Re: Wonder Trade - wo mei 19, 2021 11:40 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 330 Pokémon soort: Delibird yeet the child |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 330 Pokémon soort: Delibird yeet the child |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #266 Pokémon soort: Pidove |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #305 Pokémon soort: Zubat |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lyan, je nieuwe Seedot is geregistreerd onder het ID #333. Is het een teken? Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Nian, je nieuwe Cottonee is geregistreerd onder het ID #334. Is het een teken?? Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Mindo, je nieuwe Diglett is geregistreerd onder het ID #335. Is dit een teken??? Hij heeft in ieder geval een egg move, Final Gambit Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #304 Pokémon soort: Sinistea |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #272 Pokémon soort: Ducklett |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Nestor, je nieuwe Sableye is geregistreerd onder het ID #346. Je Sableye heeft een bond probleem! Hij heeft geen discipline en spendeert gevechten met het eten van stenen in plaats van luisteren tot een bond van 20% Er is 10₽ van je account afgeschreven. ERROR Pokémon not registered to your name Ducklett met ID #272 staat in het systeem met Huidige Eigenaar 'Wonder Trade' en kan niet geruild worden. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #322 Pokémon soort: Corphish |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #321 Pokémon soort: Pachirisu |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lillian, je nieuwe Psyduck is geregistreerd onder het ID #347. Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Chinma, je nieuwe Larvitar is geregistreerd onder het ID #348. Je Larvitar heeft een bond problem. Hij versteend elke keer dat hij je aankijkt tot 20%. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 333 Pokémon soort: Seedot Vaarwel eikeltje |
| [quote="Lucie Evien"] YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lyan, je nieuwe Togepi is geregistreerd onder het ID #356. Putting de Ei in Seedot Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 208 Pokémon soort: Literal Trash Ik wil graag mijn vuil inwisselen tyvm |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Amélie, je nieuwe wurm is geregistreerd onder het ID #365. Wurm is erg aanhankelijk en zit het liefst ergens op je schouder of in je armen. Verlatingsangst enzo tot 15% Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| ]Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #265 Pokémon soort: Ferroseed |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #318 Pokémon soort: Mankey |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Vince, je nieuwe Tangela is geregistreerd onder het ID #378. Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Shiro, je nieuwe Shelmet is geregistreerd onder het ID #379. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 373 Pokémon soort: Chikorita |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Pavel, je nieuwe Petilil is geregistreerd onder het ID #380. Petilil is erg gestresst in je nabijheid. Zijn/haar blaadjes zijn dor van alle stress tot een bond van 20% Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #347 Pokémon soort: Psyduck |