Switch account

Phantom Divine [open] - za apr 10, 2021 12:30 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Rank: 4

Phantom Divine [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Het was relatief rustig aan het strand van Sandgem Town, het was dan ook niet echt goed warm weer voor een strandbezoek. Toch was Tyson hier, juist omdat het er zo rustig was. De rust betekende dat hij uitgebreid kon oefenen voor zijn eerste grote contest, want daar moest hij toch wel een echte show voor opzetten. Een geweldige eerste indruk, dat was wat hij achter wilde laten op zowel de jury als het publiek. Maar ja, dat betekende wel dat hij en zijn team zouden moeten oefenen.

"Sparkles, gebruik Ember richting Nya!" Nya was op het moment weer het exacte evenbeeld van Belle, en om verwarring tussen de twee te voorkomen had Tyson Belle naast hem staan. "Nya, ontwijk en gebruik Scratch op de vlammen!" De zorua-vermomd-als-pumpkaboo keek Tyson even vreemd aan. "Doe nou maar gewoon." zuchtte de coördinator. De kleine vlammetjes schoten vanuit Sparkles' mond richting Nya, die de aanval ontweek zoals Tyson van hem gevraagd had. Echter zag de Scratch op de Ember effecten er niet zo mooi uit als Tyson gehoopt had. "Hmm, nee, dit heeft meer werk nodig." mompelde hij tegen zichzelf. Vervolgens keek hij naar Belle, die geamuseerd langs hem toe stond te kijken naar hoe de andere twee Pokémon aan het show-vechten waren. Hij wist dat de pumpkaboo plankenkoorts had, maar voor een goeie show zouden ze er toch aan moeten werken om dat een beetje te verminderen. "Hup hup, madam, jij moet ook nog oefenen." hij maakte een beweging met zijn armen als signaal voor Belle dat ze naar Nya en Sparkles toe moest gaan. Belle wilde echter niet en bleef koppig staan waar ze nu stond.

"Oké, dan doen we het maar zo." Tyson liep weg van waar hij eerst stond en nam vervolgens plaats naast Sparkles. "Sparkles, gebruik nogmaals Ember, dit keer op Belle." Hij wees richting de echte pumpkaboo deze keer, met name als verduidelijking voor zijn growlithe. Sparkles blafte, klaar om wat vurige vonken richting Belle te sturen, maar Belle was sneller. Haar schaduw werd groter en groter, veel groter dan de schaduw van een kleine pumpkaboo zou moeten zijn in dit licht. Deze schaduw bewoog zich richting de growlithe en maakte hem bang. Bang genoeg om de Ember op Belle's Shadow Sneak af te vuren in plaats van op Belle zelf. Door het licht van het vuur loste de schaduw op als sneeuw voor de zon, maar het gaf Tyson wel een idee.

"Zouden jullie dit kunnen herhalen?" hij keek naar Belle, die nog steeds koppig op haar plaats stond. "En Nya, kun jij langs Belle gaan staan?" De zorua, die nog steeds vermomd was als een pumpkaboo, maakte een instemmend geluidje en ging aan de linkerkant van Belle staan. Vervolgens deed Belle opnieuw Shadow Sneak en liet Sparkles alweer zijn Ember los op de schaduw. "Perfect! Licht versus Duisternis, dat zal het thema worden van onze eerste show!" Tyson was blij, hij had eindelijk iets goed gevonden om op verder te bouwen. De rust op het strand was fijn, ergens hoopte hij dat hij publiek zou krijgen maar tegelijkertijd hoopte hij juist dat het rustig zou blijven zodat hij anderen kon verrassen met zijn geweldige show! Hmm, misschien zou hij anderen om advies of ideeën kunnen vragen als hij toch wel wat publiek zou krijgen hier.
contest practice // open topic
Re: Phantom Divine [open] - zo apr 11, 2021 6:07 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart
Rank: 2

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een glimlach keek Jax toe hoe Kia blij zijn voorste flippers tegen elkaar klapte bij het horen dat er een strand in Sandgem Town was. Maar in zijn enthousiasme verloor de pokémon zijn evenwicht en begon die uit Jax’ armen te vallen. Zijn hart stond even stil, maar door zijn snelle reflexen wist de trainer de val net te voorkomen. “Hoe vaak heb ik je gezegd dat je voorzichtiger moet zijn,” sprak hij de pokémon streng aan waarop Kia zijn neus tegen Jax’ wang duwde en de trainer ter plekke smolt; hij kon nooit lang boos zijn op de popplio. “Kom, dan gaan we naar het strand.”

De wind was met momenten best fris en terwijl hij met Kai in zijn armen en Poppy naast hem naar het strand wandelde, bedacht Jax zich dat er waarschijnlijk niet veel mensen zouden zijn met dit weer. Maar dat zou hij zeker niet erg vinden. Hij was nog maar pas in Sandgem Town aangekomen en kon wel wat rust gebruiken. En ook Poppy en Kai leken toe aan een pauze.

Zijn voorspelling bleek waar te zijn toen ze aankwamen. Er waren maar een paar mensen op het zand aan het stappen of schelpen aan het verzamelen. Hij liep zelf naar het water toe, maar stond opeens stil toen iemand hem opviel. Een jongen en zijn pokémon leken iets te oefenen. Vanop een afstandje bleef hij staan en keek hij hoe de steeds groter wordende schaduw van een pumpkaboo geraakt werd door een vuurbal van een growlithe; een growlithe met een heel speciaal uiterlijk kon hij al vanop deze afstand zien. De move werd herhaald waardoor de schaduw opnieuw verdween door het licht van het vuur.

Zonder er over na te denken begon Jax te klappen. Kai, die hem tot nu toe had aangestaard met de vraag in zijn ogen wanneer ze naar het water zouden gaan, begon blij mee te klappen; zelfs al wist hij niet waarom. Plots beseffend wat hij aan het doen was, stopte Jax en liet hij zijn armen weer naast zicht hangen. Met een blos op zijn wangen ging hij dichter naar de jongen toe. “Dat was goed gevonden,” complimenteerde hij hem. De trainer voelde zich ietswat ongemakkelijk door al de aandacht die hij op zich had gebracht door te beginnen klappen—al was dat ook weer niet zo veel aangezien er bijna niemand in de buurt was—, maar hij wou de ander toch aanspreken, want wat hij zijn pokémon net had laten doen was echt mooi.
Re: Phantom Divine [open] - di apr 13, 2021 11:26 am
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het spontane applaus dat klonk vanaf de zijlijn trok zijn aandacht, het geklap was afkomstig van een grote en gespierde man met groen haar. Tyson hoefde hier geen twee keer over na te denken en maakte een diepe buiging. Zijn Pokémon daarentegen wisten niet zo goed wat ze moesten doen met de aandacht, met name Belle leek het niet zo leuk te vinden. "Dat was goed gevonden," zei de man terwijl hij dichterbij kwam. Deze kerel was net iets langer dan Tyson, maar in tegenstelling tot Tyson was hij behoorlijk gespierd. "Dank u," zei Tyson met een glimlach, "al is dit allemaal te danken aan de vaardigheden van mijn pokémon." Natuurlijk kon hij de eer niet voor zichzelf claimen, nee, zijn pokémon waren degenen die al het harde werk deden dus zij verdienden het.

Belle werd alleen niet zo vrolijk van deze aandacht, ze hield er nog niet zo van om in de spotlight te staan. De Pumpkaboo kwam op Tyson af en verschool zich achter zijn benen, duidelijk geïntimideerd door de gespierde man die hen zojuist benaderd had. Sparkles daarentegen kwam enthousiast op de twee kerels af gerend. Nya bleef ondanks alles gewoon stilletjes staan op de plek waar hij stond, nog steeds in de illusionaire vorm van een Pumpkaboo.

Het viel Tyson nu pas op dat de andere trainer ook wat pokémon bij zich had. "Ik zie dat je ook pokémon hebt, wat voor pokémon zijn het?" vroeg hij nieuwsgierig nadat hij geconcludeerd had dat hij niet zo goed wist welke pokémon het waren. Hij wist dat hij zijn pokédex app erbij had kunnen pakken maar het voelde een beetje onbeschoft om zomaar de pokémon van een vreemdeling te scannen.
(:
Re: Phantom Divine [open] - di apr 13, 2021 7:13 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

De diepe buiging van de man bracht een lach op Jax’ gezicht en liet hem nog even doorklappen. ‘Dank u, al is dit allemaal te danken aan de vaardigheden van mijn pokémon.’ Dat was natuurlijk waar en Jax liet zijn blik over de pokémon gaan. Eén van de pumpkaboos bleef op zijn plek staan, maar de andere verschool zich achter de benen van diens trainer, duidelijk niet blij met al de aandacht van iemand die ze niet kende. “Natuurlijk, ze hebben dat echt heel goed gedaan,” sprak hij tegen de zich verschuilende pokémon met een glimlach. Misschien dat hij haar met een complement wel uit haar schulp kon krijgen.

Ondertussen was de man’s growlithe enthousiast naar hen toegelopen. Kia zag dit, sprong blij op en neer, en probeerde de pokémon duidelijk te maken dat hij met hem wou spelen. “Ik zie dat je ook pokémon hebt, wat voor pokémon zijn het?.” Jax keek door de vraag weer op naar de andere man. “Dat is Kai,” wees hij naar de waterpokémon. “Hij is een popplio. En dit is Poppy, een igglybuff.” Terwijl hij sprak gebaarde hij naar de pokémon om vanachter zijn benen te komen, want ook zij hield niet van vreemden en had zich verstopt. Poppy kwam kort tevoorschijn en keek even nieuwsgierig naar de onbekende man, maar ging dan snel weer achter Jax staan. “En wat is hun naam?” vroeg hij met zijn blik op de twee pumpkaboos en de growlithe.
Re: Phantom Divine [open] - do apr 15, 2021 8:50 am
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

De blauwe pokémon die met Sparkles wilde spelen werd geïntroduceerd als Kai, een popplio, en de andere was een igglybuff genaamd Poppy. Poppy kwam even tevoorschijn, maar dook al snel weer achter de benen van de groenharige man. "Dit is Sparkles," zei Tyson met een gebaar naar zijn shiny growlithe toen hem om de namen van zijn pokémon gevraagd werd, "en dit is Belle." Belle keek even achter Tyson vandaan, maar door al snel weer terug achter de lange dune coördinator. Hij keek even om naar Nya, die nog steeds doodstil stond een stukje verderop. "Je mag wel hierheen komen hoor, Nya!" riep hij naar zijn derde pokémon in de hoop deze hierheen te lokken. Helaas deed Nya nog steeds zijn beste impressie van een levend standbeeld. Tyson zuchtte, hij snapte niet echt wat er omging in dat bolletje van de zorua. "Dat daar is Nyarlathotep, maar ik noem 'm meestal Nya want dat is makkelijker." Dan maar zo, dacht hij, "Hij is eigenlijk een zorua, maar vind het meestal leuker om mijn andere pokémon te imiteren met zijn illusies en zo." En nu ze het toch over namen hadden kwam Tyson op nog een idee.

"Ikzelf ben misschien geen pokémon, maar mijn naam is Tyson," hij introduceerde zichzelf ook maar even want dat was misschien wel net zo handig, "Zoals je misschien al gezien had, ben ik een coördinator." En een toekomstige beroemdheid! dat wilde hij er nog achteraan zeggen maar hield zich in.
:3
Re: Phantom Divine [open] - zo apr 18, 2021 7:27 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ook hij kreeg de namen van de andere zijn pokémon te horen en ontdekte daarbij dat de tweede pumpkaboo, Nya, eigenlijk een zorua was. “Dat is een mooie naam,” merkte hij op. Het was dan wel een lange naam, maar hij was wel echt prachtig. “En hij had me helemaal misleid met zijn illusie.” Hij liet zijn blik over de pokémon gaan en zelfs nu hij wist dat het eigenlijk een zorua was, leek er echt een pumpkaboo te staan. De man stelde zichzelf ondertussen voor als Tyson, Jax moest even lachen om zijn opmerking dat hij geen pokémon was, en een coördinator. “En zo te zien ben je ook een goede coördinator,” sprak hij. Hij was best wel onder de indruk van wat de man’s pokémon eerder getoond hadden. “Ik ben Jax,” stelde hij zichzelf voor. “En ik ben hier in Sinnoh om een coördinator te worden.” Iedereen thuis dacht dat hij een trainer wou worden en het voelde goed om luidop toe te geven dat dat niet waar was. Het was zijn droom om coördinator te worden en het was een droom waarvan hij hoopte dat die de waarheid kon worden. “Al moet ik nog veel oefenen. Ik heb eigenlijk nog niets uitgeprobeerd met Poppy en Kai,” gaf hij toe. “Ben jij al lang aan het trainen met jouw pokémon?” Misschien dat hij wel wat tips van de jongen kon krijgen.
Re: Phantom Divine [open] - za mei 01, 2021 4:58 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

De man complimenteerde Nyarlathotep's illusie, en vervolgens ook Tyson's vaardigheid als coördinator. Tyson glimlachte trots, natuurlijk was hij een goede coördinator! Vervolgens introduceerde de ander zich als Jax, en zei hij dat hij ook hier was om coördinator te worden. Een verrast geluid verliet Tyson's mond bij die laatste woorden van Jax, en direct daarna hoopte hij dat de andere coördinator het niet vervelend zou opvatten. Hij had het niet gezocht achter de grote en gespierde man, maar tegelijkertijd geloofde hij er wel in dat iedereen een coördinator zou kunnen worden. "Al moet ik nog veel oefenen. Ik heb eigenlijk nog niets uitgeprobeerd met Poppy en Kai," zei Jax vervolgens, "Ben jij al lang aan het trainen met jouw pokémon?" Tyson haalde zijn schouders op als reactie. "Niet echt, dit was mijn eerste echte poging om iets uit te vogelen qua move-combinaties." hij keek omlaag naar Belle, "En Belle hier raakt nogal gespannen wanneer ze in de spotlight staat, maar we zijn er al mee bezig om dat te verbeteren." Vervolgens keek hij naar Sparkles, of in ieder geval waar hij dacht dat Sparkles was, want daar was de growlithe ineens niet meer.

Nee, in de tussentijd was Sparkles teruggelopen naar Nya en was aan het proberen om deze vooruit te duwen richting Tyson en Jax. "Sparkles, wat doe je nou weer?" zei Tyson met een grinnik. Nya leek het niet heel leuk te vinden om vooruit geduwd te worden en besloot vervolgens om terug te keren naar zijn gewone zorua-vorm en haalde uit richting Sparkles met een Scratch aanval. "Oh..." Tyson zuchtte, maar deed er niet zo veel aan. Sparkles had het enigszins wel verdient omdat hij ongevraagd Nya lastigviel.

@Jax Atwood
Nyarlathotep has had enough
Re: Phantom Divine [open] - za mei 29, 2021 9:08 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat de ander verbaasd was dat hij een coördinator wou worden kwam niet als een verrassing. Er was niemand die op het eerste gezicht dacht dat dat iets voor hem was. De geïrriteerdheid die hij altijd voelde bij de opmerking duwde hij snel weg—hij was het al zo hard gewend—en Jax liet het gesprek verder gaan door te vragen of de ander al lang met zijn pokémon aan het trainen was. Dat dit nog maar Tysons eerste poging was om een move combinatie te bedenken was dan weer iets dat Jax verbaasde. Het had er al heel erg goed uitgezien voor een eerste keer. Tyson sprak verder over zijn pokémon, maar al snel werden ze afgeleid door Sparkles die Nya naar hen toe duwde. Met een lach schudde Jax zijn hoofd. Het was best wel een grappig zicht. Tot de growlithe door een scratch geraakt werd. “Is Sparkles shiny?” vroeg hij aan Tyson. De vreemde kleur en vlekken waren hem eerder al opgevallen, maar nu pas dacht hij eraan om er naar te vragen. En dan bedacht Jax nog een voorstel. “Zou je het leuk vinden om samen wat move combinaties te bedenken? Dan kunnen we ons samen voorbereiden voor ons eerste contest.” Het leek hem fantastisch om eindelijk met iemand over dit soort dingen te kunnen praten. Thuis had hij zo hard zijn best gedaan om te zijn wie zijn vader wou dat hij was dat hij daar nooit de kans toe had gekregen.
Re: Phantom Divine [open] - wo jun 30, 2021 2:43 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sparkles kwam met een sippe uitstraling op zijn snoet weer terug naar zijn trainer. "is Sparkles shiny?" vroeg Jax vervolgens, waarop Tyson zijn hoofd knikte. "Hij is inderdaad shiny, en ik vermoed dat hij verder ook nog iets anders heeft want growlithes zijn normaal niet zo gevlekt." De gele growlithe kreeg van Tyson mooi een aai over z'n pluizige bol. Terwijl Tyson op zijn hurken zat om zijn pluizige pokémon te aaien stelde de andere coördinator voor dat ze met z'n tweeën move-combinaties konden bedenken voor contests. Tyson kwam snel weer overeind en keek naar Jax. "Klinkt als een leuk idee." Zei hij met een glimlach. Vervolgens keek hij naar zijn drie Pokémon. "Zijn jullie het er ook mee eens?" Vroeg hij hen, waarop Nyarlathotep verrassend de eerste was die vrolijk reageerde. Sparkles was zoals altijd ook erg enthousiast, en Belle keek haar trainer stilletjes aan maar leek het wel leuk te vinden. Vervolgens keek Tyson terug naar Jax. "Hoe gaan we dit doen?" Vroeg hij, "Gewoon wat proberen en zien of werkt is namelijk mijn standaard tactiek, maar ik ben op zich wel benieuwd naar jouw manier van move combinaties bedenken."

@Jax Atwood
guess who's back, back again
Re: Phantom Divine [open] - wo jun 30, 2021 8:15 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dus sparkles was zowel shiny als gevlekt. De growlithe was inderdaad een heel speciale pokémon. Terwijl Tyson zijn pokémon aaide, stelde Jax voor om samen move combinaties te bedenken zodat ze zich zo konden voorbereiden op hun eerste contest. Een idee dat zowel bij de ander als bij zijn pokémon in de smaak viel. Echter wist Jax niet direct hoe ze dat moesten aanpakken. “Ik het eerlijk gezegd nog maar een paar keer move combinaties uitgeprobeerd. En toen waren het ook telkens ideeën waarbij ik ze gewoon deed om te kijken of ze werkten.” Hij was nog maar net in Sinnoh en thuis had hij bijna nooit de kans gehad om iets uit te proberen uit angst dat zijn vader hem zou ontdekken dus veel ervaring had hij niet. “Misschien kunnen we een gevecht houden? En zo kijken wat er leuk uitziet en daar verder mee werken.” Een gevecht leek hem alleszins tof.
Re: Phantom Divine [open] - vr jul 02, 2021 3:33 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tyson knikte begrijpend terwijl Jax uitlegde dat zijn move-combinatie tactiek ongeveer hetzelfde was als die van Tyson zelf. Vervolgens kwam de andere coördinator met een ander idee dat Tyson zelf ook wel leuk vond: een pokémon gevecht houden om te kijken wat werkt. "Klinkt als een goed idee," zei Tyson dus maar, "zeker aangezien sommige van de contests hier ook van die show-gevechten doen tussen twee trainers." Vervolgens keek hij van zijn eigen pokémon naar Jax z'n pokémon, proberend uit te vogelen wat de beste combinatie zou zijn qua move combo's. "Aangezien ik drie pokémon heb en jij volgens mij maar twee zal ik één van mijn pokémon niet gebruiken, het moet natuurlijk wel een eerlijk gevecht blijven hè?" Besloot Tyson uiteindelijk, en liet vervolgens Nyarlathotep terug in zijn pokéball.

"Aan jou de eer, als je daar klaar voor bent." Met een grijns stak hij een hand uit richting Jax als gebaar dat hij de eerste zet van dit gevecht mocht doen.

@Jax Atwood
let's goooooo
Re: Phantom Divine [open] - di jul 20, 2021 11:50 am
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een glimlach ontstond op Jax’ gezicht toen de ander aangaf dat hij een gevecht een goed idee vond. Pokémongevechten maakten inderdaad deel uit van sommige contest dus dit zou een goede oefening zijn voor hen beiden. Tyson liet zijn zorua weer in diens pokébal en ging aan zijn kant van het denkbeeldige gevechtsterrein staan terwijl Jax Kai en Poppy aanmaande om tegenover Tyson te gaan staan. De andere coördinator gaf aan dat hij mocht beginnen. Jax gaf een knikje waarna hij even nadenkend naar de pokémon op het terrein keek. Een igglybuff en een popplio tegen een growlithe en een pumpkaboo. Hoe pakte hij dit het beste aan? Een idee voor een openingsmove begon te vormen waarop hij Tyson uitdagend aankeek. “Kai, doe water gun. Poppy, gebruik copycat en creëer samen een golf van water.”
Re: Phantom Divine [open] - do jul 29, 2021 8:53 am
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
Jax z'n pokémon begonnen met een dubbele water-type move, en die was behoorlijk moeilijk te ontwijken voor Belle en Sparkles. Sparkles leek er als fire-type pokémon best wel wat last van te hebben, maar stond nog overeind en blafte uitdagend naar de tegenstander. "Sparkles, gebruik Howl. Belle, Shadow Sneak richting de popplio!" Sparkles liet een bijna angstaanjagend gehuil horen terwijl Belle's schaduw zich uitstrekte richting Kai. Als de omgeving nou ook nog eens wat enger geweest was had het zo een scène uit een enge film kunnen zijn of zo.
@Jax Atwood // Howl + Shadow Sneak
Re: Phantom Divine [open] - za aug 07, 2021 12:46 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

De grote hoeveelheid water zorgde ervoor dat Tysons pokémon moeilijk konden ontwijken. Maar met één aanval was het gevecht nog niet gedaan en na een paar woorden van zijn trainer begon de growlithe te huilen. Ondertussen werd de schaduw van de pumpkaboo steeds groter terwijl die naar Kai toe bewoog. Angstig keek de popplio om zich heen en maakte hij zich kleiner. “Kai—,” maar het was al te laat om een commando te geven. De schaduw raakte en Kai piepte door de impact. Jax beet op zijn tanden, maar richtte zich eerst op zijn andere pokémon: “Poppy, sweet kiss naar de pumpkaboo.” De igglybuff was nog niet geraakt geweest en leek ook niet zo angstig als de popplio. “Kai, alles in orde?” vroeg Jax hem terwijl Poppy een kus naar Belle blies. Kai’s haar stond nog wat overeind, maar de pokémon blafte dat hij nog lang niet bang genoeg was om te stoppen met vechten. “Okay, doe dan disarming voice.”
Re: Phantom Divine [open] - ma aug 16, 2021 12:09 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
De Shadow Sneak leek een grote impact te hebben gemaakt op Kai. Even maakte Tyson zich zorgen over de popplio, maar die leek uiteindelijk gelukkig nog genoeg energie te hebben om verder te vechten. De igglybuff blies vervolgens een Sweet Kiss naar Belle, die daar wat verward op reageerde. "Belle, gebruik Trick-or-Treat op Poppy!" riep Tyson naar zijn pumpkaboo, maar deze reageerde niet op de verwachtte manier. In plaats van Trick-or-Treat te gebruiken, viel de pompoen pokémon voorover in het zand, alsof ze gestruikeld was over iets. Ze leek nog niet verslagen te zijn maar dit was een aparte reactie, zelfs voor Belle. Tyson had geen tijd te verliezen, en gaf Sparkles zijn volgende commando. "Body Slam op de igglybuff!" De growlithe maakte zich duidelijk ook zorgen over zijn pompoenige teamgenoot, maar rende richting Poppy en deed zijn best om met zijn volle gewicht boven op haar te duiken.
@Jax Atwood // confused pumpkaboo is confused
Re: Phantom Divine [open] - di aug 17, 2021 4:00 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

De pumpkaboo keek verward om zich heen toen ze een commando van haar trainer kreeg waarna ze voorover viel. Gelukkig stonden ze op een strand en was de ondergrond dus niet al te hard. En zo ging het gevecht verder. “Poppy, defense curl!” reageerde Jax direct toen Sparkles met een body slam naar de igglybuff toe ging. De pokémon maakte zich zo klein als ze kon waardoor haar verdediging omhoog ging. De body slam kwam nog steeds aan, maar niet zo hard als het anders geweest zou zijn. “Kai, aqua yet op Sparkles.” Nu de growlithe op Poppy gericht was, was er misschien een opening ontstaan voor de popplio om toe te slaan. Razendsnel werd de pokémon door water omringt en schoot hij op de growlithe af.
Re: Phantom Divine [open] - za aug 21, 2021 12:07 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
Aqua Jet was een sterke aanval, zeker als deze gebruikt werd tegen een Fire-type zoals Sparkles. Maar Sparkles stond nog overeind, toch? Toch? Tyson keek hoopvol naar zijn growlithe, maar deze viel na enkele seconden gewankeld te hebben toch verslagen neer in het ietwat vochtige zand van het strand. Tyson riep de growlithe weer terug in zijn pokéball. Nu hing alles af van Belle, en die zat er nog steeds wat verward bij. Gelukkig was dit maar een oefengevecht, anders had Tyson alle hoop op zo'n trofee wel op kunnen geven. "Belle, gebruik Shadow Sneak op Kai." Zei hij tegen zijn pumpkaboo, hopend dat de boodschap nu wel binnen zou komen. En ja hoor, de schaduw van de pompoen pokémon strekte zich weer uit naar de popplio! Nu nog hopen dat deze move zou raken.
@Jax Atwood // RIP Sparkles
Re: Phantom Divine [open] - za sep 04, 2021 3:52 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be who you were meant to be
Water spatte van de growlithe af toen Kai hem raakte. Wankelend zette de pokémon een stap. Zou hij zich herstellen? of— Jax kon de gedachte niet af maken vooraleer Sparkles de grond raakte; verslagen. Een glimlach kwam op Jax’ gezicht terwijl Tyson de growlithe in zijn pokébal liet. Het was nog maar één tegen twee. De kansen waren in zijn voordeel en daar zou hij gebruik van maken. De andere coördinator zette het gevecht als eerste verder en de pumpkaboo’s schaduw begon opnieuw groter te worden. Kai kromp in elkaar en zelfs met een commando van Jax deed hij geen poging om de move te ontwijken waardoor de schaduw hem terug langs achteren raakte. De slag was te veel voor de popplio. Eventjes stond hij nog overeind, maar toen viel ook hij op de grond. Jax haalde Kai’s pokébal tevoorschijn en liet de pokémon er weer in. Hij had geen gebruik kunnen maken van de opening en het gevecht kon weer alle kanten op gaan nu zowel hij als Tyson nog maar één pokémon over hadden. “Poppy gebruik sing en daarna pound,” droeg Jax zijn igglybuff op waarop de pokémon een slaapliedje begon te zingen. Hij en Poppy zouden het hun alles geven.
Jax Atwood
Re: Phantom Divine [open] - za sep 18, 2021 4:58 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
Het duurde niet lang voordat het van één tegen twee weer één tegen één werd, aangezien Kai na Belles Shadow Sneak ook verslagen was. Een kleine grijns kroop op Tyson's gezicht, maar deze verdween al snel weer toen Jax zijn volgende commando gaf aan zijn pokémon. "Poppy gebruik sing en daarna pound," zei de andere coördinator tegen zijn igglybuff, die vervolgens een zachtaardig slaapliedje begon te zingen voor Belle. De pumpkaboo dommelde in slaap, maar Tyson wist zeker dat de aanval die Poppy vervolgens zou gebruiken niet veel effect zou hebben gezien Normal tegen Ghost niet veel effect had. Maar ja, Belle sliep nu en wist Tyson zo snel niet hoe hij haar wakker kon maken. "Belle, word eens wakker." zei hij tegen zijn pokémon, maar het enige wat er gehoord werd was een schattig zacht gesnurk van de pumpkaboo. De donker geklede coördinator zuchtte, wetend dat hij dit gevecht niet meer kon winnen als het op de moves en types van de pokémon aankwam. Belles vaardigheden waren nog niet zo goed, en ze was met name goed in Ghost-type dingen, maar dat was niet bepaald effectief tegenover een igglybuff of zo. "Hmm..." Tyson dacht diep na, maar besloot uiteindelijk toch maar af te wachten wat Jax en zijn pokémon zouden doen.
@Jax Atwood // hoi ik ben er weer
Re: Phantom Divine [open] - do sep 23, 2021 2:25 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart

Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be who you were meant to be
Poppy’s slaapliedje zorgde ervoor dat de pumpkaboo’s ogen dichtvielen. Nu een pound en hopelijk zou daarmee het gevecht gewonnen zijn—, maar zodra de igglybuff aanviel had Jax door dat hij een fout had gemaakt: de pound deed geen enkele schade. De coördinator was de type effectiveness van de twee pokémon totaal uit het oog verloren; normal en ghost moves konden elkaar geen schade toebrengen. Wat moest hij nu? Zijn tegenstander leek het ook niet meer te weten. Al Poppy’s aanvallen waren normal-type dus die hadden geen nut in dit gevecht, maar—dat kon werken. “Poppy, sweet kiss.” De fairy-type move zorgde voor een status condition en zou Belle confused maken. Het was de enige mogelijkheid die Jax momenteel zag om het gevecht verder te zetten. Poppy bracht haar hand naar haar lippen en wierp de pumpkaboo een kushandje toe.
Jax Atwood
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: