Switch account

All I know is I won't go speechless - di apr 20, 2021 9:35 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart
Rank: 3

All I know is I won't go speechless BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

De tocht van Twinleaf Town naar Sandgem Town was als een waas in haar voorbijgegaan. Alles wat er gebeurd was de afgelopen vierentwintig uur speelde als in een film op haar netvlies af. De dreigementen, de fysieke belaging, het op een gegeven moment vrezen van haar leven. Haar wang klopte nog steeds en Evelyn was er zeker van dat het een forse blauwe plek aan het woorden was. Haar bovenbeen deed zeer en ze kon nog steeds het metaal op haar nek voelen als ze er maar lang genoeg aan dacht. Ze had Pebble’s Poké Ball vastgepakt en hield deze stevig vast, bang zijnde dat de jongens weer terug zouden komen om haar alsnog van haar proberen te stelen. Haar rugzak hing slordig aan één schouder en haar aantekeningen zaten daar, verscheurd en met modder beklad, in opgepropt. Haar aantekeningen over Lake Verity, zowel op de papieren als in haar hoofd verdwenen door die ene aanvaring. Evelyn deed haar uiterste best om zich te focussen op haar pad, maar het werd steeds lastiger en het meisje begon moeite te krijgen met haar ademhaling. Ze wist dat ze dicht tegen het hyperventileren aan zat omdat ze zovelen in het laboratorium in Cinnabar Island dat al had zien doen dat de conclusie niet vreemd in haar oren klonk. Ze wilde Cassian het liefste bellen, maar een deel in haar wilde dat niet doen. Ze hadden over een paar dagen in de Friend Safari afgesproken, wanneer haar blauwe plek of vervaagd of hopelijk helemaal weg zou zijn. Misschien was het het beste als ze dit gewoon zou vergeten. Evelyn lette door haar malende gedachten niet op waar ze liep en knalde volop tegen iemand aan, waarna ze haar blauwe ogen haast nietsziend op hem richtte. Ze probeerde een verontschuldiging te prevelen, maar er kwam niks en het meisje deed trillerig haar best om op adem te komen.

@Mace Dragonskin
Re: All I know is I won't go speechless - do apr 22, 2021 2:02 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Rank: 03

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was op weg naar Canalave City om een vislijn te kopen. In de haven was een leuk winkeltje om die aan te schaffen, waar hij even rustig rond zou kunnen kijken. Dus daar wilde hij graag heen. Hij hield er van om op zijn gemak rond te kijken naar een geschikte vislijn, waar hij hopelijk ooit ook de rood gestreepte Basculin mee zou kunnen vangen. Dit keer had hij de Elekid wel weer met zich mee. Hij had Sem en Essy in hun pokéballs, maar Elekid liep rustig achter hem aan. Het voelde toch wel weer goed om de Elekid mee te hebben. Hij moest hem dit uitstapje maar eens vragen of hij zich definitief bij zijn team wilde aansluiten. Dat zou hij namelijk heel erg gezellig vinden. Het was een fijne pokémon om mee te hebben. Hij was ook dol op Sem en Essy, maar Sem kon er alleen maar uit als die kon zwemmen en Essy was niet heel erg snel. Al liet hij haar er ook wel eens uit, hij had geen haast, dat niet. Misschien moest hij haar nu ook maar weer even uit haar ball halen. Hij pakte de pokéball van zijn Shellos van zijn riem en liet haar eruit. “Daar is Sandgem town.” Zei hij tegen de Elekid en zijn Shellos. Toen draaide hij zich om, om door te lopen, maar er knalde iemand vol tegen hem aan. De jongedame leek helemaal buiten adem en bezorgd fronste hij zijn wenkbrauwen. “Gaat het wel? Ga anders maar even zitten.” Hij wees naar het bankje naast het pad.
Re: All I know is I won't go speechless - zo apr 25, 2021 2:27 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien zou het geen slecht idee zijn geweest om Pebble toch uit haar Poké Ball te laten zodat ze kon controleren hoe dat het ging met haar Pokémon, maar Evelyn was nog steeds ontzettend bang dat ze de tweeling tegen zou komen en dat die wraak op haar zouden nemen. Ze had zichzelf geen tijd gegund om naar Twinleaf Town te gaan om op adem te komen en dus was ze meteen doorgereisd naar Sandgem Town. Ze vond nog steeds dat ze een te weinige afstand tussen haar en de jongens had, maar ze kon hier geen taxi nemen. Dat zou ze pas kunnen in Jubilife City. Jubilife City, waar ze woonde. Ook niet zo gek ver van Lake Verity vandaan. Misschien was het een goed idee als ze hierna een taxi zou nemen en naar het oosten zou gaan, maar ze had Cassian beloofd dat ze met hem naar de Friend Safari zou gaan. Het zou haar alleen maar veel geld kosten als ze dan weer terug moest reizen naar het westen. Ze zuchtte. De man tegen wie ze op gebotst was, reageerde op een vriendelijke manier en gaf aan dat ze misschien even kon gaan zitten. Als verdoofd deed Evelyn wat hij vroeg en legde haar handen in haar schoot, waarbij ze nog steeds de Poké Ball van Pebble stevig vasthield. ”Ik moet zo snel mogelijk weer terug in Jubilife City geraken,” sprak ze op een zachte toon, haar hand bewegend naar de blauwe plek die ongetwijfeld op haar wang zou zitten. ”Ik wil hier zo ver mogelijk van vandaan zijn.” Het werd een groot waas voor haar ogen en ze beet op haar onderlip. Nee, ze wilde niet huilen. Niet nu.
Re: All I know is I won't go speechless - do apr 29, 2021 2:46 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame ging gelukkig even zitten. Hij was bang dat ze anders straks nog om ging vallen, zo druk had ze zich gemaakt. Ze zag er niet goed uit. Nu hij beter keek zag hij ook de blauwe plek op haar wang. ‘Shellos…’ Zei Essy nu zachtjes en ook een beetje onder de indruk. Ze kroop het bankje op en duwde voorzichtig haar neusje tegen het meisje aan. Mace glimlachte om deze uiting van genegenheid van zijn pokémon. Essy was een lieverd. De jongedame zei dat ze zo snel mogelijk naar Jubilife City wilde. “Wat is er gebeurd?” De manier waarop ze sprak, het had bijna iets verwilderds. Alsof ze ergens bang voor was. “Hé.” Hij pakte even haar arm, om haar aandacht nu goed op hem te richten. Zijn blik keek haar doordringend aan. “Je bent niet meer alleen.” Probeerde hij haar nog verder gerust te stellen. Als iets of iemand haar achterna zat, ging hij haar in deze toestand ook echt niet meer alleen laten. Dan liep hij met haar mee en ging hij later zijn hengel wel kopen.
Re: All I know is I won't go speechless - do apr 29, 2021 4:45 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn keek geschrokken naar opzij toen ze iets zachts tegen haar arm voelde. Ze liet haar blik over de Shellos glijden en haar lippen kwamen kort omhoog, al waren de zorgen nog duidelijk te herkennen op haar gelaatstrekken. Ze strekte haar handpalm uit en gaf de Shellos kort een aaitje over haar kopje, al verstijfde ze meteen weer toen haar arm werd vastgepakt. Het was lang niet zo hard als dat de blauwharige jongen had gedaan, maar het was genoeg om herinneringen terug naar boven te halen en geschrokken trok ze haar arm uit de greep van de man. Ze liet haar blik omhoog glijden en zag dat hij haar doordringend aankeek. Niet op een enge manier zoals de tweeling had gedaan, maar op een bezorgde manier. Alsof hij haar écht wilde helpen. Toen hij zei dat ze niet meer alleen was, ontspande ze pas wat en voelde ze een licht schuldgevoel opkomen omdat ze haar arm zowat uit zijn greep had gerukt. ”Ik ben aangevallen in Lake Verity door twee onbekende mannen,” zei ze trillerig en ze liet haar blik naar haar schoot glijden. ”Ik weet niet waarom, maar ze wilden mijn aantekeningen en mijn Piplup stelen. Toen ik dat wilde verhinderen, werd ik geslagen en tegen de grond geduwd, waarna ik bedreigd werd met een mes.” Er welden opnieuw tranen op in haar ogen. ”Ze dreigden om mijn haar af te snijden en als me toen niet iemand te hulp was geschoten, dan… dan… Arceus.” Ze sloeg haar handen voor haar ogen en begon zachtjes te snikken.
Re: All I know is I won't go speechless - vr apr 30, 2021 10:25 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij nam weer een beetje afstand toen ze haar arm uit zijn greep lostrok. Het leek erop dat ze iets heel naars had meegemaakt en ze dit contact even niet aankon. Dus nam hij weer een klein beetje afstand, om haar wat ruimte te gunnen. Toen werden zijn ogen groot, toen ze vertelde wat haar was overkomen. Bij Lake Verity nog wel, zijn lievelingsplek, een plek die vredig behoorde te zijn. “Wat verschrikkelijk. Hoe durven ze..” Zijn stem trilde van de woede die hij ineens voelde. Als hij dat tuig tegen kwam, dan zou hij wel eens vertellen wat hij er van vond. Zijn Shellos kroop op haar schoot, waarschijnlijk in een poging om haar te troosten. Hij ging naast het meisje op het bankje zitten en sloeg voorzichtig een beschermende arm om haar heen. Hij wilde haar niet weer laten schrikken, maar hij kon haar daar niet zo laten zitten. Dat was niks voor hem. Zijn dochters pakte hij ook altijd bij zich als ze verdriet hadden. Het was zijn vadergevoel die boven kwam drijven, daar kon hij niks aan doen. “Ik loop met je mee, dan kan je niks meer gebeuren dat beloof ik. Zulk tuig laat ik echt niet meer dichtbij komen.” In zijn achterhoofd dacht hij aan zijn eigen dochters die ook daar in de buurt konden zijn. Hij moest ze maar snel waarschuwen. Hij moest er niet aan denken dat hun ook iets zou overkomen.
Re: All I know is I won't go speechless - za mei 01, 2021 2:45 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

De reactie van zowel de man als de Shellos deden haar ergens wel goed. Het huilen werd iets minder toen de Shellos bij haar op schoot kroop en Evelyn keek met een betraand gezicht naar de Pokémon, waarna ze haar hand uitstak om deze een aaitje te geven. De man kwam inmiddels naast haar zitten en sloeg zijn arm om haar heen, welke ze niet wegduwde. Hij deed haar een beetje denken aan hoe haar vader was. Haar vader zou waarschijnlijk helemaal terug naar Lake Verity gereisd zijn om die jongens een flink pak rammel te geven. Arceus, ze wilde niet weten wat er met de jongens gebeurde als haar vader dít te weten zou komen. Ze nam zich dan ook voor om hem niks te vertellen. Ze schoof een beetje naar de man toe en legde haar hoofd op zijn schouder, zich getroost voelend door zijn arm om haar schouder en zijn Shellos op haar schoot. ”U doet me denken aan mijn vader,” vertelde ze hem dan ook toen hij zijn woorden sprak, een waterige glimlach spelend om haar lippen. ”Ik denk dat hij echt razend wordt als hij hoort wat er gebeurd is.” Het denken aan haar vader bracht een glimlach om haar lippen en ze liet haar blik naar de man glijden. Het kalmeerde haar wel om over andere dingen te praten dan over wat er in Lake Verity gebeurd was. ”Heeft u soms zelf kinderen?” vroeg ze dan ook op een beleefde toon aan de man, al trilde haar stem nog steeds een beetje. Ze streelde de Shellos voorzichtig over haar rugje en merkte dat haar handen al minder trilden dan eerst, wat een goed ding was.
Re: All I know is I won't go speechless - za mei 01, 2021 8:10 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame werd gelukkig rustiger door zijn Shellos en hem. Ergens was hij blij dat hij Essy op dat moment uit haar pokéball had. Het leek het meisje echt te helpen. Waar de Elekid op dat moment gebleven was wist hij niet. Misschien was het hem te spannend geworden. Hij keek er niet raar van op of om, de pokémon verdween wel eens vaker, maar hij kwam altijd terug. En al zou hij dat niet doen. Dan was het ook goed. Al zou hij hem dan zeker missen. Essy was in ieder geval een hele geschikte pokémon voor deze situaties. Ze had er gevoel voor. Wie weet zou ze Sem ook echt kunnen helpen. Ze zei dat hij haar deed denken aan haar vader en vroeg of hij ook kinderen had. “Wat een leuk compliment dankjewel.” Glimlachte hij toen. “Ja ik heb er drie, drie dochters.” Vertelde hij toen aan het meisje. Zijn Shellos maakte zachte tevreden geluidjes terwijl ze haar aaide. Ze leek er van te genieten.
Re: All I know is I won't go speechless - ma mei 03, 2021 4:48 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn kreeg zelf ook een glimlach om haar lippen toen de man haar bedankte, al was die glimlach waterig. Zoals ze hier tegen elkaar aan zaten, moesten ze vast ook als vader en dochter overkomen, ook al had ze al wel gezien dat haar uiterlijke kenmerken totaal niet matchten met die van de man. Maar ja, dat hoefde niet altijd iets te zeggen: Evelyn’s vader had ook geen roze haar en toch was ze weldegelijk zijn dochter. Evelyn keek er van op dat de man drie dochters had. ”Zijn ze ook hier op Sinnoh en op reis?” vroeg ze op een zachte toon. Ze was enig kind, maar soms had ze zich wel eens afgevraagd hoe dat het zou zijn om een zusje te hebben. Iemand die ze zomaar even kon bellen om te vragen hoe dat het ging en om haar eigen verhaal te doen. Dat zou ze wel nodig hebben gehad op dit moment, al vond ze het ook heel fijn dat ze de steun van de man naast haar had. ”Ik ben Evelyn trouwens,” stelde ze zichzelf zachtjes voor. Een naam hebben was misschien wel zo gemakkelijk als ze hier dan toch zouden praten.
Re: All I know is I won't go speechless - do mei 06, 2021 1:54 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte toen ze vroeg of zijn dochters ook door Sinnoh aan het reizen waren. “Ja, al blijft Inez wel een beetje in de buurt. Inez heeft een tweelingzus Kat. Dat zijn de jongste twee. Mijn oudste dochter heet Lucie. Wie weet kom je ze nog wel eens tegen. Doe ze dan maar de groetjes van hun oude vader!” Lachte hij. “Aangenaam Evelyn. Mijn naam is Mace.” Stelde hij zich toen op zijn beurt voor. “Ik woon in Twinleaf town, waar je altijd welkom bent. Mocht je eens langs willen komen. Al kan ik begrijpen dat je er nu zo ver mogelijk uit de buurt wil blijven.” Zijn blik werd wat bedroefd. Echt als hij die mannen tegen kwam zou hij ze wat…
Re: All I know is I won't go speechless - vr mei 07, 2021 12:42 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn voelde een glimlach om haar lippen komen toen de man vertelde over zijn dochters. ”Dat zal ik zeker doen,” beloofde ze hem, al schatte ze de kans niet heel groot dat ze de drie effectief ook zou tegenkomen. Sinnoh was vrij groot, maar als zijn dochter Inez een beetje in de buurt bleef, dan had ze natuurlijk wel grote kans dat ze haar wel zou ontmoeten. Als zijn dochters al net zo vriendelijk en behulpzaam waren als hun vader, dan was Evelyn er vrij zeker van dat ze goede vriendinnen konden worden. De man stelde zich voor als Mace en Evelyn glimlachte. ”Insgelijks,” liet ze hem weten. Hij stelde voor dat ze in Twinleaf Town eens op bezoek mocht komen omdat hij daar woonde en Evelyn gaf een knikje. ”Ik was nog niet helemaal klaar met mijn studie bij Lake Verity. Misschien kunnen we eens samen gaan en achteraf een kop thee drinken bij u thuis? Dat zou al wel wat veiliger voelen,” gaf ze toe aan Mace. Het was nooit leuk om jezelf kwetsbaar op te stellen, maar hij had haar al zien huilen en hij had haar al getroost, dus Evelyn zag geen reden om het niet voor te stellen. Ze begon Mace al aardig goed te vertrouwen en ze vond het aardig van hem dat hij zich zo om haar bekommerde. Het nam de drang om Cassian te bellen wel wat weg en dat zei al heel veel.
Re: All I know is I won't go speechless - za mei 08, 2021 8:35 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze stelde voor om een keer samen naar Lake Verity te gaan. “Dat klinkt interessant en gezellig. Natuurlijk kan dat.” Zei hij toen tegen haar. “Ik ben graag bij Lake Verity. Ik laat Sem er vaak zwemmen en de volgende keer mag Essy hier hem vergezellen.” Hij aaide zijn Shellos even die nog steeds bij Evelyn op schoot zat. “Ik zal er voor zorgen dat je niet weer zoiets overkomt, dat beloof ik.” Vervolgde hij tegen het meisje.
Re: All I know is I won't go speechless - ma mei 10, 2021 3:03 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn voelde toch wel wat van opluchting door zich heen gaan toen Mace aangaf dat ze de volgende keer wel samen naar Lake Verity konden gaan. Ze zou het niet echt chill vinden als ze weer alleen moest gaan. Ze wist niet of ze naar de twee andere lakes zou durven gaan die zich in het oosten en in het noorden van Sinnoh bevonden, maar dat zou ze tegen dan wel zien. Ze had haar aantekeningen gelukkig nog wel van Lake Verity, al waren die zo erg verfrommeld dat Evelyn vreesde dat ze er misschien niet veel uit op kon maken. ”Dat klinkt dan als een deal,” sprak Evelyn en ze glimlachte naar Mace, al betrok haar gezicht kort toen dat hij zei dat hij er wel voor zorgen dat haar niet weer iets zou overkomen. ”Ik hoop dat u gelijk heeft,” sprak ze op een zachte toon. ”Ze hadden niet echt heel erg sterke Pokémon bij zich, maar ze waren met hun tweeën en één van die jongens was wel heel sterk.” Ze haalde haar schouders op, wat voor een pijnscheut zorgde dat door haar arm ging. Het zou nog wel even duren eer dat ze genezen zou zijn, zowel van binnen als van buiten.
Re: All I know is I won't go speechless - di mei 11, 2021 8:37 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte toen ze aangaf dat dat dan een deal was. “Mag ik je pokédex? Dan zet ik mijn nummer er voor je in.” Glimlachte hij naar haar. Toen ze aangaf dat ze hoopte dat hij gelijk had, vervolgde hij resoluut. “Ik zal daar echt voor zorgen. Al hebben ze de allersterkste pokémon van de wereld.” Hij keek haar doordringend aan. Hij meende echt wat hij zei. “Misschien kun je het sowieso bij cresent moon melden? Dan kunnen ze een oogje in het zeil houden bij Lake Verity.” Vervolge hij toen. “Wanneer je daar aan toe bent tenminste.” Sprak hij zachtjes.
Re: All I know is I won't go speechless - za mei 15, 2021 5:11 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn gaf een knikje toen Mace haar zijn nummer wilde geven en haalde haar Holo Caster tevoorschijn, waarna ze hem het apparaatje gaf. Ze nam aan dat hij wel weten hoe dat het zou werken. En anders zou ze hem het wel uitleggen. Ze fronste kort toen hij haar beloofde dat haar niks zou overkomen, zelfs al zou de tweeling de sterkste Pokémon bij zich hebben. ”Wat was u dan van plan?” vroeg ze licht nerveus en ze grinnikte, al was dat meer van nervositeit dan dat ze dit echt grappig vond. ”Alle klappen voor me opvangen?” Ze vond het lief van hem dat hij haar wilde beschermen, maar ze zag gewoon niet in hoe hij haar tegen de tweeling kon beschermen als ze echt sterke Pokémon bij zich zouden hebben. Ze knikte toen hij iets zei over het melden bij Crescent Moon. ”Er is hier volgens mij een basis in de stad waar ik woon. Ik zal daar wel eens naartoe gaan,” zei ze zachtjes. Het zou inderdaad geen slecht idee zijn als er meerdere mensen een oogje in het zeil hielden zodat ze de tweeling aan konden pakken als het nog eens zou gebeuren. Als Evelyn iets niet wilde, dan was het wel dat er andere meisjes hetzelfde zouden overkomen als dat haar vandaag gebeurd was. Nee, dat wilde ze écht niet.
Re: All I know is I won't go speechless - do mei 20, 2021 3:09 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij pakte hem aan en toetste zijn nummer erin. Dit kon hij nog, dit had hij van zijn dochters geleerd. ‘Mace Dragonskin’ zette hij erbij. Daarna sloeg hij het op en reikte hij Evelyn de Holo Caster weer aan. Toen vroeg ze wat hij dan van plan was als ze sterke pokémon hadden. “Ja zoiets ja. Ik ben sterker dan dat ik er misschien uitzie.” Grinnikte hij toen hij haar een knipoog gaf. “Daarnaast heb ik genoeg vrienden in de buurt. Ik zal ze zeggen dat ze de komende tijd Lake Verity in de gaten moeten houden.” Hij knikte vervolgens toen ze zei dat ze het zou melden bij crescent moon. “Heel goed.” Hij wist zeker dat zij er dan ook op zouden gaan letten. Hoe meer ogen er op ze gericht waren, hoe minder snel er weer zoiets zou gebeuren. Daar was hij van overtuigd.
Re: All I know is I won't go speechless - zo mei 23, 2021 1:29 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn moest ook glimlachen toen Mace aangaf dat hij er sterker was dan dat hij er uitzag. ”Ik vertrouw u,” zei ze tegen hem. En dat deed ze ook, besefte ze zich. Hij had haar immers opgevangen en getroost en het feit dat hij drie dochters had, gaf haar ook wel het idee dat hij al wel het één en ander meegemaakt had en dat hij dus niet zo bang was voor de tweeling als ze opnieuw op haar af zouden komen. ”Bedankt voor uw hulp,” bedankte ze hem op een oprechte toon. Zonder hem had ze het er nu waarschijnlijk een stuk minder goed vanaf gebracht. ”U bent echt mijn beschermengel.” Ze grinnikte. Ze vond dat het tijd werd om maar weer eens verder te gaan. Ze voelde aan dat ze nu wel verder kon wandelen naar Jubilife City en dat ze niet meer zo bang was. En het hielp dat ze nu iemand in de buurt had die ze kende en die haar kon beschermen als het echt zou moeten. Ze stond dan ook op en stak haar Holo Caster weer weg, welke ze daarnet van hem had aangepakt nadat hij zijn nummer in het apparaatje had gezet. ”Ik moet maar weer eens verdergaan, maar ik zal binnenkort zeker contact met u opnemen zodat ik eens op visite kan komen,” beloofde ze hem. Ze boog zich naar voren en gaf hem nog een snelle knuffel. ”Nogmaals bedankt voor uw hulp, ik waardeer het enorm,” zei ze met een glimlach, waarna ze aanstalten begon te maken om weg te gaan. Terug naar huis.
Re: All I know is I won't go speechless - di mei 25, 2021 11:54 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn gaf aan dat ze hem vertrouwde en bedankte hem voor zijn hulp. “Geen probleem natuurlijk.” Zei hij. “Ik hoor het wel wanneer je op visite wilt komen. Tot ziens Evelyn.” Vervolgde hij met een glimlach toen ze hem een knuffel gaf. Hij beantwoorde die, met zijn liefdevolle vaderlijke Maceknuffel. ”Kom Essy.” De Shellos kroop weer van haar schoot terug op zijn schouder. “Goede reis terug naar huis.” Vervolgde hij nog. Hij zwaaide haar uit en vervolgde toen ook zijn eigen reis. Hij was immers op weg om een hengel te kopen.

[Topic uit]

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: