Re: Crescent Moon Quests - za dec 18, 2021 3:14 pm
Ace Specter
Crescent Moon
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Ace Specter Aantal sterren: ★★ |
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Ace Specter Aantal sterren: ★★ |
Karakterkaart Gender: Female Age: 26 Rank: 0
CHARACTER INFO OOC INFO | ★★ Quest Net buiten Pastoria City in de baai is een lading water pokémon gered van stropers. Een klein groepje stropers is nog op het water en heeft een boot met gijzelingen. Zorg dat er geen gewonden vallen en help samen met je leidinggevende en collega de mensen aan boord. (npc's) |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik heb een missie voltooid! Naam Karakter(s): Myrddin ó Murch Link Topic(s): https://talesofsinnoh.actieforum.com/t2682-quest-das-pech-opa-weg#20237 |
| Quest Completed! Crescent Moon is blij met je werk Gefeliciteerd met het voltooien van je quest, Myrddin! 10₽ wordt bijgeschreven bij je account als beloning! |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Myrddin ó Murch Aantal sterren: 2 |
Karakterkaart Gender: Female ♀ Age: 26 Rank: 10/10
CHARACTER INFO OOC INFO | ★★ Quest Ik was rustig aan het vissen en toen had ik zo'n grote vis aan de haak geslagen, dat ik de hengel niet kon houden! De hengel was een erfstuk van mijn overleden vader. Kun je mij helpen om de hengel terug te krijgen? |
Karakterkaart Gender: Female Age: 25 years old Rank: 6
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik heb een missie voltooid! Naam Karakter(s): Jett Maltos Link Topic(s): https://talesofsinnoh.actieforum.com/t2833-quest-r223-static-waters |
Karakterkaart Gender: Female ♀ Age: 26 Rank: 10/10
CHARACTER INFO OOC INFO | Quest Completed Gefeliciteerd met het voltooien van je quest, Jett! 10₽ wordt bijgeschreven bij je account als beloning! |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik heb een missie voltooid! Naam Karakter(s): Myrddin ó Murch Link Topic(s): https://talesofsinnoh.actieforum.com/t2983-quest-grote-vis |
CHARACTER INFO OOC INFO | Quest Completed Gefeliciteerd met het voltooien van je quest, Myrddin! 10₽ wordt bijgeschreven bij je account als beloning! |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Myrddin ó Murch Aantal sterren: 3 |
| ★★★ Quest Mijn Lotad is met een muistroom de zee in getrokken.. Ik wil gewoon graag mijn Lotad terug.. maar closure is ook voldoende. Kun jij voor mij gaan zoeken? |
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Seth Lenoir Aantal sterren: 1 |
CHARACTER INFO OOC INFO | ★ Quest Een engerd met een lange jas heeft een paar jongens de stuipen op het lijf gejaagd met zijn Lopunny. Hij is een bekende bij de politie en zal ons zien aankomen. We hebben een Crescent Moon lid nodig die hem voor ons inrekent. |
Karakterkaart Gender: Female Age: 25 years old Rank: 6
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Jett Maltos Aantal sterren: 2 |
| ★★ Quest Mijn Hypno is ervandoor gegaan en nu kwijt. Hij is voor het laatst gezien met een klein meisje en daarna is hij verdwenen... |
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Chinma Syco Aantal sterren: 2 |
| ★★ Quest Help! Mijn Kirlia is gestolen door een groep wilde Ralts, ik denk dat ze verlieft op haar zijn. Kun je haar voor me terug halen? |
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Lydia Darney Aantal sterren: 1 |
CHARACTER INFO OOC INFO | ★ Quest Een wilde Hootoot maakt de oprijlaan van de plaatselijke basisschool onveilig. Hij houdt de wacht en valt dan kinderen aan vanuit de bomen. Zorg dat het weer veilig is voor de kinderen om naar school te kunnen gaan. |