Switch account

[Stage] End me - do apr 29, 2021 3:48 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart
Rank: 3

[Stage] End me BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het Pokémon center van Sandgem had hem opgebeld. Hij had zijn papieren bij verschillende pokémon centers binnen gebracht om er stage te doen... maar nu hij al stage had gedaan was er geen nood meer om nog een te doen... Hoe dan ook kon de man geen nee zeggen, daar was hij veel te angstig voor. Dus had hij ingestemd op wat de dame had voorgesteld. Hij zou er stage doen voor een halve dag met een ander persoon. Ze waren opzoek geweest naar iemand die tijd had om even te komen helpen. Hij zuchtte even en schudde zijn hoofd waarna hij kalm het gebouw betrad. Clara en Charlotte vlogen netjes naast hem, beide flankeerden ze hem als een bende bodyguards... Nja... Het waren een bende insecten, het was niet dat ze veel konden doen mocht er iets mislopen. De man benaderde de balie waarna hij de papieren en dergelijke aan de vrouw aangaf. Deze gaf hem al snel zijn pasje waarna hij even knikte naar haar en rustig wandelde naar een zaaltje verderop, waar hij kalm wachtte op de persoon waarmee hij vandaag zou samenwerken. De beautifly maakte even blije geluidjes en begon blij de kamer te onderzoeken terwijl de shiny braaf bij hem bleef.
Re: [Stage] End me - do apr 29, 2021 3:54 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn was vanochtend gebeld door het Pokémon Center van Sandgem Town met de vraag of ze hun een halve dag wilde komen helpen, samen met een andere researcher. Het deed haar eerlijk gezegd niet heel erg veel plezier om terug te gaan naar het dorp waar ze vlak in de buurt aangevallen was door de tweeling, maar ze vond het ook weer zo erg voor de andere researcher met wie ze de stage ging doen om nee te zeggen. En ze kon de extra ervaring wel gebruiken. En dus haalde ze diep adem en knikte naar zichzelf in de spiegel, waarna ze haar appartement verliet. Ze liet Inferno en Pebble meteen uit hun Poké Ball. De Charmander en de Piplup stelden zich beschermend op toen Evelyn een taxi nam naar Sandgem Town en naarmate ze het dorpje naderde, werd ze steeds zenuwachtiger. De blauwe plekken over haar lichaam waren volledig verdwenen, maar ze hoefde zich niet heel erg hard te concentreren om het staal van het mes weer op haar keel te voelen op die ene verschrikkelijke dag. Ze haalde diep adem en stapte uit toen ze bij haar bestemming was, betaalde de taxichauffeur en liep vervolgens het Pokémon Center binnen. Ze kreeg een pasje toegereikt, kleren dat haar herkenbaar zouden maken voor de andere mensen binnen het Pokémon Center en nadat ze zich omgekleed had, liep ze naar de wachtruimte waar de andere researcher was. ”Hallo,” begroette ze hem op een vriendelijke toon. ”Heb je al opdracht gekregen over wat we moeten doen?” Zowel Pebble als Inferno keken kort naar de Pokémon die de man bij zich had, maar wendden hun blikken daarna weer af. Beiden hadden duidelijk geen interesse.
Re: [Stage] End me - za mei 01, 2021 1:18 am
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het duurde niet lang voordat zijn partner voor de dag tevoorschijn kwam. De bleke blauwe ogen van de man werden even op haar gelegd. Hij slikte en wende vervolgens zich wat van haar af. Charlotte vloog meteen geïnteresseerd naar de vreemdeling toe en fladderde even een rondje rond het hoofd van de dame om vervolgens terug aan Ty's zijde te komen vliegen. Clara, daarintegen, ging meteen op de ander af en begon heen en weer te fladderen, de andere onderzoekende. Ze bekeek elke centimeter van de vreemdeling, zoekende naar nieuwe dingen waar ze van kon bijleren. Toen ze dan ook de twee Pokémon zag, begonnen de oogjes van de bug type te fonkelen waarna ze blije geluidjes begon te maken en dichter fladderde naar de Piplup om deze te bekijken. Bij de vraag van de vrouw schudde de man zijn hoofd. Oh wacht shi- "Ik... Ik bedoel ook hallo!" zei hij snel. Hij kon zichzelf wel slaan, waarom had hij eerst zijn hoofd staan schudden? De man beet even op zijn onderlip en zuchtte zachtjes. Mijn Arceus, waarom was hij zo'n sociaal wrak geworden. "N... nee... Nog niks gehoord," Hij keek op naar de ander, zijn ogen mistig van de ziekte die hij al jaren had. Hij verachtte zichzelf zo erg voor alles dat fout was gegaan. Niet alleen in het verleden, maar ook in het heden.
Re: [Stage] End me - za mei 01, 2021 2:53 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn keek even met een frons naar de Pokémon die om haar heen kwamen fladderen, maar besloot er niet al te veel op te zeggen en haar blik naar de jongen te richten. Haar ogen fonkelden kort toen ze de shiny zag. En toen klikte het in haar hoofd. Ze had hem eerder gezien, toen hij zijn Pokémon had laten evolueren. Toen had ze al aantekeningen van zijn shiny gemaakt. Ze luisterde aandachtig naar wat hij zei en negeerde het feit dat hij een beetje leek te struikelen over zijn woorden. Het zou niet leuk zijn als ze daar een opmerking over zou maken en dus liet ze het ook langs zich heen gaan. Pebble keek inmiddels met een frons naar de Pokémon voor zich, maar besloot uiteindelijk een pose te nemen toen ze zag dat ze bekeken werd. Evelyn snoof kort onder haar adem door en richtte haar blik weer naar de man. ”Dan komen we het vast zo te weten,” zei ze schouderophalend. ”Mijn naam is trouwens Evelyn. We hebben elkaar al eerder gezien toen je je Silcoon had laten evolueren. Ik was één van die researchers die mee stond te observeren,” zei ze met een kleine glimlach om haar lippen. En ze wilde nog meer zeggen, maar toen kwam zuster Joy naar hun toe en gaf aan dat ze Pokémon zouden registreren in de computer en mensen te woord zouden staan die vragen hadden, maar dat ze ook gewonde Pokémon naar achteren moesten brengen. Dat klonk in elk geval al leuker dan hokken schoonmaken en Evelyn gaf dan ook een opgewekt knikje naar haar. ”Laten we er dan maar aan beginnen,” zei ze op een opgewekte toon tegen de jongen, om vervolgens voor hem uit te lopen naar de balie. Ze had er zin in!
Re: [Stage] End me - zo mei 02, 2021 2:14 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

De dame kwam hem niet meteen bekend voor, hij was immers vrij slecht in het herinneren van namen en gezichten. Toen ze echter begon te praten, keek hij op. Dus zij was een van die gekke mensen die hem zo had gebombardeerd? Hij vernauwde zijn ogen wat en zuchtte zachtjes. Mijn Arceus, was dat een gekke boel geweest ook. Maar goed... Dat was in het verleden. De dame had zichzelf voorgesteld als Evelyn en de man knikte even naar haar. Ok, dat zou hij moeten onthouden, ondanks dat hij er zo onhandig mee was. Het duurde echter niet lang voordat de verpleegster tevoorschijn kwam om hun instructies te geven. DEze keer leek het erop dat hij niet in zou staan op verzorging, maar eerder administratie. Hij fronste dan ook even, maar knikte uiteindelijk. Hij voelde zichzelf al wat zelfzekerder worden bij dit vakwerk dan hetgeen dat hij de vorige keer had moeten doen. Hij knikte dan ook even naar Evelyn en wandelde achter haar aan. Charlotte en Clara, die elk hun eigen dingetje aan het doen waren, keken meteen alert op toen ze opmerkten dat hij eigenaar in beweging kwam. Braaf volgden de twee bug types hem. Rustig wandelde de jongeman naar een van de computers toe, waar hij kam ging zitten en rustig aan het werk ging deze op te starten. "Ik ben redelijk vlot met de computer," sprak hij kalm, zijn stem al een stuk zelfzekerder dan eerst.
Re: [Stage] End me - zo mei 02, 2021 2:59 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn had half en half verwacht dat de man zijn eigen naam ook wel zou geven, maar dat gebeurde niet. Ze fronste er even kort over, maar haalde daarna haar schouders erover op. Dan niet. Ze kwam er nog wel achter en als dat niet zo was, dan zou het gewoon een stagedag zijn en dan was het houdoe en bedankt. De taakverdeling was uitgelegd en ze begaven zich allebei naar de balie, waar de man zich achter de computer plaatste. ”Dan lijkt het me een goede taakverdeling dat jij de mensen registreert in de computer en dat ik de Pokémon naar achteren breng,” zei ze met een knikje tegen hem. ”De vragen kunnen we het beste samen te woord staan. Zo vullen we elkaar goed aan en vormen we een goed team.” Ze glimlachte naar de man en gaf hem een knikje. Veel tijd voor chitchat hadden ze niet, want opeens kwam er een meisje binnen met betraande wangen en met een gewonde Marill in haar armen. Evelyn kon zien aan de brandwonden dat de Marill gevochten had tegen een Fire type en ze fronste kort. zei het meisje op een zielige toon en Evelyn knikte, waarna ze de Marill overpakte en naar de man knikte, aannemend dat hij de Marill en het meisje wel zou registreren in de computer. Zijzelf liep snel met de Pokémon naar achteren, waar nurse Joy de bedden had liggen om de Pokémon te verzorgen.
Re: [Stage] End me - zo mei 02, 2021 3:10 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het feit dat Ty zichzelf nog niet had voorgesteld aan de dame was hem compleet over het hoofd gegaan. Hij was gewoon blij dat hij iets mocht doen dat hem aanstond. Hij knikte dan ook even op de woorden van de dame en keek op toen een meisje hun benaderde. Het leek erop dat ze een gewonde Marill had. Wel meteen begon de man de velden kalm in te vullen waarna hij opkeek naar Evelyn, die de gewonde water type overnam en deze naar nurse Joy bracht. Ty slikte even en keek naar het meisje waarna hij rustig begon met de vragen te overlopen. Van naam tot registratienummer van de Pokémon. Hij moest zichzelf af en toe eens herpakken, opdat ze hem niet goed verstond, maar uiteindelijk was het formulier ingevuld waarna de man een documentje afprinte en deze aan het meisje gaf. Zo kon ze zien waar haar pokémon was en had ze iets dat hun zou linken. Ty keek even op toen er echter plots een man binnen kwam met een Pokéball in zijn handen. "Mijn Charizard heeft urgente zorg nodig," sprak hij nogal ruw tegen de man, waarop hij even knikte en het proces herhaalde. De man tegenover hem werd echter ongeduldig door de vragen van Ty, waardoor hij even gromde. "Stop met je pc werk en doe iets!" Even keek de man geschrokken op, niet goed wetende wat te doen.
Re: [Stage] End me - zo mei 02, 2021 4:56 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Deze Marill heeft meerdere brandwonden over zijn lichaam lopen, opgelopen tijdens een gevecht tegen de Houndour. De andere stagiair is bezig het formulier in te vullen,” zei Evelyn haastig tegen nurse Joy. Deze knikte naar haar en een bezorgde blik verscheen in haar ogen terwijl ze de Pokémon overpakte van Evelyn. ”Ik red het wel vanaf hier, Evelyn. Ga jij maar terug naar de balie,” zei ze over haar schouder. Evelyn keek toe hoe de Marill op een brancard werd gelegd en haastig werd weggereden, naar een spoedruimte waar ze niet binnen kon komen. Ze draaide zich weer om en liep naar de balie, waar ze nog net de woorden van de man opving die aan de balie stond en een boze blik had in zijn ogen. ”Hé,” trok ze de aandacht van de man en ze plantte haar hand hard neer op de balie zodat de man wel naar haar moest kijken. De boze blik in zijn ogen deed haar kort denken aan de tweeling en haar hart stokte even in haar keel. Ze had zin om terug te deinzen, maar ze dwong zichzelf om door te zetten. Kom op, Evelyn dacht ze in zichzelf. Je kunt dit. En ze had ook zo het idee dat haar tijdelijke collega te geschrokken was om zelf iets te doen. ”Mijn collega doet belangrijk werk door het registreren van je Pokémon. Het spijt ons als het soms iets langer duurt, maar dat is geen reden om grof te doen tegen ons. Wij doen ook gewoon maar ons werk.” Ze knikte naar de Poké Ball. ”Dat is de Pokémon waar het om gaat, toch?” De man knikte beduusd naar haar en Evelyn knikte naar haar collega achter de computer, wiens naam ze dus nog steeds niet wist maar hij zou vanaf nu bekend staan als Hij Die Niet Genoemd Mag Worden. ”Mijn collega jou en jouw Pokémon registreren en ik breng de Charizard naar achteren. Probeer rustig te blijven. Wij zullen er alles aan doen om de Charizard te helpen.” Ze draaide zich op haar hielen om en liep terug naar achteren. Haar hart klopte in haar keel en ze voelde zich misselijk, maar ze was de confrontatie wel aangegaan. Dat was al iets, toch?
Re: [Stage] End me - di mei 04, 2021 12:21 am
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

De man wist eigenlijk niet goed wat hij moest doen in deze situatie. Zijn werk vroeger had altijd zelfstandig werk geweest zonder weinig sociaal contact. Zelf voor de vele diagnosen had hij altijd een probleem gehad met dingen zoals deze. Hoe dan ook schoot Evelynn hem al snel bij, waardoor de man even opkeek naar haar met grote ogen. Zijn eigen keel was toegeknepen en het klamme zweet dat aan zijn handen plakte zorgde ervoor dat hij zich nog naarder begon te voelen dan dat hij al was. De dame zorgde ervoor dat de man kalmeerde, waardoor Ty aan het werk kon met de papieren. Bevend bracht hij ze dan ook in orde, waarna hij het stapeletje aan de man gaf, die ze ruw uit de handen van de reseracher trok. Hij zuchtte even zachtjes en richtte zijn mistige ogen terug op het computerscherm. Een nieuw persoon kwam binnen, deze keer een dame met een Kakuna die aan het slapen was. De vrouw legde uit aan hem dat hij een sleep powder had opgevangen en hij nu niet meer wakker wilde worden. Ty knikte en begon de gewoonlijke vragen te stellen aan de vrouw en de papieren aan te vullen. Charlotte lande rustig naast de man op het bureel en keek met grote ogen naar hoe snel diens vingers over het toetsenbord vlogen.
Re: [Stage] End me - di mei 04, 2021 8:54 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn begon een beetje medelijden te krijgen met de stagiair die achter de computer zat. Ze liep dan ook zo snel als ze kon terug naar hem en legde voorzichtig een hand op zijn schouder en gaf er een kneepje in. ”Trek je maar niks aan van dat soort figuren,” zei ze op een zachte toon tegen hem. ”Hij is gewoon gefrustreerd door zijn verlies en hij werkt dat uit op de eerste beste persoon die hij tegenkwam en jammer genoeg was jij dat. Ik zou het niet persoonlijk opvatten.” Ze was zelf ook nog aan het shaken van de confrontatie en ze liet haar hand van zijn schouder gaan toen er een vrouw binnenkwam met een slapende Kakuna. Ze gaf een knikje naar de vrouw en pakte de Kakuna mee, waar ze nurse Joy informeerde. De Charizard was inmiddels uit zijn bal gelaten en Evelyn kon zien dat de man niet gelogen had toen hij had gezegd dat zijn Charizard er slecht aan toe was. De Pokémon reageerde nauwelijks op wat er om hem heen gebeurde en zat alleen maar suf voor zich uit te kijken, bloedend uit meerdere verwondingen. Evelyn liep weer terug naar de balie en ging daar even op de stoel zitten toen ze zag dat er niemand achter de balie stond. ”Geen wonder dat die man zo flipte,” zei ze op een zachte toon tegen de andere stagiair. ”Die Charizard ziet eruit alsof hij meerdere Explosions doorstaan heeft.” Ze pakte een stapel invulformulieren uit de lade van het bureau waar ze aan zat vandaan en legde deze duidelijk zichtbaar voor de mensen die binnen kwamen neer. Daarna leunde ze naar de stagiair naast haar zodat ze kon zien hoe het bij hem ging.
Re: [Stage] End me - wo mei 05, 2021 6:20 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen hij een kneep in zijn schouder kreeg, keek de man even op. De dame begon tegen hem te praten en ondanks dat haar woorden bemoedigend bedoeld waren, gaf het hem enkel meer stress. Het feit dat hij zo vast zat hierop maakte hem bang. De man slikte even en glimlachte schuin naar haar, gevolgd door een knikje. "Ja... Dankjewel," sprak hij zacht tegen Evelynn voordat hij zich terug richtte op zijn computer werk. De stagaire nam de kakuna mee naar achteren waarna Ty de papieren afwerkte voor de bug type en deze overhandigde aan de dame, die plaats nam in de wachtzaal. Evelynn kwam er al snel weer bij en begon aan wat papierwerk. Ze begon te vertellen over de Charizard en de man slikte even nervous. "Hopelijk kan nurse Joy iets doen voor hem," murmelde hij zachtjes uit waarna hij zijn focus legde op de dossieren die hij moest aanvullen.
Re: [Stage] End me - wo mei 05, 2021 7:43 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Ik denk het wel,” zei Evelyn op een bemoedigende toon. ”Ik geloof dat als iemand die Charizard kan helpen, dat zij dat wel is.” Ze liet haar blik weer naar haar eigen computerscherm glijden en zag dat er nog veel meer geregistreerde trainers waren dan diegene die zij al hadden gezien. Ze had in het begin dat ze naar de balie liep niet in de wachtzaal gekeken, maar nurse Joy had het vrij druk. Haar blik gleed naar de schuifdeuren toen deze weer open gingen en een zorgelijke blik verscheen in haar ogen toen ze een gehavend meisje binnen zag wandelen. Ze had een verwilderde blik in haar ogen en had meerdere schaafwonden over haar armen en benen lopen. Toen Evelyn haar recht in haar ogen aankeek, deinsde ze kort terug, haar hand tegen haar borst. Even was ze niet meer in het Pokémon Center, maar in Lake Verity, vlak na de aanval. Haar hart begon sneller te kloppen en ze zag wel dat het meisje iets zei, maar ze kon het niet goed verstaan. Er werd haar een Poké Ball aangereikt en het drong pas tot haar door dat ze deze moest aannemen toen het half in haar handen werd gedrukt. ”K-Kun jij deze even naar achteren brengen?” vroeg ze aan de andere stagiair, haar hart nog steeds wild kloppend in haar keel. ”I-Ik ben zo terug.” Ze liep stamelend in de richting van de toiletten terwijl er een waas voor haar ogen trok en een krop zich in haar keel vormde. Het meisje. Ze moest het meisje helpen. Maar eerst moest ze zichzelf weer bij een rapen. Zo was ze niet professioneel genoeg.
Re: [Stage] End me - wo mei 05, 2021 8:35 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte even kalm op haar woorden en keek op naar een dame die snel wat kwam vragen over haar Pokémon. Ty gaf haar de papieren aan waarna hij rustig zich terug focustte op zijn computer en verder typte. Toen er echter een nieuw persoon binnen kwam, keek hij op. Evelynn leek even niet goed te worden en vroeg aan hem om even over te nemen. DE man keek haar even na en knikte waarna hij opstond en de ball aan nam van de vrouw. "Uh... Neem even plaats, ik zal u zo verder helpen," ze knikte even en stapte weg van de balie. Rustig wandelde Ty naar de ruimte toe, waar hij de ball aan zuster Joy aangaf. Deze fronste echter toen hij opmerkte dat het niet de gebruikelijke stagaire was. "Uh... Evelynn is even naar het toilet denk ik," zei hij even rustig, waarop de verpleegster knikte. Ty slikte even en zuchtte waarna hij terug naar zijn werkpost ging en kalm verder begon te typen. De dame van eerder kwam terug en begon hem informatie te geven over haar pokémon. Hij knikte en vulde alles netjes in. Ergens hoopte hij dat zijn medewerker wel ok was.... maar hij wist niet goed hoe hij dat kon laten blijken.
Re: [Stage] End me - wo mei 05, 2021 9:10 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zwarte vlekjes begonnen zich voor haar netvlies te verzamelen en ze kreeg het steeds warmer. Evelyn omklemde de wasbak met haar bezwete handpalmen en ademde diep in en uit terwijl ze zichzelf aankeek in de spiegel. Ze wist niet waar Inferno en Pebble waren, maar ze hoopte dat de twee het niet opgemerkt hadden dat ze niet goed was geworden. Ze probeerde de misselijkheid te onderdrukken en het gevoel van koud staal tegen haar hals terwijl ze weer rustiger probeerde te worden. De waas voor haar ogen trok weg en toen Evelyn koud water over de binnenkanten van haar polsen liet stromen, voelde ze zichzelf al veel beter. Toen ze zichzelf volledig onder controle had, liep ze weer terug de ruimte binnen, waar ze de stagiair achter zijn computer zag zitten. ”Bedankt,” zei ze en ze knikte dankbaar, waarna ze naar achteren liep om de EHBO-kit te halen. De verpleegster zei niks tegen haar, dus ze vermoedde dat de stagiair niks had gezegd over haar toestand. Daar was ze hem nog meer dankbaar voor. Ze wilde niet haar stage ruïneren omdat ze bepaalde herinneringen niet van zich af kon schudden. Het meisje liep weer terug naar voren met de EHBO-kit in haar handen en ging naar het meisje toe dat binnen was gekomen. ”Kun je me vertellen wat er gebeurd is?” vroeg ze op een vriendelijke toon. Arceus, liet het niet de tweeling zijn. Alles behalve dat. Maar nee, het meisje was tijdens het trainen met haar Mudkip aangevallen door een zwerm Starly en daarom zat ze nu hier, onder de schaafwonden. Evelyn onderdrukte een opgeluchte zucht en begon de wonden te ontsmetten, waarna ze de ergste begon te verbinden met verband. Gelukkig was het niet de tweeling geweest. Anders had ze het misschien wel op een lopen gezet.
Re: [Stage] End me - wo mei 05, 2021 11:48 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

De dame bleef toch wel even weg, maar ty wist dat het storen van een dame als ze in het toilet was gewoon not done was. Daar gingen ze vaak voor meer prive redenen en dat respecteerde de man dan ook. Toen hij de stem echter hoorde van de andere stagiare, knikte hij even rustig naar haar. Ze ging meteen terug aan het werk dus hij veronderstelde dat alles in orde was. Ze ging het meisje verzorgen die met schaafwonden binnen was gekomen en even keek de man naar de twee voordat hij terug zijn aandacht richtte op het scherm voor hem. Rustig tikte hij wat dingen in waarna hij een piepje ontvangde als melding. Oh... De Kakuna kon terug gehaald worden. De man kwam overeind en liep naar achteren waar hij de ball van de bug type overnam en de dame benaderde die de eigenaar was van de ball en de Pokémon. "Hij had niet veel, maar je Kakuna is nu weer compleet in orde en terug wakker," De vrouw bedankte hem even, waarop Ty knikte. "Bedankt en wees voorzichtig," de dame verliet al snel het pokémon center waarna Ty terug ging zitten aan de balie om verder te werken aan de computer.
Re: [Stage] End me - do mei 06, 2021 1:34 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nadat Evelyn had gezegd tegen het meisje dat ze in het vervolg wel wat voorzichtiger moest zijn, kwam ze omhoog en liep ze terug naar de balie. Ze liet haar blik kort naar de man glijden en voelde de zenuwen door haar lijf gieren. Ze had niet veel mensen verteld over haar ervaring met de tweeling en ergens voelde het alsof ze het verhaal aan de man verschuldigd was omdat hij haar gedekt had bij nurse Joy. ”Ik ben iets meer dan een week geleden aange…” Voordat ze het gesprek voort kon zetten, stond er een jongen voor hun neus. Hij had een Poké Ball in zijn handen en liet zijn blik over Evelyn glijden. Evelyn fronste toen ze zag met wat voor blik hij haar aankeek en ze klemde kort haar tanden op elkaar. ”Kunnen wij je ergens mee van dienst zijn?” vroeg ze op een zo vriendelijk mogelijke toon, maar zelfs een kind kon horen dat ze moeite moest doen om zich kalm te houden. ”Laat mijn Starmie even nakijken, ja? Ik heb niet heel de dag de tijd,” sprak de jongen arrogant en hij gooide de Poké Ball nog net niet naar Evelyn toe, waarna hij zijn koele blik naar de stagiair achter de computer richtte. ”Kun je snel typen? Ik moet nog ergens zijn.” Evelyn wierp de jongen een ongelovige blik toe en keek toen naar de stagiair, niet zeker zijnde of ze naar achteren moest lopen en de stagiair wel alleen zou laten met deze arrogante flirt. Waarom hadden ze vandaag ook alleen maar van die moeilijke gevallen?
Re: [Stage] End me - do mei 06, 2021 4:18 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

De stem van de dame zorgde ervoor dat de man even opkeek van zijn werk. Wilde Evelyn iets vragen aan hem ofzo? Hij kantelde zijn hoofd dan ook rustig, maar hun gesprek werd verstoord door een derde persoon. Wel meteen leek de dame erg geïriteerd door zijn aanwezigheid, maar Ty zag er het probleem niet zo van in. Hij was er om een reden. Het pokémon center was er voor iedereen. Ty knikte dan ook beleefde naar hem, maar schrok op toen hij een bal tegen zijn hoofd kreeg en deze onhandig opving. Hij keek even op naar de ander en knikte kalm naar de vreemde man waarna hij rustig het formulier begon in te vullen. "Dus uh... Starmie... Welk level? Wat is der Pokémon ID en jouw trainer ID?" de man zuchtte even en rolde met zijn ogen. "Is dat echt belangrijk? Ik wil gewoon dat mijn Pokémon gehealed word," sprak de man even uit, waarop Ty even slikte en onzeker keek van Eve naar de man en terug naar zijn scherm. "I... ik heb die informatie nodig meneer en-" de man begon te lachen en pakte zijn mobieltje erbij. "Wijger je me nu service? Ik zal niet twijfelen om de politie te bellen," oh no. Ty kon wel door de grond zakken, niet beseffende dat de man dat helemaal niet kon doen.
Re: [Stage] End me - do mei 06, 2021 4:40 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn liet haar blik naar de stagiair glijden toen hij de Poké Ball nog net niet naar zijn hoofd gesmeten kreeg. Ze liet haar nagels diep in haar handpalm gaan om te voorkomen dat ze de jongen voor hun een klap zou geven. Haar angst om wat er in Lake Verity was gebeurd werd nu diep in haar achterhoofd weggeduwd door de woede die ze voelde om hoe de jongen hun behandelde. ”Als je nu niet die grote bek van je houdt, dan halen we nurse Joy naar hier en dan zullen we eens zien wie dat de politie gelooft. Ik denk dat de politie eerder de kans van nurse Joy zal kiezen dan van iemand die duidelijk geen geduld weet te hebben.” Ze wees naar de andere stagiair. ”Hij heeft jouw ID en die van haar nodig zodat de volgende keer, als er iets ergers gebeurd mocht zijn met je Starmie, je niet meer door de registratie hoeft te gaan en je snel verder geholpen kunt worden. Ook is het een formaliteit die je wel zou moeten kennen omdat ik me niet kan voorstellen dat je je Starmie niet één keer hebt moeten healen, want ik vind je tot dusver nu nog niet zo’n geweldige trainer als ik het zo even mag observeren.” De jongen stond met zijn bek vol tanden naar haar te kijken en Evelyn ademde diep uit. ”Dus wat gaat het zijn?” vroeg ze geïrriteerd. ”Gaan we problemen maken of gaan we dit op een volwassen manier aanpakken?”
Re: [Stage] End me - vr mei 07, 2021 10:09 am
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geschokt keek Ty naar de vrouw die de man helemaal begon in te maken met woorden. En daar stond hij dan; met zijn mond vol tanden. De man leek niet goed te weten wat te doen, maar na enkele tellen vernauwde deze zijn ogen en gooide een enkel kaartje richting hem. Wederom moest hij zijn best doen deze te vangen en snel keek hij ernaar. Oh, hij had een kaartje met alle info over hem en zijn starter, welke de Starmie bleek te zijn. Ty knikte even naar de man, wie met een rol van zijn ogen verdween richting de wachtzaal. De researcher stak het kaartje in de kaartlezer en zette met een simpele klik de gegevens over waarna hij even opkeek naar Evelyn."Ik zou dat nooit gedurfd hebben," sprak hij zacht met een klein glimlachje. Het was een feit dat door alles die was gebeurd hij nog meer in zij schulp was getrokken, maar zelf toen alles goed ging was hij zo bang van mensen dat hij liever alleen was met zijn verloofde. "Dankjewel," Hij richtte zijn ogen terug op het scherm en printte kalm het document af van de Starmie, die hij rustig uit de printer nam waarna hij kalm de bal van de water type neer legde.
Re: [Stage] End me - vr mei 07, 2021 12:30 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn zou gelogen hebben als ze zou zeggen dat haar hart niet in haar keel racete toen de jongen met vernauwde ogen naar haar keek. Uiteindelijk leek hij ook wel door te hebben dat dit een verloren zaak was en gaf hij het kaartje aan de stagiair, al was het meer gooien dan geven. Hij rolde nog één keer nadrukkelijk met zijn ogen en verdween toen naar de wachtkamer. ”Ik kon er niet tegen hoe dat hij je behandelde,” zei ze op een zachte toon tegen hem. ”We zijn hier om stage te doen en een leerervaring op te doen in verband met Pokémon, niet om uitgescholden en uitgekafferd te worden.” Een glimlach gleed om haar lippen toen de stagiair haar bedankte. ”Ik breng deze Poké Ball even naar achteren. Laat het me weten als er nog iets is,” zei ze op een zachte toon tegen hem. Ze kneep kort met haar hand in zijn schouder en pakte de bal van hem over, waarna ze naar achteren liep. ”Alles in orde daar?” vroeg nurse Joy met een glimlach, bezig zijnde met de Charizard. Evelyn gaf een knikje, besluitend om niks te zeggen over de onbeleefde jongen. Ze hield de Poké Ball van Starmie omhoog en legde die neer bij de andere Poké Ball’s. ”Een Starmie, gewoon een routinecontrole,” zei ze tegen nurse Joy. De vrouw gaf een dankbaar knikje en Evelyn liep weer terug naar voren. ”Wat hoop jij eigenlijk te bereiken als researcher zijnde?” vroeg ze aan de stagiair terwijl ze ging zitten naast hem. Er waren voorlopig geen nieuwe trainers, dus het was vrij rustig.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: