Switch account





[Starter] Show me what options I have! - ma apr 05, 2021 8:40 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Starter] Show me what options I have! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een geweldig harde klap werd de deur achter haar dicht geslagen. Hazel had een woedende blik in haar ogen terwijl ze haast naar het laboratorium stampte. Ze had vandaag een afspraak met professor Sarah Hazel en godzijdank zou ze dan eindelijk weg zijn uit dat verdomde huis! Een brok vormde zich in haar keel en Hazel deed haar best om de opkomende tranen weg te slikken. Ze had er verdomme genoeg van dat hij de schuld bij haar legde terwijl híj diegene was die er niet voor haar was geweest! Ze had genoeg van zijn excuses en ze had genoeg van zijn woorden, zijn loze beloftes. Ze had tegen hem gezegd dat ze op reis ging en dat ze niet meer terug zou komen. Ze had haar zusje ook al ingelicht en ze hadden elkaar beloofd dat ze contact zouden houden. Ze zouden wel snel een plaats afspreken waar ze elkaar zouden ontmoeten, maar Hazel kon zo niet verder. Het meisje deed haar uiterste best om haar tranen weg te slikken en toen dat eenmaal was gebeurd, liep ze het laboratorium binnen. Ze stapte doelbewust op de professor af en zette haar handen in haar zij. ”Nou, zeg het maar…” Ze hield een korte stilte. ”Welke opties hebt u voor me?”
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Starter] Show me what options I have! BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Starter Pokémon
Wie kies jij?

De Professor legt drie balls op tafel neer waar je uit kunt kiezen. Reageer op deze post en tag het betreffende teamlid, zodat jouw partner wordt geregistreerd. Hierna mag je de Pokémon ook toevoegen aan jouw Pokémon PC.
SENTRET
KEEN EYE or RUN AWAY

JANGMO-O
BULLETPROOF or SOUNDPROOF

MINCCINO
CUTE CHARM or TECHNICIAN
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Starter] Show me what options I have! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werden drie opties voor haar neergelegd en Hazel trok haar wenkbrauw geringschattend op. What the hell was een Jangmo-o zelfs? Haar blik gleed naar de twee andere opties en ze kon het niet laten om haar neus kort op te trekken. Nee. Ze ging haar reis niet starten met één van die twee, dus dan moest ze wel voor de optie gaan die ze niet kende. ”Ik kies jou,” sprak ze op een bijna achteloze toon en ze knikte naar de Jangmo-o. ”Je hebt alleen een verschrikkelijk irritante naam, dus dat gaan we veranderen naar Rex.” Want eerlijk? De Pokémon deed haar een beetje denken aan die rare wezens die ze wel eens in van die boeken had gezien. Dus dan ging ze maar voor die naam. De Pokémon verraste haar door blij in haar armen te springen en Hazel deed haar uiterste best om een stoïcijnse blik te behouden. ”Ja, ja, het is al goed zo,” mompelde ze en ze knikte naar de professor. Betekende dit dat ze hier nu klaar waren?



OOC: Met de ability Soundproof a.u.b!
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Starter] Show me what options I have! BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

STARTER GEKOZEN
Je avontuur begint nu!

Gefeliciteerd! Jangmo-o met ID #020 is geregistreerd.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum