Switch account





[FINISHED] Cold weather - do maa 03, 2022 10:12 am
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[FINISHED] Cold weather BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een koude blik in zijn ogen en zijn twee Pokémon aan zijn zijde liep Eli door de straten van Jubilife City. Hij zou binnenkort maar eens moeten zien of hij ergens een trainer uit kon dagen voor wat meer ervaring te krijgen op het vlak van Pokémon gevechten, al was hij er vrij zelfverzekerd in dat als hij één van zijn Pokémon een fatsoenlijke TM zou leren, hij wel een goede kans zou maken bij de gym. Zelfverzekerdheid was iets wat hij met de jaren had opgebouwd en wat zelfs zijn vader niet van hem af had kunnen nemen, hoe vaak die vuist ook in zijn gezicht was beland of die riem op zijn lichaam. Er waren dingen die zijn vader van hem af had gepakt, maar dat was er niet één van en dat ging hij ook niet laten gebeuren. Zijn blik gleed kort naar Scar en Raffaela. Van Raffaela was hij niet zo’n fan omdat ze ontzettend aanhankelijk was, maar hij had haar zien vechten en moest eerlijk toegeven dat ze dat wel goed kon. Als ze zich eenmaal zou focussen op de strijd, that is. Het probleem met Raffaela was echter niet alleen dat ze hém lastigviel met haar liefdespraktijken, maar elke jongen die er een beetje oké uitzag. Eli voelde de bui al hangen toen hij een jongen door de straten zag wandelen en wilde een waarschuwing roepen, maar Raffaela ging er al vandoor en niet veel later klampte ze zich aan het been van de jongen vast. Eli sloeg zijn hand tegen zijn voorhoofd. Arceus, dood hem. Doe het nu. Voordat de jongen hem zou opmerken.


@Alain Bijoux
Re: [FINISHED] Cold weather - za maa 05, 2022 1:41 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[FINISHED] Cold weather 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een halve dag werk was een welkome verandering, zelfs al betekende het dat hij op en neer moest reizen naar Jubilife City. Na gedag te hebben gezegd tegen zijn collega’s, besloot Alain dan ook een rondje door Jubilife City te wandelen voor hij in de auto zou stappen en weer naar Hearthome City zou vertrekken. Aan zijn voet, zoals altijd, liep de Vulpix. Nieuw in zijn bijzijn was de donkere Treecko die op zijn schouder zat, geïnteresseerd en in stilte kijkende naar de omgeving.

Nog nieuwer was de kikker aan zijn been.

Alain haalde zijn voet van de grond en wankelde wat ongemakkelijk op één been terwijl hij met zijn voet bewoog om de Froakie weg te jagen, tot hij weer op twee voeten stond zodat hij niet om zou vallen. “Eh?” kwam er wat verbaasd en ongemakkelijk uit, terwijl Rue zacht begon te grommen naar het beestje die aan haar trainer durfde te zitten. De Treecko bleef echter rustig kijken en leek geen enkele andere intentie te hebben dan toekijken.

Iemand zijn eh— Iemand? Froakie?

Als mensen hun Pokémon bij zich konden houden, zou het allemaal veel makkelijker gaan.
Re: [FINISHED] Cold weather - za maa 05, 2022 2:50 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[FINISHED] Cold weather BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Om te zeggen dat zijn blik geïrriteerd was, was wel het minste wat je van de situatie kon zeggen. Met een haast moordende blik keek Eli in de richting van zijn Froakie, welke als een klein kind aan de been van de jongen hing. Niet alleen aanhankelijk naar hem, maar blijkbaar naar elk soort man dat ze tegenkwam. Daar hadden ze als het om menselijk gezelschap ging een naam voor. Met een paar grote passen was Eli bij zijn Froakie en tilde haar aan haar nekvel op, waarbij hij zijn rode ogen naar haar samenkneep en haar bal traag naar boven haalde. De Froakie begon verwoed te protesteren en traantjes verschenen in haar ogen, maar Eli was onverbiddelijk en keerde haar terug naar haar bal. ”Sorry voor dat,” zei hij op een kille toon tegen de jongen. ”Blijkbaar ik haar daar gewoon tussen die Froakie’s achter moeten laten in Hearthome City.” Tot nu toe had ze hem immers meer problemen gegeven dan dat ze echt een aanvulling was voor zijn team. Hij verwachtte natuurlijk niet dat elke teammate zo gehoorzaam als Scar was, maar dit was zelfs voor hem next level. ”Ze springt zowat op elke man die dat ze kan vinden, als dat je troost.” Het troostte hém in ieder geval niet. Want steeds als ze dat deed, moest hij weer door deze schaamte gaan. Aan de andere kant kon hij haar ook moeilijk constant in haar bal laten om die reden, want dan kon hij het haar nooit fatsoenlijk afleren. Het was geen win-win situatie voor hem, dat was één ding dat duidelijk was.
Re: [FINISHED] Cold weather - zo maa 06, 2022 1:22 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[FINISHED] Cold weather 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een Froakie aan zijn been was niet per se iets wat hij vandaag nodig had. Alain keek er dan ook wat ongemakkelijk aan, al werd hetr niet beter toen iemand de Pokémon bij haar nekvel pakte en liet terugkeren. Als dat was hoe haar trainer met haar omging, begreep hij dat de Pokémon zich vastklampte aan een ander. De Vulpix trok haar lip dan ook direct omhoog, een lage brom hoorbaar vanuit haar keel.

De Froakie kwam van het valentijn festival en sprong op elke man die ze kon vinden. Alain schraapte zijn keel even en haalde een hand door zijn haar, terwijl de Treecko nieuwsgierig naar de man keek, zonder zich ook maar te verroeren. “Misschien heeft ze gewoon goede aandacht nodig,” opperde hij. Iets minder hardhandig en met iets meer liefde. “Dat, of opvoeding. Niet iedereen wordt blij van een Pokémon aan hun been,” ging hij door. Als dit bij Cas gebeurde, zou het een ongemakkelijkere situatie zijn.

Re: [FINISHED] Cold weather - vr maa 11, 2022 3:38 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[FINISHED] Cold weather BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO


Eli’s mondhoek trok kort naar beneden toen de jongen zijn opmerking maakte. De jongen zei het niet met zo veel woorden, maar Eli had heus wel in de gaten dat de jongen vond dat hij te hardhandig met Raffaela om was gegaan. Hij vond van niet en hij was de trainer van de Froakie, dus wiens woord was wet in deze situatie? Juist, de zijne. ”Ik heb je goede advies niet ndoig, maar toch bedankt,” sprak hij op een kille toon. ”Ik weet perfect hoe ik met mijn Pokémon om moet gaan.” Hij knikte naar Scar, welke rustig vlakbij zijn been zat. Het wees in niks erop dat hij zijn Pokémon mishandelde als je naar de Houndour zou kijken, maar eigenlijk maakte het hem vrij weinig uit hoe de jongen over hem dacht. ”Zoals ik al zei: het is een work in progress. Ze is nog vrij jong en ze moest nog veel leren. Ik keerde haar terug naar haar bal zodat je er geen last meer van zou hebben.” Als de jongen dát simpele feit niet begreep, dan had Eli weinig woorden om met hem te wisselen. ”Gaat die Vulpix me aanvallen? Geef me even een seintje als dat het plan is, dan ben ik misschien nog op tijd om een aanval te roepen,” sprak hij op een sarcastische toon. Scar had inmiddels een licht verdedigende houding voor Eli aangenomen en trok zijn lip op zijn beurt weer naar achteren naar de Vulpix. Eli sloeg zijn armen over elkaar en deed geen moeite om Scar in bedwang te houden. Dat was ook niet nodig. Scar zou toch niet aanvallen zonder reden. Daar kon Eli wel op vertrouwen.
Re: [FINISHED] Cold weather - zo maa 13, 2022 11:11 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[FINISHED] Cold weather 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De witharige had zijn advies niet nodig. Alain hief één wenkbrauw en keek even naar zijn Vulpix. Nou, als hij het zo zag, had hij het advies wel degelijk nodig. Toen de woorden volgden, kon hij een lichte scoff niet tegenhouden. Oeps. De ander ging echter door en begon uit te leggen hoe de Pokémon nog veel moest leren. Hij had hem inderdaad teruggekeerd, maar in zekere zin was het al te laat geweest. Niet iedereen wilde een Froakie aan z’n been.

De woorden die echter volgden, lieten zijn mond licht openvallen en hij knipperde even. Tweekleurige ogen richtten zich op de Houndour, welke terug gromde alsof Rue hem niet met één blik aan de grond zou kunnen krijgen. Op een net zo afstandelijke houding sloeg ook Alain zijn armen over zijn borst en hief hij één wenkbrauw. De Treecko op zijn schouder… keek toe. Geen actie, geen reactie. Hij keek gewoon.

Rue hier luistert prima, maar als je Houndour wil gaan dan kunnen ze het wel even uitvechten,” merkte hij geïrriteerd op. Een vriendschappelijk gevecht. Hij keek even neer op de Vulpix, waarna ze haar lip liet zakken en rustig neer zat, rode ogen nog altijd gericht op de Houndour. Eén verkeerde beweging en…
Re: [FINISHED] Cold weather - zo maa 13, 2022 11:48 am
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[FINISHED] Cold weather BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli deed zijn best om zijn opvliegerige karakter in bedwang te houden toen hij de blik van de jongen zag. Beschuldigend, beoordelend. Right. Alsof zíjn Pokémon altijd zo netjes waren. Nu hielden ze zich wel gedeisd, maar Eli was er vrij zeker van dat de jongen vast ook momenten had gehad in zijn leven dat zijn Pokémon zich niet gedroegen. ”Oh, sorry,” begon hij sarcastisch terwijl hij zijn handen in een theatraal gebaar naar boven hief, zijn handpalmen naar de jongen gericht. ”Ik wist niet dat ik de perfécte trainer voor mijn neus had staan. Had me even gewaarschuwd, dan had ik een stift meegenomen zodat je een handtekening kon zetten.” De jongen besloot om een opmerking te maken over het gedrag van Scar en deze keer was het Eli die naar voren stapte en zijn been beschermend voor de Houndour zette. ”Dat zal niet nodig zijn,” antwoordde hij kortaf. Hij hoorde zijn Houndour achter zich grommen en keek kort over zijn schouder. De zalf moest inwerken om zijn litteken goed te laten genezen en Eli wilde sowieso niet dat Scar zijn gevechten voor hem uit zou vechten. En dit allemaal omdat Raffaela haar poten niet thuis kon houden voor een paar seconden. Ze had het nog niet eens zo slecht bedoeld ook niet. Eli stak zijn handen in zijn zakken en deed zijn best om de trainer tegenover hem zo verveeld mogelijk te bestuderen. ”Voor de rest nog problemen?” vroeg hij toen geïrriteerd. Nee? Dan kon hij weer gaan. Hij had wel weer genoeg sociaal contact gehad voor vandaag.
Re: [FINISHED] Cold weather - zo maa 13, 2022 10:38 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[FINISHED] Cold weather 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er was in de recente geschiedenis maar één iemand die hem zo onder de nagels had gezeten en dat was Cas geweest. Die eerste ontmoeting had hij de jongen wel achter het behang kunnen plakken. Inmiddels deed hij liever andere dingen met hem, maar goed. Deze gast? Die verdiende zijn plek achter het behang. Toen de sarcastische opmerking volgde, hief Alain dan ook één wenkbrauw. Waarom moest iemand nou zo moeilijk doen? Je Froakie opvoeden kon zo moeilijk niet zijn.

Had hij verder nog problemen? “Behalve met jouw houding? Nee hoor,” glimlachte Alain, moeite hebbende om een verdere opmerking weg te duwen. Met één diepe zucht liet hij zijn irritatie van zich af glijden en draaide hij zich om, om bij de jongen weg te lopen. De Vulpix trok nog één keer haar lip op naar de jongen, voor zij overeind stond en achter Alain aan hobbelde.
Re: [FINISHED] Cold weather - vr maa 18, 2022 6:30 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[FINISHED] Cold weather BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli sloeg zijn armen over elkaar toen hij de opmerking van de jongen hoorde. Het was niet dat hij die opmerking niet eerder had gehoord en het zou hem niks moeten doen, maar toch stak het diep vanbinnen wel. Het liet hem geloven dat hij meer naar de attitude van zijn vader begon te neigen en dat was alles wat hij wilde. Aan de andere kant maakten anderen het ook niet gemakkelijk om normaal te doen en hij tikte kort met zijn vinger op zijn onderarm terwijl hij overwoog om de jongen gewoon te laten schieten en er niks meer over te zeggen. En hij had zich dan ook al half omgedraaid, maar toen ontmoette hij de blik van Scar. De houding van zijn Houndour liet duidelijk doorschijnen dat als Eli het hierbij zou laten, hij nooit echt vrienden zou maken. Dat was aan de ene kant ook niet zijn intentie, maar aan de andere kant… ”Hé!” riep hij onhandig naar de jongen om zijn aandacht te trekken, waarna hij zijn handen in zijn zakken propte. Oh nee. Hier kwam het ongemakkelijke gedeelte. ”Heb jij misschien tips hoe je om moet gaan met een te aanhankelijke Pokémon?” vroeg hij vervolgens nonchalant. Als de jongen nu alsnog zou doorlopen, dan zou dat zijn goed recht zijn en had Eli er voor de rest niks meer over te zeggen, maar op deze manier kon zijn Houndour hem er tenminste niet meer schuldig aan houden dat hij het niet geprobeerd had. Het was een vage poging tot een gesprek, maar het was er tenminste één. De jongen moest het er maar mee doen. En anders was het niet langer zijn probleem.
Re: [FINISHED] Cold weather - ma maa 21, 2022 2:10 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[FINISHED] Cold weather 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werd iets geroepen en alles in Alain was er klaar voor om zich om te draaien en de ruzie aan te gaan. Dat was zo iets wat hij normaal nooit zou doen, maar de irritaties die hij al weken voelde en de machteloosheid omtrent meerdere situaties, kregen hem zo ver dat hij bijna niet anders kon. Hij stopte dan ook met lopen zonder zich om te draaien en luisterde naar wat de ander te zeggen had.

Had hij tips voor hoe om te gaan met een te aanhankelijke Pokémon?

Een scoff klonk en Alain schudde zijn hoofd. Hij drukte zijn tong even bedenkelijk tussen zijn tanden, slikte wat woorden in die niet geheel beleefd waren, maar kon het echt niet in zichzelf vinden om zich nog om te draaien en de jongen - wie enkele minuten geleden nog had gezegd zijn advies niet te willen - tips te geven.

Je hebt mijn goede advies niet nodig,” citeerde Alain hem, waarna hij zijn hand opstak, nog altijd zonder zich om te draaien. “Maar goed dat je zo goed weet hoe je ermee om moet gaan.” En met die woorden stapte hij door, want hij ging hier geen verdere tijd aan spenderen.
Re: [FINISHED] Cold weather - di maa 22, 2022 12:18 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[FINISHED] Cold weather BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli fronste kort zijn wenkbrauwen toen hij de reactie van de jongen hoorde, waarna hij zijn Houndour een sceptische blik gaf. Deze knipperde even langzaam met zijn ogen, waarna hij zijn blik afwendde van Eli. Eli haalde zijn schouders op. Dan niet. Hij had een poging gedaan om beleefd te doen en de jongen was er niet meer op ingegaan. Dan was het ook niet langer zijn probleem. Dat het probleem bij hem lag omdat hij in de eerste plaats niet bepaald vriendelijk had gedaan, liet hij voor het gemakje maar even terzijde. Hij keek de jongen kort na, waarna hij zelf kort snoof en zich omdraaide. Hier ging hij zijn tijd niet meer aan verspillen. Hij stak zijn handen diep in zijn zakken en begon vervolgens de andere richting op te lopen, zijn kille, rode blik naar voren gericht. Tijd om iets anders te gaan doen. Iets wat wél nuttig was.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum