Pokéball Mart - wo jun 30, 2021 11:45 am
Tales of Sinnoh
Administrator
|
| Ik wil een pokéball omwisselen! Type nieuwe pokéball: Luxury Ball Voor pokémon: Lily #298 |
| POKÉBALL TRADE COMPLETED You got balls.
Er is 5 ₽ afgeschreven. Vergeet de pokéball ruil niet in je PC te noemen. |
| Ik wil een pokéball omwisselen! Type nieuwe pokéball: Level ball Voor pokémon: (Naam & ID) Ax #490 |
| POKÉBALL TRADE FAILED You got no balls. De pokéball maker kijkt fronsend, maar ziet geen Level ball of rode Apricorn in je inventory. 'Sorry, maar ik heb één van die twee nodig om je pokéball te kunnen ruilen'. |
| Ik wil een pokéball omwisselen! Type nieuwe pokéball: Luxury Ball Voor pokémon: (Naam & ID): Armani #451 Link naar inventory: https://talesofsinnoh.actieforum.com/t1090-sylvester-s-pc#6048 (en aankoop) https://talesofsinnoh.actieforum.com/t12p60-trainer-market#10937 Ik wil een pokéball omwisselen! Type nieuwe pokéball: Luxury Ball Voor pokémon: (Naam & ID): Vuitton #314 (ik was er niet zeker van of het mogelijk is om met één Ball in je bezit meerdere in een nieuw jasje te steken zo niet dan voor nu alleen voor Armani <3) |
| POKÉBALL TRADE COMPLETED You got balls.
Er is 5 ₽ afgeschreven. Vergeet de pokéball ruil niet in je PC te noemen. (Één pokéball voor één Pokémon inderdaad ) |
| Bestelling: Friend Ball Welke Apricorn ruil je (let op de kleur): Green Apricorn |
| POKÉBALL PURCHASE You got balls.
Er is 10 ₽ afgeschreven. Vergeet de pokéball niet in je PC toe te voegen. |
| Bestelling: fast ball Welke Apricorn ruil je (let op de kleur): white apricorn |
| JE BESTELLING: Bestelling: Lure Ball Welke Apricorn ruil je (let op de kleur): Blue Apricorn |
Karakterkaart Gender: Female Age: 25 years old Rank: 6
CHARACTER INFO OOC INFO | Bestelling: Lure Ball Welke Apricorn ruil je (let op de kleur): Blue Apricorn |