Switch account

Trust - di apr 13, 2021 1:55 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart
Rank: 1

Trust BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vandaag was de dag dat hij zijn eerste jobje zou krijgen. Even zuchtte de jongeman, zijn handen waren weg gezakt in de zak van zijn oversized boy trui. Hij had er eerlijk gezegd geen zin in en wilde zo snel mogelijk terug naar huis zodat hij in zijn bed kon kruipen. Deiji daarintegen leek erg opgetogen te zijn vandaag. De eekhoorn had zoals gewoonlijk plaats genomen op zijn linkerschouder waarbij ze haar staart rond zijn nek had gewoven. Hij had zijn neus en mond achter haar verderzachte staart verbogen. Haar aanwezigheid en geur maakte hem kalm en ondanks dat ze elkaar nog niet zo lang kenden vertrouwde hij haar met zijn leven. Ze hielp hem wara nodig en zelfs bij het wandelen probeerde ze haar best te doen om hem te helpen, alsof het kleine beestje helemaal wist wat er aan de hand was. Het was erg uniek om te zien hoe een beestje als zij het wel meteen snapte maat dan bijvoorbeeld professor Hazel... Die snapte er gewoon helemaal niks van. De jongeman zuchtte en hobbelde even onrustig heen en weer op zijn voeten. Hij zou vandaag helpen met een researcher. Men had hem de naam gezegd maar nja... Lyan was niet de beste met namen en was het meteen vergeten. Nu stond hij hier dan maar, te wachten op een vreemde die misschien zelfs niet zou komen.

- Vince ♥
Re: Trust - do apr 15, 2021 8:51 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart
Rank: 3

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fall seven times, stand up eight.
Hij had zich opgegeven voor het werken met een van de inwoners van Sinnoh. En het gaf hem paniek. De jongeman had al de hele ochtend in zijn kamer rond gelopen, onzeker en ongemakkelijk. Lily deed een poging om hem rustig te houden door hem aan het lachen te maken, terwijl Arcadium zich voor deed als een fatsoenlijk theekopje. Iets waar de pokémon in zou slagen, mocht 'ie niet ontzettend afsteken tegen het andere servies dat Vince had. Hij zuchtte zachtjes, haalde een hand door zijn haar heen en keek naar zijn spullen die op zijn bed lagen. Had hij alles? Notitie blok, potloden, pennen, een klein schetsblok. Ja, dat moest alles zijn. Hij moest nog verder aan zijn observatie van de Growlithe die hij een tijdje terug had gedaan, maar dat zou vanmiddag wel komen. Hij hoopte dat dit niet al te lang zou duren, hoe sneller hij terug naar huis kon gaan, hoe beter. Hij haalde diep adem, pakte zijn tas in en gooide deze over zijn schouder heen. Lily sprong vanzelf al in zijn armen en toen hij kort floot, werd Arcadium ook wakker en ging weer boven zijn schouder zweven. Hij had geen idee waarom de pokémon dat zo graag wilde, maar als het hielp, dan hielp het. Hij deed immers zijn best om de pokémon zo vriendelijk mogelijk te krijgen, in de hoop dat die bij hem zou willen blijven. Maar goed, dat waren zaken voor later.
Lichtelijk buiten adem kwam Vince aan bij de plek waar ze hadden afgesproken. Hij was bijna te laat geweest en hij wilde niet op zijn eerste afspraak direct een slechte indruk maken. Ondanks dat hij geen zin had om hier te zijn. De jongeman keek op toen hij de witharige jongeman zag staan, met de Pachirisu op diens schouder. Dat was .. voor het eerst dat hij zo'n pokémon dat zag doen, maar toen bedacht hij zich dat hij een Sinistea boven zijn schouder had zweven. Tenminste, daar hoorde Arcadium te zitten. Toen Vince opkeek, merkte hij dat het theekopje nu boven de jongere man zweefde en net deed alsof 'ie z'n inhoud over hem heen wilde gooien. "Arcadium, kom hier!" siste Vince naar zijn pokémon, hopend dat de jongeman het niet zou merken. Wat was het toch met hem en slechte eerste indrukken maken?
Re: Trust - di apr 20, 2021 3:26 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek o zo lang te duren, maar hij wist niet precies hoe lang hij aan het wachten was. Hij kon immers niet zien hoe laat het was. Even zuchtte de man waarna hij zijn armen over elkaar sloeg. Deiji had haar oogjes gesloten en aan de ademhaling te horen was ze wat aan het dutten. Zo niet helemaal in slaap was ze en dat zorgde ervoor dat hij het niet kon laten even een hand op te halen en deze onder haar kinnetje te duwen. Even kroelde hij haar, een kleine glimlach op zijn gelaat. Toen ze echter plots opkeek, gespannen en alles... Wist hij dat er iets aan de hand was. De man richtte meteen zijn aandacht op hetgeen dat voor hem was, klonk alsof er iemand buiten adem was. De blonde jongen fronste even en knipperde een enkele keer, niet goed wetende wie dit was of wat hij hier zo voor hem deed. Toen de eekhoorn op zijn schouder echter plots overeind kwam en op het hoofd van Lyan kroop om boos piepend naar iets te roepen, werd hij wat ongemakkelijk.... Uh? Toen de, schijnbaar man, dan ook iets zei, kon Lyan enkel zijn twee nutteloze ogen rond laten dwalen, alsof hij iets zocht. Deiji sprong echter al snel op, iets dat Lyan wel voelde, maar hij wist niet waarom. Voor de niet blinde mensen was het echter wel al snel duidelijk, ze wilde de theekop bespringen zodat ze weg ging van haar trainer.
Re: Trust - wo apr 21, 2021 12:57 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Van alles dat kon gebeuren, had hij niet verwacht dat het de pokémon was die zou reageren op de tricks van Arcadium. De Pachirisu deed een poging om 't theekopje te verdrijven, die het alleen maar leuk vond en grinnikened rond de pokémon ging zweven. "Arcadium, hier, nu!" Plots hing het theekopje stil, niet gewend om zo'n strenge toon in de stem van de jongeman te horen. Ook Lily, die veilig in zijn armen zat, dook weg. Dit was een kant van Vince die niet snel naar boven kwam. Snel dook de Sinistea achter het hoofd van de jongeman en bleef daarna rustig boven zijn schouder zweven. Vince zuchtte zachtjes, hij haatte het om zo streng te zijn tegen z'n pokémon maar soms kon het niet anders. "Het spijt me," sprak hij daarna tegen de jongeman. Direct viel 't hem op dat nu hij zo opgefokt was door het slechte gedrag van z'n pokémon, dat hij geen tijd had om zenuwachtig te zijn voor dit gesprek. Dat was een win? Geen idee eigenlijk. "Ik ben Vince Newman, researcher. Dan moet jij Lyan zijn, correct?" vroeg hij daarna, hopend dat hij het goede afgesproken punt had gevonden.

Re: Trust - do apr 22, 2021 2:08 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

De man sprak streng en het leek erop dat hij het tegen een Pokémon had. Welke soort wist hij niet, maar blijkbaar was het ding iets ana het doen dat niet mocht ofzo. Lyan slikte even en hoorde hoe Seiji met een plofje op de grond terrecht kwam, ze had de theekop gemist... Maar dat wist de blonde jongen niet. Hij fronste en knielde zich neer. "Ben je ok meis?" De eekhoorn piepte even en rende al snel naar haar trainer toe waarna ze in zijn armen sprong en hij terug overeind kwam. Een kleine glimlach kwam op zijn gezicht waarna hij zijn ene hand naar het kopje van de Pachirisu bracht en haar even kroelde. Wat een lieverd was het toch ook. De vreemde prsenteerde hem met zijn excuses en vragend keek de blonde jongen op. Voor wat? Oh well. Toen de ander zich voorstelde en vroeg of hij Lyan was, knikte hij even. Zijn glimlach was al lang verdwenen en Seiji had besloten om zich terug te plaatsen op de schouder van haar trainer. "Dit is Seiji," stelde hij zijn Pokémon voor. "Maar goed, wat gaan we vandaag doen?" hij wist immers niet wat zijn therapeut van hem verwachtte hier.
Re: Trust - zo apr 25, 2021 1:58 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geïnteresseerd keek de jongeman toe naar hoe de blonde jongen voor hem met zijn pokémon om ging en vroeg of alles goed met haar ging. Het was een band die hij nog niet eerder had gezien en het liet zijn researcher brein tingelen. Hij kreeg in ieder geval conformatie dat het Lyan was en met een glimlach bekeek hij de jongen van top tot teen. Het was een van de eerste keren dat hij met een blind persoon moest werken, dus eventjes had hij geen idee hoe hij dit moest aanpakken. Net zoals dat Lyan aan he mvroeg wat ze gingen doen. Vince slikte eventjes en krabte achter zijn hoofd, goede vraag. Hij had niet echt een plan opgezet, het was nogal out of the blue dat hij hiervoor gevraagd was. "V-voordat we beginnen. M-mag ik iets vragen?" begon hij langzaam en rommelde door zijn tas om zijn notepad te pakken, met een potlood. "Ik neem aan dat .. Seiji je helpt met alledaagse zaken vanwege je condition? Zou je daar misschien iets meer over willen vertellen? Als je niet wilt, dan hoeft 't niet hoor. Ik ben gewoon wat nieuwsgierig naar hoe jullie band is." Vince, wat onzettend ongemakkelijk ben je toch.

Re: Trust - za mei 01, 2021 2:02 am
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Deiji was een van de weinige dingen die geluk bracht in zijn leven en dus was hij in een korte tijd erg beschermend geworden van de eekhoorn. Als iemand dan ook iets zou doen tegen haar zou het vast niet goed aflopen. Hoe dan ook leek Vince geen direct antwoord te hebben op zijn vraag en de blinde man keek even fronsend op bij zijn vraag. Uh... Hij knikte even. Sure? Wat was er? Toen de ander dan ook door begon te vragen, vernauwde de man zijn ogen wat, zijn wenkbrauw ophalende. Wat? Hij had helemaal geen hulp nodig. Hij schudde wel meteen zijn hoofd. "Ik heb geen extra hulp nodig, ik kan perfect alles zelf," sprak hij dan ook koppig waarna hij belledigd even snoof. Deiji rolde meteen met haar ogen, wat een geluk dat Lyan dat niet kon zien. Nee, de man was te koppig om toe te geven dat hij zoveel hulp nodig had. Dit maakte hem niet alleen een gevaar voor zichzelf maar ook voor zijn omgeving. "Deiji is gewoon mijn starter, niks meer en minder," Zo, dat was het. Nu hij de vragen had beantwoord konden ze aan het werk of niet? Kom op dan, hij werd er niet jonger op hoor!

OOC: ROLF ik had Deiji misttypt pls forgive me
Re: Trust - za mei 01, 2021 3:23 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ok .. dat ging niet zoals hij gepland had. Zo te zien was de jongeman er niet echt blij mee als je wees naar zijn conditie. Goed om te weten. Daarnaast maakte hij er nogal een punt van dat hij geen hulp nodig had. Vince zetten een stap achteruit en twijfelde eventjes. Zijn grootste probleem was dat veel werk wat hij deed, zicht nogal noodzakelijk was, en dat was juist hetgene dat Lyan mistte. Dus nu moest hij op dit moment gaan bedenken hoe ze dit gingen oplossen, iets wat niet lukte aangezien hij nog steeds redelijk in paniek was door alles wat gebeurd was en hij beet eventjes op zijn lip. Geschrokken liet Vince een vinger over zijn lip heen gaan toen hij metaal proefde en zag de veeg bloed op zijn vinger. Verdorie toch, dat was niet de bedoeling. Hij moest zijn poot stijf houden, anders zou Lyan over hem heen gaan lopen en dat was nou ook weer niet de bedoeling. "Goed," zei hij daarom rustig en kwam overeind. "Aangezien ik je niets kan laten doen waarbij je moet kijken, zullen we iets anders moeten verzinnen." Vervolgde hij daarna. "Enige ideeën?"

[HAHAH, geen probleem joh xD]

Re: Trust - di mei 04, 2021 11:34 am
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lyan werd helemaal niet graag geconfronteerd met zijn handicap, de woorden die dan ook volgden maakten de al redelijk pissige jongen nog meer van slag. Omdat hij niet kon kijken. Hij snoof een enkele keer en schudde zijn hoofd. Wauw, dacht men zo weinig van hem? Hij balde dan ook even een van zijn handen tot een vuist en klemde zijn tanden op elkaar om een vloekwoord in te slikken. Ideeën? "Ik kan veel dingen alleen doen," zei hij koppig terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. "Ik kom je een dag helpen of niet? Wat doe jij gewoonlijk op een dag zoals deze?" De man ontweek hierdoor heel soepel het feit dat hij amper iets kon doen alleen. Deiji fronste even zachtjes en duwde zich troostend tegen de man aan, maar hij kantelde zijn gezicht weg van de Pokémon. Hij wilde geen pity, geen troost. Dat had hij allemaal niet nodig.
Re: Trust - do mei 06, 2021 8:13 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

De blinde was koppig. Vince zuchtte zachtjes, wat moest hij hier toch mee. Waarom moest hem dit nou weer overkomen. Maar goed, als hij koppig wilde zijn, dan zou hij hem koppig behandelen. Vince haalde een notebook uit zijn tas en bladerde er eventjes doorheen. "Ik wil me als researcher uiteindelijk gaan focussen op traits, dus waarom sommige pokémon er drastisch anders uitzien dan hun soortgenoten. Helaas heb ik zelf geen pokémon in bezit die een trait heeft, dus ik ben nu bezig met een gedragsonderzoek," legde hij rustig uit, hopend dat de jongeman snapte waar hij mee bezig was en dat hij niet al te lastige woorden gebruikte voor zijn uitspraak. "Daarom dat ik wilde zien hoe jij met je Pachirisu omgaat, want dat past precies binnen mijn onderzoek," vervolgde hij daarna, terwijl hij een potlood tevoorschijn haalde en wat dingen neerkriebelde.

Re: Trust - vr mei 14, 2021 11:34 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
Lyan Horiuchi

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
15
117
CHARACTER INFO

OOC INFO

Civilian - Rank 1
no items used
Hij? Koppig? Nee, in nog geen honderd jaar. Hij was gewoon een sterke onafhankelijke man die zijn plan kon trekken en niks meer of minder. Hij zuchtte dan ook even zachtjes en legde zijn hand langs het kopje van zijn eekhoorn. Hij vond het gewoon niet fijn om over zijn handicap te praten, aangezien het in zijn ogen -heh- helemaal niet dat was. Ja, het was iets dat hem hinderde in alles wat hij deed, maar de man werd niet graag met zijn neus op de feiten gedrukt. Hij slikte dan ook even toen Vince begon te spreken. Gedragsonderzoek? Traits? De man fronste even en kantelde zijn hoofd. "Ik heb nog nooit van traits gehoord," iets dat niet vreemd was. Hij kwam uit een andere regio en daarbij was hij een doodnormale civilian. Hij zou daarbij ook nooit een traited Pokémon kunnen herkennen aangezien hij zo blind als een mol was. Bij de volgende woorden van de researcher, sloeg hij zijn armen wat om zichzelf heen wat hem meteen een gesloten houding gaf. Ugh, zijn therapeut zou boos worden als ze zou horen dat hij tegen de woorden van de researcher was gegaan. De blonde man sloot even zijn ogen, een zucht van zijn lippen rollende, waarna hij langzaam opkeek. "Dankzij Deiji heb ik niet meer veel nood aan een blindenstok," niet dat hij die al veel gebruikte om te beginnen, enkel op wandeling deed hij dat als hij geen begeleiding had. Hij wilde zijn zwakte immers niet aan de hele wereld tonen. "Ze voelde het meteen aan toen ik haar als starter kreeg," zei hij terwijl hij zijn schouders ophaalde. "Ze waarschuwt me voor obstakels en gevaar op haar eigen manier," Zo, nu gelukkig?

Deiji
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??