Switch account





(Open) No thoughts, head empty - ma apr 05, 2021 9:14 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met zijn Salandit over zijn arm slofte Spencer over de druilerige straat van de stad. Salandit leek meer dood dan levend zoals hij daar als een natte vaatdoek over Spencer’s arm hing. Hij had zijn ene hand in zijn broekzak gestoken en hield een dampende beker koffie in zijn andere. Een nieuwe Staryubucks had zich geopend om de hoek van de koffietent waar hij werkte en natuurlijk moest hij de concurrent een beetje spekken. Hij moest toegeven dat de koffie hem uitstekend smaakte. Beter als het bocht die hij zijn klanten moest voorschotelen. Maar daar zei hij maar niets over zolang hij achter de toonbank stond. Spencer stopte op de hoek van de straat terwijl hij een zucht slaakte en omhoog keek naar de asgrauwe lucht. “Regen..” mompelde hij. Zijn dienst zat erop, hij had de hele middag vrij. Hij had zin om herrie te schoppen. Iets om de verveling te stillen die hij ó zo erg voelde nu. Hij wierp een blik op zijn Salandit maar hij had weinig hoop dat die hem kon vermaken.

Eerste post voor Aleana, verder open!
Re: (Open) No thoughts, head empty - ma apr 05, 2021 9:33 pm
Aleana Thorn
Trainer
Aleana Thorn

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21 y/o
Rank:

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
20
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had ook echt precies de verkeerde dag uitgekomen om naar de grote stad toe te gaan. Zachtjes vloekend keek ze naar de donkere lucht die over begon te drijven. Het zou niet lang gaan duren voordat de regen zou gaan vallen, precies nu ze de tijd had om eventjes langs een paar winkels te gaan. De blondine keek om toen ze een beweging achter zich voelde en zag hoe een koppie verscheen uit de rugzak die ze op haar rug droeg. "Goedemiddag Vax," zei ze met een glimlach, terwijl de Ralts een geeuw uitslaakte en zichzelf weer dieper in de rugzak nestelde. Aleana zuchtte zachtjes en richtte haar blik weer op de donkere lucht. Ze vroeg zich af wanneer het weer zou opklaren, of dat ze nu gewoon het risico moest nemen om gewoon te gaan.
Met haar helder blauwe ogen gericht op de lucht, zetten ze een stap naar voren toe en botste spontaan tegen iemand aan. Met een lichte gil zetten ze weer een stap achteruit en wist zichzelf nog net op te vangen. "Auw.." jammers ze licht gepijnigd, terwijl ze haar balans weer vond en omhoog keek naar diegene die ze bijna omver gelopen had.
Re: (Open) No thoughts, head empty - di apr 06, 2021 1:48 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een licht doch doortastend gewicht duwde plots tegen zijn rug aan. Hij leunde lichtjes naar voren toen en kon nog net voorkomen dat zijn koffie over zijn zwarte winterjas werd gegoten. Zijn Salandit gaf geen teken van leven en hing er vooralsnog slap bij. Spencer keek met een opgetrokken wenkbrauw over zijn schouder. Een meisje met goudblond, sluik haar was zojuist tegen hem opgebotst. “Nou, nou, als je me wat wilde vragen had je dat best zonder al dat geweld kunnen doen, hoor” Bromde hij droogjes. Hij draaide zich met een soepele draai op zijn hielen om en keek op haar neer. Hij was immers een flink stuk langer dan zij. “Je rugtas beweegt.” Verklaarde hij feitelijk. Was dat zijn verbeelding geweest?
Re: (Open) No thoughts, head empty - di apr 06, 2021 4:06 pm
Aleana Thorn
Trainer
Aleana Thorn

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21 y/o
Rank:

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
20
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aleana keek geschrokken omhoog en voelde hoe haar wangen zachtjes begonnen te gloeien toen ze doorhad dat ze tegen een man aan was gelopen. Oh Arceus nog aan toe, dat was echt iets voor haar om te gebeuren. Ze schuifelde wat ongemakkelijk met haar voeten toen hij tegen haar sprak en ze keek eventjes naar de Salandit die als een of ander levenloos reptiel in zijn armen hing. De jongeman had zichzelf soepeltjes omgedraaid en constateerde nu dat haar rugzak bewoog. Geschrokken draaide ze zich om, maar Vax zat er nog gewoon in. "Oh ja, sorry. Dat is mijn Ralts, hij houd er niet van om onnodig wakker gemaakt te worden," stamelde ze, terwijl ze met wat lokken van haar haar wriemelde. "S-sorry dat ik tegen je aan liep. Ik had je, u, je niet gezien toen ik besloot om de regen in te stappen." Haar blauwe ogen gleden naar de koffie in zijn hand en direct scande ze of zij ervoor gezorgd had dat die over hem heen was gegaan, maar het zag er niet naar uit. Ze zuchtte opgelucht en wachtte geduldig totdat de jongeman iets zei. "Oh, ik ben Aleana trouwens," zei ze met een kleine glimlach.
Re: (Open) No thoughts, head empty - di apr 06, 2021 4:47 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Het meisje zag er nogal nerveus uit en voelde zich vast enorm schuldig dat ze tegen hem aan was gelopen. Eigenlijk zou hij nu heel boos moeten doen om om haar te pesten. Een Ralts? Spencer’s ogen schoten weer naar haar rugzak. Nou dat was nog eens interessant.. Ralts evolueerde in een Kirlia en kon daarna in twee verschillende pokémon evolueren. Zo’n beestje zou hij nog eens graag bestuderen. “U?” Herhaalde hij geschokt toen ze hem een vlugge verontschuldiging toewierp. “Allemachtig, zó oud ben ik echt niet hoor,” kreunde hij met een hand tegen zijn voorhoofd. Maar goed, belangrijkere zaken eerst: “Dat is een mooie Ralts die je bij je hebt- zou ik hem mogen zien?” Hij legde Sal over zijn schouder heen, dronk zijn laatste slok koffie op en smeet de lege beker achteloos in de richting van een vuilnisbak zodat hij twee handen vrij zou hebben. “Ah- oh ik heet Spencer. En alsjeblieft noem me geen ‘u’,” voegde hij er getergd aan toe.  
Re: (Open) No thoughts, head empty - di apr 06, 2021 5:03 pm
Aleana Thorn
Trainer
Aleana Thorn

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21 y/o
Rank:

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
20
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman leek het niet al te leuk te vinden om 'u' genoemd te worden en nu ze eens goed naar hem keek, kon ze ook wel zien dat hij niet heel veel ouder dan haar was. Misschien een jaar of twee ouder of iets in die richting. Ze voelde hoe haar wangen nog roder werden toen ze zich bedacht. Had ze hem nu beledigd? "Sorry," sprak ze daarna zachtjes. "Ik wilde je niet beledigen. Beleefdheid is er nogal ingestampt bij me," vervolgde ze daarna. Ze krapte wat ongemakkelijk in haar nek, voordat ze hem weer aankeek. Hij begon over haar Ralts en of hij 'm mocht zien. Ze keek eventjes naar haar rugzak, voordat ze deze van haar rug af haalde en op de grond zetten. Vax zag er nog net zo slaperig uit als de vorige keer dat ze hem uit haar tas haalde. "Dit is Vax'ildan, maar hij luistert meer naar Vax. Momenteel is die een moody, hij's er niet blij mee als ik 'm zo vaak wakker maak." Legde ze uit terwijl ze de pokémon in haar armen klemde. "Aangenaam Spencer," zei ze daarna vrolijk.
Re: (Open) No thoughts, head empty - di apr 06, 2021 5:24 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Spencer deed zijn best om te glimlachen toen hij haar zo zag struggelen. Hij meende er natuurlijk niets van. “Strenge ouders, been there.” Zei hij schouderophalend. Aleana stemde er wel mee in om hem haar Ralts te laten zien. Hij hield zijn pokédex alvast klaar en scande de Ralts. Hij wierp haar een vreemde blik toe toen ze haar Ralts voorstelde. Zo’n naam had hij nou nog nooit gehoord. “Dat is een- eh.." hij kuchte even om een woord te bedenken die niet beledigend zou klinken. "-exotische naam voor je Ralts,” merkte hij dus ook op. Hij stopte zijn pokédex weg en haalde uit zijn andere zak een pen en een vrij verfrommeld stukje papier. Daarop krabbelde hij haastig de woorden ‘Ralts. Mannetje. Synchronise. Meisje met gouden lokken.’. Hij stopte het papiertje weer in zijn zak en wierp haar een glimlach toe. “Hij ziet er goed uit. Ben je een trainer? Het zal vast interessant zijn om met een psychic type pokémon zoals dat te werken,” - iets wat hij nou niet kon beamen, dacht hij met een zijdelingse blik op het geval dat op zijn schouder lag.
Re: (Open) No thoughts, head empty - wo apr 07, 2021 3:55 pm
Aleana Thorn
Trainer
Aleana Thorn

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21 y/o
Rank:

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
20
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aleana glimlachte wat ongemakkelijk toen Spencer zei dat hij wist hoe 't was om te leven met strenge ouders. Het was niet zozeer dat haar ouders streng waren, maar meer dat ze stonden op een goede opvoeding en goede manieren. Dus dat was er wel echt met de paplepel in gegoten bij d'r.
Op het moment dat ze Vax uit haar rugzak haalde, had Spencer al z'n pokédex bij de hand om hem te scannen. Het maakte haar niet zo veel uit, het deed haar pokémon geen pijn immers. Ze grinnikte wel eventjes toen hij begon over de naam die ze aan de Ralts had gegeven. "Ja, toch! Ik had 'm gelezen in een boek en vond 't wel leuk." Ze keek rustig toe terwijl de jongeman wat op een papiertje scribbelde en knikte toen hij haar een complimentje gaf. "Hij kan een beetje koppig zijn en heeft een humeur als hij net wakker is, maar verder is het een leuke pokémon om mee te werken. Ik ben 't gelukkig gewend. Beide ouders hebben een vorm van Ralts, dus ik weet wat ik kan verwachten." Legde ze daarna uit, terwijl ze met een lok speelde en eventjes keek naar de pokémon op zijn arm. "Als ik mag vragen, wat is er met de Salandit gebeurd?"
Re: (Open) No thoughts, head empty - wo apr 07, 2021 4:08 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Aleana vertelde vrolijk over haar Ralts, hoe hij een beetje humeurig kon doen maar dat ze het wel gewend was omdat haar beide ouders een Ralts-variatie hadden. Dat vond Spencer nou nog eens interessant. Hij zou een moord doen voor zo'n beest. De potentie wat een pokémon die in 2 verschillende dingen kon evolueren bezat, was iets wat de jonge researcher ontzettend intrigeerde. Maar hij betwijfelde of hij haar zover kon krijgen de pokémon van haar ouders zomaar aan hem te geven. Dus moest hij het maar hiermee doen. Misschien als hij extra lief was, werden ze vrienden en kon hij haar Ralts bestuderen zo vaak as hij wilde. "Nice," mompelde hij een beetje in gedachten verzonken. Al werd Spencer zijn gedachtengang toch onderbroken toen ze hem vroeg naar het geval die nu op zijn schouder lag. "Wat? Oh- híj?" Spencer rolde met zijn ogen. Hij is een mannetje. Dat heeft hij misdaan. Dat zei Spencer uiteraard niet. "Niets. Hij slaapt gewoon." Verklaarde hij simpel met een schouderophaal. En dat deed hij inderdaad. Zijn kleine geniepige oogjes waren gesloten en het zag er naar uit dat hij niets meekreeg van hun gesprek. "Al zou je een luchttoeter naast hem laten afgaan, sliep dat ding nog door. Ik ben een researcher, weet je. Een Salandit die niet evolueren kan is nou niet bepaald een aanwinst." Hij pakte Sal van zijn schouder en hield hem voor zijn gezicht. Als iemand had gezegd dat hij zijn Salandit had doodgeschoten, had hij hen meteen geloofd. Met een achteloze schouderophaal legde hij hem weer terug, ditmaal over zijn andere schouder. "Ach, maar soms moet je compassie tonen. Toen ik mijn licentie ging ophalen bij Professor Cypress, wilde niemand hem hebben. Dus heb ik hem maar genomen. Soms moet je zulke offeringen maken voor zo'n beestje," verzuchtte hij met een veelbetekenende blik. Hij zocht Aleana's ogen op en keek opgelaten een tijdje in haar blauwe ogen. Ze waren helderblauw. Donkerder dan de lucht, lichter dan een saffier.  
Re: (Open) No thoughts, head empty - do apr 08, 2021 2:45 pm
Aleana Thorn
Trainer
Aleana Thorn

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21 y/o
Rank:

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
20
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze kon zweren dat zijn ogen glazig werden en hij met zijn gedachten ergens anders zat. Moest ze er naar vragen? Moest ze met haar hand voor zijn hoofd zwaaien in de hoop dat ze zijn aandacht kon trekken? Het zou waarschijnlijk niet werken, maar het was een poging waard. Ze hief haar hand op, precies op het moment dat hij met zijn ogen rolde en begon over zijn Salandit. Aleana liet haar hand zakken, proberend de teleurstelling van haar gezicht te vegen. Daarna keek ze eventjes naar de slapende pokémon. Voorheen had ze niet eens gezien dat het sliep, het leek eerder ... niet levend. Maar nu ze goed keek, kon ze inderdaad zien dat het lijfje op en neer ging in een ritmische ademhaling. "Maar als researcher kan je toch ook onderzoeken waarom het bij deze pokémon, en bij sommige andere, juist is waarom het geslacht zo belangrijk is voor evolutie?" Zei ze, hopend dat ze niets doms zei en hem niet kwader maakte, want boi, het zag er naar uit dat ze iets had geopend dat ze niet had willen openen. "Het is wel heel aardig van je om een achtergebleven pokémon op je te nemen," zei ze daarna..
Re: (Open) No thoughts, head empty - ma apr 12, 2021 4:30 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

(Open) No thoughts, head empty BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Hoewel Aleana de goede hoofpersoon in haar verhaal wilde spelen en hem erop wees dat hij als researcher juist kon onderzoeken waarom Salandit niet kon evolueren, slikte ze zijn leugen als zoete koek. Sal was op dat moment wakker geworden en vernauwde zijn ogen bij het horen van die leugen. Omdat hij achterwaarts op Spencer's schouder rustte, staart over Spencer's sleutelbeen en kop op zijn rug, kon niemand die blik zien. Wel begon hij nu hij toch wakker was te proberen om op Spencer's schouder te gaan zitten. Hij duwde niet al te zachtzinnig met één pootje tegen Spencer's wang, perste zich langs zijn gezicht heen zodat hij niet zou vallen, en rechtte zich met zijn kop richting Aleana gericht. "Ja.. soms kan ik dat wel, aardig zijn..' mompelde Spencer een beetje afgeleid met een zijdelinkse blik op zijn Salandit. Sal keek hem met diezelfde geniepige blik aan. "Zullen we ons gesprek vervolgen terwijl we een stukje lopen?" Stelde hij voor in een poging het gesprek een andere kant op de leiden.  

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum