij haar liep te sarren en ze haatte het dat ze zich zo liet opjutten. Ze hufte zachtjes en sloeg haar armen over elkaar, de jas op de grond laten liggend. Kylian ging die jas aantrekken als het aan haar lag. Ze gaf zich niet zo snel gewonnen.

In plaats daarvan ging de jongen verder met de Togepi kriebelen, welke al snel weer tevreden wegdommelde. "Hij is heel erg lief," beaamde Lucie met een zachte glimlach. "Ik weet alleen nog niet goed of hij in mijn team past.. Daar moet ik nog over nadenken." Dit keer had ze expres nog geen namen uitgedeeld. Ze wist hoe dat gegaan was met Ruddles. Geef het een naam, you'll get attached.

cttw
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 10:47 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De helft van haar team was genoeg, zei Lucie, en toch wilde ze hem even later haar jas aanbieden. Kyle liet een zucht klinken toen het ding tussen hen in bleef liggen en Lucie in alle eigenwijsheid weigerde het ding gewoon weer aan te doen. “Lucie,” begon hij daarom. Hij gebruikte haar naam niet vaak - wat het direct een stuk serieuzer deed klinken. Een andere reden waarom hij nicknames prefereerde. Wanneer je dan de echte naam gebruikte, was de sfeer meteen gezet.

Praktisch alles doet me zeer, mijn kleding plakt aan alle kanten ijskoud aan mijn lijf en ik probeer mezelf hier te forceren om niet te dealen met iets heel persoonlijks,” sommeerde hij kalm, dit keer geen enkel teken van een glimlach op zijn gezicht, niet die plagerige toon die hij zo vaak gebruikte om de sfeer te verlichten. Dit keer was hij serieus - want dit was iets waar hij niet bepaald behoefte aan had. “Als ik me ook nog zorgen moet maken om jou, gaat het niet goed. Dus als je het niet voor jezelf doet, doe mij dan een plezier en trek dat ding aan. Houd jezelf warm, de nacht komt nog. Je gaat het nodig hebben,” verzekerde hij haar. Misschien luisterde ze daar wel naar.

Hij ging weer door met het voorzichtig aaien van de Togepi, voelend hoe het wezentje warm was direct onder de toppen van zijn vingers. Het was vreemd… het was jaren geleden sinds hij zijn handschoenen buitenshuis zo lang af had gelaten. Zelfs tijdens zijn stages liet hij die dingen aan. Het had een goede reden, immers, en inmiddels was hij eraan gewend. “Dan zou ik die keuze snel maken,” merkte hij rustig op. “Ik kan me voorstellen dat je je snel aan zo’n wezentje hecht.” Vooral als het in staat was om je kalm te houden. Wat een spectaculaire kracht.
note
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 10:58 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Het was duidelijk dat het menens werd. De jongen raakte geïrriteerd. Lucie vernauwde haar ogen eventjes en overwoog kort of het het waard was om de strijd aan te gaan, maar uiteindelijk gaf ze de strijd op. Ze boog zich naar voren en tilde haar jas weer van de grond. "Als ik je zie rillen dan worstel ik je in die jas," mopperde ze hem toe, waarna ze haar rug weer langs de muur naar beneden tot ze weer op haar achterste zat.

Ze legde haar kin weer op haar knieën en keek vervolgens met haar blauwe ogen voorzichtig in zijn richting, zijn mood peilend. Hij had genoemd dat hij iets heel persoonlijks had waar hij mee aan het dealen was. Ze twijfelde voor een moment voordat ze hem toch nog wat vroeg, expres niet beginnend over zijn persoonlijke dingen. "Kan.. ik je nog ergens mee helpen? Behalve hier geforceerd bij je blijven zitten?" besloot ze hem te vragen.

Daarna gleed haar blik weer naar de Togepi, welke rustig op de schoot van de jongen zat. Voor een moment staarde ze eventjes peinzend de leegte in. Hij leek gek op de Togepi, de Togepi leek gek op hem te zijn, maar toch bleef ze voor nu nog even stil. "Ja, dat weet ik. Ik zou Ruddles eerst niet houden," verzuchtte ze, waarna ze met haar hoofd schudden. Nou dat was flink mislukt.  

cttw
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 11:07 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De serieuze woorden leken eindelijk tot haar door te dringen en Lucie trok de jas weer aan, waarop Kyle een diepe zucht liet horen. Goed zo. Hij negeerde haar gemopperde opmerking, maar besloot zich hard te houden en niet te bibberen. Wat ook betekende dat hij waarschijnlijk niet meer kon miepen dat het koud was. Dat was allemaal dan wel weer een beetje jammer, of niet? Hij liet een zuchtje klinken, maar daar bleef het bij.

Toen Lucie vroeg of ze ergens mee kon helpen, schudde hij zijn hoofd. “Een paar dingen kwamen een beetje too close for comfort vandaag en brachten herinneringen terug waar ik liever niet aan terug denk,” gaf hij weg. Jaren van iemand vertellen dat trauma niets was om je voor te schamen had hem open genoeg gemaakt om het te erkennen, maar dat betekende niet dat hij het er graag over had.  “Maar, je Togepi lijkt zijn ability te gebruiken om te helpen,” gaf hij rustig toe. Zonder de Togepi was hij niet zo rustig geweest en er was geen schaamte in dat erkennen. Het was dan ook rustgevend om het beestje te blijven aaien, waardoor hij dit zonder klagen bleef doen.

Schijnbaar wilde het meisje Ruddles eerst niet houden. “En toch ben je blij het gedaan te hebben,” sprak hij rustig. “Ik was ook niet van plan er een nieuwe Pokémon bij te nemen en toch…” mompelde hij. Het leek erop dat zelfs Namaari onkarakteristiek tevreden was met alles op het moment, wat… goed uit kwam. Het was vreemd, maar fijn. “Soms is dat hoe het uitkomt, I guess.” En daar kon je weinig aan veranderen.
note
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 11:15 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Ze trok de jas dicht tegen zich aan, stiekem wel opgelucht dat ze de warmte weer kon bewaren tegen haar lichaam, maar desondanks voelde ze zich er niet helemaal prettig bij als ze weer naar de blauwbekkende jongen keek. Ze had wel een EHBO doos in haar jas, maar helaas geen extra jas of een slaakzak ofzo. Ze had niet verwacht dat ze een extra jas nodig had gehad. Arceus, ze had niet verwacht opgesloten ze zitten in een verrekte grot.

Hij vertelde dat er een paar dingen te close for comfort kwamen. Ze legde de puzzelstukjes zo bij elkaar tot de conclusie dat de jongen een trauma te verwerken had. "Je was ook behoorlijk in paniek," merkte Lucie zachtjes op, waarna ze haar handen door het haar liet gaan. "Ik ben blij dat Togepi je er iets uit kon trekken." Zoals de Pokémon nu nog steeds deed. Zou de Pokémon zijn goede plek hebben gevonden bij de jongen, in plaats van bij Lucie? Het blauwharige meisje twijfelde nog steeds, waarna het gesprek doorging naar nieuwe Pokémon toe voegen aan het team. Een zwakke glimlach ging naar Ruddles. De Raichu was de enige die ze nog over had van haar oude team. Misschien had dat hun band ook wel zo hecht gemaakt. Maar er was altijd al iets daar geweest.

Lucie haalde diep adem, een knoop doorhakkend voor zichzelf. Ze kon eeuwig blijven touwtrekken, maar ze zag daar een klik die ze niet kon ontkennen. Ze veegde haar vingers over de vochtige stenen van de grond, waarna ze haar blik nog een keer richtte op de Togepi. "Zou je.. open staan om nog een Pokémon toe te voegen aan je team?" vroeg ze zachtjes, twijfelachtig.

cttw
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 11:29 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie beaamde dat hij behoorlijk in paniek was geweest, waarop Kyle even gepijnigd fronste. Voor een moment stopte hij weer met de Togepi aaien en viel zijn blik op zijn open palm, waarna hij zijn hoofd schudde en de hand terug op de Togepi legde, om deze weer voorzichtig te aaien. Hij hoorde hoe ze opmerkte blij te zijn dat de Togepi hem eruit had weten te trekken, waarop hij even zachtjes humde. “Ik ook. Sommige dingen liggen te diep en geen van ons zou er blij mee zijn als dat nu naar de oppervlakte kwam,” humde hij rustig. Het was dankzij de Togepi dat hij zich comfortabel genoeg voelde om dat te zeggen, in plaats van het weg te duwen. Normaal zou hij te bang zijn voor de beelden die voorbij zouden komen, maar… dat tevreden gevoel hield hem voor nu aan de goede kant.

Op Lucie’s vraag hief Kyle een wenkbrauw en keek hij haar kant op. Hij vernauwde zijn blik voor een moment, terwijl hij probeerde te peilen wat er in haar hoofd omging. Vertrouwde ze hem of niet? Ze leek te dansen tussen de twee keuzes, alsof ze het wilde en toch niet durfde. Toch stelde ze hem nu een vraag die het leven van een jonge Pokémon in zijn handen zou leggen. Hij vroeg zich af of hij vertrouwen had gewonnen, of dat dit puur gebaseerd was op het vertrouwen wat de Togepi uitstraalde.

Ik vertelde je dat ik nog niet klaar ben voor een andere Pokémon omdat ik nog veel werk te doen heb met Maari,” merkte hij rustig op. “Maar ik denk dat je Togepi dat proces enkel zou helpen, nooit in de weg zou staan. Dus als hij bij jou geen thuis vindt, zou ik hem graag verwelkomen.” Daarover was geen twijfel. Drie jaar. Het was drie jaar geleden sinds alle trauma zo ver weg had geleken. Misschien zou er eindelijk een nacht zijn zonder nachtmerries als hij de Togepi bij zich kon houden. Of misschien was dat gewoon wishful thinking.
note
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 11:37 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Lucie humde zachtjes bij zijn woorden. "Sommige dingen kunnen beter begraven blijven." Ze zei het niet eens uit desintersse, maar zijzelf zou het ook niet fijn vinden als hij zou gaan prikken in alles wat er in haar verleden gebeurd was. Ze had geen behoefte aan om dit te delen met iemand met wie ze niet heel close was. Am was op de hoogte van alles. Haar vader wist ook het merendeel. Maar voor de rest? Nee, dat mocht allemaal begraven blijven. Ze besloot dan ook verder om niks meer te zeggen over dit onderwerp en het af te sluiten. Waarschijnlijk zou hij haar er dankbaar over zijn.

Haar blik ging nog een keer naar de Togepi, de Pokémon had zijn ogen weer kalmpjes gesloten en leunde tegen de jongen aan. Misschien had de Togepi iets gezien in de jongen wat Lucie niet kon zien. Ergens twijfelde ze nog steeds of ze de jongen vertrouwen kon. Misschien dat ze daarom ook wel de Togepi nu aan hem aanbood, als een handreiking om te zien of hij het vertrouwen waard was. De Togepi zou niet zo rustig zijn als hij hem daadwerkelijk wat aan zou doen. Misschien zou Am wel weer om haar zuchten. Te snel vertrouwen gegeven, om het uiteindelijk wellicht weer te verliezen.

Toen de jongen begon met spreken, dacht Lucie dat hij de Pokémon zou weigeren. Hij had genoeg werk met Maari. Nou, dat viel ook wel te zien met hoe de Bagon de muur van het Pokémon Center eruit gejaagd had. Milde verrassing was echter op haar gezicht te lezen toen de jongen het omdraaide, begon te spreken dat hij de Togepi graag wilde verwelkomen. "Ik.. Had hem graag een thuis geboden, als ik het gevoel had dat ik de juiste persoon voor hem was," reageerde Lucie, nog wel met een lichte twijfeling, "Maar.. Nu ik hem zo bij jou zie zitten, denk ik dat hijzelf zijn thuis al gekozen heeft." Af en toe was het lastig om te erkennen dat je een wezen niet zelf het beste kon bieden wat hij of zij nodig had. Maar terwijl ze de Togepi tevreden op de schoot geplakt zag van de jongen, wist ze vrij zeker dat dat was wat ze hier zag.

cttw
Re: I'd rather feel pain - ma okt 25, 2021 11:49 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sommige dingen konden beter begraven blijven, merkte de Prinses op. Kyle knikte op deze woorden, al voelde hij zijn adem in zijn keel steken. Ze had geen idee dat ze het hier hadden over iemand die in zijn armen overleden was en dat die woorden flink raak staken. Hij nam een moment en liet de adem weer los, waarna hij een zachte glimlach op zijn gezicht forceerde zonder haar aan te kijken. “Bedankt,” zei hij enkel, blij dat ze niet door zou vragen. Hij wist ook dat ze de tattoo had gezien en, in alle eerlijkheid, waarschijnlijk de verlovingsring. Toch was hij ook blij dat hier op dit moment nog geen opmerkingen over waren gekomen.

Ya’aburnee,” fluisterde hij zacht tegen zichzelf, waarschijnlijk niet eens luid genoeg voor Lucie om te horen. ‘Jij begraaft mij,’ was de betekenis van de woorden. De hoop dat jij degene was die eerst stierf, omdat je het niet aankon om te leven zonder het persoon waar je het tegen zei. Sommige dingen konden beter begraven blijven. En toch leek het dat nooit te doen.

Ik denk dat hij weet waar hij nodig is,” sprak Kyle, om Lucie ervan te verzekeren dat het waarschijnlijk geen gebrek was aan haar kant. De Togepi had door dat Kyle hem nodig had en kon een groot verschil maken met zijn aanwezigheid. Misschien was dat hetgene waar de Togepi naar op zoek was geweest en Kyle zou hem in ruil hiervoor graag een thuis aanbieden.

Plotseling duwde er iets anders tegen zijn vrije zij, waarop Kyle zijn wenkbrauwen verbaasd hief. En daar was de Beldum, verstoppend in zijn zij. Hij kon het niet laten zacht te lachen en besloot om het ding niet aan te raken, maar om het daar te laten rusten. “Is er niemand die zich zorgen maakt om waar jij blijft? Ik verwacht dat het een lange nacht wordt en misschien is het handig iemand te laten weten dat je oké bent,” sprak hij rustig. Als het kon, had hij het zelfde gedaan. Maar helaas. Oh, arme Ann.
note
Re: I'd rather feel pain - di okt 26, 2021 12:02 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Een stilte viel als een deken over de situatie heen, waarbij Lucie niet van plan was om het te doorbreken. Ze leunde naar achteren tegen de muur en richtte haar blik op een grot opening wat verderop, de enige vorm van licht die nog naar binnen kwam in de grot. Binnenkort zou de zon ondergaan en zou het echt pikkedonker zijn. Misschien dat ze nog de zaklamp van haar Holocaster kon gebruiken, maar dat zou de batterij snel leegtrekken. Een lichte huivering ging over haar rug en kippenvel trok over haar armen heen. Ze voelde zich nu nog niet echt opgesloten in de grot, maar als het donker was zou dat vanzelf wel komen. Ze hief haar hoofd iets toen ze een fluistering hoorde, hem aankijkend. Even bleef ze stil, maar daarna besloot ze toch wat te zeggen, uit de redenatie dat ze misschien domweg niet aan het opletten was geweest en hem daarom niet gehoord had. "Sorry, zei je wat?" vroeg ze. Het was heel vrijblijvend. Als hij niets wilde zeggen, hoefde hij niets te zeggen.

De jongen noemde wel dat de Togepi leek te weten waar hij nodig was en Lucie glimlachte er zachtjes over, kijkend naar het tevreden slapende wezentje. "Nou, dan is het een heel wijs ventje voor iemand die zo jong is," merkte ze op, met een warme blik naar de slapende baby. Ze had beloofd aan zichzelf dat ze een passend thuis zou vinden voor de baby Pokémon die uit het ei was gekomen en dat was haar gelukt. "Ik had hem nog geen naam gegeven, dus daar sta jij dan vrij in," merkte Lucie op, waarna ze de Beldum volgde met haar ogen. Wat een bijzondere Pokémon was het, glinsterend van kristal.

Pas door zijn opmerking werd ze uit haar gedachten geschudt, waarna ze zuchtte. "Ik denk dat ik Am maar eens moet laten weten waar ik ben inderdaad." Ze klapte haar Holocaster open en begon een bericht te tikken. Ze maakte zelfs nog een foto, al liet ze Kyle er duidelijk vanaf. Geen zin in ongewenste vragen van Am. Net toen ze op Send drukte, lichte een bliksemschicht de grot op en rolde de donder er vlug achteraan. Van schrik liet Lucie de Holocaster bijna vallen. Het was dat Ruddles hem nog net met een Psychic op kon vallen, anders was hij Kyle's Holocaster in het graf gejoined. "Ik haat dit weer," bromde ze.

cttw
Re: I'd rather feel pain - di okt 26, 2021 12:22 am
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zei hij wat? “Niets belangrijks, geen zorgen,” verzekerde Kyle Lucie. “Ik mompelde iets tegen mezelf.” Taal was prachtig, vooral als je leerde wat taal kon zeggen buiten jouw eigen. Er waren zoveel woorden met zulke prachtige betekenissen, vooral wanneer het ging om het beschrijven van gevoelens. Cafuné was altijd een favoriet geweest, wat het bewegen van je vingers door het haar van je geliefde betekende. Zo’n simpel gevoel, en toch één wat nooit een woord had gehad in zijn eigen taal. Iets wat hij nu elke dag miste.

Lucie merkte op dat ze de Pokémon nog geen naam had gegeven, waarop Kyle zacht humde. “Dan is dat iets om over na te denken voor beiden,” merkte hij op. De Beldum had ook nog geen naam, maar op dit moment was dat niet iets waar hij van plan was over na te denken. Een naam was belangrijk en thuis zou hij goed kunnen bedenken wat er zou passen. Iets om naar uit te kijken. Olaf leek in elk geval tevreden met de nieuwe aanwinsten en Anna… well, Anna was een ‘meer zielen, meer vreugd’ type.

Lucie pakte haar Holo Caster om te typen naar de vriendin die ze Am noemde, waarop Kyle zijn hoofd weer tegen de rotswand leunde en het moment nam om zijn ogen te sluiten. Hij luisterde naar het kalmerende geluid van de regen, terwijl hij zich niet te veel probeerde te focussen op de kou. De warmte van Maari, de Togepi, de Buneary en zelfs de Beldum hielp… dus dat was fijn.

Kyle opende zijn ogen toen de donder klonk en zag nog net hoe Lucie haar Holo Caster bijna door de lucht gooide. “Bang voor onweer?” vroeg hij geïnteresseerd. Ze was niet de eerste. Zelf vond hij het echter altijd wel rustgevend, maar… hij had het idee dat de Beldum het ook niet fijn vond, gezien deze zich dichter in zijn jas drukte.
note
Re: I'd rather feel pain - di okt 26, 2021 1:04 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Het was niks belangrijks, wist de roodharige jongen naast haar te melden. Nou, dan nam ze dat maar van hem aan. "Ook een manier om te zorgen dat we de avond doorkomen." Waar een zekere nieuwsgierigheid wel inherent was aan een researcher, had Lucie al lang geleden afgeleerd om zich te bemoeien met anderen. Als de jongen wat wilde delen, dan zou hij het wel delen en anders.. Tja. Ze liet haar hand over de wang van Ruddles strelen, wie zich ondertussen opgekruld had op de schoot van het blauwharige meisje. Af en toe maakte de Pokémon een zacht geluidje, maar voor de rest snurkte hij alleen maar.  

Haar Holocaster had bijna een net zo wisse dood getroffen als die van Kyle, al dan wel door een ander element. Waar water won van een holocaster, zou steen er waarschijnlijk ook probleemloos een einde aan maken. Gelukkig maar dat Ruddles ook wakker was geworden van het onweer en de Holocaster voor haar gevangen had. "Nee, niet echt, gewoon.. geschrokken van het lawaai," mompelde ze, waarna ze haar neusbeen eventjes tussen haar vingers nam. Sinds dat ze zo verrast was in de Black Market was het mis en het irriteerde haar mateloos.

Net zoals dat Am haar irriteerde.

In eerste instantie vroeg Lucie zich af wat er nou mis was. Met een diepe, diepe zucht zette ze haar vinger tegen haar voorhoofd en strekte ze de telefoon voor zich uit om een selfie te maken. "Vriendin wil niet geloven dat ik zelf de berichten stuur geloof ik," verzuchtte ze, om nog iets een uitleg te geven aan de roodharige jongen. Ze zag de bui al hangen. Ze had immers zojuist een foto met een jongen erop naar Am gestuurd.

En de bui stortregende inderdaad op haar neer. Lucie liep hoogrood aan door Am's berichten en verslikte zich eventjes kort. Hoestend typte ze verhit een berichtje terug, waarna de reactie het niet veel beter maakte. Uiteindelijk klapte ze met een diepe zucht de Holocaster terug en drukte deze terug haar tas in, met een huff Ruddles tegen zich aan trekkend. Kyle keek ze niet aan, wetende dat ze zichzelf momenteel geen houding kon geven en dat hij waarschijnlijk stond te popelen om wat te zeggen.

cttw
Re: I'd rather feel pain - di okt 26, 2021 1:18 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er gebeurde veel naast hem, of daar leek het in elk geval op. Zodra de Prinses op haar Holo Caster bezig ging, kwam er een wervelwind aan reacties voorbij. Ze leek geïrriteerd, maar uiteindelijk… legde ze één vinger tegen haar hoofd, stak ze er drie in de lucht en… maakte ze een foto waar hij bij op stond? Geamuseerd trok hij één wenkbrauw op, samen met een scheve grijns op zijn gelaat. Hij was er vrij zeker van dat het de geamuseerde blik was die op de foto terecht was gekomen.

Dit maakte het allemaal nog erger, want Lucie werd net zo rood als zijn haar en leek zich in de nesten te hebben gewerkt in haar chat. Kyle humde zachtjes en wachtte even tot ze het ding weglegde, waarna hij haar kant op leunde. Hij zette één hand tussen hen in voor evenwicht, waarna hij de achterkant van zijn andere hand gebruikte om haar temperatuur in zich op te nemen, zoals zij eerder had gedaan. Zijn verlovingsring raakte haar voorhoofd voor een moment, voor hij zijn hand weer terug trok.

Ben je er zeker van dat jij niet aan het ijlen bent, Prinses?~” vroeg hij geamuseerd, waarna hij weer terug zakte op zijn plek. Zijn beweging had de Pokémon om hem heen wakker geschud en de Bagon begon eventjes rond te lopen en zijn benen te strekken, terwijl de Togepi terug op schoot klom, want die was er wat onhandig af gerold. Oeps.
note
Re: I'd rather feel pain - di okt 26, 2021 9:36 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Eigenlijk had ze Am er in moeten laten stikken, gezien de hoogrode gloed die ze op haar wangen had gebracht. Maar hoe erg ze ook intern zat te mopperen op Am, kon ze het ook niet over haar hart verkrijgen om haar beste vriendin bezorgd te maken. Ze werkte haar op de zenuwen op het moment, maar ze was tegelijkertijd ook gek op Am en stiekem moest ze er ook wel weer een heel klein beetje om lachen.

Toen ze de Holocaster eenmaal weggelegd had, leunde ze naar achteren tegen de muur, haar ogen gesloten om weer eventjes iets composure te krijgen. Pas toen ze beweging uit de hoek van Kylian hoorde, opende ze haar ogen weer en keek ze op. Ze zag dat hij de afstand aan het overbruggen was fronste ze diep. "Uhm, wat doe je?" vroeg ze hem, wat naar achteren leunend toen hij haar temperatuur voelde. Dat werd duidelijk niet geapprecieerd.

Vervolgens vroeg hij ook nog of ze aan het ijlen was. Arceus, was ze zo rood geworden dan? In plaats daarvan snoof ze. "Ik ben niet degene die bijna vastvriest aan de muur van de grot," mopperde ze tegen hem terug, "Dus maak je over mij maar geen zorgen."

cttw
Re: I'd rather feel pain - vr okt 29, 2021 7:30 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kyle hief een wenkbrauw toen Lucie bijna in de muur kroop toen hij keek of haar temperatuur in orde was. Het verbaasde hem hoe lastig ze het vond, vooral nadat ze zonder problemen zijn armen had verbonden. Naar aanleiding van haar acties leek het erop dat ze het betreden van iemand’s persoonlijke bubbel zo erg nog niet vond, maar wanneer iemand het bij haar deed, op z’n minst onverwacht, was het lastig. Hij humde bedenkelijk, nieuwsgierig wat daartoe had geleid. Toch vroeg hij er niet naar - hij wist wel beter dan vragen naar dingen waar iemand niets over kwijt wilde.

Hmm~” humde Kyle toen Lucie opmerkte dat hij bijna vastvroor aan de muur. “Wel, als de prinses niet zo cruel was en gewoon ernaast kwam zitten, dan hoefde geen van ons aan de muur vast te vriezen,” verzuchtte hij theatraal. Hij schudde zijn hoofd en haalde even zijn vingers door zijn haar, waarna hij zijn achterhoofd weer tegen de muur legde en zijn ogen sloot.

Het wordt nog veel kouder vannacht, weet je,” merkte hij rustig op. Misschien maakte het haar niet uit. Ze had haar jas immers terug, maar zelfs dan… het zou een stuk warmer zijn als ze stopte met eigenwijs doen. Vrouwen… hopeloos.
note
Re: I'd rather feel pain - vr okt 29, 2021 8:31 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
De wind huilde af en toe door de grot heen en ze drukte haar kin in de vacht van de Raichu. De nacht ging nog heel lang worden vreesde ze. Af en toe zag ze een flits en je kon de golven tegen het eiland horen slaan. Het was vrij duidelijk dat ze nog een flinke tijd hier vast zouden zitten. Waarschijnlijk zou het nog wel tot diep in de nacht duren voordat de storm zichzelf uitgeblazen had. En dan zouden ze nog tot de volgende ochtend moeten wachten tot de eerst volgende veerpont ze weer terug zou nemen. Arceus, ze zou een moord doen om alsnog bij Am thuis te zijn nu.

De jongen maakte nog een paar opmerkingen en Lucie hufte zachtjes. "Je hebt een half leger aan Pokémon om je heen," merkte ze op, "you'll live" Maar ondanks dat ze dat zei, liep er alsnog een huivering over haar rug heen. En ergens was ze bang, dat ze het inderdaad heel erg koud zou gaan krijgen.

In ieder geval kwam er nog wel een ander idee in haar op. "Ik heb misschien nog wel een ander idee," mompelde ze echter. Ze had een Pokémon overgenomen van een trainer die haar weg wilde doen, aangezien ze niet in het team paste. Lucie, immer geïnteresseerd in bijzonderheden, had de Pokémon graag in ontvangst genomen voor onderzoek. En ze was schattig, dat hielp ook. Nu ze wat hoger kwam als researcher, werden zulke dingen al sneller aangeboden, zo bleek. Ze liet een Pokéball open springen. Een zacht gegloei verlichtte de grot terwijl de Cutiefly haar vleugels strekte. Als de eerste de beste gloeilamp met glitters zoefde de Cutiefly geïntrigeerd wat heen en weer.

cttw
Re: I'd rather feel pain - za okt 30, 2021 11:35 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een zachte hum klonk toen Lucie opmerkte dat hij wel zou leven, gezien het halve leger aan Pokémon om hem heen. Hij haalde zijn schouders even kort op, al stopte hij niet met het aaien van de Togepi, welke hem nog steeds zoveel rustiger hield dan hij onder normale omstandigheden zou zijn. Zijn Togepi. Hij vroeg zich af of Lucie doorhad in hoeverre ze hem hielp door de Togepi bij hem te laten. Misschien niet, misschien hoefde ze het nooit te weten.

Het offer blijft staan~” humde hij in haar richting. Het was niet zo dat hij haar bleef klieren om vervelend te zijn. Het was om het offer open te stellen, om de stap makkelijker te maken. Hij wilde dat als ze het koud kreeg, ze niet bang zou zijn om het te doen. Het ergste wat ze nu zou denken was dat ze het niet wilde omdat hij irritant was. Het was zo vaak nonchalant genoemd, echter, dat hij hoopte dat ze het uiteindelijk gewoon aan zou nemen. Zelf zou hij het wel overleven, maar het zou toch een stuk comfortabeler zijn voor hen beiden…

Een Cutiefly verscheen, waarop Kyle zachtjes humde. Hij had zijn ogen weer even geopend en keek naar Lucie, een lichte glimlach op zijn gezicht. Prinses. Hij grijnsde even, voor hij zijn ogen weer sloot en zijn hoofd tegen de rotswand legde. “Zelfs in deze situatie moet de prinses opscheppen met haar speciale Pokémon! Waar de Prinses ze toch allemaal vindt~” humde hij geamuseerd. Hij opende één oog en keek haar kant op met een niet veel goeds betekende grijns. Ze was zo makkelijk om te klieren.
note
Re: I'd rather feel pain - zo okt 31, 2021 5:17 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Het offer bleef staan. Een snuif ontsnapte uit haar mond terwijl ze haar hoofd schudde. Die opmerking ging ze niet eens rechtvaardigen met een antwoord. Daar kwam alleen maar wat rots op terug. Een zucht ontsnapte haar terwijl ze nadacht over haar heerlijke, luxueze bed wat ze bij Am had staan. Ze miste het bed momenteel meer dan Am. Die mocht eventjes haar eigen seksuele frustraties ergens anders loslaten. Misschien was de roodharige jongen wel wat voor haar.

Maar uiteraard vond Kylian een nieuwe manier om haar te treiteren. Dat was verplicht. Lucie beet op de binnenkant van haar wang terwijl Seiche naar haar toe kwam. De Cutiefly draaide een keer om haar hoofd heen en landde er vervolgens op, een soort lichtgevende hoed vormend. Lucie wendde zich ondertussen tot Kylian, haar hoofd een tint roder van frustratie. "Als jij zo liever in het donker zit, wil ik prima in een andere gang gaan zitten met haar," humde Lucie, haar stem iets afgeknepen van irritatie. Als die Seedot eens stopte met haar prinses noemde, was het top.

cttw
Re: I'd rather feel pain - zo okt 31, 2021 8:52 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was geen verrassing dat zijn handen koud waren, ondanks de Togepi. Na al die jaren te hebben gelopen met handschoenen, was het vreemd om de koude lucht aan zijn huid te voelen. Ongemakkelijk, vreemd en hij wist dat er ergens, onder de kalme gevoelens die de Togepi bracht, een paniekaanval op hem stond te wachten. Voor nu was het echter rustig en als hij zijn ogen sloot, kon hij zichzelf langzaam weg voelen zakken. Tot de kou hem bruut uit zijn slaperigheid haalde, tenminste.

Kyle liet een zucht klinken toen Lucie, met een rood hoofd, zei dat ze wel in een andere gang zou gaan zitten als hij liever in het donker zat. Hij liet een theatrale zucht klinken. “Nee, nee. Het is in orde,” liet hij haar geamuseerd weten, voor hij zijn ogen weer sloot en zijn hoofd tegen de muur legde. De Bagon nestelde zich weer aan zijn zij, de kant het verste weg van Lucie en recht tegen de Beldum aan. Hij verschoof zijn positie wat, zodat zijn arm om de Bagon heen lag terwijl hij door ging met het kriebelen van de Togepi.
note
Re: I'd rather feel pain - zo okt 31, 2021 9:00 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Na een kort antwoord werd het stil in de grot. Het laatste licht van buiten vervaagde en het gehuil van de wind werd ook wat minder. Haar Holocaster batterij stierf uiteindelijk nadat ze nog een laatste berichtje van Amélie bekeek. Een binnensmondse grom klonk zachtjes uit haar keel terwijl ze net het laatste woord las voor het scherm zwart werd. Nu was Seiche de enige vorm van licht nog in de grot. De maan kwam niet door het donkere wolkendek heen.

En terwijl de tijd steeds langer strekte en er weinig meer was om haar af te leiden, begon ze het ook steeds kouder en kouder te krijgen. Door haar dikke jas heen begon ze toch te rillen en de slaap bleef haar vermijden. Een zachte zucht rolde over haar lippen terwijl ze in het zachte licht van haar Cutiefly nog de jongen aan de andere kant van de grot zag zitten. Had hij het niet immens koud? Eerst overbrugde ze de afstand met hem met het excuus om te kijken of hij nog wel leefde. Maar nee. Hij leek te slapen. Hoe hij dat redde met hoe koud het was, was haar een raadsel.

Straks vroor hij alsnog dood, vertelde ze zichzelf, terwijl ze zich toch naast hem neer liet zakken. Het was heus niet omdat ze het zelf ook heel koud had. Comet sprong naar voren en kroop tussen hen in, zich tevreden innestelend, terwijl Lucie ongemakkelijk, met toch nog wel enige afstand, haar rug tegen de muur plaatste. Muk grot.

cttw
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: