Switch account





Umami - za mei 08, 2021 3:19 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

De man leunde wat naar achter en plaatste zijn hand boven zijn ogen om de zon buiten te sluiten. Candy was de lucht in gegaan en vloog kalm rondjes. Een brede, oprechte glimlach speelde op de lippen van de man waarna hij zijn blik langzaam verplaatste naar een bankje verderop. Hij had een Larvesta in de trade gekregen en had meteen een bieding gekregen voor een normale eend. Hij had het aangenomen en zou weldra de trade laten doorgaan. Hij zou de eend vast in de wonder trade doen. Hij had immers niet veel aan een tweede, normale Ducklett als hij al een shiny had. De jongeman ging elegant zitten op het bankje waarna hij zijn ene been over de ander liet hangen en even achterover leunde. De man pakte er een sigaret erbij en stak deze aan, waarna hij even ene goede trek nam. Met een zucht bracht hij de rook uit zijn lichaam en sloot zijn ogen. Het was best een mooie dag. Candy landde kalm naast haar trainer op het bankje en nestelde zich tegen hem aan, waardoor hij glimlachend zijn vrije hand op haar legde en haar begon te kroelen.


- Een freedje karakter
Re: Umami - zo mei 09, 2021 3:11 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ethan was oorspronkelijk naar het oosten gereisd omdat hij wel eens wat bier wilde gaan zuipen op het festival, maar hij was een beetje afgeleid geraakt tijdens zijn reis daar naartoe en nu hing hij een beetje te niksen in Solaceon Town. Hij had Nox alweer een tijdje geleden gevangen en was nog steeds niet zeker welke gym hij wilde gaan uitdagen. Het hielp ook niet echt dat hij vrij lui was als het aan kwam op zijn handen uit de mouwen steken en buiten wat training had hij dus ook niet heel veel gedaan met zijn nieuwe Pokémon. Hij was in elk geval wel zeker dat de gym in Celestial Town een beter idee was dan de Bug type gym. Zijn blik gleed kort naar Caspar en hij trok een wenkbrauw op. Nee, hij kon de Grass en Poison type beter niet gebruiken in een Bug type gym. Zijn blik gleed opzij en een kleine grijns verspreidde zich om zijn lippen toen hij een man op een vrij vrouwelijke manier languit zag hangen over een bankje. Ethan was de beroerdste niet wat sociaal contact betrof en liep dan ook zonder twijfelen op de man af, gevolgd door een nerveuze Caspar. ”Damn,” zei Ethan en hij floot tussen zijn tanden door. ”Ik moet eerlijk zeggen dat als mijn seksuele voorkeur anders had gelegen, ik je wel gedaan zou hebben.” Het was heerlijk wat dat soort opmerkingen teweeg konden brengen, want de meesten reageerden er niet echt goed op. En dat was precies het soort reactie waar hij op kickte.
Re: Umami - zo mei 09, 2021 3:30 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

De redhead nam nog een trek van zijn peuk en blies de rook al snel uit, waarbij hij even zijn ogen sloot en zijn gezicht wat naar boven kantelde om van de zon te genieten. Toen hij echter wat gefluit hoorde, opende hij een oog. De woorden van de ander kwamen als muziek binnen bij de man en wel meteen kwam een glimlachje op de lippen van Lillian. "Nou schat, je bent zelf ook niet verkeerd hoor," zei hij op zijn gewoonlijke honingzoete toon waarna hij even op een van zijn handen leunde door deze tegen zijn knie te plaatsen. Hij plaatste zijn hoofd er zachtjes tegen en kantelde zijn hoofd, waar een trek nemmende van de sigaret. "Een expirimenteel nachtje kan nooit geen kwaad~" zei hij waarna hij de rook uitblies met een knipoog naar de man. Als hij deze man zo ver kon krijgen om een avond met hem te spenderen, dan kon hij er vast wat voordelen uit halen. Mensen hadden altijd iets om te stelen of een voordeel uit te halen, meestal geld...

Re: Umami - ma mei 10, 2021 2:15 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Yeah, I know,” sprak Ethan op een arrogante toon toen de man zei dat hij er zelf ook niet verkeerd uit zag. Zijn vele – lees: minder dan tien – nachtjes met meisjes hadden al wel bewezen dat hij er niet slecht uit zag. Om nog maar niet te spreken over het aantal keren dat hij met een chick gezoend had in een kroeg. Dus nee, over zijn looks was hij zeker niet onzeker en als hij dat wel was, dan zou hij dat toch niet aan zijn omgeving laten zien. Caspar verborg zich achter zijn broekspijp en keek voorzichtig om Ethan heen naar de man die zich voor hem op het bankje bevond. Ethan grinnikte toen de man het had over experimenteren en hij haalde zijn schouders op. ”Ik ben best voor nieuwe dingen uitproberen, maar ik ben er vrij zeker van dat je aan mij niet veel zult hebben. Ik ben meer voor de chicks, sorry dude.” Hij grijnsde en plaatste zich zonder pardon naast de man op het bankje. ”Mijn naam is Ethan. En met wie heb ik het genoegen?” vroeg hij op een licht spottende toon, al gedroeg hij zich al wel minder als een zak dan bij de meesten. De man had wel iets wat hij mocht, dat moest hij hem nageven.
Re: Umami - za mei 15, 2021 1:22 am
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO



Breeder - Rank 1
no items used
Een arogant type betekende vaak dat ze niet zo heel veel dingen hadden uitgespookt. Hij wist immers uit ervaring dat de echte... Professionals... er vaak niet mee gingen gaan paraderen. Meestal waren ze zoals hem, trots nemende in hun lichaam, maar niet tot op het punt dat ze zouden flexen voor de minste persoon. Lillian vond het ergens wel schattig hoe hard de ander het probeerde, het maakte hem nog aantrekkelijker dan dat hij al was. Hij lachte dan ook zachtjes op de woorden van de vreemdeling en nam een kalm een trek van zijn peukje, om de rook rustig terug uit te blazen. "Ik denk dat je mijn vrouwelijke kant wat onderschat," zei hij op een speels gelach. Candy keek even fronsend op naar haar trainer en kwaakte wat, maar de man keek er niet van op. De vreemdeling plofte zich naast hem neer en stelde zichzelf voor. De breeder grinnikte zachtjes en nam een laatste trek van zijn sigaret waarna hij deze op de grond gooide en doofde met het topje van zijn schoen. "Lillian, aangenaam," zei hij met een charmante glimlach op zijn gezicht. Hij liet zijn blik afdwalen naar de Pokémon die de ander bij zich had; een Bulbasaur hm? "Wat een leuk... Dingie," zei hij even zachtjes. Ja, intressante keuze.

candy
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: Umami - za mei 15, 2021 4:41 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ethan grijnsde toen de jongen zei dat hij zijn vrouwelijke kant wat onderschatte. ”Wil ik dat wel zien dan?” vroeg hij op een licht plagerige toon, al moest hij nageven dat hij het eigenlijk best wel eens wilde zien. Al was het maar om gewoon eens goed te kunnen lachen. De jongen leek wel iets over hem heen te hebben hangen dat Ethan wel kon amuseren in elk geval. De man stelde zich voor als Lillian en Ethan trok zijn wenkbrauwen hoog op. ”Maar, maar, waren je ouders helderzienden?” vroeg hij met een grijns. ”Ze hadden duidelijk rekening gehouden met je vrouwelijk kantje toen ze jou je naam gaven.” Of misschien had de jongen die naam wel aan zichzelf gegeven. Er waren tegenwoordig veel van die mensen die niet blij waren met hun eigen lichaam en dan maar een naam voor zichzelf verzonnen zodat het beter bij hun persoonlijkheid zou passen. Hoe heette dat ook alweer? Transparant? Trans… trans… transgender. Nou, ja, voor hem allemaal geen probleem hoor. Als je je maar goed in je vel voelde, toch? Zijn blik gleed naar Lillian toen deze het over zijn Bulbasaur had en Ethan kon het niet laten om een verontwaardigd gezicht te trekken naar de roodharige. ”Zijn naam is Caspar,” zei hij. ”C-A-S-P-A-R. Geen Dingie.” Caspar verborg zich achter de broekspijp van zijn trainer en keek schichtig naar Lillian. ”We moeten nog even werken aan zijn bad ass skills, maar als hij evolueert, zal dat wel een stuk beter worden,” zei Ethan nonchalant. ”Plus hij was de betere keuze tussen een Piplup en een Scorbunny die allebei veel te hoog van hun toren geblazen waren.” De pot verwijt de ketel, maar goed. Hij was blij met Caspar aan zijn zijde. ”En jij dan met je eend? Wel een erotisch kleurtje, hoor,” zei Ethan met een grijns tegen de roodharige.
Re: Umami - za mei 15, 2021 6:33 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO



Breeder - Rank 1
no items used
De vraag van de ander liet de man even lachen. "De keuze is aan jou schat," zei hij zacht met een knipoogje naar de ander. Hij zou niks forceren op een ander, maar mannen verleiden was altijd leuk. Zeker als ze zo leuk als deze waren. Hij kantelde zijn hoofd wat bij de volgende woorden van de man. Hm? "Nou zeg, Lillian is een mannelijke naam in Kalos,"De fransen hadden het immers omgebouwd in een mannennaam. Geen idee waarom, het waren een bende gekken. Hij klaagde er echter niet over, hij vond zijn naam mooi en uniek. Toen de man echter begon over zijn lelijk groen beest, keek hij even glimlachend op naar hem. Caspar? Dat zou hij nooit onthouden hoor, intresseerde hem immers vrij weinig. De man begon een heel verhaal te vertellen en Lillian zette zijn hand kalm tegen zijn gezicht om zo tegen de bank aan te leunen. Hij zat er maar te glimlachen en te knikken naar de ander. De woorden vlogen het ene oor erin en de ander eruit... Maar goed, mensen hadden het graag alsof je deed dat je luisterde. Toen de ander echter begon over Candy, keek hij even op. De shiny Ducklett trok even haar kopje beledigd op en de breeder glimlachte zachtjes en nam de vogel bij zich. "Is ze niet schattig?" zei hij liefkozend terwijl hij haar neer plaatste op zijn schoot. "Ik heb haar gekregen van een of andere man. Ik had eerst een Feebas als starter gekregen maar die heb ik voor wat geld verkocht," hij lachte even zachtjes en aaide de shiny over haar bol. "Ik ben een vogel breeder, dus veel heb ik niet aan een vis," zei hij rustig met een glimlach.

candy
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: Umami - zo mei 16, 2021 2:56 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Umami BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ethan grinnikte toen de man zijn woorden sprak. ”We zullen wel zien,” antwoordde hij met een grijns. ”Misschien kom ik er nog wel op terug.” En misschien ook niet, wie weet. De kans was groot dat ze elkaar hierna niet meer zouden zien en dat Ethan dan vergat wat hij vandaag gezegd had. Zo belangrijk was het nu ook weer niet en als het een chick was geweest, had hij daar echt wel anders over gedacht. ”Leuk,” zei hij met een grijns toen Lillian aangaf dat zijn naam in Kalos een mannennaam was. ”Dan kun je nog multitasken ook. Als je je meer een vrouw voelt, dan doe je wat nagellak op je nagels en een jurk aan en als je je meer mannelijk voelt, dan kleed je je meer als een man. Je naam kan toch voor beiden.” Zijn blik gleed naar de Ducklett toen Lillian zijn woorden sprak. Dat was niet echt de beschrijving dat hij de Ducklett zou geven, maar goed. Als de roodharige er blij van werd, waarom ook niet? ”Ik neem aan dat beiden lelijk beginnen en ze bij hun evoluties hun ware aard laten zien,” zei Ethan schouderophalend. Feebas was ook zo lelijk als de nacht, maar veranderde uiteindelijk wel in een Milotic. Voor Donald Duck gold waarschijnlijk hetzelfde. Het werd al wat duidelijker toen Lillian aangaf dat hij een breeder was. ”Wil je mijn Rookidee eens lenen voor te fokken?” Hij grijnsde. ”Ik weet zeker dat ze prachtige baby’s zullen krijgen.” Hij had dan ook het prachtigste exemplaar op heel dat eiland gevangen, dat was één ding dat zeker was.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum