Re: Wonder Trade - zo jun 13, 2021 11:11 am
Lucie Evien
Researcher
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lillian, je nieuwe Dratini is geregistreerd onder het ID #390. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lillian, je nieuwe Dratini is geregistreerd onder het ID #390. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #378 Pokémon soort: Tangela |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 380 Pokémon soort: Petilil |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #365 Pokémon soort: Grubbin |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Vince, je nieuwe Koffing is geregistreerd onder het ID #393. Je Koffing heeft een bond probleem, hij durft geen gas los te laten tot een bond van 10% uit angst dat je hem weer wegtraded omdat hij dan stinkt. Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Pavel, je nieuwe Snom is geregistreerd onder het ID #394. Je Snom heeft een bond probleem, hij heeft duidelijk honger gekend en probeert alles te pakken wat op eten lijkt, zelfs als het niet goed voor hem is, tot een bond van 15% Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE But... Je hebt niet voldoende punten voor een Wonder Trade, dus de machine weigert. Probeer het later nog eens! |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #379 Pokémon soort: Shelmet |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Shiro, je nieuwe Bunnelby is geregistreerd onder het ID #396. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
|
|
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Alicea, je nieuwe Goomy is geregistreerd onder het ID #405. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #083 Pokémon soort: Ekans |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom Tyson! Je nieuwe Litwick is geregistreerd onder het ID #429. LITWICK FLASH FIRE or FLAME BODY + Egg move: Haze Je Litwick heeft een bond probleem. Hij zal het tot 10% bond erg leuk vinden om 's nachts uit zijn pokéball te komen en je wakker te houden... Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #393 Pokémon soort: Weezing |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom Vince! Je nieuwe Solosis is geregistreerd onder het ID #481. SOLOSIS OVERCOAT or MAGIC GUARD Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #443 Pokémon soort: Seel |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom Chloe! Je nieuwe Phanpy is geregistreerd onder het ID #509. PHANPY PICKUP Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #638 Pokémon soort: Steen |
| Weedle SHIELD DUST Je Pokéball wordt omgeruild in de computer. Een Pokémon verschijnt... Hadden we die niet al eerder gezien? Je 'nieuwe' Pokémon is geregistreerd op ID#153. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 644 Pokémon soort: Torkoal ik ken geen Torkoal |
Karakterkaart Gender: Female ♀ Age: 26 Rank: 10/10
CHARACTER INFO OOC INFO | Togepi HUSTLE or SERENE GRACE Je Pokéball wordt omgeruild in de computer. Een Pokémon verschijnt een Togepi! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#645. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #412 Pokémon soort: Chatot |