Switch account





[Chinma] Stars be shining for you - zo mei 30, 2021 12:56 am
Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
De zon straalde neer op het terrasje waar ze aan zat. Haar Scraggy zat op de stoel tegenover haar, zijn handjes gevouwen rond een glaasje met sap. Voorzichtig nam de Pokémon af en toe een slokje, vervolgens tevreden kraaiend, en weer een slokje nemend. In ieder geval was een pokémon hand snel gevuld op deze manier. Zijzelf had het drankje op tafel staan waarna ze hem vernoemd had, Gibson. Ineens kwam het tot haar toen ze het drankje voor zich had. Terwijl ze nog een slok nam van haar drankje, viel haar oog op een hele, hele lange jongeman. Een beetje te jong voor haar, maar man wat een reus! Meteen was haar interesse gewekt. "Hey, hey jij daar!" riep ze hem toe met een zwaai, "Wat zie je er verdwaald uit."
Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy
Re: [Chinma] Stars be shining for you - zo mei 30, 2021 12:02 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Rustig aaide hij Daluchi over haar kopje. De Larvitar zat in zijn armen en zat er versteend, zoals altijd. Een diepe, zware zucht kwam van zijn lippen af. Hoe moest hij ooit leren omgaan met deze Pokémon als ze zich zo gedroeg? Hij beet even op zijn onderlip en schudde zijn hoofd, waarna zijn aandacht al snel werd getrokken door iemand die naar hem leek te roepen. De albino jongeman fronste even, maar benaderde voorzichtig de dame die naar hem had geropen. Hm... Hij schudde langzaam zijn hoofd wat. "Oh... Ik uh, ben niet verdwaald," niet op de letterlijke manier, maar misschien wel figuurlijk. HIj wist niet waar te beginnen met de Pokémon in zijn armen en daarbij zat hij ook vast met zijn taken. Wat kon hij nog doen? HIj slikte even en Njidi, die zoals gewoonlijk op zijn schouder zat, duwde zachtjes haar bekje tegen zijn wang aan. Hij glimlachte, het was fijn om haar bij zich te hebben. Fechi, de traited Morelull, zat op zijn hoofd en keek met grote oogje sneer op de vreemde dame.

eze
LV 20
Njidi
LV 20
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
Daluchi
LV 18
???
LV ??

Re: [Chinma] Stars be shining for you - zo mei 30, 2021 11:41 pm
Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
De jongen leek haar woorden te overdenken, te twijfelen en daarin zag Lyra al snel een kans. Ze wachtte met een zoete glimlach af tot de jongen haar benaderde. "Misschien fysiek wetend waar je bent, maar geestelijk verdwaald?" probeerde ze. Als hij er niet op in zou gaan, zou het een grapje zijn, een slechte flirt. Maar ze kon altijd aftasten en proberen, dat was immers wat ze altijd deed. Haar Scraggy keek vol nieuwgierigheid op en om, benieuwd wat er nu weer aan de hand was met zijn trainer. Maar daarna besloot hij toch weer een sip te nemen van zijn sapje. Die was belangrijker.
Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy
Re: [Chinma] Stars be shining for you - vr jun 18, 2021 1:46 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
De dame had een hele lieve uitdrukking op haar gezicht die de naïeve jongeman meteen als goed had aangenomen. In zijn kopje was ze lief en niks anders, voor nu dan toch. Toen ze dan ook weer sprak, maakte hij even een 'o' van zijn mond, waarna hij even een hand van rond Daluchi haalde en kort tegen zijn kin tikte, nadenkende. Hm. Na enkele tellen, knikte hij dan toch even, waarna hij zijn arm weer bij de ander legde, zodat zijn Larvesta de volledige ondersteuning kreeg. Njidi leunde wat naar voren en begon gretig de dame en haar Pokémon te bestuderen. Fechi bleef weg gedoken in de witte lokken van de jongen. Het groen van de traited paddenstoel schimmerde af en toe door zijn haast doorzichtige haar. "Nou... Ja, dit is Daluchi," hij bracht het groene beest wat naar voren in zijn armen en knikte ernaar. De Larvesta was volledig versteend. "Ik weet niet wat ik met haar aanmoet. Ik heb haar nog niet zijn bewegen. Doe ik iets verkeerd? Ben ik niet goed genoeg? IS ze boos op mij?" hij zuchtte even en slikte langzaam. "I... Ik wil niet dat ze boos op me is," dat zou zijn hartje breken. Hij hield teveel van zijn Pokémon. Dat besef alleen dat zijn beesties een afkeer voor hem hadden... zou zijn hart breken.

eze
LV 20
Njidi
LV 20
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
Daluchi
LV 18
???
LV ??

Re: [Chinma] Stars be shining for you - zo jun 20, 2021 1:20 pm
Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
De witharige jongen keek bedenkelijk, waarna hij genoegen leek te nemen met haar woorden. Haar glimlach werd iets breder terwijl er puzzelstukjes op hun plek vielen. Ah, ze had beet, het was altijd fijn om beet te hebben op deze manier. Ze richtte haar goudkleurige ogen op de jongen terwijl ze haar hoofd wat tipte, luisterend naar zijn woorden. Ze maakte een mentale notitie van de vreemd uitziende Morelull, die hoorde niet die kleur te zijn, waarna ze haar aandacht richtte op de Larvitar die tegenover haar naar voren gehouden werd. "Wat een lieverd zeg," merkte ze op terwijl ze naar de versteende Pokémon keek. Oh dear, die had niet heel veel zin om wat te bewegen. "Heb je haar zelf gevangen? Hoe lang heb je haar al?" besloot ze te vragen, terwijl ze naar de jongen keek.
Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy
Re: [Chinma] Stars be shining for you - vr jul 16, 2021 2:40 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Een kleine glimlach verscheen op zijn fijne, bleke lippen toen ze sprak. Ja, de Larvitar was best lief opdat ze gewoon niks deed. Hij slikte even en bracht de ground type wat dichter naar zich toe, haar veilig houden zou vast goed zijn, dan werd ze misschien wat beter, dan bewoog ze misschien wat. De vreemdeling vroeg hem wat, waarop de jongen rustig zijn hoofd schudde. Fechi en Njidi bewogen zich even wat bij deze beweging, maar nestelde zich vervolgens weer netjes in hun gewoonlijke houding. "Ik heb haar van de wonder trade, dus ik weet eigenlijk niet goed waar ze vandaan komt en wat haar verhaal is," bekende hij rustig aan de ander. Dit was immers zijn eerste Pokémon die een bond probleem had en het was vrij moeilijk voor hem om gewoon... Te snappen wat er mis wat, wat er mis kon zijn. HIj wilde er ergens ook niet bij stilstaan, dat maakte hem verdrietig. "Ik heb haar nu een paar dagen, ik houd haar zo vast en probeer haar van alles te tonen en aan te bieden, maar niks," gelukkig at ze wel als hij niet keek. IEdere keer als hij zijn rug naar haar keerde leek wat eten te verdwijnen, dus had hij een potje met brokken gezet voor haar en had hij even de ruimte verlaten. Een paar minuten later toen hij terug was gekomen was het bakje leeg geweest... Das ja... ook het feit dat de Pokémon niet leek af te vallen was gewoon een teken dat ze bewoog en at... Dus ja. Hij wist helemaal niet wat hij verkeerd deed.

eze
LV 20
Njidi
LV 20
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
Daluchi
LV 18
???
LV ??

Re: [Chinma] Stars be shining for you - do jul 22, 2021 9:44 pm
Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
Ah gut oh gut, de arme jongen zat ontzettend in over zijn Larvitar, dat was al duidelijk. Lyra had haar ellebogen op tafel gezet, haar handen in elkaar gevouwen. Vervolgens kon ze haar kin op de rug van haar handen leunen om zo rustig de Pokémon te observeren. Ze wilde niet over de Larvitar heen hangen, ze wist dat ze verdomde sterk konden zijn en wilde niet aan de verkeerde kant van hun kracht komen. Ze waren Johto Natives, net zoals dat zij dat was, en ergens voelde ze daardoor toch een kleine connectie. Na uitgebreid gekeken te hebben naar de Pokémon, leunde ze toch weer wat achteruit en zette ze haar hand tegen haar wang. ”Wonder Trade huh?” merkte ze op, ze had er wel eens van gehoord. Het kon heel nuttig zijn, maar de Pokémon kregen er gedragsmatig een knauw van. ”Ik denk dat hij misschien nogal geschrokken kan zijn van de trade? Misschien moet je wat meer vertrouwen opbouwen?” opperde ze met een glimlach naar de jongen, ”Ik kan je voorspellen dat het dan vast wel met een paar dagen beter gaat, als je al het medische hebt uitgesloten.”



Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy
Re: [Chinma] Stars be shining for you - zo aug 08, 2021 12:19 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4


[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Kalm luisterde hij naar de dame, een bezorgde blik houdende op Daluchi, die nog steeds niet bewoog in zijn armen. Hm... HIj haalde diep adem en zuchtte zachtjes, waarna hij zijn bloedrode ogen even oprichtte naar de ander. Had hij beter niet aan de wonder trade deelgenomen? Hij dacht dat het beter was om een Pokémon een beter huis te bieden als je zelf geen plaats voor ze had, dat was hoe hij ernaar had gekeken... Dus... Tja. Hij haalde dan ook even diep adem en keek geschrokken naar zijn Larvitar. Was ze zo verschoten van de trade?! Ah! Hij slikte dan ook even, ok... Geen wonder trades meer voor hem hoor! Njidi duwde haar kopje even tegen haar trainer aan als teken dat het allemaal wel ok was. Hij was jong, kende nog niet alles, dus het was dan ook nie vreemd dat hij hiervan niet wist. Fechii kantelde dan ook haar kopje en leek te luisteren naar wat de dame zei. Toen ze verder sprak, keek hij geschrokken naar haar. "Medisch!" zei hij meteen. Daar had hij nog niet aan gedachten. "Ah! Waarom dacht ik daar niet meteen aan!" Hij was echt dom, was hij het wel waardig om een trainer te zijn? Een deel van crescent moon? Hij kon er blijkbaar vrij weinig van als hij daar niet eens bij stilstond. Ietwat paniekerig keek hij naar de ground type in zijn armen. Wat als ze echt ziek was? Wat als ze de rest aanstak?! Ah!

eze
LV 20
Njidi
LV 20
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
Daluchi
LV 18
???
LV ??

Re: [Chinma] Stars be shining for you - vr sep 17, 2021 10:23 pm
Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Chinma] Stars be shining for you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
Het was een bijzondere verschijning daar tegenover haar, een hele lange jongen maar hij gedroeg zich of hij het formaat van een muis had. Met interesse namen haar lichtgekleurde ogen de jongen in zich op. Wit haar, bloedrode ogen. De Larvitar naast de jongen leek wel een standbeeld en even vroeg Lyra zich af of ze hem niet gewoon in de maling genomen hadden, hem een pop teruggegeven hadden in plaats van een levende, ademende Pokémon. Maar af en toe zag ze de neusvleugels iets bewegen, een pupil iets twitchen. Nee, het was wel daadwerkelijk een Pokémon, want anders was het wel een levensecht exemplaar. ”Soms heb je anderen nodig om nieuwe inzichten te bieden,” humde Lyra, waarna ze weer een slokje van haar cocktail nam. Het was echt waar, en ze deed zelf ook graag alsof ze inzichten kon bieden natuurlijk. Of het nou bovennatuurlijk was of daadwerkelijk wijs.
Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum