Switch account





As long as it works for me - do jun 03, 2021 4:13 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

As long as it works for me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een haast verveelde blik lag in zijn ogen terwijl hij zijn handen in zijn zakken stak en over straat liep. Hij had Razor, Blade, Igneel, Inpulsa en Avian allemaal uit hun bal gelaten. Hij had zijn ogen nodig in de lucht en Blade moest nog wennen aan het team, dus hij moest er sowieso uit. Hij was praktisch gezien met Inpulsa en Igneel opgegroeid, dus zij waren altijd uit hun bal en met Razor was hij bezig om een band op te bouwen, wat nogal moeilijk ging als hij de Pokémon in zijn bal zou laten zitten. De Bagon had inmiddels grotendeels geleerd om Ace en zijn team te vertrouwen, al gebeurde het nog steeds dikwijls dat hij en Blade ruzie kregen om niks. Maar goed, dat was beter dan dat ze elkaar steeds aanvielen als hij even zijn kop wegdraaide. Het was momenteel nacht en de straatverlichting was aan, al verlichtte deze niet alle delen van Hearthome City. Ace was op een solo patrouille gegaan, al gebeurde er zo weinig dat hij dadelijk waarschijnlijk weer terug naar de basis zou gaan zodat hij kon gaan slapen. Zijn Pokémon begonnen er ook allemaal moe uit te zien en hij wilde ze wel nog wat energie laten over hebben als ze morgen weer nieuwe dingen moesten doen voor Crescent Moon. Hij wilde dan ook weer de hoek omgaan toen zijn blik viel op een figuur aan het einde van de steeg. Ace liet zijn blik even kort naar de basis flitsen, maar besloot uiteindelijk om het figuur toch gewoon tegemoet te lopen. Gewoon, voor de zekerheid.


@Pavel Gavrilenkov
Re: As long as it works for me - zo jun 06, 2021 11:09 am
Pavel Gavrilenkov
Civilian
Pavel Gavrilenkov

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 1


As long as it works for me BogusIncredibleBass-size_restricted
Jazzy
Hier een quote
0
19
CHARACTER INFO

OOC INFO



Civilian - Rank 1
no items used
Een fijne toon weerklonk in zijn oorschelpen, maar echt was het niet. De jongen danste door het steegje heen, helemaal opgetogen voor niks. Sol, die op zijn hoofd zat, maakte blije geluidjes bij elke nieuwe danspas dat Pavel deed. Hij wist niet zo wat de lyrics van dit lied was, maar veel maakte het niet uit. Opgetogen schuifelde heen en weer, waarbij Larvesta een paar opgetogen geluidjes maakte en opgetogen haar armpjes de lucht in bracht. Sprong naar achter, oh hell yea. Hij grijnsde en staarde even naar een balkon dat een paar meter van de grond was in het steegje. Opgetogen danste de paarsharige man verder, even een pirouette doende in zijn dansje. Pavel wist heel goed dat hij met wat parkour en handige beweging op het balkon kon geraken en dus besloot hij dat dan ook te doen. Sol gleed van zijn hoofd af en viel met een plofje neer toen de man een aanloop maakte. Hij greep even een metalen bar vast die gebruikt werd voor bloempoten op te houden onder ramen, en trok zich elegant op. Zacht zingend en swingende met zijn schouders plaatste hij een voet op de legende ijzeren bloemenbak, waarna hij zich afzette en met een klap de rand van het balkon wist vast te grijpen. Pavel grinnikte even, het brandende gevoel aan zijn vingers was o zo bekend en fijn. De man, die duidelijk meer ervaring had in dit vak, trok zich zacht zingend op aan het balkon. Hij stond uiteraard aan de buitenkant van de vangrail die de meest balkons hadden en dit gaf Pavel wel meteen een idee. Hij trok zijn lichaam naar voren, plaatste zijn handen om de railing en ging kalm op zijn handen staan. Een elegante flexiebele beweging zorgde ervoor dat zijn benen in een perfecte cirkel over zijn hoofd werden gebracht en met een geluidloze beweging neer kwamen op het balkon.

Nu stond hij dus te swingen op het balkon, die helemaal niet van hem was. Hij hoorde nog steeds de muziek, die voor niemand anders hoorbaar was, in zijn kop spelen. En dit zorgde ervoor dat hij zachte neuriende geluidjes bleef maken. Zijn dansmoves waren smooth en lekker. Sol, die benenden was gebleven, keek opgetogen naar haar trainer. Ze wipte blij heen en weer en genoot duidelijk van de show die haar trainer aan haar aanbood. Ulva, die de hele tijd achter een vuilbak was gaan schuilen uit pure angst, kwam zelf nu niet tevoorschijn. Het was niet dat Pavel daar veel aandacht voor had, maar als hij dit wel zou opmerken zouden er vast zware gevolgen zijn.

Ulva
LV 10
Sol
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: As long as it works for me - zo jun 13, 2021 2:15 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

As long as it works for me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen leek hem helemaal niet in de gaten te hebben. Hij was aan het dansen en aan het hummen en Ace trok zijn wenkbrauwen hoog op toen hij de jongen opeens een paar acrobatische bewegingen achter elkaar zag maken. Als hij geen persoon was geweest dat niet snel onder de indruk was van mensen, dan zou hij zowaar geapprecieerd kunnen hebben hoe de jongen zich op een elegante manier op een balkon had weten te werken van een appartement dat waarschijnlijk niet van hem was. Zijn blik gleed kort naar de Larvesta, welke naar boven aan het kijken was en haar trainer duidelijk aan het aanmoedigen was. Ace liep doelbewust verder toen hij vlakbij de Larvesta was en stationeerde zijn voet vlak voor Inpulsa toen deze vrolijk naar de Larvesta wilde rennen. Hij schudde zijn hoofd over zijn schouder naar zijn Elekid en zag hoe Avian zichzelf onzichtbaar maakte door op het dak van het hoogste gebouw te gaan zitten. Blade en Razor hielden zichzelf voor één keer eens stil en Igneel was aan het grommen aan zijn voeten. Ace besloot om de jongen zijn aandacht te trekken door op een sarcastische manier te klappen en hij zette zijn handen in zijn zij terwijl hij naar boven keek. ”Wat een prachtige show gaf je daar weg,” sprak hij op een kille toon. ”Helaas moet ik je wel even uit je droom halen: je staat op het balkon dat aan iemand anders toebehoort. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken om daar nu vanaf te komen. Ik kan mij voorstellen dat de bewoner van dit appartement zijn of haar gasten liever op een normale manier via de ingang ziet verschijnen.” Elk woord droop van sarcasme terwijl hij zijn roodkleurige ogen strak naar de jongen richtte.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum