Switch account

Lost? - zo nov 14, 2021 1:00 pm
Caleb Springs
Trainer
Caleb Springs

Karakterkaart
Rank: 1

Lost? BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
48
30
CHARACTER INFO

OOC INFO

Caleb had zijn eerste stappen nog niet fatsoenlijk gezet in Sinnoh of hij had het al voor elkaar gekregen om verloren te lopen in een grot. De grootste grot die ze in Johto hadden, was the Ice Path en dat was eigenlijk nog een tamelijk gangbare, gemakkelijke grot om zijn weg door te vinden. Ook natuurlijk het feit meegerekend dat de reflectie van het ijs dat op de grond lag en het licht dat er door de gaten in het plafond erop scheen ervoor zorgde dat er genoeg weerkaatsend licht was om je te navigeren door de grot, soms zelfs ietsje te fel. En dan was er nog een andere grote grot die zich bevond in Johto, maar waar hij van zijn vader nooit naartoe had mogen gaan. Als hij nog eens terug zou gaan naar Johto om zijn vader te bezoeken, zou hij wel eens een kijkje nemen in die grot, hield hij zichzelf voor. Maar goed, het feit was dus nu aanwezig dat ze verdwaald waren. En waar hij eerst geen licht had gehad, had de nerveuze Cyndaquil die hij bij zich had ervoor gezorgd dat de vlammen op zijn rug de grot duidelijk verlichtten. Zijn Magby zorgde er dan weer voor met kleine Ember’s dat Caleb steeds ietsje verder de grot door kon kijken. Het feit dat hij enkel duisternis voor zich zag, hielp niet. Het bijkomende feit dat hij geschreeuw hoorde van Zubat verderop al helemaal niet. ”Wiens idee was dit ook alweer?” vroeg hij met een zucht aan niemand in het bijzonder. Dit ging nog wel even duren eer dat hij hier uit kwam. Dat was één ding dat zeker was.

@Jörfi Apes
Re: Lost? - zo nov 14, 2021 9:06 pm
Jörfi Apes
Trainer
Jörfi Apes

Karakterkaart
Rank: 02

Julia
Hier een quote
117
132
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was een meester in navigeren. Met name in bossen, maar voor grotten deinsde hij ook niet achteruit. Hij onthield alles, hem ontging niks. Dat hielp bij het navigeren op plekken. Helemaal met een prima richtingsgevoel. Dat had hij ook wel nodig gehad om te kunnen overleven als kind in het woud. Natuurlijk er waren toen altijd pokémon om hem heen geweest, maar dan nog. Dan nog had hij ook zelf op moeten letten. Elvin trippelde naast hem mee. Dalvin zat aan zijn schouder geklemd. Zijn rode ogen, waren net kleine gloeiende rode lampjes in het donker. Zijn Kabuto leek zich wel op zijn gemak te voelen in de grot. Zijn Tepig leek wat zenuwachtiger te zijn. Al trok hij zich altijd wel op aan Jörfi. Ineens kaatste er een stem tegen de rotswanden aan. Hij zag wat licht hem tegemoetkomen. Er kwam iemand zijn kant op lopen.
Re: Lost? - vr nov 26, 2021 12:11 pm
Caleb Springs
Trainer
Caleb Springs

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
48
30
CHARACTER INFO

OOC INFO

Caleb verstijfde kort toen hij voetstappen hoorde, gevolgd door twee rode lichtjes die hem vanuit de duisternis aankeken. ”EEEEK!” ontsnapte er vlak daarna niet echt mannelijk uit zijn mond. Ook Inferno liet horen dat ze het er niet mee eens was door hoog en schel te piepen en Flare keek hun aan alsof ze beiden niet bij hun verstand waren. Hij vuurde zijn Ember af op de rotswand waardoor de grot kort verlicht werd en Caleb in een flits van een paar seconden kon zien dat er een jongen met twee Pokémon naast zich stond. Inferno’s vlam op haar rugje was inmiddels groot geworden van angst en door enkele stappen dichterbij te doen kon Caleb zien dat de twee rode lichtjes dat hij had gezien van de Pokémon van de jongen afkomstig waren. Een Kabuto. Was hij nu echt zo bang geweest van een Fossil Pokémon? Caleb schraapte zo subtiel mogelijk zijn keel en grijnsde vervolgens naar de jongen. Zijn Cyndaquil maakte het nu wel heel gemakkelijk voor hun om elkaar te zien, al was het een minder ding dat dat kwam omdat hij doodsbang was. ”Ben je ook verdwaald?” vroeg hij aan de jongen, al hoopte hij ergens dat dat niet het geval was en dat de jongen in tegenstelling tot hem wel wist waar ze naartoe moesten gaan.
Re: Lost? - vr nov 26, 2021 8:39 pm
Jörfi Apes
Trainer
Jörfi Apes

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
117
132
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander leek nogal te schrikken. Waarvan zou hij zo schrikken? Hij was niet zo heel eng toch. Een slungelige jongen. Misschien waren het zijn pokémon wel. Zo in het donker, was het ook niet heel erg goed te zien natuurlijk. Zijn Kabuto keek hem even wat vragend met zijn gloeiende rode ogen aan. Waarop hij eventjes zijn schouder ophaalde, dat hij het ook niet wist. Ook Elvin keek omhoog naar hem, maar toen de ander dichterbij kwam keek zijn Tepig weer naar de andere trainer. Die vroeg aan Jörfi of hij ook verdwaald was. Hij schudde zijn hoofd. “Nee ik weet wel waar ik ben. Jij bent verdwaald?” Stelde hij de vraag toen ook aan hem.
Re: Lost? - zo dec 05, 2021 9:43 pm
Caleb Springs
Trainer
Caleb Springs

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
48
30
CHARACTER INFO

OOC INFO

Caleb richtte zijn blik naar de jongen en krabde wat beschaamd aan zijn nek toen de jongen zijn vraag stelde. ”Ik vrees van wel, ja,” gaf hij toch wel een tikkeltje schaapachtig toe. Het was niet bepaald leuk om dat toe te geven, maar als het betekende dat hij uit de grot kon geraken, dan zou hij zijn trots wel even opzij zette. Het troostte hem immens dat de jongen duidelijk wél wist waar dat ze waren en dat de kans dat hij veilig uit de grot zou geraken nu een stuk groter was. ”Kun je je gewoon ontzettend goed navigeren of ben je opgegroeid in deze buurt van Sinnoh?” vroeg hij belangstellend aan de jongen. Voor hem waren namelijk alle bochten hetzelfde, maar hij vond het wel knap van de jongen dat hij er duidelijk wel zijn draai in wist te vinden, letterlijk en figuurlijk. Inferno keek wat bang om Caleb’s been heen naar de Tepig en de Kabuto, maar Flare, zelfverzekerd als dat hij was, stapte met rechte rug af op het gezelschap. Hij zou wel eens laten zien aan zijn trainer hoe dat je je stoer moest gedragen, want dat ging met Caleb helemaal nergens heen.
Re: Lost? - ma dec 06, 2021 1:55 pm
Jörfi Apes
Trainer
Jörfi Apes

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
117
132
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander vroeg of hij goed kon navigeren of hier was opgegroeid. “Ik weet hoe ik mij moet verplaatsen. Ik heb een hele tijd voor mijzelf moeten zorgen.” Legde hij aan de jongen uit. “Ik kom niet uit Sinnoh.” Vervolgde hij nog. Hij keek naar de Magby die dichterbij kwam. Elvin knorde vrolijk en zijn Kabuto klom ook op de grond. Hij trippelde naar Flare toe. Zijn gloeiende rode ogen keken de Magby nieuwsgierig aan. “Mijn naam is Jörfi.” Stelde hij zichzelf toen voor. “Dat is Elvin.” Hij wees naar de knorrende Tepig. “Dat is Dalvin.” Hij wees naar de Kabuto, die inmiddels zachtjes in het been van Flare zat te poken.
Re: Lost? - za dec 18, 2021 4:38 pm
Caleb Springs
Trainer
Caleb Springs

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
48
30
CHARACTER INFO

OOC INFO

Caleb gaf een knikje toen de blonde jongen aangaf dat hij zichzelf goed kon navigeren omdat hij al veel voor zichzelf had moeten zorgen. Caleb’s vader was een echte breeder geweest en niet alleen zorgzaam geweest voor zijn Pokémon, maar ook voor zijn zoon. Omdat hij de fokkerij thuis had, was hij niet veel van huis weggeweest en had dus veel voor Caleb kunnen zorgen. Caleb wist niet meteen of je weg in een grot vinden veel te maken had met of je veel voor jezelf moest zorgen of niet, maar hij nam aan dat de jongen vast wel een punt moest hebben aangezien hij geen idee had waar hij nu was en de jongen de uitgang waarschijnlijk zo kon vinden. ”Ik ook niet,” zei hij toen de jongen aangaf dat hij niet van Sinnoh afkomstig was. ”Johto is mijn thuisregio.” Wat ook wel duidelijk te zien was aan de Cyndaquil en de Magby die hij bij zich had, maar tegenwoordig kwamen allerlei soorten Pokémon veel voor in alle regio’s, dus het kon ook louter toeval zijn dat hij twee Johtonian Pokémon bij zich had. ”Aangenaam om kennis met je te maken, Jörfi. Mijn naam is Caleb en dat zijn Flare en Inferno.” Hij wees eerst naar zijn zelfverzekerde Magby – welke al spijt had van zijn beslissing omdat er opeens een Kabuto in zijn been zat te poken – en daarna naar zijn Cyndaquil, wiens vlammen nogmaals sterk oplichtten toen hij Jörfi met een vrolijk piepje begroette. Flare blies opzettelijk een Smokescreen in het gezicht van de Kabuto, waarop Caleb hem een harde blik toewierp. ”Gedraag je of je gaat terug in je bal,” dreigde hij de Magby. ”Vergeef hem zijn gedrag. Hij is helaas allesbehalve een sociaal dier.” Net zoals ze aan Inferno’s onzekerheid moesten werken, moesten ze bij Flare ook aan dat werken. Zeker als Caleb nog veel mensen wilde ontmoeten.

Re: Lost? - do dec 23, 2021 4:01 pm
Jörfi Apes
Trainer
Jörfi Apes

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
117
132
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evan gaf aan dat Johto zijn thuisregio was. “De mijne ook.” Zei hij toen tegen Caleb. Hij vond het wel leuk dat de ander ook uit Johto kwam. Nu kon het natuurlijk zijn dat Caleb uit een heel ander gedeelte kwam dan hij, maar het was toch leuk. “Ook aangenaam.” Vervolgde hij. Caleb en zijn pokémon Flare en Inferno. Dalvin kreeg een Smokescreen in zijn gezicht. Geschrokken schuifelde hij achteruit. Jörfi zag dat zijn Kabuto ook op het punt stond om een aanval te doen, aan zijn manier van doen leek het op een Confuse Ray. “Niet doen.” Zei hij enkel. Dalvin stopte er direct mee en keek hem aan. Hij kwam weer terug naar hem toe en klom via zijn been omhoog op zijn schouder. Zijn Kabuto had zijn portie gehad zo te zien. Elvin keek even van de één naar de ander. “Geeft niet hoor!” Zei hij weer tegen Caleb.
Re: Lost? - di dec 28, 2021 4:21 pm
Caleb Springs
Trainer
Caleb Springs

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
48
30
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een enthousiaste uitdrukking verscheen op het gelaat van Caleb toen Jörfi aangaf ook van Johto afkomstig te zijn. ”Echt waar?” vroeg hij, een grote grijns hebbend om zijn lippen. ”Ik heb in Ecruteak City gewoond. Mijn vader heeft daar een fokkerij, waar hij Inferno en Flare voor me heeft gebreed. Ik vond fokken echter niks, dus heb ik besloten om een Fire type trainer te worden.” Hij wilde echter niet constant over zichzelf bezig zijn, dus hij knikte naar de blonde jongeman. ”En jij? Waar in Johto ben jij opgegroeid?” Het zou wel heel toevallig zijn als Jöfi ook uit Ecruteak City kwam of uit de nabij gelegen steden zoals Goldenrod City, Olivine City of Mahogany Town. Al waren die laatstgenoemden wel wat meer uit de richting omdat er bij de ene een flinke route tussen zat en bij de andere een waterroute. Hij dacht dat zijn vader had gezegd dat hij een Maybe in Mt. Mortar tegen was gekomen, maar dat kon hij verkeerd hebben. Mt. Mortar was ook een connectie naar Mahogany Town, al moest je wel echt dagen reizen als je daar doorheen wilde gaan en velen wisten de weg dan nog niet. Hij besloot om niet te reageren op het feit dat de Kabuto zijn Magby terug aan had willen vallen. Hij kon de Pokémon dan ook niet meer dan gelijk geven en hoopte dat Flare zich vanaf nu een beetje koest zou houden, maar hij betwijfelde het. De Pokémon was behoorlijk opvliegerig en koppig wat dat betrof en ondanks de waarschuwing van zijn trainer keek hij nog steeds met een scherpe blik naar de Kabuto, zelfs nadat Caleb hem een corrigerend zetje gaf.

OOC: Psst, het is Caleb en niet Evan gheghe
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: