Switch account

Re: Sad memories - di jul 13, 2021 2:58 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Rank: 04

Sad memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schudde haar hoofd toen Aurora zich verontschuldigde. “Nee, dat is een gevecht toch. Dan kan dat gebeuren.” Ze vroeg vervolgens of ze naar een pokémon center moesten gaan, maar haar Togepi zat alweer rechtop in haar armen. Hij leek er niet heel erg veel last van te hebben. “Volgens mij valt het mee. Of doet het nog ergens pijn Casper?” Casper schudde zijn hoofd. Sprong uit haar armen en liep op de Spheal af. Hij bewoog geruststellend en blij met zijn armpjes. Alsof hij wilde zeggen dat het goed zat tussen hen en dat hij oké was. Yasmin glimlachte erom. “Goed gevochten!” Zei ze toen tegen Aurora. “Dat gymgevecht win jij wel.” Vervolgde ze.
Re: Sad memories - di jul 20, 2021 3:06 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Rank: 1

Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora voelde zichzelf al ietwat ontspannen toen Yasmin aangaf dat het niet erg was en knikte, haar gelijk gevend toen ze aangaf dat dat was wat kon gebeuren tijdens een gevecht. Dat betekende nog niet dat ze het leuk vond om haar eigen Pokémon of die van een ander gewond te zien, maar misschien moest ze dat eens leren van zich af te zetten als ze serieus was in haar doel om trainer te worden. Blizzard leek ook opgelucht te zijn over het feit dat Casper zich goed voelde en bewoog vrolijk met haar pootjes heen en weer toen hij dat ook deed, naar hem toe rollend en zichzelf kort tegen hem aan drukkend. Aurora werd een klein beetje rood toen Yasmin aangaf dat ze haar gymgevecht wel zou winnen. ”Ik heb nog een lange weg te gaan,” zei ze op een licht bescheiden toon. ”Al ben ik er vrij zeker van dat jij een contest ook wel makkelijk kan winnen, hoor. Je bent al erg goed!” Haar blik gleed naar de lucht toen het wat donkerder boven hun hoofden werd en ze zag de eerste tekenen van een regenbui al in de lucht hangen. ”Ik denk dat ik maar eens de veiligheid van het Pokémon Center op ga zoeken. Ik heb sowieso nog het één en ander uit te zoeken voordat ik de volgende gym uitdaag,” sprak ze op een vriendelijke toon. Ze wenkte Blizzard, welke weer naar haar toe kwam rollen. ”Het was in elk geval leuk om je te ontmoeten en hopelijk zien we elkaar snel weer.” Nadat ze dat had gezegd, zwaaide ze nog een keertje en liep vervolgens in de richting van het Pokémon Center, blij zijnde om te weten dat ze er een potentiële vriendin bij had na vandaag. En ervaring opgedaan voor haar gym battle, natuurlijk.

OOC: Aurora topic uit!
Re: Sad memories - wo jul 21, 2021 8:36 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Rank: 04

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora leek een beetje verlegen te worden door haar opmerking, maar ze meende het. Ze vond haar goed, ze had respect voor haar vechtkunsten. Ze glimlachte met een fanatieke flonkering in haar rode ogen toen Aurora vervolgens zei dat zij die contest wel ging winnen. “Ik hoop het, ik ga mijn best doen in ieder geval!” Ze knikte toen het andere meisje zei dat ze een pokémon center op ging zoeken, “Tot de volgende keer.” Zei ze haar ook gedag, toen Aurora weg liep. “Kom Casper.” Haar Togepi sprong weer in haar armen. Toen draaide zij zich ook om, om haar zus weer op te zoeken.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: