Re: [Stage] End me - vr mei 07, 2021 12:53 pm
Ty Cassidy
Researcher
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 3
CHARACTER INFO OOC INFO | Evelyn liet haar blik kort naar de klok glijden. Er was niet heel veel te doen in het Pokémon Center en de kans dat ze dadelijk naar huis werden gestuurd, was vrij groot. Mooi zo, want ze had wel genoeg van die arrogante types die dachten dat ze haar voor lul konden zetten gewoon omdat ze een pakje droeg. Ze liet haar blik naar de stagiair glijden toen hij begon te vertellen en was verbaasd dat het hem deze keer lukte om een heel verhaal te vertellen zonder te stotteren of verlegen over te komen. Betekende dit dat hij zich meer op zijn gemak begon te voelen bij haar? Ze hoopte het voor hem. ”Dat klinkt als een behoorlijke heftige reden om hier te zijn,” zei ze zachtjes. ”Ik heb respect voor je dat je dit zo kunt verwerken en dat je toch nog iets hebt gevonden waar je plezier in kunt vinden. Ik durf te wedden dat velen het na wat jij hebt meegemaakt op zouden geven.” Ze glimlachte naar hem. Ze wilde nog iets aan hem vragen, maar op dat moment kwam Nurse Joy naar hun toe met de mededeling dat ze zich om konden kleden en dat hun stagedag erop zat. Nadat ze hun bedankt had, liep ze weer terug naar achteren en Evelyn richtte haar blik naar de jongeman. ”Zou je het misschien leuk vinden om nog even rond te hangen?” vroeg ze op een voorzichtige toon aan hem. Ze vond zijn aanwezigheid aangenaam en ergens had ze ook wel schrik om alleen door Sandgem Town te lopen, zeker na wat er gebeurd was met de tweeling. ”We hebben weinig tijd gehad om elkaar beter te leren kennen en ik vond het een fijne samenwerking.” Ze haalde haar schouders op. Meer kon ze er ook niet van maken. |
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 3
CHARACTER INFO OOC INFO | Evelyn gaf een knikje aan de stagiair ten teken dat ze het ook wel leuk vond en liep naar achteren, waar ze zich snel omkleedde in het jurkje dat ze droeg toen ze naar hier kwam. Ze gaf de kleding en de badge die ze ter identificatie mee had gekregen af aan de balie en knikte naar de stagiair ten teken dat ze naar buiten konden gaan. Ze floot naar Pebble en Inferno en de twee kwamen achter haar aan rennen, tegen elkaar botsend om als eerste bij haar te zijn. Ze grinnikte en rolde met haar ogen, waarna ze haar blik naar de man naast zich richtte. ”Dit klinkt echt stom en zeker na de uren die we samen hebben gewerkt, maar zou ik misschien je naam mogen weten?” Ze grinnikte wat onbeholpen. ”Ik heb steeds naar je gerefereerd als “de andere stagiair” en als we iets gaan drinken samen, dan lijkt het me toch handig als we op naambasis zijn.” Ze liet haar blik ondertussen langs de gebouwen glijden. Dit was een dorp en dus waren er niet heel veel cafés, maar ze zag verderop al wel een plaatsje waar ze konden gaan zitten als de man dat wilde. Ze knikte dan ook naar het cafeetje en keek hem vragend aan. |
| Researcher - Rank 1 no items used De man keek even glimlachend naar de dame, waarbij Clara even ook blij naar haar keek. De woorden die ze echter opbracht, liet hem wel meteen blozen. "Oh dear, ben ik dat vergeten?" Hij keek even schuin weg en schudde zijn hoofd, hij kon wel door de grond zakken. Wat voor een idioot was hij wel niet? Hij slikte even en keek met een ongemakkelijke glimlach op naar Evelyn. "De naam is Ty, Ty Cassidy," stelde hij zichzelf snel voor aan de ander met een klein glimlachje. Ah gos, wat voor een idioot was hij wel niet geweest. Charlotte begon zachtjes te grinniken en even wierp hij een gepijnigde blik op haar, hielp niet hoor... Hij zuchtte zachtjes en schudde nogmaals het hoofd. "Sorry.. Ik dacht echt dat ik het al had vermeld," Waarom was hij zo? Charlotte LV 10 clara LV 10 ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? |