Trust - di apr 13, 2021 1:55 pm
Lyan Horiuchi
Civilian
|
|
|
|
| Civilian - Rank 1 no items used Hij? Koppig? Nee, in nog geen honderd jaar. Hij was gewoon een sterke onafhankelijke man die zijn plan kon trekken en niks meer of minder. Hij zuchtte dan ook even zachtjes en legde zijn hand langs het kopje van zijn eekhoorn. Hij vond het gewoon niet fijn om over zijn handicap te praten, aangezien het in zijn ogen -heh- helemaal niet dat was. Ja, het was iets dat hem hinderde in alles wat hij deed, maar de man werd niet graag met zijn neus op de feiten gedrukt. Hij slikte dan ook even toen Vince begon te spreken. Gedragsonderzoek? Traits? De man fronste even en kantelde zijn hoofd. "Ik heb nog nooit van traits gehoord," iets dat niet vreemd was. Hij kwam uit een andere regio en daarbij was hij een doodnormale civilian. Hij zou daarbij ook nooit een traited Pokémon kunnen herkennen aangezien hij zo blind als een mol was. Bij de volgende woorden van de researcher, sloeg hij zijn armen wat om zichzelf heen wat hem meteen een gesloten houding gaf. Ugh, zijn therapeut zou boos worden als ze zou horen dat hij tegen de woorden van de researcher was gegaan. De blonde man sloot even zijn ogen, een zucht van zijn lippen rollende, waarna hij langzaam opkeek. "Dankzij Deiji heb ik niet meer veel nood aan een blindenstok," niet dat hij die al veel gebruikte om te beginnen, enkel op wandeling deed hij dat als hij geen begeleiding had. Hij wilde zijn zwakte immers niet aan de hele wereld tonen. "Ze voelde het meteen aan toen ik haar als starter kreeg," zei hij terwijl hij zijn schouders ophaalde. "Ze waarschuwt me voor obstakels en gevaar op haar eigen manier," Zo, nu gelukkig? Deiji LV 10 ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? |