Switch account





Copycat [open] - wo mei 19, 2021 4:46 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] JolteonCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx----Copycat [open] 848-------Copycat [open] 848

Een pokémon shelter had last van een griepgolf waardoor er te weinig mensen waren. Crescent Moon had haar er op afgestuurd, alsof ze er ervaring mee had. Ze had haar Pikachu misschien min of meer geadopteerd maar dat betekende niet dat ze wist hoe een Shelter werkte. Ze was er nog nooit geweest en dat was maar goed ook. Als ze nooit was gegaan zou ze nu niet met een baby pokémon op schoot zitten. Zola had de pokémon besnuffeld en deed nu samen met Zoro een dutje. Zivar was de omgeving aan het verkennen en Zeik was actiever dan ze hem ooit had gezien. De normaal zo luie pokémon toonde een interesse in de pokémon op haar schoot. Niet heel gek aangezien ze een soortgenoot van hem was, ook een Toxel. Al leek ze wel heel wat meer energie te hebben. Misschien kwam het omdat ze nog een baby was en misschien was Zeik toevallig zo lui.

Aan het eind van de dag had ze niet veel keus buiten het meenemen van de pokémon. Nu had ze twee Toxel op een paar dagen tijd. Wat moest ze daar nou weer mee? Geen idee maar ze waren wel leuk en ze kon haar 'electric type' ding er mee doorzetten. Ze was er per ongeluk mee begonnen maar zou er nu wel aan vast houden. Het zelfde gold voor de namen van haar pokémon. Ook deze baby kreeg een naam beginnend met een 'z'. Haar naam werd Zaika. Maar goed, nu liep ze door Hearthome City als een of andere idioot. Zaika in haar armen, Zeik op haar rug, Zola, Zivar en Zoro achter haar aan. Ja hoor, lokale electric type parade hier. Ze kon er alleen weinig aan doen. Zaika was te jong om lang in de pokéball te houden, Zeik wilde er per se bij zijn. En als hij ook buiten zijn bal mocht blijven wilde de rest dat natuurlijk ook. Stel kleine kinderen dat ze soms waren.
Re: Copycat [open] - vr mei 21, 2021 5:01 pm
Alicea Marcelline
Trainer
Alicea Marcelline

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 Y
Rank: 02

Copycat [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
7
361
CHARACTER INFO

OOC INFO

TRAINER
ALICEA MARCELLINE
Copycat [open] Feebas
Met haar armen over elkaar heen gekruisd, stond Alicea naar Morana te kijken. Ze had de Feebas losgelaten in een naburige fontein en keek nu toe ze een beetje aan het rondspartelen was met een dromerige blik in haar ogen. “Lekker hé?” mompelde ze zacht. Morana knipperde langzaam en ongelijk met haar oogleden voordat ze verder begon te spartelen met haar vinnen. Doordat de fontein niet zo diep was, kwam het water slechts tot haar middenrif. Alicea zuchtte. Soms leek het wel alsof de Feebas haar niet hoorde- of gewoon te dom was om gehoord te worden. Daar had ze ook nog over nagedacht. Geen wonder dat haar vorige trainer haar kwijt wilde. Alicea plofte neer op de rand van de fontein en raakte het wateroppervlak lichtjes aan. Ze veegde een verloren pluk van haar rode krullen uit haar gezicht. Tja, daar zat ze dan. Opgescheept met een Feebas met een laag iq. Haar ogen gleden naar een vrouw die haar richting op liep. Ze was lang met donkere haren en zat werkelijk waar onder de electric type pokémon. Nieuwsgierig sloeg ze de ander gaande, ongegeneerd starend in de hoop een blik op te vangen.  
LIANNE • GAIA • #5754
Re: Copycat [open] - za mei 22, 2021 8:32 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] JolteonCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx----Copycat [open] 848-------Copycat [open] 848

In het begin was het toeval geweest. Daarna besloot ze het opzettelijk te doen. Nu begon het toch een beetje uit de hand te lopen. Al die electric types. Ze was nu toch echt wel op het 'point of no return' beland. Met vijf electric type pokémon zou het gewoon gek zijn als ze voor de zesde iets zou nemen wat geen electric type was. Een zucht rolde over haar lippen voor ze haar blik weer vooruit richtte. Haar ogen kruiste die van een roodharige vrouw. Ze kwam al snel tot de conclusie dat de vrouw haar ook aankeek. Waarom? Een paar meter voor de vrouw versloomde Jett haar pas, tot ze uiteindelijk stil kwam te staan. Zonder een woord te zeggen bleef ze de vrouw aankijken. Zoro besloot dit te zien als vijandig en begon te grommen. Enkel om vervolgens met een tikje van Jett's hiel gecorrigeerd te worden. Als hij nou eens zou leren om niet te grommen naar vreemden. Zola gedroeg zich voorbeeldig en snuffelde enkel wat in de lucht, om de geur van de vrouw op te vangen. Zivar was nog altijd even bang voor vreemden en dacht dat hij niet te zien zou zijn als hij achter haar been bleef staan. Wat Zeik en Zaika betrof? Die waren te druk bezig met elkaar om überhaupt op te merken dat hun trainer stil was gaan staan.
Re: Copycat [open] - za mei 22, 2021 10:22 pm
Alicea Marcelline
Trainer
Alicea Marcelline

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 Y
Rank: 02

Copycat [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
7
361
CHARACTER INFO

OOC INFO

TRAINER
ALICEA MARCELLINE
Copycat [open] Feebas
De Shinx gromde. De Jolteon snoof waakzaam in de lucht. De Pikachu verschool zich achter de benen van de vrouw. De twee Toxels schenen niet eens te merken dat ze bekeken werden. Eh..? Alicea schudde haar hoofd even en legde onbewust een hand geruststellend op Morana. Ze wist niet of de Feebas zou schrikken van zoveel pokémon. Tja, ze wist niet eens of Morana wel kon nadenken om te beginnen.. “Eh- fan van electric types?” raadde Alicea met een flauw glimlachje. Ze bekeek het bonte gezelschap en moest onwillekeurig haar best doen om niet al te breed te glimlachen voor het geval ze de ander het idee gaf dat ze uitgelachen werd. Zo speciaal was zij nou niet echt met haar Feebas. Haar hand plonsde afwezig wat water over de rug van Morana.
LIANNE • GAIA • #5754
Re: Copycat [open] - zo mei 23, 2021 6:27 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] JolteonCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx----Copycat [open] 848-------Copycat [open] 848

De roodharige vrouw legde een hand op de pokémon in de fontein. Het viel haar nu pas op dat er een Feebas bij was geweest. In eerste instantie had ze de pokémon niet gezien. “Eh- fan van electric types?” vroeg de vrouw met een flauw glimlachje. Ah. Ja, dat verklaarde wel waarom er naar haar gestaard werd. Ze liep hier doodleuk rond met vijf electric type pokémon. Dat viel waarschijnlijk wel een beetje op. Ze kon serieus antwoorden hierop maar iets zei haar dat het leuker zou zijn als ze dat niet zou doen. "Ik ben de toekomstige electric type gym leader van Sinnoh, wist je dat nog niet?" vroeg ze op een verbaasde toon. Eens kijken of ze de ander hiervan kon overtuigen. Waarschijnlijk zou het niet lukken maar het was in ieder geval grappig en het zeker waard om te proberen. De opmerking was vaker naar haar gemaakt dus er zou zeker iets van geloofwaardigheid in zitten.
Re: Copycat [open] - ma mei 24, 2021 3:21 pm
Alicea Marcelline
Trainer
Alicea Marcelline

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 Y
Rank: 02

Copycat [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
7
361
CHARACTER INFO

OOC INFO

TRAINER
ALICEA MARCELLINE
Copycat [open] Feebas
Alicea deed haar best om heel verbaasd te kijken. “Nee? Dat wist ik niet.” zei ze. Ze wierp nog een blik op alle electric type pokemon en trok een wenkbrauw op. “Ik heb er bewondering voor. monotype team. Ik zou een wat bredere type coverage moeten aanhouden. Ik word de nieuwe champion van Sinnoh, weet je.” zei Alicea op haar beurt terwijl ze glimlachte. Meende de vrouw voor haar wat ze zei? Misschien niet. Maar Alicea meende haar woorden wel. Nog steeds spetterde ze afwezig wat water over Morana heen. Die maakte een tevreden geluid en plonsde wat heen en weer in het water. “Maar hoe heet je? Ik moet natuurlijk wel de naam onthouden van een toekomstige gym leader?” voegde ze eraan toe met een grijns.
LIANNE • GAIA • #5754
Re: Copycat [open] - ma mei 24, 2021 9:12 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] JolteonCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx----Copycat [open] 848-------Copycat [open] 848

Er kwam een verbaasde blik in de ogen van de roodharige vrouw. Of deze gemeend of geacteerd was kon ze echter niet helemaal pijlen. “Nee? Dat wist ik niet.” Zola zette een stapje naar voren in de hoop geaaid te worden en Zoro begon te grommen toen de vrouw nog een blik op haar pokémon wierp. Zelfs Zivar keek van achter haar been vandaan wat er nou allemaal aan de hand was. “Ik heb er bewondering voor, monotype team. Ik zou een wat bredere type coverage moeten aanhouden. Ik word de nieuwe champion van Sinnoh, weet je.” Jett reageerde op de glimlach van de vrouw met een glimlach terug. Ze had eigenlijk geen idee of de ander dit ook als een spelletje zag of dat het allemaal gemeend was. "Aangenaam in dat geval, toekomstige champion van Sinnoh", zei ze. In de tussentijd kreeg Zeik de Feebas in het water door. De Toxel zette een van zijn poten vol in haar gezicht om beter zicht te krijgen op de vis. Hierdoor draaide Zaika zich in haar armen ook om, het maakte het vasthouden van haar niet veel makkelijker. “Maar hoe heet je? Ik moet natuurlijk wel de naam onthouden van een toekomstige gym leader?” vroeg de roodharige vrouw. "Jett is de naam. En hoe heet de toekomstige champion?" vroeg ze met een glimlach.
Re: Copycat [open] - zo mei 30, 2021 12:16 pm
Alicea Marcelline
Trainer
Alicea Marcelline

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 Y
Rank: 02

Copycat [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
7
361
CHARACTER INFO

OOC INFO


Copycat [open] Feebas

De ander stelde haarzelf voor als Jett Maltos. Ze vond de naam vreemd specifiek bij haar passen. Ze leek wel op een Jett met haar lange bouw, bleke ogen en donkere haar. “Alicea Marcelline. Je zult mijn naam vast nog wel vaker horen als ik eenmaal het gym circuit ben ingegaan.” zei ze blakend van zelfvertrouwen. Falen was nooit een optie geweest. Haar blauwe ogen gleden naar de Jolteon die voorzichtig naar voren was gekomen en haar blik zocht. Behoedzaam liet ze haar hand zakken en stak ze die uit naar hem. “Wil jij geaaid?” vroeg ze vriendelijk. Morana spetterde zachtjes en de soothe bell die ze droeg maakte een tinkelend geluidje.
Re: Copycat [open] - ma mei 31, 2021 7:30 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] EeveeCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx

Wat onhandig bewoog Jett haar hoofd opzij zodat Zeik zijn poot niet zo tegen haar wang zou duren en ze gewoon zou kunnen spreken. Met moeite hield ze Zaika in haar amren terwijl de pokémon alle kanten op wiebelde. “Alicea Marcelline. Je zult mijn naam vast nog wel vaker horen als ik eenmaal het gym circuit ben ingegaan.” Jett trok haar wenkbrauwen kort op. Namen waren altijd handig maar ze kreeg hier toch weer iets om verder op in te gaan. “Wil jij geaaid?” vroeg Alicea aan haar Jolteon. De pokémon gaf een vrolijk knikje voor ze haar kop tegen de hand van de vrouw aan duwde. Zoro kwam er alleen maar steviger door tegen haar aan staan. "Maar hoor ik hier dat de toekomstige champion nog geen badges heeft?" vroeg ze. Zelf had ze er ook geen desondanks haar plan om er misschien een paar te halen. Zivar was inmiddels wat verder naast haar komen staan om de vrouw beter te kunnen bekijken. Ach ja, hij maakte in ieder geval vooruitgang met zijn snelheid van acceptatie.
Re: Copycat [open] - ma mei 31, 2021 7:59 pm
Alicea Marcelline
Trainer
Alicea Marcelline

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 Y
Rank: 02

Copycat [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
7
361
CHARACTER INFO

OOC INFO


Copycat [open] FeebasCopycat [open] CharmanderCopycat [open] Machop

De jolteon duwde zijn kop tegen Alicea haar hand en ze begon hem te strelen. Zijn vacht voelde stug maar niet onprettig. Ze krabbelde hem een paar keer goed achter zijn oren terwijl ze zacht glimlachte. Haar pokémon waren niet zulke kroelers. "Klopt. Ik heb heel hard getraind met mijn team zodat ik zeker kon weten dat ik zou winnen." Ze voelde oprecht dat Azulon en Striga er klaar voor waren. En zij zelf ook. Morana daarentegen.. Ze keek even achterom naar de Feebas en schudde haar hoofd. "Ze hebben veel training nodig gehad. Mijn machop moest tot voor kort helemaal niets van me weten." voegde ze er aan toe met een schouderophaal. Plotseling kreeg ze een idee. Waarom zou ze hen niet gewoon eruit halen? Jett had immers naar het schijn haar hele team om haar heen. Ze viste de ballen van Azulon en Striga uit haar zak en gooide ze op. Beide verschenen ze aan weerszijde van de Jolteon. Azulon keek nieuwsgierig om zich heen, benieuwd naar al die verschillende pokémon die om hem heen stonden. Striga keek erg nors, zette een paar passen achteruit en klom naast Alicea op de stenen rand van de fontein waar ze met over elkaar geslagen armen hooghartig iedereen bekeek. "Azulon en Striga." ze wees hen aan. "Dit is Morana-" ze wees over haar schouder met haar duim. "Zie je ons al champion worden?" Alicea grinnikte.
Re: Copycat [open] - di jun 08, 2021 6:34 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] JolteonCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx----Copycat [open] 848-------Copycat [open] 848

Zola knorde zacht door de aangenaame krabbel die ze achter haar oren kreeg. Ze was net zo'n knuffel pokémon als toen ze nog een Eevee was. "Klopt. Ik heb heel hard getraind met mijn team zodat ik zeker kon weten dat ik zou winnen." Alicea keek naar de Feebas achter zich voor ze haar hoofd schudde. "Ze hebben veel training nodig gehad. Mijn machop moest tot voor kort helemaal niets van me weten." Na een schouderophaal leek de roodharige vrouw plotseling een idee te krijgen. Er werden twee pokéball tevoorschijn gehaald en daaruit verschenen een Charmander en Machop. Zola was natuurlijk nieuwsgierig en begroette de Charmander met een vrolijk geluidje. Zoro was eerder gericht op de Machop die naast Alicea ging zitten met over elkaar geslagen armen. Hoe vaak zou ze die pokémon nog moeten corrigeren. "Azulon en Striga." Nu was de balans in aantal pokémon iets beter. Drie en vijf. "Dit is Morana-" stelde Alicea de Feebas ook voor. "Zie je ons al champion worden?" grinnikte Alicea. Een klein grijnsje verscheen op Jett's gezicht. "Misschien met genoeg training", reageerde ze met een knipoog. Aangezien de ander al haar pokémon had voorgesteld was het nu ook haar beurt. "Zola ken je al, de grumpy Shinx hier is Zoro, de verlegen Pikachu is Zivar, de Toxel op mn rug is Zeik en deze kleine in m'n armen is Zaika." Onhandig viste Jett een pokéball tevoorschijn voor ze zowel Zeik als Zaika terug liet keren. Het werd een beetje druk rond haar hoofd met de twee die weigerde stil te zitten.
Re: Copycat [open] - do jun 24, 2021 9:13 pm
Alicea Marcelline
Trainer
Alicea Marcelline

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 Y
Rank: 02

Copycat [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
7
361
CHARACTER INFO

OOC INFO


Copycat [open] FeebasCopycat [open] CharmanderCopycat [open] Machop

Na hun introductie was het de beurt aan Zola. Haar hele team zag er grappig uit, allemaal electric types met hun eigen eigenzinnige persoonlijkheid. Alicea zou zelf nooit een monoteam nemen, dat gaf alleen maar zwaktes en weinig voordelen. Maar wie was zij om een oordeel te vellen over hoe de vrouw voor haar haar leven leidde. “Aangenaam allemaal!” zei ze vrolijk en ze zwaaide naar hen. “Je hebt het maar druk.” merkte ze op met een scheve grijns. “Hey, heb je zin om ergens wat te gaan drinken? Ik heb echt een dorst en je klinkt als goed gezelschap.” Stelde Alicea plots voor. Kon nooit kwaad om te vragen, toch? Daarbij leken haar pokémon ook wel hongerig te oordelen aan de blikken die ze haar wierpen bij het woord ‘wat gaan drinken?”. Ze wisten precies wat dat betekende.
Re: Copycat [open] - zo jul 11, 2021 6:31 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Copycat [open] 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Copycat [open] Sprite12Copycat [open] JolteonCopycat [open] PikachuCopycat [open] Shinx----Copycat [open] 848-------Copycat [open] 848

“Aangenaam allemaal!” begroette Alicea haar pokémon vriendelijk. Zola maakte een vrolijk geluidje als reactie op het gezwaai van de roodharige vrouw. Zivar vond het echter maar niets en deinsde een stukje achteruit. Zoro drukte zich enkel steviger tegen haar been aan. Nog meer geclaim van zijn eigendom. Hey, hij was haar eigendom, niet andersom. “Je hebt het maar druk.” Jett knikte instemmend. "De twee Toxel heb ik ook pas net dus het is ineens een heel stuk drukker", vertelde ze met een grinnik. Eigenlijk was het al druk genoeg maar haar trio in het begin maar goed. Ze moest per se weer die ene Toxel vangen en de andere adopteren. “Hey, heb je zin om ergens wat te gaan drinken? Ik heb echt een dorst en je klinkt als goed gezelschap.” Jett haalde haar schouders op. "Ik heb niets beters te doen dus sure." Kort wierp ze een blik op haar drie resterende pokémon voor ze zich terug op Alicea focuste. "Heb je een voorstel voor waar?" vroeg ze. Ze was hier in de buurt immers niet bekend dus zelf had ze geen voorstellen behalve zoeken.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum