Switch account





Can't stop this - ma mei 10, 2021 10:27 pm
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Can't stop this BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat moest hij doen met dit beest? Een zucht rolde van zijn lippen terwijl hij keek naar de Gible die hij net weg had geschopt van zijn kuiten. De vrouwelijke draak wilde steeds haar tanden in zijn enkels planten en ergens had hij een hele grote zin om haar de wonder trade in te gooien. Maar goed, hij zou even door de zure appel moeten bijten. Toen Longmu overeind kwam en grommend op zijn enkels schoot om haar tanden erin te laten zakken, gaf hij haar een elegante schop, waardoor ze naar achteren rolde. Wukong fronste even en keek op naar zijn trainer, maar haalde al snel zijn schouders op en sprong op waarbij hij de schouder van zijn trainer vastgreep. Zo zat hij daar, met zijn voorlichaam leunende over de schouder van de man en zijn benen op de rug van de man. Hij vond het niet zo heel erg, de aap was behendig en deed wat hij deed. Toen de draak echter tot stilstand kwam bij iemand onbekend, meteen overeind kwam en haar tanden probeerde te planten in diens enkels, vernauwde hij zijn ogen. oh nee.


TEAM
SHABAO
LV 20
HEIYING
LV 20
WUKONG
LV 18
LONGMU
LV 19


- Alaric
Re: Can't stop this - ma mei 10, 2021 11:06 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Can't stop this Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Hij was een keer eerder bij Valley Windworks geweest, toen had hij een wandeling gemaakt en was hij een trainer tegen gekomen waar hij een gevecht mee gehouden had. Hij had het meisje daarna niet meer gezien, maar vroeg zich af hoe ver zij nu was met haar gym challenges. In de verte zag hij andere figuren. Mensen die aan het picknicken waren of aan het wandelen. Hij stond eigenlijk de andere kant op te kijken en had helemaal niet gehoord dat er iets op hem af kwam. Pas toen het geluid van ritselend gras heel dicht bij klonk keek hij achterom, om er te laat achter te komen dat een Gible het op zijn enkels gemunt had. De tanden van het beest boorden zich in zijn enkel. "Auw, shit!" hij schopte met de voet waar het beest aan hing en liet hem even vliegen. Zijn ogen zochten rond, hoorde dit beest bij iemand? Zijn blik bleef hangen op die van een andere jongen, die hem ook aan keek. Hij. Het beest hoorde bij hem. Hij pakte de valse Gible op en liep naar hem toe. "Is dit van jou?" hij stak zijn armen zo ver mogelijk uit, zodat het beest hem niet nog een keer kon bijten.
Re: Can't stop this - di mei 11, 2021 12:06 am
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Can't stop this BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

De man lichtte zijn wenkbrauwen op toen hij zag dat Longmu haar tanden in de enkel van de ander gingen. Wukong liet een opgetogen geluid horen en even zuchtte Morgan. Had hij weer, zijn twee nieuwste Pokémon waren gewoon een bende idioten. Toen de vreemdeling hem dan ook benaderde met de Gible in zijn beide handen. Longmu was best een grote Gible, dus Morgan was onder de indruk dat hij het zo gemakkelijk deed. Toen hij dan ook vroeg of de ground dragon van hem was, knikte hij. Hij boog echter wat dieper. "Duì bu qǐ," Sprak hij kalm tegen de jongere man waarna hij zichzelf netjes oprichtte en even oogcontact probeerde te maken met de ander. "Oh... ja... Ik bedoel, mijn excuses. Mijn Gible moet nog wat manieren leren," zei hij kalm waarna hij even naar de been keek van de jongeman. "Kan ik iets doen om u te helpen? IK heb vast iets bij me om die wonden te verzorgen? Of hebt u liever compensatie met geld voor de schade die ze heeft toegebracht?" Hij legde kalm zijn armen op zijn rug en keek strak naar de ander, zijn houding stevig en formeel, zoals altijd.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum