Switch account





[Open] Part of me is gone - ma mei 10, 2021 11:56 am
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 3

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayden was alleen de friend safari in gegaan en dus zat hij hier maar, te wachten op zijn broer. Hij was onrustig, niet op zijn gemak. Hij wilde inbreken in die stomme safari, maar hij wist dat zijn broer het waarschijnlijk niet zo appreciëren als hij dat zou doen. Hij zuchtte dan ook en plofte zich neer op een bankje. De man was normalitair nooit alleen. Hij was zijn hele leven samen met Hay geweest en dus maakte dit hem zo benauwd. Hij keek even schuin op naar Draak, die naast hem op het bankje kwam zitten. Spook zweefde wat rond hem. Hij zuchtte even en keek schuin naar Koevoet, die de lucht uit viel toen de Gastly hem liet schrikken. Dom beest dat het ook was. Hayden kon maar beter wat haast achter die vangst zetten, want hij begon echt ontwenningsverschijnselen te krijgen bijna. Dit was pure hell.
Re: [Open] Part of me is gone - ma mei 10, 2021 12:27 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had haar eerste stappen in het westen van Sinnoh gezet. Ze was naar het westen van Sinnoh gereisd zodat ze haar training voort kon zetten en hopelijk binnenkort de eerste gym kon gaan uitdagen. Haar blauwe ogen waren naar haar Pokémon gericht. Shadow zweefde weer zoals altijd overal en nergens rond, op zoek zijnde naar mensen om te laten schrikken en Thunder en Blizzard waren met elkaar aan het spelen. Ze had Thunder Thunderbolt geleerd zodat hij een iets sterkere moveset had als ze hem na nog flink wat training naar een Raichu zou evolueren. Die tijd duurde echter nog wel even, maar in elk geval was ze goed bezig door al naar het westen te reizen, meer in de buurt van de eerste gym. Haar blik gleed naar opzij toen ze een man op een bankje zag zitten met zijn Pokémon om zich heen. Er verscheen een bezorgde blik in haar ogen toen ze zag dat hij er niet echt kalmpjes bij zat en na kort twijfelen liep ze toch maar op hem af. ”Hey,” begroette ze hem op een zachte, voorzichtige toon om zijn aandacht te trekken. ”Is alles in orde?”
Re: [Open] Part of me is gone - ma mei 10, 2021 1:07 pm
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 3

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een dame benaderde hem en de man vernauwde meteen zijn ogen waarna hij zijn kille blik op haar hield. Wat widle ze van hem? Zag ze niet dat hij aan het panikeren was omdat zijn broer weg was? Wat een dom kreng. Ze begon dan ook nogal domme vragen te stellen, waardoor hij met zijn ogen rolde. Koevoet viel meteen terug uit de lucht bij de verschijning van de vreemdeling. Draak keek haar ook boos aan, maar Spook vernauwde grijnzend zijn ogen en kwam dichter naar haar toe. "Ja, nou rot op," zei hij grommend tegen de dame, duidelijk geen gezelschap willende. Hij vond haar nu al een irritant kreng en wilde zo graag zeggen tegen zijn Charmander om haar kleren in brand te steken. Kon hem weinig schelen als hij opgepakt werd ervoor, zou het zo waard zijn.
Re: [Open] Part of me is gone - ma mei 10, 2021 4:20 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora schrok zichtbaar door de kille blik van de man die op haar gericht was. Ze probeerde altijd in het goede van anderen te geloven en schreef dit af als het feit dat de man misschien een slechte dag had. Shadow, die normaal gezien altijd grapjes aan het maken was, voelde deze keer de bui wel hangen en zweefde dichter naar Aurora toe, waar hij de Gastly van de man haast uitdagend in zich op nam. Ook Blizzard en Thunder hielden op met spelen en richtten hun blikken naar de man en zijn Pokémon. ”S-Sorry,” stamelde Aurora en ze wankelde, met haar hand tegen haar borst, wat naar achteren toen ze de opmerking van de man hoorde. ”Ik wilde je alleen maar helpen, maar als ik stoor, dan ga ik wel,” zei ze zachtjes en ze draaide zich met kloppend hart om. Sommige mensen wilden liever niet opgevrolijkt worden en het lag vast niet aan haar, hield ze zichzelf maar voor. Shadow liet zich niet zo gemakkelijk afschepen en keek al grijnzend terug naar de andere Gastly, zijn ogen rood gloeiend. Hij probeerde een hallucinatie te veroorzaken bij de jongen en gezien de manier hoe de kerel Aurora had behandeld, deed hij zijn best om het een slechte te laten zijn.
Re: [Open] Part of me is gone - vr mei 14, 2021 6:28 pm
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 3

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Ja, rot op wijf. Hij trok zijn neus op en keek schuin weg naar een paar mensen verderop. Wat een dom wijf was dat zeg. Hmpf. Hij had zo'n haat aan mensen die zou deden... Nja, tja, hij had haat aan alle soorten mensen. Toen de mensen verderop plots opkeken naar hem, fronste de man even. Waarom gloeiden hun ogen zo? Wel meteen dook de man weg toen hij een van de mensen een geweer op hem richtte en deze afvuurde. "Shit!" Geschrokken keek Draak even naar zijn trainer, een bezorgde frons op zijn gezicht. Toen de Charmander echter zag wat de oorzaak kon zijn, keek hij even naar Spook. De Gastly vernauwde zijn ogen en liet zijn blik van zijn trainer naar de fire type glijden. Een klein grijnsde verscheen op het gezicht van het spook waarna het knikte. De kleine salamander begon te grommen, vlammen vormende in zijn bek waarna hij een flamethrower afvuurde naar de Pokémon die zijn trainer liet hallucineren. Jayden was inmiddels plat tegen de grond gaan liggen, denkende dat hij belaagd werd door een bende mensen met geweren. Hij had zijn eigen wapen niet eens bij zich. Koevoet verschoot wel meteen van het vuur en viel met een klap weer uit de lucht neer.

SPOOK
LV 28
DRAAK
LV 25
VIS
LV 20
KOEVOET
LV 25
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Open] Part of me is gone - zo mei 16, 2021 12:32 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

In eens escaleerde heel de boel. Vlak nadat ze zich om had gedraaid, werd er opeens een Flamethrower in de richting van haar Gastly gevuurd. Shadow wist het makkelijk te ontwijken door wat hoger te zweven en grijnsde uitdagend naar de Charmander. Thunder kwam naar voren gerend en vuurde gelijk terug een Thunderbolt af op de Charmander, het duidelijk niet tolererend wat deze aan het doen was met Shadow. Blizzard rolde naar haar trainer toe, welke zich geschrokken had omgedraaid en de man op de grond zag liggen. Ze zag de roodgloeiende ogen van Shadow en trok zijn aandacht door schel en hoog te fluiten, waarna ze haar hoofd waarschuwend schudde. Dit was precies waar ze bang voor was geweest. Ze stak haar hand verontschuldigend omhoog naar de Charmander en liep toen snel naar de man toe, welke nog op de grond lag. ”S-Sorry,” verontschuldigde zij zich stamelend en ze legde bezorgd een hand op de schouder van de man om zijn aandacht te trekken. ”Dat was mijn Gastly die je liet hallucineren. Het is niet echt.” Ze wist niet wat de man gezien had, maar het kon in elk geval geen goed ding zijn en ze wierp Shadow weer een berispende blik toe, gevolgd door een teleurgestelde blik naar Thunder. Ze wist dat haar Pikachu Shadow enkel had proberen te beschermen, maar hij had het waarschijnlijk alleen maar erger gemaakt door zijn Thunderbolt op de Charmander te gebruiken. Arceus, liet haar alsjeblieft goed uit dit komen.
Re: [Open] Part of me is gone - do mei 20, 2021 12:52 pm
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 3

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Toen de Flamethrower mistte, begon de kleine hagedis te grommen. Het was echter toen de Pikachu plots een Thunderbolt op hem afvuurde, en deze raak was, dat hij woest opkeek. De Charmander opende zijn vlammende muil, waarbij vuur begon te dansen rond zijn lippen, een flamethrower klaar houdende om naar de electric type te gooien. Echter begon het lichaam van de hagedis te gloeien en terwijl hij zich naar de gele muis bewoog begon hij van vorm en grootte te veranderen. Na enkele tellen stond er dan ook niet langer een schattige Charmander, maar een serieuze pissed off Charmeleon die zonder boe of ba een hevige Flamethrower naar de Pikachu afvuurde. Spook begon te giechelen van het tafereel en vernauwde zijn ogen even terwijl hij naar de Gastly keek. De Pokémon wist duidelijk dat hij veel sterker was dan de ander, maar hij wilde zijn handen niet vuil maken. Koevoet viel nogmaals tegen de grond aan, niet veel doende.

De hand die de vreemdeling op zijn schouder plaatste, liet hem grommend opkijken. Hij greep dan ook haar arm meteen vast en probeerde haar met een haal weg te duwen van hem. "Blijf van me af," snauwde de man dan ook met een sis van zijn lippen. De man kwam overeind en keek met een giftige blik naar op de dame. Dit was haar schuld? Ja? "Spook," Zijn Gastly kwam meteen in beweging en kwam braaf naast hem hoveren. "Schakel hem uit," Wel meteen kwam een brede grijns op het gelaat van de paarse Pokémon, waarna hij naar voren schoot en een Hex aanval op de Gastly uitvoerde. Jayden focustte zijn ogen weer op de dame en snoof luidkeels. "Weet je wat trutten zoals jij verdienen?" Hij knielde wat en kreeg een poeslief glimlachje op zijn gezicht. "Draak, Flamethrower," De Charmeleon, die de Pikachu had zitten belagen met vuur aanvallen, draaide zijn kop en schoot een vuurstraal af op de dame. Branden zou je trut en dit was realiteit, niet een of andere truc van je domme Pokémon.

SPOOK
LV 28
DRAAK
LV 25
VIS
LV 20
KOEVOET
LV 25
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Open] Part of me is gone - do mei 20, 2021 1:15 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Thunderbolt was raak, maar Aurora voelde daar geen euforie over. Ze had het zelfs niet in de gaten gehad, het evolutieproces niet en het feit dat haar Pikachu in een gevecht verzeild was geraakt ook niet. Haar Pikachu ontweek met het grootste geluk de Flamethrower die in zijn richting geworpen werd en vuurde weer een Thunderbolt terug in de richting van de Charmeleon. Aurora verstijfde toen haar arm vastgepakt werd en ze wist amper haar evenwicht te behouden toen ze weggeduwd werd. Ze zette grote ogen op toen haar Gastly vervolgens aangevallen werd met een Hex en hoewel het duidelijk veel schade deed, begonnen Shadow’s ogen rood te gloeien en kwam er een paarsblauw balletje naar de andere Gastly zweven. Hij was duidelijk van plan om de Gastly te verwarren en Aurora, die haar Pokémon terug had willen laten keren, schrok zich rot toen er een Flamethrower in haar richting geworpen werd. Een gil verliet haar lippen en in een flits zag ze hoe Blizzard zich voor haar wierp. De Spheal ving de Flamethrower vol op voor haar trainer en het zou meer schade hebben aangericht ware het niet dat Thick Fat, haar ability, de schade wat beperkte. Thunder, buiten zinnen van woede nu, gebruikte zijn Double Team om zichzelf te verdubbelen en schoot daarna meerdere Thunderbolt’s af op de Charmeleon. ”Shadow, probeer die trainer uit te schakelen met Hypnosis,” fluisterde Aurora zachtjes. Ze dacht niet dat ze dit ooit gedurfd zou hebben, maar de trainer had haar aan proberen te vallen met een Flamethrower en ze wilde voorkomen dat dat nog eens zou gebeuren. Shadow’s ogen begonnen weer rood te gloeien en hij richtte zich opnieuw op de trainer. Aurora, gepusht door Blizzard, draaide zich inmiddels om en begon hard weg te rennen. Nadat Thunder nog één Thunder Wave in de richting van de Charmeleon had gegooid draaide hij zich ook om om het op een rennen te zetten.
Re: [Open] Part of me is gone - wo jul 28, 2021 10:16 pm
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 3

[Open] Part of me is gone BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Hij was zo boos. Maar ergens... Hij begon zachtjes te grijnzen, keek even op toen hij de Gastly in beweging zag komen en zette dan ook simpel wat passen naar achteren, zijn ogen vernauwende. Wat dacht dat rotbeest wel niet? "Spook," kwam er dan ook van zijn lippen, waarop de Gastly van hem meteen weer een Hex op de ander afvuurde, duidelijk door de confusion brekende. Net zoals Jayden was de ghost type een sadist en dus... Zou hij tot het bittere einde doorgaan. Snuivend zette Draak een pas naar voren toen de Spheal zijn aanval onderschepte. Jayden keek even strak naar de dame... Een zieke grijns op zijn lippen groeiende toen hij de angst in hara volledige zijn zag. Hier leefde hij voor. De Charmeleon, die de thunder wave niet kon ontwijken, verstijfde even, maar vuurde nog een flamethrower in de richting van de groep. De vlammen zou ze niet bereiken, maar het was meer een waarschuwing dan iets anders. De researcher liet zijn handen in zijn zakken zakken en zuchtte even verlangend. Ah... Daar ging ze dan. Het was hopen dat hij op een dag haar nogmaals tegen het lijf liep. Hij wilde haar ana het huilen maken, de angst pushen tot het haar teveel werd. Ze zou er zo mooi mee staan. Hij kantelde zijn hoofd dan ook even. En Koevoet? Die was weer uit de lucht gevallen hoor.

SPOOK
LV 28
DRAAK
LV 25
VIS
LV 20
KOEVOET
LV 25
???
LV ??
???
LV ??

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum