Switch account





Wrap me in plastic - za mei 08, 2021 1:02 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Wrap me in plastic BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace trok een wenkbrauw op en wreef over zijn neusbrug met zijn duim en wijsvinger. Hij had Crystal in de Wonder Trade gegooid omdat hij zichzelf niet echt rond zag lopen met een Lapras en nu had hij daar een Bagon voor in de plaats gegeven. Je zou denken dat dat heel cool was, maar het bleek zo te zijn dat zijn Bagon eerder bij een trainer was geweest die hem mishandeld had waardoor de Pokémon erg agressief was. Omdat Ace de Bagon moest leren om te vertrouwen, had hij geen andere keus dan de Pokémon uit zijn bal te laten. Dat wilde wel zeggen dat Igneel, Inpulsa en Avian – en dan vooral Inpulsa – constant het mikpunt waren van de Bagon’s agressie. Ace had hem de naam Razor gegeven vanwege zijn scherpe tanden en hij had gehoopt dat de Pokémon een naam geven hem al wat af zou koelen, maar dat leek niet zo te zijn. ”Razor, ophouden,” zei hij op een kille toon toen de Bagon een Ember afvuurde op Inpulsa. De Elekid rende naar Ace toe en verborg zich achter zijn benen, waar ze de pijpen van zijn joggingsbroek stevig vastpakte en voorzichtig om Ace’s been heen keek. Razor liet een rookwolk ontsnappen uit zijn neusgaten en draaide zijn gezicht woedend weg. Ace zuchtte en keek verveeld neer op de Bagon. ”Niemand in dit team gaat je hier pijn doen en we behandelen elkaar met respect. Je gaat je daar gewoon aan moeten aanpassen, want ik maak geen uitzonderingen.” Zijn Bagon bleef naar opzij lijken en Ace zag hoe de Bagon meerdere littekens over zijn lichaam had, sommigen zelfs van brandwonden. Ace fronste en klemde zijn kaken op elkaar. Die vorige trainer van Razor mocht niet hopen dat Ace hem ooit tegenkwam. Dan had diegene een vreselijk probleem.


@Ivy Linwood
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum