Een grijns gleed over zijn lippen terwijl hij de deur opende naar het lab. Dit was zijn kans, hier zou hij een Pokémon krijgen waarmee hij de wereld een betere plek kon maken. Blij paradeerde de jongeman dan ook verder, zijn hoofd lichtjes buigende om deze niet te stoten tegen de volgende deur. Hij vervloekte zijn veel te lange lichaam soms wel eens, maar het had ook zijn voordelen. Veel mensen schatte hem veel ouder dan hij werkelijk was en dat maakte hem altijd blij. Het was ook gemakkelijk, aangezien hij dan geen ID moest boven halen ofzo. De meeste mensen verwachtte wel dat hij meerderjarig was en tja... Dat was gemakkelijk voor hem hm. Kalm klopte de jongeman aan bij de volgende deur waarna hij binnenkwam op het teken van de professor. Professor WIllow was niet zo bekend als de andere twee professors en daarom had Chinma deze vrouw gecontacteert. De kans dat zijn vader hier zou komen was klein, dus zou hij meer tijd hebben om gewoon... Well... Zijn leven te leven hm. "Hallo! Ik ben Chinma! Ik heb u eerder vandaag gecontacteerd voor een starter?"
De Professor legt drie balls op tafel neer waar je uit kunt kiezen. Reageer op deze post en tag het betreffende teamlid, zodat jouw partner wordt geregistreerd. Hierna mag je de Pokémon ook toevoegen aan jouw Pokémon PC.
Toen de oudere dame hem de drie Pokémon presenteerde werden zijn ogen wat groter. Hij had gehoord dat ze bekend stond om traits... maar dit was geen trait of wel? De Minum en Siritzee maakte dan ook geen schijn van kans toen zijn heldere rode ogen gefixeerd waren op de mannelijke Nidoran. De lange jongen zakte door zijn benen en hield zijn hand uit naar de blauwe Pokémon. Het beestje snuffelde even aan zijn hand en wandelde daarna behoedzaam wat dichterbij. Chinma glimlachte dan ook even zachtjes naar de shiny waarna hij hem een stevige aai over zijn bol gaf gevolgd door zacht gekroel onder de kin van de poison type. "Ik neem deze kleine man wel," sprak hij kalm terwijl hij opkeek naar professor Willow, een glimlach op zijn gezicht hebbende. Hij was nu al helemaal in zijn nopjes. Een shiny als starter man, dit was een teken dat zijn reis fantastisch zou worden.