Switch account

Peacefull[open] - ma apr 12, 2021 8:31 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Rank: 03

Peacefull[open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er lag een warme glimlach rond zijn lippen terwijl hij naar Sem keek, die hij net in het water gelaten had. Hij verstopte zich onder een rots, maar hij zou vast vanzelf wel een beetje rond gaan zwemmen. Hij pakte de rugtas van zijn rug en ritste die open. Hij pakte een zaklamp eruit en rolde die naar de Elekid die een eindje verderop aan het rondscharrelen was. De Elekid pakte de zaklamp blij op en ging er mee op schoot zitten. Toen pakte hij een schrift uit zijn tas en begon erin te schrijven. Zijn hoofdonderzoek werd de pokémonsoorten in twee verschillende vormen had hij besloten, dus moest hij maar eens gaan bedenken welke soorten dat allemaal waren. Met een frons in zijn voorhoofd begon hij te schrijven. Hij had het zich gemakkelijk gemaakt door in kleermakerszit tegen een boom te gaan zitten.

[Open]
Re: Peacefull[open] - di apr 13, 2021 3:27 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart
Rank: 1

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij zuchtte even waarna hij kalm het koppie van Deiji begon te kroelen. Net had hij een sprintje getrokken om weg te komen van zijn dokter die maar door bleef zagen over hoe belangrijk het was dat hij moest aansterken en meer moest eten. Die vrouw was veel te gek van hem... Hij vond haar maar vreemd. Hij zou snel naar huis bellen om te vragen aan zijn broer of hij een andere dokter mocht hebben hier. Het was immers zo dat je wel op je gemak moest zijn bij je dokter, of niet? Gelukkig had de Pachirisu op zijn schouder wel gemerkt hoe haar trainer zich voelde en de aggresie die ze had vertoond naar haar had hem de kans gegeven om weg te gaan van de dame. Hij glimlachte dan ook even schuin en duwde rustig zijn hoofd wat tegen haar aan. Toen de electric type echter plots verstijfde en boos sissend overeind kwam op zijn schouder, werd de man meteen alert. Deiji sprong wel meteen van Lyan's schouder af en met grote sprongen gooide ze zich boos sissend op de Elekid die de blonde jongen nog niet eens had gezien of gehoord. Nervous schuifelde de jongeman dan ook wat heen en weer, niet goed wetende wat hij moest doen.
Re: Peacefull[open] - di apr 13, 2021 8:36 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was namen van pokémon aan het opschrijven toen hij opeens een boos gesis hoorde. Geschrokken keek hij op en zag hoe een Pachirisu boven op de Elekid dook. Even ging zijn blik naar de jongen die wat nerveus heen en weer schuifelde. Hij legde het schrift aan de kant en kwam overeind. Elekid had de zaklamp van zich afgegooid en stuurde een Thunder Shock op de Pachirisu af. “Nou nou.” Zei hij rustig terwijl hij langzaam op de pokémon afstapte. “Elekid, kom. Kom maar even hierheen.” Boos brommend wurmde de Elekid zich onder de Pachirisu vandaan en kwam naar hem toe. Mace zijn toch iets wat gespannen schouders ontspanden weer wat. Al hield hij de pokémon van de jongen strak in de gaten.
Re: Peacefull[open] - do apr 15, 2021 11:21 am
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wist eigenlijk niet goed waarom zijn Pachirisu plots zo boos leek te zijn op iets. Zo te horen was het een andere Pokémon en even fronste de jongeman. HIj wist echt niet wat hij moest doen in een situatie als deze. Misschien was Deiji gewoon beschermend tegenover hem? Kon het altijd zijn. Toen hij echter een stem hoorde, slikte hij even. Oh shi- was dat een Pokémon van een trainer? Slecht nieuws dus. Na enkele tellen piepte de eekhoorn even en schoot ze al snel terug naar haar trainer. Geschrokken klom ze razendsnel op haar trainer waarna ze haar kopje verborg in de blonde lokken van de man. "Uh... Sorry.. Ik heb haar nog niet zo lang," sprak hij kalm naar de onbekende, niet beseffende dat hij helemaal niet naar de persoon in kwestie aan het kijken was, maar eerder in de verte aan het staren was. Tja, dat kreeg je met niet werkende ogen eh.
Re: Peacefull[open] - do apr 15, 2021 11:48 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig ging de Pachirisu ook terug naar haar trainer. Hij bekeek de jongeman nu wat beter. Wacht, het leek wel alsof hij blind was. De Elekid liep mokkend naar de zaklamp toe en drukte die tegen zijn borst. Het licht wat erin gebrand had ging uit, toch bleef hij het ding stevig vasthouden. Mace schudde even glimlachend zijn hoofd. Toen keek hij weer naar de jongen die zijn verontschuldigingen aanbood en de verte in leek te staren. Nu wist hij zeker dat hij blind was. “Het geeft niks, Elekid kan wel tegen een stootje.” Zei hij toen. “Mijn naam is Mace, aangenaam.” Vervolgde hij. “Wat een leuke Pachirisu heb je, ondanks dat je haar nog niet zo lang hebt lijkt het bijna wel alsof ze je al wil beschermen.” Zijn stem klonk warm terwijl hij even naar de pokémon van de jongeman keek en naar haar glimlachte.
Re: Peacefull[open] - do apr 15, 2021 1:12 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lyan werd ongemakkelijk van deze situatie. Hij kon helemaal niet inschatten wat de ander aan het doen was en dat maakte hem gewoon bloednervous. Hij slikte dan ook even en schuifelde even op zijn voeten... Ugh, niet fijn dit. De man zei dat het niet erg was en dat zijn, blijkbaar Elekid, wel tegen een stootje kon. Hm.... Ok dan dat was fijn. De ander stelde zich voor als Mace en de blinde jongen knikte even naar de ander. "Lyan," sprak hij kalm met zijn zachte stem. De man zei dat hij een leuke Pokémon had en hij knikte even. Deiji was inderdaad wel een fijn beestie. Mace maakte een punt, dat was inderdaad zo. "Ik denk dat ze het aanvoelt," sprak de man kalmpjes naar de ander. Hij zou nooit vermelden dat hij blind was, niet verbaal. Dat was niet voor hem weg gelegd. Als hij zou tegeven aan de anderen dat hij blind was dan was dat een teken van zwakte en dat zou hij nooit doen. Hij wilde niet dat anderen hem zagen als een zwakkeling. "Dus is Elekid je enige Pokémon?" vroeg de jongen dan ook even aan de ander. Als hij bleef praten zou dat onaangename gevoel wel weg gaan... Toch?
Re: Peacefull[open] - do apr 15, 2021 1:37 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman stelde zich voor als Lyan. Hij sprak verder dat ze het waarschijnlijk aanvoelde. Hij knikte en besefte toen dat Lyan dat dan natuurlijk niet kon zien. Hij was er niet aan gewend en sprak juist heel vaak met zijn uitdrukkingen, daar moest hij nu even op letten. “Dat zou heel goed kunnen, pokémon zijn gevoelige wezens.” Beaamde hij. Lyan vroeg toen naar Elekid. “Deze Elekid is mijn reisgezel. Het is een wilde pokémon, maar hij heeft besloten met mij mee te reizen. Of in ieder geval met mijn zaklampen.” Hij grinnikte even en keek naar de Elekid, die hem bijna gepikeerd aan leek te kijken. “Ik maakte een grapje Elekid.” Stelde hij de pokémon gerust. Toen gleed zijn blik naar het water, waar Sem nog steeds onder een rotsblok verstopt zat. “Ik heb een Basculin, zijn naam is Sem. Hij is alleen nogal verlegen en zit al de hele tijd onder een rotsblok. Ik hoopte eigenlijk dat hij wat ging ontspannen en rondzwemmen.” Vervolgde hij toch ietsje ongerust. Als Sem zelfs in het water niet op zijn gemak te stellen was, dan moest hij daar toch goed op gaan letten. Hij vond het heel erg belangrijk dat zijn pokémon zich comfortabel voelden. “En heb jij nog andere pokémon Lyan?” Vroeg hij toen.
Re: Peacefull[open] - do apr 15, 2021 1:47 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mace bevestigde zijn gedachten. Lyan knikte even naar hem toen hij zei dat ze gevoelige wezens waren. Dat was waar. Hij had niet zo heel veel ervaring met Pokémon, maar zo te zien aan Deiji was het een feit die moeilijk weg gecijferd zou worden. Vervolgens vertelde de man over de electric type. Schijnbaar was het een wilde pokémon. Lyan fronste even bij die woorden. Dat was een vreemd iets. Waarom zou een wilde Pokémon kiezen om mee te reizen met een mens? Like... Gewoon voor niks. Toen de ander echter verder sprak, klikte het wel even bij hem. Zaklampen hm... MIsschien vond de Elekid het gewoon een leuk fenomeen? Geen idee. Mace zei echter dat het een grapje was en even slikte de blonde jongen... uh ok dan. Vervolgens vertelde de ander dat hij een Basculin had, een vis dus, genaamd Sem. De vraag die hij had verwacht volgde al snel. De blinde jongen schudde zijn hoofd. "Ik heb enkel Deiji, ze is een soort van mijn starter.... I guess," en de therapie Pokémon die hem zou helpen ofzo... "Ik weet niet goed welke andere Pokémon ik zou willen," sprak de jongen kalm. Ja, het was een feit... Hij zou ook niet weten hoe hij een Pokémon zou vangen. Hij zou zeker de ball ergens in een sloot gooien ofzo in de plaats van het beest te vangen.
Re: Peacefull[open] - do apr 15, 2021 2:46 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lyan gaf aan dat hij alleen Deiji had, daarna zei hij dat hij niet goed wist welke andere pokémon hij zou willen. “Soms moet je ook niet iets te graag willen, soms komt het gewoon op je pad.” Sprak hij toen tegen de jongeman. “Momentje hoor.” Hij liep wat dichter naar het meer toe en keek naar het rotsblok waar Sem nog steeds onder zat. Hij pakte wat voer uit zijn jaszak en liet het in het water glijden. Nu kwam zijn Basculin wel uit zijn schuilplaats en at snel de stukjes voer op, maar daarna schoot hij snel terug onder de rots. Mace fronste. “Hmmm, Sem toch…” Mompelde hij. Hoe kon hij Sem meer uit zijn schulp laten kruipen. Misschien moest hij maar opzoek naar nog een waterpokémon. Een Shellos bijvoorbeeld, de andere soort die geboren kon worden in twee verschillende vormen. Of nog een Basculin die hem op zijn gemak zou kunnen stellen.
Re: Peacefull[open] - za mei 01, 2021 1:51 am
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

De manier waarop de ander sprak gaf hem een gevoel van wijsheid en even sloot hij zijn ogen. Deze man moest vele malen ouder zijn dan hem of gewoon al zoveel meer ervaring hebben met dingen. De blonde jongen zuchtte dan ook zachtjes en keek terug op, zijn nutteloze ogen vingen weer es niks op. Vervolgens wist Lyan niet goed wat Mace bedoelde en even kantelde de blinde jongen zijn hoofd wat. Hm? "Is er iets met Sem?" vroeg hij dan ook fronsend waarna hij even een paar stappen dichter zette. Seiji piepte even, waarom hij abrupt halt hield en verstijfde. De eekhoorn had hem net optijd gewaarschuwd, aangezien hij bijna de Elekid van de ander omver had gelopen. Niet dat hij dat wist of kon zien, hij was immers zo blind als een mol.
Re: Peacefull[open] - za mei 01, 2021 7:57 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman vroeg of er iets was met Sem. Toen hoorde hij de pokémon van Lyan waarschuwend piepen. Hij keek op en zag hoe de Elekid snel van de jongen weg stapte. Waarschijnlijk was hij bijna tegen hem aan gelopen. Het was mooi om te zien hoe Seji hem hielp. Fijn dat de jongeman zo’n pokémon had om hem te helpen. Interessant om te zien hoe hun band aan het opbouwen was, anders dan als je gewoon kon zien. Meer zorgzamer, maar op sommige vlakken ook zeker hetzelfde. “Sem is enorm schuw. Hij kruipt altijd ergens onder als ik hem uit zijn pokéball laat. Alleen in het babybadje die ik in de woonkamer heb staan voor hem zwemt hij soms wat ontspannen rondjes. Ik maak me er zorgen om.” Vertelde hij toen aan Lyan.
Re: Peacefull[open] - za mei 29, 2021 1:18 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Civilian - Rank 1
no items used
Mace expliceerde wat er aan de hand was en rustig kwam hij dichter naar de man, luisterende naar de piepjes van zijn Pachirisu. Hij knikte dan ook even rustig en liet zijn gezicht even naar het ruisende water gaan. Hij kon de vis niet zien en ook niet zien wat het probleem was. De jongen wist niet veel van Pokémon gedrag om iets van advies te geven en haalde daarom even zijn schouders op. "Misschien heeft hij iets slecht meegemaakt in grote open waters?" sprak de man kalm. Als hij er geen last van had in een klein badje waar hij zeker was dat hij veilig was, dan leek dit de meest logische conclussie voor hem. Hijzelf had ook een trauma meegemaakt en tot op de dag van vandaag verstijfde hij steeds als het ging onweren. Hij panikeerde nog steeds, had nog steeds last van zijn ademhaling. Het was iets dat in je hoofd bleef hangen, voor altijd.

Deiji
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: Peacefull[open] - di jun 01, 2021 2:32 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman vroeg hem of Sem misschien niet iets had meegemaakt, waardoor hij zo schuw was geworden. “Wat een goeie, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. Ik moet dat maar eens aan professor Caleb vragen, daar heb ik Sem vandaan.” Antwoorde hij toen. Dat was wel iets om over na te denken in ieder geval, want Lyan kon daar best eens een heel goed punt hebben. Stom eigenlijk, dat hij daar zelf nog niet bij stil had gestaan. Zo zag je maar weer, meerdere inzichten waren vaak alleen maar goed. “Dankjewel Lyan.” Bedankte hij de jongen dan ook.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: