Switch account





All we are is broken glass [Chase Litt] - vr jun 18, 2021 10:52 pm
Sebastian Kestrel
Crescent Moon
Sebastian Kestrel

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

All we are is broken glass [Chase Litt] BogusIncredibleBass-size_restricted
Rusty
Hier een quote
12
11
CHARACTER INFO

OOC INFO

"Ik weet dat je honger hebt, Mountain, maar ik kan er niks aan doen tot de winkels open gaan," zei Sebastian tegen de Taillow die rustte op zijn uitgestrekte rechterarm. De zon was nog maar net aan het opkomen aan de horizon en de donkerblauwe lucht verkleurde met de minuut lichter. Sebastian's gedachten gingen even naar de mogelijkheid van diefstal. Hij had meer ervaring met shopliften dan met inbreken voor of na openingstijden, echter, en daarbij had hij die dingen achter zich gelaten. Nee, hij moest zijn reputatie als Cresent Moon behouden, hoe zielig hij het ook vond voor zijn Taillow, zijn Pidgey en hemzelf. Hij liep verder door de straten. Het was ironisch; hij was een 'vroege vogel' vogel-liefhebber. Even was het stil totdat Mountain Dew ineens van zijn arm vloog, op een onbekend persoon af, en probeerde in de tas te duiken van deze persoon. Sebastian haastte zich vlug achter de Pokemon aan. "Mountain Dew, stop daar onmiddelijk mee!" De Pidgey keek strak naar hem, en vloog daarna toch weer terug. "Sorry, hij heeft gewoon honger," mompelde Sebastian naar de vreemdeling, die verbazendwekkend genoeg langer was dan hijzelf. Die mensen kwam hij niet vaak tegen.
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

All we are is broken glass [Chase Litt] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou niet meer lang duren eer dat hij zijn eerste gym zou uitdagen. Sterker nog, hij dacht dat hij dat morgen maar eens ging doen. Hij wist welke gym hij wilde uitdagen, al moest hij dan wel eerst een taxi nemen van het oosten naar het westen van Sinnoh. Maar goed, dat had hij zo gedaan. Als hij straks een taxi zou nemen, was hij ruim op tijd. Hij kon niet echt zeggen dat hij het spannend vond, maar er gierde toch wel gezonde adrenaline door zijn lijf bij het idee dat hij misschien morgen al zijn eerste badge in handen zou hebben. Zijn blik gleed kort naar Zuko, Hydro en Flora. Flora liep samen met Zuko voor hem uit en Hydro bleef meer in zijn buurt lopen. Zuko begon gealarmeerd te blaffen toen een Pidgey in de richting van Chase vloog en Chase keek met een lichte frons toe hoe de Pidgey in zijn rugzak probeerde te vliegen, waarna deze al snel teruggeroepen werd door de vermoedelijke trainer. Chase richtte zijn blik naar voren en zag dat daar een jongen stond, een stuk jonger dan hijzelf. En ook een beetje kleiner, maar Chase kon eerlijk gezegd weinig mensen noemen die groter waren dan hem. ”Geeft niks,” sprak hij koeltjes tegen de jongen, waarna hij zijn rugzak naar zijn arm haalde, de rits opende en een klein beetje pokévoer tevoorschijn haalde. Hij had zelf drie Pokémon die hij moest onderhouden, dus hij kon niet te veel delen met de vreemdeling, maar een klein beetje om in elk geval de grootste honger te stillen kon geen kwaad. En dus deed hij wat van het pokévoer op zijn hand en wenkte de Pidgey in zijn richting. ”Ik kan hem niet meer geven dan dit omdat ik zelf nog een lange reis voor de boeg heb. Ik wil van het oosten naar het westen reizen omdat ik morgen een gym wil uitdagen,” legde hij koeltjes uit. ”En mijn naam is trouwens Chase. Dit zijn Flora, Zuko en Hydro,” stelde hij zichzelf daarna voor, knikkend naar elke Pokémon bij wie de naam hoorde.
Sebastian Kestrel
Crescent Moon
Sebastian Kestrel

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

All we are is broken glass [Chase Litt] BogusIncredibleBass-size_restricted
Rusty
Hier een quote
12
11
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen werd niet boos, al had hij wel het typische 'Muk-niet-met-mij'-uiterlijk toen het kwam op tattooages en kledingstijl. Het uiterlijk wat Sebastian eigenlijk nodig had, maar fashion boeide hem gewoon niet genoeg. Zwart shirt, jeans en sjaal waren genoeg voor hem. Nu hij stilstond bij de ander merkte hij ook het litteken over zijn oog op. Wat een toeval, Sebastian had zelf ook zo'n litteken. Alleen had hij er nog een extra over zijn neusbrug. Een kleine glimlach kwam op het gezicht van Sebastian toen de jongen hem pokevoer gunde aan zijn Pokemon. Hij liet Sprite er ook bij uit zijn bal om van te genieten. "Oh, dat maakt niet uit als ze niet zoveel eten," zei Sebastian. "Je moet ze niet verwennen, ze moeten gewoon geduldig wachten tot de winkels open zijn." Hij keek de Pidgey streng aan. De jongen stelde zich voor als Chase, met Flora, Zuko en Hydro. Sebastian nam de Pokemon in zich op. Drie verschillende soorten. Hij bedacht zich dat Chase een trainer was, maar wist het niet zeker. "Mijn naam is Sebastian, en dat zijn Sprite en Mountain Dew," stelde hij zich voor.
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

All we are is broken glass [Chase Litt] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase had de jongen maar kort in zich op moeten nemen om te zien dat de jongen ook een kleine verzameling aan zichtbare littekens op zijn gezicht had. Chase had zowel een tatoeage als dat litteken om de aandacht naar zijn gezicht te verleggen, maar tot dusver had niemand hem echt de vraag gesteld waar hij dat litteken vandaan had gehaald. En die vraag ging hij ook niet zomaar aan de eerste de beste beantwoorden. Dat was een vrij persoonlijk ding en hij ging daar niet over uitbreiden tegen iemand die hij niet kende. De jongen was hem duidelijk in zich op aan het nemen, maar leek net zoals Chase zijn mond te willen houden over de littekens en algauw ging het gesprek over hun Pokémon. ”Geduld is inderdaad een schone deugd, maar ze zijn zo te zien ook nog vrij jong. Je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze nu nog veel op hun emoties reageren,” sprak Chase koeltjes. Dat had Flora immers ook gedaan toen ze wat jonger was, tot het punt dat ze overal om moest huilen. Zuko en Hydro hadden dat probleem niet gehad, al was Zuko wel behoorlijk temperamentvol geweest als jonge Growlithe zijnde. En nu kon hij dat soms nog, al was het flink geminderd. De jongen stelde zichzelf voor als Sebestian en Chase knikte toen hij de namen van de Pokémon hoorde. ”Mountain Dew?” herhaalde hij, zijn hoofd licht gekanteld. ”Ik heb al best veel mensen ontmoet, maar eigenlijk nog niemand die een Pokémon een naam heeft gegeven bestaande uit twee delen. Hoe ben je op die naam gekomen?” vroeg hij geïnteresseerd. Misschien een belachelijk detail, maar dat waren dan de dingen waar hij zich dan weer in kon verdiepen. Het was één van zijn nerdy kantjes die soms naar boven kwam, al was “nerdy” waarschijnlijk het laatste woord waar je hem mee zou bestempelen als je zijn uiterlijk zou zien.
Sebastian Kestrel
Crescent Moon
Sebastian Kestrel

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

All we are is broken glass [Chase Litt] BogusIncredibleBass-size_restricted
Rusty
Hier een quote
12
11
CHARACTER INFO

OOC INFO

Seb herkende het eigenlijk zelf ook wel. Geduld was niet zijn specialiteit noch die van zijn Pokemon. Eigenlijk waren ze niet zo verschillend. De jongen leek verbaast en Sebastian nam die verbazing over toen hij realizeerde dat de ander nog nooit van Mountain Dew had gehoord. "Mountain Dew? Oh, dat is een frisdrank," zei hij ietsjes schaapachtig. Hopelijk verwachtte de ander geen diepe filosofische betekenis, zoals sommige hun Pokemon noemden. Hij had al eerder kritiek gekregen van mensen omdat hij ze zo simpel vernoemde naar producten, maar het was niet of Sprite en Mountain Dew er beledigd door waren. Flora en Hydro spraken voor zichzelf, hij had ze vernoemd naar de soort, behalve Zuko dan. "Flora en Hydro snap ik maar... Hoe ben je op Zuko gekomen?" vroeg hij terug.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum