Switch account

Re: Fear - zo aug 15, 2021 6:53 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Rank: 4

Fear - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen Shiro zijn opmerking maakte. ”Dan zal het wel mee blijven vallen,” reageerde ze luchtig, waarmee ze zo veel wilde zeggen als dat ze geen behoefte had aan een bezorgde zuster die met ijs over haar heen zou hangen. Hazel was vrij lastig in het accepteren van hulp en Shiro zou haar half en half naar de balie moeten slepen als hij wilde dat ze die hulp zou accepteren. En ze wist ook van hem dat hij dat niet ging doen omdat hij in dat soort dingen niet mee ging met haar, wat ze juist wel fijn aan hem vond. Hij zou er altijd voor haar zijn als er iets was, maar hij zou haar ook overlaten aan haar eigen koppigheid als ze daar in door wilde drijven. ”Zo lang jij me altijd mooi blijft vinden, maakt het me niet uit hoe ik er uit zie,” zei ze op een plagerige toon tegen hem, hem een knipoog gevend. Een Chansey kwam langs om hun gerechten op de tafel te leggen en Hazel gaf haar een aai over haar bol, waarna ze begon te eten. Misschien niet het gerecht waar ze voor was willen gaan, maar ook zeker niet slecht. ”Heb je al een idee welke gym je als volgende wilt gaan uitdagen?” vroeg ze aan hem, haar goudkleurige blik op hem richtend.
Re: Fear - zo sep 19, 2021 8:59 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als er iets goed mis zou zijn na alles, dan zou hij haar wel meeslepen naar een dokter, maar voor nu leek het iets te zijn dat goed genoeg vanzelf zou helen. Het eten werd op tafel gezet en voor een moment at hij in stilte. Tenslotte leek het hem beter om niet meer te praten over wat er allemaal voorgevallen was. De vraag kwam welke gym hij als volgende uit wilde gaan dagen en hij had daar al een idee van. "De gym met de farm pokemon," Daar kon hij het beste voorspellen wat er ging gebeuren ging hij vanuit. Ook al waren de andere keuzes misschien ook nog niet eens zo slecht, maar dit leek hem de beste om mee te beginnen. Dan kon hij nog wat sterker worden voor hij een van de andere twee zou uitdagen.

Note: -
Re: Fear - vr okt 15, 2021 1:46 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen hij aangaf dat hij de farm gym uit wilde gaan dagen. ”Ik denk dat ik ook sneller voor gyms wil gaan waar ze verschillende Pokémon hebben en zich niet richten op één type,” zei ze tegen hem, waarna ze van haar gerecht at. Het was op zich wel lekker, maar ze was nog steeds beduusd door wat er daarnet was gebeurd en dus smaakte het minder dan gewoonlijk. Ze richtte haar goudkleurige blik weer naar hem en glimlachte nadat ze haar hap eten door had geslikt. ”Ik wil je wel komen bewonderen bij één van je volgende gym battles,” zei ze tegen hem. Hij had haar immers ook aangemoedigd toen zij haar eerste gym battle ging doen, dus dat wilde ze wel graag voor hem terug doen. Ze stak haar hand naar hem uit over tafel en legde deze kort op de zijne, waarna ze deze een kneepje gaf. ”Je bent nog steeds mijn rivaal op de één of andere manier, maar dat wil niet zeggen dat ik het je niet gun.” Zeker nu dat de band tussen hun veel persoonlijker en intiemer was geworden dan een paar maanden geleden.
Re: Fear - za dec 04, 2021 11:40 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het kon verstandig of onverstandig zijn dat hij ervoor had gekozen om naar de farm gym te gaan. Tenslotte zou hij een andere ook nog als tweede moeten kiezen en zo makkelijk zou het waarschijnlijk niet zijn. Toch wist hij dat als hij vertrouwen in zijn pokemon hield hij zeker een kans maakte. "Ik probeer mijn team zo voorbereid genoeg te hebben voor allerlei soorten gyms, maar dat is niet altijd even makkelijk." Misschien dat dat ook de reden was dat hij ondertussen voor meer dan zes pokemon toch wel wilde gaan kijken. Ook al betekende dat wel dat hij vaker zou moeten roteren tussen de pokemon die hij had. Shark zou in ieder geval altijd bij hem blijven, daar twijfelde hij niet over. Hij glimlachte zachtjes toen ze erover begon dat ze bij een van zijn gym battles wilde kijken. Dat was iets dat hij zeker wel op prijs kon stellen. "Dat moet te regelen zijn. Moeten we alleen wel een keer op hetzelfde moment in dezelfde stad zijn." Want tot nu toe leek dat elke keer niet het geval te zijn wanneer hij een gym gevecht had.

Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: