Switch account





Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Alathicc] Only in darkness, you can see the stars BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
Ze was naar route 204 getrokken en had een plekje in een grasveldje uitgekozen om te gaan zitten. Met haar Scraggy op haar schoot, leunde ze wat naar achteren, waardoor haar blik langs alle sterren kon glijden. Ze had ver genoeg gelopen om de lichtvervuiling van Jubilife City kwijt te raken. Het was helemaal donker terwijl ze daar zat. Totdat er wel een licht verscheen. Een flakkerend licht. Met een ruk keek ze op, toen ze een Charmeleon zag. Met een kreet krabbelde ze achteruit. "Weg, opgerot, weg jij!" riep ze de Pokémon toe. Wat deed het hier? Waar was de trainer?
Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4


[Alathicc] Only in darkness, you can see the stars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Hij was op zoek naar een plek om zijn tent op te zetten. Als een zekere Charmeleon niet zo lang had gedaan over zijn eten hadden ze misschien nog wat in het licht kunnen zoeken. Maar nee, hij had tijd gerekt en nu was het donker en slenterde hij weer met de draak door de bossen heen. Soms dan..

Maar zijn draak ging er van door en sprintte naar voren naar iets dat hij gehoord had. "Hey! Blijf is hier, ik zie amper wat zo." Hij haalde zijn Holo Caster uit zijn zak en pakte de zaklamp functie er bij. Dit was niet afgesproken. "Weg, opgerot, weg jij!" hoorde hij in de verte. Ongetwijfeld Ash die iemand gevonden had. Hij liep naar het geluid toe en vond daar zijn Charmeleon met zijn armpjes omhoog bij een meisje en haar Scraggy. "Ash, terug. Je hoort dat ze hier niet van gediend is." pissig keek het beest achterom. "Flik het om nog een stap te zetten en je gaat je bal in. Ik heb lucifers en een zaklamp bij me, ik red me wel." toen dimde de Charmeleon in en stapte naar achter toe. Hij keek naar het meisje. "Sorry voor hem, iets met Pokémon en puberteit denk ik." hij keek rond. Er was niemand. "Ben je hier alleen?" vroeg hij toen. Maar dat was misschien een rare vraag. Oeps.
Lyra Estrella
Civilian
Lyra Estrella

Karakterkaart
Gender: Vrouwelijk
Age: 24
Rank: 1

[Alathicc] Only in darkness, you can see the stars BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
11
157
CHARACTER INFO

OOC INFO

The stars shine most brightly
When the moon is gone
and I will shine most brightly of all
Met opeen geklemde tanden keek ze naar de vlammende hagedis. Ze zou er de brandblusser op moeten zetten. Of een goede water Pokémon aan haar team moeten toevoegen. Ze wist in ieder geval dat ze dit monster niet bij haar in de buurt wilde hebben. Ze trapte met haar schoenpunt wat zand zijn kant op en haar Scraggy ging ertussen staan, zijn armpjes dapper, dom, omhoog houdend om zijn trainer te verdedigen. Hij bedoelde het goed, maar gossie.

Maar toen verscheen gelukkig de trainer, dat was nog iets. Die leek de vuurvreter niet zo onder controle te hebben, maar gelukkig genoeg. Ze liet een sidderende zucht gaan en kwam iets overeind, haar armen om haar knieën slaande. "Ja.. ja het gaat wel.. dank je," prevelde ze zachtjes, eventjes met haar hoofd schuddend. "Ben.. ben jij de trainer?"
Breeder Rank 1 Cypress Pokémon out:
Scraggy

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum