Re: [Journey] Liar Landscape - di jan 11, 2022 3:02 pm
Mortem Ashdown
Team Zekrom
Karakterkaart Gender: Female Age: 26 Rank: 0
CHARACTER INFO OOC INFO | QUEST Rocky road De grond begint onder je voeten te trillen met zo'n kracht dat het ei bijna uit je handen valt. Verderop hoor je gesteente vallen als de grot en het gangenstelsel begint in te storten. Ik zou maar snel wegwezen voordat je vast zit in het donker! |
CHARACTER INFO OOC INFO | QUEST Rocky road Sparda gaat je voor door het netwerk van tunnels terwijl achter je de gang finaal instort. Af en toe missen de scherpe stalactieten je maar nét. De uitgang komt in zicht, Sparda moedigt je aan terwijl .. het ei in je armen begint te bewegen en het is niet door het getril in de grot. |
CHARACTER INFO OOC INFO | QUEST Rocky road Het einde is in zicht! In dit geval is het maar goed dat je richting het licht aan het eind van de tunnel bent gegaan want al snel sta je buiten terwijl de gang achter je geheel instort. Het trillende ei wordt rustiger, zachte geluidjes klinken vanuit de binnenkant. Fluitman stopt met het spelen van zijn deuntje en neemt je geschrokken van top tot teen in zich op. "M-mijn Cleffa?" Piept hij wanneer hij zijn Cleffa niet bij je ziet. |
| Mortem Ashdown Think you can beat me? Not in a million years! Hij durfde!? Hij freaking durfde!? Mortem's blauwe ogen vernauwde zich, terwijl hij zichzelf tegen hielt om het ei, dat zich in zijn armen bevond, niet kapot te knijpen. "Dat!" snauwde hij en hij wees naar achter toe, naar de weg die achter hem in gestort was. "Dat is de reden waarom ik je vervloekte Cleffa niet heb kunnen vinden." Het gruis viel van de rand van zijn hoed af, terwijl Mortem van zichzelf merkte dat hij stond te trillen van onderliggende woede en adrenaline. "Wees blij dat ik een poging, nee, mijn leven heb gewaagd om je pokémon te vinden. Ik weet niet waar de Salamence is, ik weet niet waar je Cleffa is." Hij zuchtte zachtjes en legde een hand op het ei dat hij bij zich hielt. Hij was geen breeder en had geen verstand van pokémon eieren, maar hij had toch wel een idee dat deze op het punt stond op uit te komen. En als dat gebeurde, wilde hij niet weer onderweg zijn naar independent doom. "Als je nou eens stil zou zijn met die vervloekte fluit van je, kon je zelf opzoek gaan naar je pokémon. Verdwijn zelf maar naar de top van de berg opzoek naar je pokémon. Of beter. Zorg ervoor dat 'ie niet wordt meegenomen." Mortem snoof zachtjes en keek naar zijn trillende hand. Darkrai, het was lang geleden sinds hij zo'n zware emoties had gevoeld. Had hij nu maar een sigaret. |
CHARACTER INFO OOC INFO | QUEST Rocky road Je woede wordt overstemt door hartverscheurend gesnik als het besef bij de man inzinkt dat hij zijn Cleffa nooit meer terug ziet. Hij valt op zijn knieën voor je neer en huilt. Je hebt de keuze om de man te helpen of om met het ei te vertrekken. |
| Mortem Ashdown Think you can beat me? Not in a million years! Dit was niet zoals hij wilde dat deze journey zou gaan, hij had gehoopt op gewoon een leuke wandeling te maken, misschien een leuke pokémon vinden. In plaats daarvan kwam hij met de skin of his teeth weg uit een instortende berg, puur om een baby pokémon te vinden. Waarom was hij zo dom. Mortem bewoog de hoed over zijn hoofd heen en wreef over zijn kin heen. Hij had het zowaar voor elkaar gekregen om een volwassen man aan het huilen te krijgen. Er was een first for everything blijkbaar. Zijn blik ging van het ei in zijn handen naar de hiker, naar de weg achter hem waar nog steeds kleine stukken steen naar beneden kwamen vallen. Wilde hij een nieuwe poging wagen om die Cleffa te vinden, of ging hij opzoek naar een plek waar het veilig was voor dit ei om uit te komen. De kans dat hij beide kon doen, was er waarschijnlijk niet. Mortem snoof zachtjes, bromde wat onverstaanbaars en draaide zich daarna de rug naar de hiker toe. "Let de volgende keer beter op je pokémon, anders ben je 't niet waard om ze überhaupt te hebben." Bromde hij, terwijl hij weg wandelde. Wat een gezeik allemaal. [Mort neem 't ei mee~] |
CHARACTER INFO OOC INFO | Larvitar Guts Het ei lijkt te weten dat hij in veiligheid wordt gebracht. Hij schud heen en weer, er klinkt gekraak- barsten vormen zich in de schil. Een wit licht .. en een baby Larvitar ligt in je armen. |
| Mortem Ashdown Think you can beat me? Not in a million years! Had hij spijt? Nee, de hiker verdiende het. Als hij zo slordig met z'n pokémon om ging, dan verdiende hij het niet om nog verdere pokémon te hebben. Mortem snoof en legde een hand op het ei, dat heen en weer begon te schudden. Hij wikkelde zijn sjaal er vanaf en zag dat er barsten in waren verschenen. Oh, zag er naar uit dat hij net op tijd was geweest. Een voice of worry klonk in zijn achterhoofd, met de vraag dat als hij nu een ei in handen had, waar was mammie? Mortem schudde het van zich af en toen hij op een enigszins veilig uitziende plek was, bleef hij staan en ging op zijn hurken zitten. Hij maakte een soort van bedje/puddle van zijn sjaal, waar hij het ei in kon zetten. Het bewoog heviger en heviger heen en weer, totdat een verblindend wit licht uit de cracks verscheen. Hij hielt een hand voor z'n ogen, totdat het licht verdween en er een pokémon te midden van zijn sjaal zat. Een Larvitar, een baby pokémon. Mortem slikte eventjes, hopend dat hij nu inderdaad geen kwade mammie achter zich aan zou krijgen. Hij pakte een lege pokéball erbij en vroeg zich af of dit was hoe dit werkte. Voorzichtig hielt hij de pokéball voor zich, afwachtend wat de baby pokémon zou doen. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Larvitar Guts Larvitar kijkt van jou naar de pokebal, steekt het ding in zijn mond en kruipt met een tevreden geluid tegen je aan. Larvitar zal zich onofficieel bij je team voegen maar omdat hij nog maar zo klein is zal je hem voorlopig áltijd bij je moeten houden tot een bond van 10%. Gefeliciteerd, je bent nu zijn papa! |
| Mortem Ashdown Think you can beat me? Not in a million years! Mortem kon het niet laten om zachtjes te lachen toen de Larvitar de pokéball in z'n mondje nam en naar hem toe kwam gewandeld. Oké, dat ging hem niet worden. Hij had geen idee hoe hij de Larvitar mee moest nemen, want hij had het idee dat dit niet de lichtste pokémon was. Na een scan met zijn pokédex bevestigde hij dit voor zichzelf. Een zeventig-ish kilo zware baby pokémon met hem mee slepen, dat zou nog iets worden. Maar goed, voor nu moest 't toch wel kunnen. Mortem rechte zijn rug en Sparda keek hem een beetje vreemd aan toen hij de Larvitar op pakte, direct diens gewicht voelend. "We moeten hier een andere oplossing voor gaan vinden, Balrog," zei hij zachtjes, terwijl hij de Larvitar een aai over z'n hoofd heen gaf. Voorzichtig pakte hij de pokéball uit diens mond en stak deze terug aan zijn riem. Die zou hij later nog wel nodig moeten hebben. Voor nu, was het tijd om naar huis te gaan. Genoeg avontuur voor vandaag. |