Switch account

Re: [Stage] End me - vr mei 07, 2021 12:53 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart
Rank: 3

[Stage] End me - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij luisterde ruistig naar wat de dame te zeggen had en knikte even glimlachend naar haar voordat hij zich terug draaide naar de pc. Ze verdween al snel naar achteren om de Starmie naar zuster Joy te brengen. Het duurde echter niet lang voordat ze terug kwam en even keek Ty op van zijn werk. Er was bijna niks mee te doen en het begon ook al wat later te worden, weldra zouden ze naar huis mogen gaan. Bij haar vraag keek hij even op, Charlotte fladderde ook even op van de bureel en lande op de hand van haar trainer. Ty aaide het beestje even en haalde diep adem. "Ik wil me focussen op het combineren van steel en electric types met alledaags werk," Hij keek even op van de shiny en keek naar Evelyn. "Ik heb cataract en ben hierdoor ontslaan. Ik had hiervoor een job als engineer..." hij zuchtte even zachtjes en haalde zijn schouders op. "Ik wil zien of ik iets kan doen voor mensen zoals ik; dat Pokémon ons werk makkelijker maken of ons gewoon helpen. Dat ook mensen die lichamelijk niet optimaal zijn een steentje kunnen bijdragen," het feit dat hij zich focuste op electric en steel was gewoon omdat dat in zijn werkvak lag, maar hij wist dat hij veel verder kon gaan met zijn idee en onderzoek dan alleen die twee types.
Re: [Stage] End me - za mei 08, 2021 2:54 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn liet haar blik kort naar de klok glijden. Er was niet heel veel te doen in het Pokémon Center en de kans dat ze dadelijk naar huis werden gestuurd, was vrij groot. Mooi zo, want ze had wel genoeg van die arrogante types die dachten dat ze haar voor lul konden zetten gewoon omdat ze een pakje droeg. Ze liet haar blik naar de stagiair glijden toen hij begon te vertellen en was verbaasd dat het hem deze keer lukte om een heel verhaal te vertellen zonder te stotteren of verlegen over te komen. Betekende dit dat hij zich meer op zijn gemak begon te voelen bij haar? Ze hoopte het voor hem. ”Dat klinkt als een behoorlijke heftige reden om hier te zijn,” zei ze zachtjes. ”Ik heb respect voor je dat je dit zo kunt verwerken en dat je toch nog iets hebt gevonden waar je plezier in kunt vinden. Ik durf te wedden dat velen het na wat jij hebt meegemaakt op zouden geven.” Ze glimlachte naar hem. Ze wilde nog iets aan hem vragen, maar op dat moment kwam Nurse Joy naar hun toe met de mededeling dat ze zich om konden kleden en dat hun stagedag erop zat. Nadat ze hun bedankt had, liep ze weer terug naar achteren en Evelyn richtte haar blik naar de jongeman. ”Zou je het misschien leuk vinden om nog even rond te hangen?” vroeg ze op een voorzichtige toon aan hem. Ze vond zijn aanwezigheid aangenaam en ergens had ze ook wel schrik om alleen door Sandgem Town te lopen, zeker na wat er gebeurd was met de tweeling. ”We hebben weinig tijd gehad om elkaar beter te leren kennen en ik vond het een fijne samenwerking.” Ze haalde haar schouders op. Meer kon ze er ook niet van maken.
Re: [Stage] End me - ma mei 10, 2021 9:49 am
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

De opmerking van de dame liet hem even slikken. Het feit dat ze dat al zei en dat ze nog niet eens half zijn verhaal wist, maakte hem best nerveus. Het verlies van zijn verloofde, het feit dat hij geen kinderen kon krijgen terwijl er wel een wens was... En dat allemaal terwijl hij met zijn ziekte moest omgaan. Hij knikte dan ook een enkele keer naar de dame, zijn hand rustig gaande naar Charlotte, die op zijn handpalm ging zitten en zich even nestelde. Hoe dan ook verscheen zuster Joy, die hen vertelde dat hun dag erop zat. Ty knikte even glimlachend naar de dame, voordat hij zijn focus terug legde op Evelyn. Hij luisterde aandachtig naar haar woorden en knikte een enkele keer naar haar. "Ja, lijkt me best leuk," zei hij op zijn gewoonlijke zachte toon waarna hij overeind kwam en de shiny de lucht in hielp. Met kalme passen liep hij terug naar de kamer waar hij eerder zijn spullen had achtergelaten. Hij pakte zijn zak erbij en deed de badge af die het Pokémon center aan hem had gegeven ter identificatie. Rustig liet hij Clara terug uit haar ball, waardoor de Beautifly even blij rond fladderde. Rustig wandelde de man naar de balie, waar hij de badge en dergelijke af gaf en kalm wachtte op Evelyn.
Re: [Stage] End me - ma mei 10, 2021 3:10 pm
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evelyn gaf een knikje aan de stagiair ten teken dat ze het ook wel leuk vond en liep naar achteren, waar ze zich snel omkleedde in het jurkje dat ze droeg toen ze naar hier kwam. Ze gaf de kleding en de badge die ze ter identificatie mee had gekregen af aan de balie en knikte naar de stagiair ten teken dat ze naar buiten konden gaan. Ze floot naar Pebble en Inferno en de twee kwamen achter haar aan rennen, tegen elkaar botsend om als eerste bij haar te zijn. Ze grinnikte en rolde met haar ogen, waarna ze haar blik naar de man naast zich richtte. ”Dit klinkt echt stom en zeker na de uren die we samen hebben gewerkt, maar zou ik misschien je naam mogen weten?” Ze grinnikte wat onbeholpen. ”Ik heb steeds naar je gerefereerd als “de andere stagiair” en als we iets gaan drinken samen, dan lijkt het me toch handig als we op naambasis zijn.” Ze liet haar blik ondertussen langs de gebouwen glijden. Dit was een dorp en dus waren er niet heel veel cafés, maar ze zag verderop al wel een plaatsje waar ze konden gaan zitten als de man dat wilde. Ze knikte dan ook naar het cafeetje en keek hem vragend aan.
Re: [Stage] End me - vr mei 28, 2021 4:25 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO

Researcher - Rank 1
no items used
De man keek even glimlachend naar de dame, waarbij Clara even ook blij naar haar keek. De woorden die ze echter opbracht, liet hem wel meteen blozen. "Oh dear, ben ik dat vergeten?" Hij keek even schuin weg en schudde zijn hoofd, hij kon wel door de grond zakken. Wat voor een idioot was hij wel niet? Hij slikte even en keek met een ongemakkelijke glimlach op naar Evelyn. "De naam is Ty, Ty Cassidy," stelde hij zichzelf snel voor aan de ander met een klein glimlachje. Ah gos, wat voor een idioot was hij wel niet geweest. Charlotte begon zachtjes te grinniken en even wierp hij een gepijnigde blik op haar, hielp niet hoor... Hij zuchtte zachtjes en schudde nogmaals het hoofd. "Sorry.. Ik dacht echt dat ik het al had vermeld," Waarom was hij zo?

Charlotte
LV 10
clara
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??