Switch account





[CF2021] Mushrooms - ma mei 10, 2021 10:21 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Hij had een paar snacks gehaald voor zijn Pokémon en had deze kalm aan iedereen gegeven aan de zijkant van het festival. Eze was rustig aan het knabbelen op de snack en Njidi zat op diens schouder ook haar eigen snack op te eten. Hij had Fechi ook wat aangeboden, maar de traited Morelull leek geen interesse te hebben in de snack en keek met grote ogen op naar haar trainer. Chidi had eerst de snack afgeslaan, maar had het uiteindelijk twijfelachtig aangenomen en begon behoedzaam te eten van de snack. Hij was blij dat de Weavile op zijn minst al dingen van hem begon aan te nemen. Hij knipperde even en keek op toen hij iemand hen zag benaderen en stak zijn hand op. Deze man zou hem vergezellen in een patrouille langs het festival. Hij had hier met hem afgesproken dus ergens hoopte hij dat eze persoon Ace was, anders kon hij wel door de grond zakken van schaampte.

& Ace
Re: [CF2021] Mushrooms - ma mei 10, 2021 12:38 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wist niet of het echt zo’n goed idee was, maar hij had Razor uit zijn bal gelaten samen met Igneel, Inpulsa en Avian. Avian zou sowieso geen schade op kunnen lopen van Razor want die vloog toch hoog in de lucht en Igneel kon zijn mannetje wel staan. Ace maakte zich vooral dan ook druk om Inpulsa, want zij kon wel eens uitdagend zijn en dat viel niet goed bij Razor. Zijn blik gleed waarschuwend naar de Bagon toen deze vuur liet ontsnappen uit zijn bek en kwaad naar Inpulsa keek, welke vrolijk met haar armen aan het zwieren was en zich zo weinig mogelijk van haar teamgenoot aan probeerde te trekken. ”Ik wil geen geweld zien vandaag naar je teamgenoten, Razor. Dit is een vrij belangrijke opdracht en als je écht deel van mijn team wilt uitmaken, dan moet je je zeker in dit soort situaties goed gedragen. Anders keer ik je zo weer terug naar je bal.” Razor keek even achterom naar Ace en Ace fronste kort toen hij meende en gekwetste blik te zien in de ogen van zijn Bagon, maar daarna richtte de Bagon zich weer kwaad naar voren. ”Wat hebben ze toch allemaal met je uitgespookt,” mompelde hij onder zijn adem door terwijl hij naar de kleine littekentjes op het lichaam van Razor keek. Hij schudde zijn hoofd en liep door naar het centrale gedeelte van het festival, waar hij al een andere jongen met zijn Pokémon zag staan. Hij zag er vrij jong uit en Ace fronste kort. ”Ik neem aan dat jij Chinma bent?” vroeg hij op een kille toon. Razor begon al gelijk te grommen naar de andere Pokémon van de jongen en Ace gaf hem een zacht zetje. Niet nu.
Re: [CF2021] Mushrooms - di mei 11, 2021 6:43 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
De jongen glimlachte opgetogen naar de man, die vroeg of hij Chinma was. De albino jongen knikte dan ook naar hem. Fechi, de traited Morelull, keek even met grote oogjes naar de Bagon die aan het grommen was en besloot zo snel mogelijk tussen de haren van haar trainer te gaan schuilen. Hij grinnikte even en liet zijn hand langs de gloeiende paddenstoelen gaan van zijn fairy type om haar gerust te stellen. Njidi vernauwde haar ogen even en kantelde haar kopje, de Bagon duidelijk in de gaten houdende. Eze keek enkel neer op de kleine Dragon type. De massieve Nidoking was erg lax en voelde zich niet snel geïntimideerd, zeker niet door ukkies. "Dan ben jij vast Ace, aangenaam!" zei de ranger opgetogen waarna hij even gebaarde naar zijn shiny starter. "Dit is Eze," zei hij rustig, zijn handen gebaarden even naar de Morelull en Taillow, die elk een schouder van de jongen hadden ingepalmd. "En dit zijn Njidi en Fechi," De vogel en Shiny Nidoking lieten even een opgetogen geluidje horen, maar de grass type liet het stil. Daarna knikte hij naar de Weavile die wat verderop aan het staren was naar het groepje. "En dat is Chidi, hij is niet zo aan mensen," Hij keek glimlachend naar Ace en knikte even. Hij was er helemaal klaar voor.
Re: [CF2021] Mushrooms - di mei 11, 2021 8:12 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Razor rechtte arrogant zijn rug toen hij de blik van de Nidoking ontmoette. Ace richtte zijn blik kort naar beneden en trok een wenkbrauw op, maar besloot om het even op zijn beloop te laten. Als Razor écht niet zou bij trekken, zou hij hem wel terugkeren in zijn bal. ”De enige echte,” kon Ace niet laten om op een droge toon te spreken toen Chinma zei dat hij dan vast Ace was. Een voorstelling van Chinma’s Pokémon volgde en Ace gaf een knikje. ”Interessant team dat je daar hebt,” sprak hij op een kille toon, wat in Ace’s woordenboek zo veel wilde zeggen als dat hij best onder de indruk was. Niet dat hij dat ooit hardop zei, uiteraard. ”Dat daar is Razor,” zei hij met een knikje naar de Bagon. ”Die lastpak daar is Inpulsa, dit is Igneel hier aan mijn voeten en daar in de lucht is Avian.” Hij knikte van zijn Elekid naar zijn Houndour en weer terug naar zijn Fletchinder. ”Avian zijn mijn ogen in de lucht, Inpulsa loopt meestal maar wat rond en Igneel houdt alles vanaf de grond in de gaten. Razor is pas recent geleden bij het team gekomen en moet nog een beetje aan alles wennen, dus neem het hem niet kwalijk als hij soms gromt naar je Pokémon. Ik ben bezig met hem af te richten.” Ace richtte zijn blik naar de Bagon. ”Hij is mishandeld door zijn vorige trainer en ik moet zijn vertrouwen nog winnen.” Meer informatie was naar zijn idee niet nodig en hij gaf een knikje naar Chinma, waarna hij besloot dat ze wel op pad konden gaan nu de introducties voorbij waren. ”Is dit je eerste patrouille op een festival?” vroeg hij kil terwijl hij al aanstalten maakte om te lopen.
Re: [CF2021] Mushrooms - zo mei 30, 2021 12:28 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Ace stelde zijn Pokémon voor, waarop Chinma kalm knikte naar elk beestie en even bezorgd fronste bij wat hij vertelde over de Bagon. Oh... Arm beestje. Hij slikte dan ook even en knikte begrijpelijk naar de andere ranger. Hij zou er rekening mee moeten houden. Hij liet zijn ogen afdwalen naar Chidi, die zijn kop weg draaide toen ze oogcontact maakten. "Eze en Chidi zijn mijn powerhouses... Njidi gebruik ik daarom meer voor patrols," de vogel was compact en snel en daardoor was ze ideaal in een drukke stad. "Fechi is nieuw aan mijn team, dus ik zal haar vandaag ook uit de ball laten zodat ze wat kan wennen aan het werk," Hij pakte de ball van Eze erbij, aaide de Nidoking even en liet hem terugkeren. Vervolgens liet hij de Weavile ook terugkeren. Het was beter dat hij ze bij zich had op zo'n druk festival. "Dit is... Soort van? Mijn eerste patrouille op een festival," hij haalde zijn schouders wat op en slikte. "Ik heb er een gedaan maar het was nogal onhandig afgelopen," was het zijn schuld geweest? Niet volledig.

eze
LV 20
Njidi
LV 17
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
???
LV ??
???
LV ??

Re: [CF2021] Mushrooms - do jun 03, 2021 3:56 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje toen Chinma uitleg gaf over zijn Pokémon. Het leek hem vrij logisch dat hij zijn Nidoking beter niet gebruikte op plekken zoals deze, al kwam hij zeker van pas als een bepaalde situatie echt uit de hand dreigde te lopen. Ace had daar dan weer Igneel voor, al zou hij Razor ook zodanig opleiden dat hij in kon grijpen als er iets zou gebeuren dat echt niet door de beugel kon. Zijn blik gleed naar de witharige toen deze zijn Pokémon liet terugkeren en vervolgens vertelde over zijn ervaring met een andere patrouille. ”Je hebt ook nooit in de hand hoe een patrouille gaat verlopen,” sprak hij op een kille toon. ”Wie was je partner waarmee je de patrouille gedaan hebt?” Soms kon het ook iets over de andere persoon zeggen, maar meestal waren het toch echt wel de festivalgangers die beslisten hoe moeilijk ze het voor je gingen maken. ”Ik heb zelf een patrouille gedaan met mijn kamergenoot Finn en met Connor. Onze patrouille verliep op een paar lastpakken na best wel oké.” Zijn ogen gleden kort na een groepje jongeren dat aan het drinken was en dat tamelijk luid begon te worden en hij knikte in de lucht naar Avian ten teken dat hij het in de gaten moest houden. Inpulsa swingde vrolijk met haar armpjes en was meer bezig met grassprietjes te ontwijken door er overheen te springen dan om haar omgeving in de gaten te houden. Ace rolde met zijn ogen. Ze leerde het dan ook nooit.
Re: [CF2021] Mushrooms - vr jun 18, 2021 1:40 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Toen de ander sprak, glimlachte hij even schuin. Daar had hij gelijk in en daarbij was de jonge ranger nog zo onhandig, een rookie als het ware. Wie was zijn partner geweest. "Uh... Lucie denk ik, maar het ligt niet aan haar hoor! Ik ben gewoon onhandig," sprak de jongen even zacht lachend uit terwijl hij over zijn achterhoofd wreef. Ah geez, wat een loser was ie soms toch. Fechi keek even op vantussen de haren en keek voorzichtig naar haar trainer, voordat ze zich teder tegen hem aanlegde. Hij glimlachte zachtjes, lief beesie was ze. Of plant? Het was een paddenstoel so... maybe. Toen de man echter begon over een bekende, keek de jongen opgetogen op. Ook Njidi, die de naam maar al te goede kende, liet een opgetogen geluidje horen. "Is Finn je kamergenoot?! Cool!" al snel viel zijn kwartje, dat was niet zo professioneel. Ah... Ahum. Snel corrigeerde de jongen zijn houding waarna hij even stap terugnam. De Taillow daarintegen begon opgetogen geluidjes te maken, haar ogen gretig rondkijkende, alsof ze opzoek was naar Ark... Ah arm beestie. Even kroelde de albino zijn vogel onbder haar kin waarna hij even lachte. "Nee sorry meid, we zullen Ark en Finn vandaag niet zien," De Taillow snoof even en schudde haar kopje waarna ze de lucht in schoot. "Finn en ik hebben samen mt. coronet beklommen voor een quest. Ark, de Taillow van Finn, en Njidi zijn..." kort volgden zijn ogen de vliegende Pokémon even, voordat hij zachtjes begon te lachen. "I guess friends," maar hij wist dat zijn Taillow wel een kleine crush op de mannelijke vogel had. Dat zag je aan haar ogen, aan haar houding, ze verlangde naar hem. Ze mistte hem.

eze
LV 20
Njidi
LV 17
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
???
LV ??
???
LV ??

Re: [CF2021] Mushrooms - zo jun 20, 2021 11:26 am
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace trok een gezicht toen Chinma aangaf met wie hij de patrouille had gedaan. Lucie. Die kende hij al te goed. ”Geloof me, het zou me niks verbazen als het wel volledig aan haar had gelegen,” sprak hij op een kille toon, daarmee ook duidelijk makend wat hij van haar vond. Hem eerst corrigeren op zijn agressieve gedrag en het daarna afwimpelen toen hij haar erop wees dat zij de man onderuit had gehaald met haar Galarian Ponyta. Nee, ze hadden het niet goed met elkaar kunnen vinden. Als voor deze jongen… hij kon daar nu nog geen oordeel over vellen, maar hij leek wel oké. Een beetje klunzig en verlegen, maar daardoor niet onaangenaam in omgang. Hij gaf een knikje toen Chinma naar Finn vroeg, het niet verrassend vindend dat Finn populair leek te zijn bij zijn mede-rangers. De jongen was nu eenmaal aangenaam in omgang en had iets over zich heen hangen waardoor je hem wel mocht, dus het zou Ace niks verbazen als hij een goede band had met iedereen van Crescent Moon. Zijn blik schoot kort naar de Taillow en hij onderdrukte een zucht toen hij daar dezelfde blik herkende als Impulsa toen ze de mannelijke Elekid tegen was gekomen. Nee hè. Niet wéér een opbloeiende romance. Dat kon hij echt niet aan. ”Het verbaast me niks,” sprak hij op een kille toon, besluitend dat zijn beste optie was om de Taillow gewoon te negeren. Net doen alsof het niet bestond. ”Finn is echt een sociaal dier. Het zou me niks verbazen als heel Crescent Moon goed met hem op kan schieten.” Zijn blik schoot naar een groepje luidruchtige jongeren en hij kneep zijn ogen kort samen toen hij verderop meende iemand iets in het drankje van iemand anders te zien doen. ”Kom op,” zei hij en hij knikte naar de jongen. ”Laten we daar eens gaan kijken wat er aan de hand is.” Hij was benieuwd hoe Chinma zich zou gedragen als hij met rare figuren werd geconfronteerd. Zou hij zich terugtrekken of zou hij er iets van durven zeggen? Ace liet hem geen kans en begon al in de richting van het groepje te lopen, zijn blik strak gericht naar de man bij de toog.
Re: [CF2021] Mushrooms - zo aug 08, 2021 1:37 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Ace sprak nogal neerslachtig over Lucie, iets dat hem een ongemakkelijke glimlach bezorgde. Zo erg was het toch niet? Hij vond de dame wel aangenaam, had geen problemen met haar gehad dus... Tja. Misschien dat hun karakters teveel clashten? Misschien had de andere ranger iets gedaan waardoor ze raar uit de hoek was gevallen? Hij wist te weinig om een deftige conclussie te trekken en schudde het dan ook van zich af, het maakte ook vrij weinig uit wat het was... Zolang hij er maar niet tussen kwam te zitten, toch? Vervolgens sprak de man over Finn, waardoor Chinma even zachtjes lachtte. Dat was waar, de man was zo sociaal, iets dat hij kon respecteren. Hijzelf was ook vrij sociaal, maakte graag nieuwe connecties en leerde graag nieuwe mensen kennen... maar was iets meer terug getrokken dan de zwartharige ranger. Was het zijn leeftijd of de jaren van isolatie? Hij wist het niet. Hij wilde gewoon goed doen naar zijn medemens en Pokémon, niks meer en minder. Dus hij probeerde zijn best te doen.

Ace besloot uiteindelijk dat ze maar aan het werk konden gaan, waardoor Chin even knikte. Fechi nestelde zich beter op de schouder van de albino jongen en Njidi schoot de lucht in, om kalm het festival in de gaten te houden vanuit de lucht. De lange jongen volgde zijn mederanger dan ook kalm, zijn blik volgde die van zijn partner, die duidelijk een bepaalde man op het oog had. Of was het heel het groepje? Hij knipperde, kantelde zijn hoofd en bleef wat achter de oudere man staan toen ze de vreemdelingen benaderde. Hij wist niet goed waarom Ace deze groep specifiek had benaderd, dus hield hij wijselijk zijn mond toe. Hij glimlachte wat ongemakkelijk, oh dear.

eze
LV 20
Njidi
LV 17
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
???
LV ??
???
LV ??

Re: [CF2021] Mushrooms - di aug 17, 2021 7:58 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Mushrooms BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chinma volgde hem zwijgzaam, maar Ace had eigenlijk al geen oog meer voor de witharige jongen achter hem. Nee, zijn blik was strak gericht naar de gozer voor hem. Toen hij een plastic folie met pillen zag verdwijnen in zijn jaszak was hij er vrij zeker van. Hij sloeg hard met zijn hand op de toog om de aandacht van de kerel te trekken en keek hem strak aan. ”En wat hebben we hier?” vroeg hij op een kille toon. De kerel deed alsof zijn neus bloedde, iets wat Ace niet langer figuurlijk wilde houden als hij zo door zou gaan. ”Ik heb gezien dat je iets in het drankje van dat meisje, dus zeg op. Wat stopte je daar weg in je jaszak?” De kerel lachte en stak zijn handen omhoog waarbij het leek alsof hij zich over ging geven. Vervolgens haalde hij hard met zijn vuist uit naar Ace’s wang en sprong toen van zijn kruk af, waarna hij het op een rennen begon te zetten. De klap was met de knokkels geweest en een explosie aan pijn trok door heel zijn gezicht heen, maar Ace had in te veel straatgevechten gezeten om zich daardoor tegen te laten houden. Met een zwaai van zijn hand gooide hij het drankje van de vrouw op de grond zodat ze er niet meer van kon drinken, waarna hij teken naar Igneel, Inpulsa, Avian en Razor deed dat ze er achter aan moesten gaan. ”Je Taillow en mijn Fletchinder kunnen die Seedot vertragen,” commandeerde hij over zijn schouder naar Chinma, waarna hij het zelf al op een rennen begon te zetten. Hij deed aan hardlopen en dus schoot hij er pijlsnel vandoor. Als hij die kerel te pakken kreeg, dan was hij nog lang niet jarig.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum