Switch account





Just you and me - zo mei 09, 2021 9:05 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine glimlach gleed om haar lippen terwijl ze naar de mensen keek die zich naar het festival begaven. Ze had zich opgegeven om mee te doen aan een toernooi, maar dat zou pas voor later zijn. Momenteel zat ze te wachten op Shiro omdat ze met hem af had gesproken. Dit zou het eerste festival samen zijn en dat kon ze niet aan haar neus voorbij laten gaan, hoe graag ze zich ook op de training van haar Pokémon wilde focussen. Ze had Kai geëvolueerd zodat ze hem in zijn geëvolueerde vorm mee kon nemen naar de gym en haar andere Pokémon had ze ook flink getraind. Rex zat ook nabij zijn evolutie en hoewel Hazel blij was dat hij zo veel vorderingen maakte, zou ze het ergens ook wel jammer vinden als hij van vorm zou veranderen. Ze was hem zo gewend als een Jangmo-o dat het wennen ging zijn als hij opeens groter dan haar was. Ze liet haar blik naar beneden glijden, waar Rex vrolijk aan wat gras aan het knabbelen was. Hazel liet haar hand liefdevol over zijn staart glijden en Rex draaide zich om zodat hij haar aan kon kijken. De Pokémon liep naar haar toe en duwde zijn kopje vol affectie tegen haar benen aan, waarop Hazel hem een aaitje gaf. ”Misschien zie je dadelijk Shark weer,” zei ze met een knipoogje. Bij het benoemen van Shark’s naam begonnen de oogjes van Rex vrolijk te twinkelen en de Pokémon keek al meteen om zich heen of hij Shark ergens kon zien. Ook Hazel liet haar blik snel even rond glijden, maar tot dusver zag ze de witharige en zijn Gabite nog niet. Als hij Shark überhaupt al uit zijn bal had gelaten, maar dat dacht ze wel. Die twee waren immers al net zo onafscheidelijk als zij en Rex.


@Shiro Cooper
Re: Just you and me - di mei 11, 2021 7:31 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij had nog niet veel gedaan met betrekking tot het festival, maar deze keer had hij met Hazel afgesproken en wist dat het leuker was om met zijn tweeën rond te gaan dan alleen. Ook al had hij zich wel opgegeven voor het toernooi, maar hij moest nog zien wat daar van zou worden en of hij een beetje een goede pokemon zou krijgen om mee te werken. Hij had Shark en Sakura uit hun pokeballs gelaten, zodat ook zij konden genieten van het festival. Dit was ook vooral zodat Shark en Rex het leuk konden hebben met elkaar en het was ook om zijn band met Sakura nog wat meer te versterken. Hij stopte de Eevee eerlijk amper nog maar in haar pokeball. Shark leek als eerste door te hebben waar Hazel en Rex op hun stonden te wachten en de Gabite liep een stukje voor hem uit, recht op Rex af. Zelf volgde hij wat rustiger met Sakura en gaf Hazel kort een kus op haar mond. "Lang niet gezien," Dat viel wel mee, maar hij vond het niet verkeerd om te zeggen.


Note: -
Re: Just you and me - di mei 11, 2021 7:58 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rex was de eerste die Shiro aan zag komen lopen. Haar Jangmo-o kirde vrolijk en rende al op Shark af. Hazel glimlachte toen Shiro haar een kus gaf en gaf hem snel een knuffel. ”Veel te lang geleden weer inderdaad,” sprak ze plagend, al meende een deel van haar wel wat ze zei. Haar blik ging naar Rex en ze fronste kort toen de Pokémon vol op zijn smoel ging toen hij te haastig naar Shark wilde rennen. Hazel verstopte haar gezicht achter haar hand en draaide haar hoofd zodat ze tegen Shiro’s borst kon gniffelen en toen ze de blik van Rex op haar gebrand voelde, keek ze weer naar voren. De Pokémon was inmiddels weer overeind gekrabbeld en wierp haar een schaapachtige grijns toe, waarna hij zijn tocht naar Shark iets rustiger vervolgde. Hij begroette Shark door enthousiast tegen hem aan te springen en Hazel gniffelde nogmaals. ”Ik wilde dat ik dat op camera had,” grijnsde ze naar Shiro, waarna ze zich voorover boog en Sakura voorzichtig oppakte. ”Dag lieverd,” sprak ze op een warme toon tegen de Eevee en ze maakte één hand vrij zodat ze de Eevee onder haar kin kon kroelen. Daarna richtte ze zich naar Shiro, Sakura nog steeds in haar armen houdend. En als Sakura haar dat toeliet, zou ze de Eevee daar waarschijnlijk ook wel een tijdje laten zitten. Ze was te schattig om op de grond rond te laten lopen. Ze richtte haar blik naar Shiro en keek hem vragend aan. ”Waar wil je eerst naartoe gaan?” vroeg ze aan hem, een glimlach om haar lippen spelend.
Re: Just you and me - do jun 10, 2021 8:46 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij kreeg een knuffel en kort omhelsde hij haar terug. Dat was tenminste tot hij een plof hoorde en hij zich omdraaide om te zien dat Rex op zijn bek gegaan was onderweg naar Shark. Hij kon het niet helpen om ook iets te grinniken, ook al probeerde hij het wel in te houden, vooral toen Shark hem een blik wierp. Duidelijk was de Gabite er niet van gediend dat ze gingen lachen over zijn vriend. De pokemon boog dan ook voorover en bood zijn hulp aan om de Jangmo-o overeind te helpen. Ondertussen werd Sakura opgepakt door Hazel en hij aaide met zijn hand ook kort over de kop van de Eevee. Sakura hield tenslotte wel van wat aandacht en was dan ook meer dan tevreden om in de armen van Hazel te blijven. "Misschien kunnen we de kraampjes langsgaan om te zien of er iets leuks te doen is?" Tenslotte had hij wel wat kraampjes gezien waar ze een poging zouden kunnen doen om iets te krijgen.


Note: -
Re: Just you and me - zo jun 13, 2021 1:53 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rex leek blij te zijn met de hulp van Shark en liet zich dan ook maar wat graag door de Gabite overeind helpen. Hazel’s licht smalende blik veranderde naar een vertederde toen ze de twee bij elkaar zag. Ze vond het lief van Shark hoe hij zich beschermend opstelde over Rex en hem niet uitlachte en ook zij deed, net als Shiro, wat meer moeite om haar lach in te houden toen ze de blik van Shark zag. Algauw werd haar aandacht getrokken door Shiro en ze gaf een knikje op zijn voorstel. ”Als we straks het festival niet verlaten zonder dat ik een pluche van een Pokémon in mijn armen heb, gewonnen door jou uiteraard, denk ik niet dat we nog langer samen kunnen blijven,” sprak ze op een plagende toon tegen hem, hem licht aanstotend. Sakura had inmiddels besloten om in haar armen te blijven zitten en Hazel streelde haar met haar vrije hand over haar kopje. Haar oog viel op een kraampje waar iemand van alles probeerde te verkopen – echt van die onnodige dingen die je niet eens nodig had – en haar blik viel kort op een zwarte bikini met op de voorkant een afbeelding van een Bulbasaur. ”Wat denk je?” vroeg ze en een uitdagende blik kwam in haar goudkleurige ogen. ”Iets voor mij?” Een lichte grijns kwam om haar lippen terwijl ze naar de bikini knikte. Ze vond het altijd wel grappig om te zien hoe Shiro reageerde als ze suggestieve opmerkingen maakte en om een beetje met hem te flirten, omdat ze nooit helemaal wist hoe hij ging reageren. En dat maakte het juist zo leuk.
Re: Just you and me - di jul 06, 2021 1:45 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij moest toegeven dat het af en toe apart was om te zien hoe Shark zich ontfermde over de pokemon van Hazel, maar dat kwam misschien ook door de band die er was tussen hun trainers. Sakura leek ondertussen ook vrij tevreden te zijn en hij luisterde naar wat Hazel zei over zijn voorstel. "We kunnen er ook een wedstrijd van maken?" Probeerde hij. Tenslotte zag hij haar ook wel meedoen als ze eenmaal begonnen met de kraampjes af te gaan. Het eerste kraampje dat ze tegen kwamen had van alles wat. Hij had misschien moeten weten wat voor een suggestie Hazel zou doen, vooral toen hij de bikini zag. "Dan moeten we wel een keer naar het strand gaan." Tenslotte zou het niet verkeerd zijn om haar in een bikini een keer te zien.


Note: -
Re: Just you and me - zo jul 11, 2021 4:10 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel’s glimlach werd nog breder toen Shiro voorstelde om er een soort van competitie van te maken. ”Deal,” sprak ze meteen tegen hem. ”Wat krijg ik als ik win? En wat wil je als jij wint?” De suggestieve glimlach kwam weer terug om haar lippen en ze gaf hem een knipoogje. De opmerking over het strand liet haar glimlach een echte lach worden. ”Jou een hele dag zonder shirt zien rondwandelen? Hell yeah, let’s go,” lachte ze naar hem. Ze had Shiro’s lichaam bij hun eerste ontmoeting al erg aantrekkelijk gevonden en dat was alleen maar erger geworden toen ze daadwerkelijk een koppel waren geworden. Ze deed een paar stappen naar voren en checkte snel de maat van de bikini, welke toevallig die van haar was. Ze hield in haar achterhoofd dat ze die zou halen als hij er nog zou hangen en draaide zich weer naar Shiro toe, waarna ze naar het eerste kraampje knikte. Er stond een man achter een soort van toog met achter zich een soort projectiel dat op een Sharpedo moest lijken en de bedoeling was om de tanden eruit te schieten, waarbij je vanaf een bepaald aantal tanden punten kreeg om prijzen te winnen. ”Ik hoop dat je tegen je verlies kunt,” sprak ze op een uitdagende toon tegen hem, waarna ze op de tippen van haar tenen ging staan zodat ze een kus op zijn wang kon drukken. ”Ga jij maar eerst.” Zij had immers Sakura nog in haar armen en ze wilde nog even genieten van het feit dat ze Sakura vast kon houden, welke ze benutte door de Eevee over haar kopje te strelen.
Re: Just you and me - zo jul 18, 2021 3:00 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Natuurlijk vroeg Hazel wat de winnaar zou krijgen. Dat was wel een goede vraag, wat zou een leuk iets zijn om te krijgen? "We kunnen doen dat de verliezer alle drank van vanavond betaalt." Ze konden tenslotte vast nog wel wat gaan drinken na de kraampjes langs geweest te zijn. "Tenzij je een ander idee hebt?" Want dat kon natuurlijk ook, maar dit leek hem een redelijk aanbod. Gelukkig reageerde ze goed op het strand deel en wist dat ze nu zeker een keer moesten gaan. "Wanneer het echt zomer is kunnen we gaan." Sprak hij dan ook. Sakura leek zich ondertussen goed te vermaken door naar de verschillende stalletjes te kijken, terwijl Shark juist wat rustiger mee liep. Het eerste kraampje waar ze daadwerkelijk een competitie van konden maken was een met een Sharpedo leek het wel waarvan de tanden een doel waren om te raken. Hij mocht eerst van haar en hij knikte naar de man bij het kraampje. Ze hadden ieders vijf schoten, dat was te doen. Hij kreeg een geweer in zijn handen om mee te schieten en vuurde ze een voor een achter elkaar af. Drie raakten doel, dat was nog niet heel bijzonder, maar wie weet deed Hazel het slechter. "Jouw beurt." Zei hij, terwijl hij het geweer uit hield naar haar.


Note: -
Re: Just you and me - zo jul 18, 2021 5:37 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel dacht even na, maar gaf uiteindelijk een knikje. ”Als ik de verliezer ben, trakteer ik wel op een paar shotjes,” zei ze met een flauwe grijns tegen hem. Het was immers algemeen geweten dat een paar shotjes een sterker effect hadden dan als ze gewoon bier of wijn zouden drinken en eerlijk gezegd wilde Hazel haar vriendje wel eens zien als hij dronken zou zijn. Ze had hem tot nu toe nog niet echt meegemaakt dat hij de controle over zichzelf kwijt was en ze vroeg zich af of hij ook zo rustig en gecontroleerd kon blijven als hij wat alcohol in zijn systeem had zitten. ”Of het moet natuurlijk zijn dat je bedoelde om de hele avond aan de cola te zitten,” liet ze er subtiel op volgen, een licht uitdagende blik in haar ogen verschijnend. Inmiddels hadden ze hun eerste kraampje al gevonden en Hazel keek toe hoe Shiro drie van de vijf tanden neer wist te schieten. Hmm. Hazel zette Sakura voorzichtig neer op de grond, pakte het geweer over van Shiro en wachtte geduldig tot de tanden weer op zijn plaats zaten. Daarna schoot ze. Mis. Ze schoot nog eens. Weer mis. De drie volgende schoten waren dan wel weer raak, waardoor ze quitte stonden, ook al was de bedoeling dat ze er vijf neer moesten schieten als ze een prijs wilden winnen. ”Nog een keer of zullen we verder kijken?” vroeg ze aan hem, haar goudkleurige blik naar opzij richtend.
Re: Just you and me - za jul 24, 2021 12:31 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Een paar shotjes was zeker geen slecht plan. Hij had er wel vertrouwen in dat hij een redelijk stevige drinker was, maar hij had geen idee hoe dat bij Hazel zat. "Shotjes klinkt goed," Want nee, zeker geen cola. Misschien een keer als afwisseling, maar zeker niet bedoelt om alleen maar te drinken op een avond. Nadat hij geschoten had, nam Hazel het over, maar ook die schoot er drie raak. Dat was precies hetzelfde als hij had gedaan. "Is er iets dat je wilt?" Vroeg hij maar eerst voor hij besloot of ze nog een ronde zouden gaan. Anders konden ze beter bij een ander tentje proberen.


Note: -
Re: Just you and me - za jul 24, 2021 9:38 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Klinkt goed,” sprak ze met een glimlachje. ”Misschien kunnen we het nog extra leuk maken door ergens gewoon een fles te kopen en er een Truth or Dare van te maken.” Dat was meer als een grapje er aan toegevoegd, maar ze was ergens wel benieuwd hoe Shiro ging reageren. En wat voor vragen of uitdagingen hij ging verzinnen als hij onder invloed was. Dat kon nog wel eens grappig worden. Ze onderdrukte een grijns bij het vooruitzicht en wilde net antwoord geven op zijn vraag toen ze Rex een kreetje hoorde slaken, op en neer zag springen en naar voren zag knikken. Ze volgde zijn blik en voelde haar hart ietsje sneller kloppen toen ze zag dat hij naar het spookhuis aan het kijken was. ”Rex, daar kan ik Shrio toch niet mee verslaan,” zei ze al grappend, waarna ze haar ogen ietsje samenkneep toen haar Pokémon haar vervolgens een smalende blik toewierp. Haar wangen werden rood en haar temperament laaide binnen de kortste keren op. ”Ik ben niét bang,” siste ze hem toe, wetend dat hij dacht aan die keer in het Old Chateau met Tyson. ”Dat was toen een illusie en dat had ik heus wel door.” Ze keerde Rex de rug toe toen deze begon te gniffelen en zich naar Shark draaide om hem waarschijnlijk te vertellen over zijn bange trainer in Eterna Forest. Was zij even blij dat Shiro geen Pokémon-taal kon verstaan. En zij ook niet. ”Ehm, dat daar ziet er geweldig uit, kom, schat,” zei ze vervolgens opgewekt én met licht overslaande stem, waarna ze hem half en half mee begon te sleuren naar een kraampje waar je met basketballen kon gooien. En toevallig ook een kraampje dat wat afgelegen lag van het spookhuis.
Re: Just you and me - di aug 10, 2021 2:11 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij moest zeggen dat simpel shotjes nemen niet zo interessant was als truth or dare. Ook al wist hij niet of een fles dan genoeg zou zijn. "Een fles dan?" Sprak hij dan ook met een grijns. "Als we truth or dare doen gaan we wel meer nodig hebben denk ik." Het lag er natuurlijk aan hoe goed ze beide zouden zijn in drinken, maar meer drank kon het alleen maar interessanter maken. Hij zag wel hoe Hazel en Rex met elkaar aan het praten leken te zijn en dat het spookhuis het niet ging worden als hij het zo zag. Niet dat hij dat heel erg vond, maar hij vond het stiekem wel grappig om te zien. Shark luisterde ondertussen naar wat Rex hem te vertellen had, terwijl hij meegesleept werd naar een ander kraampje. Een met basketballs, iets waar hij nu ook weer niet zo goed in was als hij heel eerlijk was. Maar hij klaagde niet. "Wil jij eerst?" Vroeg hij dan ook, hij wilde eerst wel zien hoe goed Hazel hierin was.


Note: -
Re: Just you and me - ma aug 16, 2021 12:52 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Een fles klinkt prima,” sprak Hazel op een nonchalante toon. Het was nu ook weer niet dat ze zo vaak dronk en dat ze er zo goed tegen kon, maar dat ging ze hem niet aan zijn neus hangen. Het was eigenlijk vrij lang geleden dat ze nog eens alcohol genuttigd had en ze was er honderd procent zeker van dat ze vanavond dronken zou worden, maar met Shiro in haar buurt vond ze dat niet zo heel erg. Ze vertrouwde hem. Ze werd uit haar gedachten getrokken door Shiro die aan haar vroeg of zij eerst wilde gaan en gaf hem een knikje, waarna ze zag dat ze deze keer tien pogingen kregen. Hoe meer je in het net gooide, hoe hoger je scoorde en vanaf acht punten kon je een prijs ophalen. Elke bal dat in het net belandde, stond voor een punt. Hazel pakte de bal aan, waarna ze deze gooide. Raak. Dit herhaalde zich zo’n zeven keer, maar het achtste punt kwam er niet van en met een kleine grijns gaf ze de bal aan Shiro, vrij zelfingenomen zijnde over het feit dat ze zeven keer achter elkaar raak had gegooid. ”Ik denk dat ik al wel weet wie deze competitie gaat winnen,” sprak ze op een vrij arrogante toon tegen hem, waarna ze haar tong naar hem uitstak. Tja… Als Hazel uitgedaagd werd voor dit soort dingen kon ze vrij competitief worden en dan maakte het haar vrij weinig uit wie tegenover haar stond. Die persoon moest en zou verliezen.
Re: Just you and me - zo sep 19, 2021 9:59 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



De kans dat ze beide dronken zouden worden vanavond was zeker aanwezig, maar erg vond hij het niet. Dat zou betekenen dat ze plezier hadden gehad. Ook al moest hij voor nu nog eerst dit zien te winnen. Ook al had Hazel het zeker niet slecht gedaan en leek ze ook nog eens zeker te zijn van haar zaak. Hij wist dat hij er meer dan haar in zou moeten zien te gooien om te winnen, maar dit was niet een van zijn beste onderdelen als hij heel eerlijk was. Hij begon ze dan ook stuk voor stuk te gooien, maar uiteindelijk wist hij er maar zes van de ballen in te krijgen. "Lijkt erop dat dit jouw win is." Maar ze konden altijd nog naar een volgende kraampje gaan. Misschien dat hij daar dan wel zou kunnen winnen.


Note: -
Re: Just you and me - vr okt 15, 2021 2:10 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu dat ze in de gaten had waar Shiro minder goed in was, kon ze dat naar haar voordeel gebruiken. Een geniepig glimlachje speelde dan ook om haar lippen toen hij aangaf dat zij gewonnen had, voor deze keer. Ze zag nog één kraampje verderop staan waar ze nog competitief met elkaar konden zijn en voor de rest hadden ze het dan wel gehad. ”Het lijkt erop dat dit de beslissende ronde gaat zijn,” zei ze tegen hem, waarna ze hem al voor liep naar het kraampje. Ahh, eendjes vissen. Daar was ze niet zo heel geweldig in, maar hopelijk was Shiro dat ook niet. Er werd een timer gezet en binnen die tijd moest je zo veel mogelijk eendjes naar het andere badje krijgen. Je won een prijs als je alle eendjes naar het andere badje kreeg en Hazel telde er vijftien. De eigenaar van het kraampje, een jonge vent die haar met een charmante lach aankeek, zei dat dames eerst mochten en duwde de hengel in haar hand. Hazel betaalde hem, niet in de gaten hebbend dat hij haar uitvoerig aan het bekijken was terwijl ze zich concentreerde. Uiteindelijk wist ze tien van de vijftien naar het andere badje te krijgen en gaf ze de hengel door aan Shiro, die ze een glimlach schonk. Ze had dan ook niet in de gaten dat de grijns van de eigenaar betrok toen ze met haar hoofd kort Shiro’s arm leunde, waarna ze hem de ruimte gaf om het beter te doen. Of te verliezen.
Re: Just you and me - zo dec 05, 2021 12:10 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij had geen idee wat voor kraampjes er verder zouden zijn, maar toen hij zag over welk kraampje Hazel het had keek hij wat moeilijk. Hij had eerlijk geen idee hoe hij met dit zou zijn. Dit was iets dat hij toch had proberen te vermijden te doen tijdens festivals, maar het leek erop dat hij deze keer daar geen kans toe kreeg. Hij was sowieso niet iemand die graag ging vissen, maar eentjes zouden niet zo moeilijk moeten zijn toch? Hazel mocht eerst en hij keek toe hoe ze het deed. Tenslotte kon hij er misschien nog wat van leren. Tien van de vijftien wist ze uiteindelijk over te brengen, dat was niet verkeerd en zou nog moeilijk worden om te overtreffen wist hij. De man van het kraampje gaf hem een grijns voor hij hem de hengel gaf. Hij hurkte voor de bakken met water en begon voorzichtig de ene na de andere eend over te brengen naar de andere bak. De eerste paar pogingen waren niet zeer succesvol, maar na een tijdje leek hij toch het wat meer onder de knie te krijgen en ging het ook sneller. Eenmaal de tijd voorbij was telde hij hoeveel eendjes hij had en kon een kleine teleurstelling niet helpen toen hij opmerkte dat het er maar negen waren. "Nog een keer?" Ook al wist hij dat het geen zin zou hebben, hij had er nu eenmaal een te weinig.


Note: -
Re: Just you and me - za dec 11, 2021 2:40 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Just you and me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel kreeg een kleine grijns om haar lippen toen ze opmerkte dat Shiro er niet heel goed in was. Ze keek met hem mee terwijl hij de eendjes op aan het vissen was en hoewel hij zeker niet ver van haar af zat met zijn negen eendjes was het niet genoeg om haar te overtreffen. Ze haalde haar schouders op toen hij vroeg of ze het nog een keer zouden doen en gaf een knikje, waarop ze weer terug de hengel aangereikt kreeg en zich weer over het badje boog. ”Diegene die nu wint, wint de competitie,” zei ze nog tegen hem voordat ze met de hengel aan de slag ging. Voor de één of andere reden schoot het haakje aan haar hengel nu een paar keer langs de eendjes af en helaas was Hazel iemand die gefrustreerd raakte als iets haar niet lukte. Ze zuchtte dan ook geïrriteerd toen ze er uiteindelijk zes over wist te brengen. Damn. Ze was er vrij zeker van dat Shiro haar hierin ging overtreffen en maakte dan een ook pruillip naar hem terwijl ze de hengel aan hem doorgaf en haar handen in haar zij zette. Oh well. Ze mocht in elk geval meegenieten van de fles, dus zo erg was het nu ook weer niet. Maar een krenk in haar ego was het zeker wel en Hazel deed haar best om haar gezicht in de plooi te houden terwijl ze haar goudkleurige ogen over het badje liet gaan. Misschien deed Shiro het immers alsnog slechter dan haar.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum