Switch account

it's a maze(ing?) [open] - wo jun 30, 2021 5:32 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Rank: 4

it's a maze(ing?) [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Het regende niet heel hard, maar wel hard genoeg om ervoor te zorgen dat Tyson wilde schuilen voordat hij helemaal doorweekt zou raken op deze koude lentedag. Hij had Belle uit haar Pokéball gelaten in de hoop haar een beetje te kunnen trainen, maar toen begon het te regenen en was Tysons zin in het trainen van zijn pumpkaboo een beetje verpest. Dus nu was hij samen met Belle op zoek naar een overdekte plek om te schuilen. De pumpkaboo zweefde een stukje voor hem uit, en maakte plots een verrast geluidje. "Wat is er?" Vroeg hij aan zijn pokémon, die niet echt reageerde en in plaats daarvan gewoon een stukje verder weg ging zweven. "Belle? Waar ga je heen?" Tyson liep verward en lichtelijk geïrriteerd achter zijn kleine pumpkaboo aan, maar ontdekte al snel waar deze hem heen wilde brengen: Er was een soort grot hier. Oh Arceus, een schuilplek, eindelijk! Dat was Tyson z'n eerste en voor nu enige gedachte bij het zien van deze grot.

Eenmaal binnen keek hij rond, voor zover dat kon want deze grot was wel verdomd donker, zeker nu het niet zo zonnig was buiten. Hij keek naar Belle, die een beetje nerveus leek te zijn nu ze hierbinnen was. "Alles oké?" Vroeg Tyson aan zijn pokémon. Belle reageerde niet, maar keek enkel naar iets dat achter Tyson zelf leek te staan. "Belle?" Tyson realiseerde zich plots iets. "Belle, er staat toch geen groot, eng ding achter me?" Hij raakte een beetje in paniek en durfde niet achterom te kijken. De pumpkaboo voor hem leek echter toch wel best bang te zijn van iets, en na verstijfd stil te hebben voor wat voelde als een eeuwigheid durfde Tyson het toch maar aan om om te kijken. Er was niks achter hem, en zodra hij verward terugkeek naar Belle hoorde hij deze geniepig giechelen. "Je vond het wel leuk om mij voor de gek te houden hè?" Tyson klonk wat geïrriteerd, maar hoopte maar dat dit een teken was dat Belle wat minder gespannen zou worden. Hij keek even terug naar de grot-ingang. Zou het nog regenen? Maar terwijl Tyson terug richting de ingang liep, dwaalde Belle dieper de grot in, het was puur geluk dat de coördinator nog net op tijd terugkeek om zijn pokémon te zien wegzweven voordat deze compleet verdween in het donker. "Hey!" riep hij richting de pumpkaboo, Kom eens terug hier! Belle luisterde niet... En hij realiseerde zich nu net pas hoe erg zijn stem door de gang galmde. Gefrustreerd rende hij achter zijn pokémon aan, maar tegen de tijd dat hij haar weer gevonden had was hij zelf wel een beetje verdwaald geraakt in deze donkere, doolhofachtige grot.

"Euhhh...." Ja, wat ging hij nu doen? "Is er daar iemand?" Hij riep die laatste paar woorden zo luid mogelijk als hij durfde te zijn momenteel, hopend op een reactie van iets dat geen grote, enge pokémon was.
OPEN TOPIC
Re: it's a maze(ing?) [open] - do jul 01, 2021 4:55 pm
Cerys Winters
Crescent Moon
Cerys Winters

Karakterkaart
Rank: 03

Lianne
Hier een quote
13
105
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het laatste wat Cerys verwacht had te horen was een stem. Een mannenstem galmde haar kant uit en echode spookachtig om haar heen. Ze trok de tas wat dichter tegen haar rug aan alsof ze bang was beroofd te worden en en wachtte want, helaas voor haar, kwam de stem net uit de richting die zij opging. Ze dacht even kort na terwijl ze als aan de grond genageld stond. O jee, wat moest ze doen? De keus werd snel voor haar gemaakt. Een pompoen met gloeiende ogen vloog het licht van haar zaklamp in en ze slaakte een ijselijke ging, drukte haar zaklamp uit en kroop tegen de muur aan in het pikkedonker in de hoop dat de pokémon haar gewoon voorbij zou vliegen nu dat hij haar niet meer kon zien.  
Re: it's a maze(ing?) [open] - za jul 03, 2021 11:45 am
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een cirkel van licht verscheen op een grotwand een stukje verderop, en Belle besloot om het te gaan onderzoeken. Tyson volgde de pumpkaboo om ervoor te zorgen dat deze niet weer weg zou vliegen. Helaas ging dit ene lichtpuntje in het duister al snel weer uit zodra Belle er voor zweefde, en klonk vervolgens een schelle gil van dichtbij die Tyson zelf ook even liet schreeuwen van schrik. Belle kon hier wel eventjes om giechelen, maar ze kwam vervolgens toch maar weer terug naar haar trainer. Tyson keek in de richting waar de gil van daarnet vandaan kwam, en dacht een mensvormig figuur te zien bij de muur. Tyson aarzelde even, maar besloot uiteindelijk om toch maar iets te zeggen, hopend dat zijn ogen hem niet voor de gek hielden. "Hallo? Is daar iemand?" Zijn stem trilde een beetje.

@Cerys Winters
(:
Re: it's a maze(ing?) [open] - za jul 03, 2021 12:58 pm
Cerys Winters
Crescent Moon
Cerys Winters

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
13
105
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rillend van angst hield ze haar handen boven haar hoofd toen ze in het donker die vreselijke pompoen op en neer zag deinen. Zag het haar? Hoorde het haar? Ze maakte een klein sprongetje van schrik toen ze een stem hoorde. O Arceus, ze was gered! Of- ze zou beroofd worden? Cerys herinnerde zich op dat moment weer dat ze een pokémon had. Eentje die meer moed in één staarthaar had dan Cerys in haar hele lichaam. Ze graaide in het donker naar Sheah’s pokeball en liet haar los. "Help me!" prevelde ze voor de zoveelste keer tegen haar Eevee. “P-Pas op ik ben gewapend!” kwam er vervolgens niet erg dreigend uit. Ze sprong op en knipte haar zaklamp aan en scheen die recht in het gezicht van het figuur dat de hoek om was gekomen. Ze wist niet wat ze wilde doen met een zaklamp. Hem verblinden? Ermee de hersens in slaan? Sheah sprong naar voren en beet de persoon in kwestie in zijn been..
Re: it's a maze(ing?) [open] - za jul 03, 2021 1:12 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er klonken wat geluidjes in het duister en Tyson kon zweren dat hij een zachte "help me" hoorde. Onzeker van de situatie bleef hij toch maar staan waar hij stond en probeerde te focussen op het figuur dat hij eerder in het duister zag. "P-Pas op ik ben gewapend!" sprak het figuur bij de muur vervolgens. Niet veel later werd er een fel licht recht in Tysons gezicht geschenen, en hield de jongeman snel een hand voor zijn gezicht in de hoop niet verblind te worden. "Hey!" riep hij, verrast door het plotselinge licht. "Ik wil je geen kwaad doen! Ik ben verdwaald!" Zijn stem klonk wat paniekerig, zeker aangezien de ander blijkbaar een wapen bij zich had. In de tussentijd keek Belle toe naar hoe haar trainer verblind werd door het licht van de zaklamp, en liet weer zo'n geniepig lachje horen.

@Cerys Winters
Tyson go brrr
Re: it's a maze(ing?) [open] - do jul 08, 2021 12:59 pm
Cerys Winters
Crescent Moon
Cerys Winters

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
13
105
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cerys haar hart dreigde uit haar borst te scheuren toen hij de hoek om was gekomen. Ze slaakte onwillekeurig een angstig kreetje en deinsde nog wat verder achteruit, de zaklamp in beide handen geklemd alsof het haar laatste levenslijn was. “W-waarom sluip je dan zo rond in het donker?” Riep ze verontwaardigd uit. “Ga lekker andere meisjes in het donker lastig vallen, viespeuk.” Hij zag er best eng uit. Hij was minstens anderhalve kop langer dan zij met een litteken over zijn linkeroog en een sinistere uitstraling. Al had iedereen al snel een sinistere uitstraling als het aan Cerys lag. Sheah gromde dreigend met al haar haren omhoog. “Nou, ik heb genoeg van je, ik ga!” Heel snel en heel ongemakkelijk strompelde ze langs hem, half struikelend in haar haast om weg te komen. Met wapperende haren rende ze naar het licht die een hoek om scheen. Tot haar grote afschuw kwam ze tot de ontdekking dat de hemel was opengespleten en het goot. Hemel, nu zat ze met hem o p g e s c h e e p t! Wat een ellende. Verslagen liet ze zich tegen de rotswand omlaag glijden en slaakte ze een zielige zucht. Nou ja, ze had altijd nog Sheah en haar zaklamp. Als het er écht op aan kwam, kon ze gemeen schoppen en bovendien had ze haar nagels laten doen. Die waren dus lekker scherp, ha!
Re: it's a maze(ing?) [open] - za jul 10, 2021 6:39 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
Elizabeth
Lvl 1
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
Deze jongedame was het zeer zeker niet eens met zijn aanwezigheid, ondanks dat hijzelf al had gezegd dat hij verdwaald geraakt was hier in het duister van de grot. Vervolgens werd hij uitgemaakt voor "viespeuk" en werd er naar hem gegromd door een eevee. Het ging allemaal zo snel dat Tyson geen tijd had om te reageren, en zodra de aardbeiblondine weggerend was slaakte de coördinator een diepe zucht. Hoe moest hij nou weer terug bij de uitgang komen? Belle maakte een geluidje naast hem, waarschijnlijk proberend om hem een beetje extra moed en hoop te geven. Hij keek naar de kleine pumpkaboo, misschien wist zij waar de uitgang was? Tyson gokte dat een Ghost-type pokémon zoals Belle vast wel goed kon zien in het donker. De vraag was enkel: hoe zou hij haar kunnen volgen in dit duister? Want hij was niet zo slim geweest als die schreeuwende meid van eerder, hij had namelijk geen zaklamp bij zich op het moment.

Voor zover Tyson wist kon Belle ook geen moves die als iets van licht zouden kunnen dienen, maar Sparkles misschien wel! Helaas was het zo donker dat hij niet zo makkelijk kon zien of vinden welke pokéball van Sparkles was. Maar na een tijdje gegraaid te hebben in zijn tas en verschillende pokéballs geprobeerd te hebben had hij uiteindelijk toch die van zijn growlithe. "Sparkles, zou je misschien kunnen proberen om het pad voor ons wat te verlichten met Ember?" vroeg Tyson op een vriendelijke toon aan zijn pokémon, die vervolgens zijn werk deed. De kleine vlammetjes schoten vooruit, en gaven Tyson een tijdelijk beeld van hoe het er uit zag. Er zat een bocht een stukje verderop in deze grot dus hij besloot om deze te volgen, en toen hij vervolgens de hoek om was zag hij een iets wat leek op licht in de verte. "Kom." zei hij tegen zijn pokémon voordat hij in een snellere looppas richting het licht liep.

En ja hoor, daar was de uitgang weer! Alleen was de regen niet bepaald minder geworden, en stond die meid die hij eerder tegengekomen was ook nog hier te schuilen. Tyson twijfelde even, maar liep vervolgens toch naar haar toe. "Hey, ehh... Sorry dat ik je eerder zo heb laten schrikken," zei hij tegen haar. Hij voelde zich toch wel een beetje schuldig over wat er gebeurd was maar hoopte eerlijk gezegd meer dat zij haar excuses ook zou aanbieden. In de tussentijd was Sparkles naast hem komen staan terwijl Belle nog steeds op een afstandje half in de schaduwen bleef zweven.
Re: it's a maze(ing?) [open] - ma jul 12, 2021 10:25 pm
Cerys Winters
Crescent Moon
Cerys Winters

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
13
105
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er klonk een heleboel kabaal diep in de grot. Cerys maakte een angstig geluidje en ging rechtop zitten. O hemel, wat was hij nú weer aan het doen? Allerlei doomsday scenario’s gonsden door haar hoofd heen. Allemaal dingen die hij met haar zou kunnen doen als ze alleen waren. De hele zaak werd er alleen maar erger op toen tot overmaat van ramp hij tevoorschijn kwam en hij niet meer vergezeld werd door alleen een vliegende pompoen. Nee.. hij had ook een vuurspuwende hond bij zich. Cerys duwde haastig zichzelf overeind en griste Sheah van de grond af die ze als een schild tegen haar borst drukte. Hij mocht eens proberen dichterbij te komen nu, dan beet ze zijn vingers eraf! “Wat wil je nou van me?” bracht ze uit zijn tweede spijt betoog compleet negerend. “Zie je dan niet dat het niet grappig is om een dame in nood zó te kwellen?” Voegde Cerys er aan toe terwijl haar stem dramatisch brak op nét het goede moment. Die paar jaar toneelschool was toch nog van pas gekomen.
Re: it's a maze(ing?) [open] - wo jul 14, 2021 2:02 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
Elizabeth
Lvl 1
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
"Wat wil je nou toch van me?" was niet de reactie die Tyson van deze meid verwachtte, maar hij zou het er maar mee moeten doen. "Zie je dan niet dat het niet grappig is om een dame in nood zó te kwellen?" vervolgde ze. "Kwellen?" Tyson was duidelijk verward en was op dit punt al helemaal niet meer zeker of deze meid serieus was of dat ze hem voor de gek hield, "Het was nooit mijn bedoeling geweest om je te 'kwellen', ik was gewoon verward en verdwaald. Maar ja, jij weigert om mijn excuses te horen, laat staan accepteren." Hij draaide zich om en liep terug naar zijn pokémon die een stukje verder terug in de grot stonden. Misschien moest hij haar gewoon proberen te negeren voor de tijd dat ze hier samen vast zouden zitten aangezien geen van beiden zin leek te hebben om door deze stortregen te reizen. Hij keek even naar zijn pokémon, Belle leek ook niet heel blij te zijn met deze situatie en zelfs Sparkles leek iets minder vrolijk dan dat hij normaal gesproken was.
@Cerys Winters // gezellig dit xD
Re: it's a maze(ing?) [open] - do jul 15, 2021 2:19 pm
Cerys Winters
Crescent Moon
Cerys Winters

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
13
105
CHARACTER INFO

OOC INFO

O! Schoof hij nou de schuld op haar? Pff! Cerys haar wenkbrauwen schoten verbaasd omhoog en ze slaakte een ontzet kreetje met haar hand voor haar mond. “Nou zeg, ik ben niet diegene die meisjes in grotten in het nauw drijft met hun pokémon!” riep ze uit. Als ze Sheah niet had vastgehouden in haar armen, had ze die nu arrogant in haar zij gezet. “Ik was hier gewoon mijn werk aan het doen als Crescent Moon recruit,-” Een knetter grote leugen. Ze was niet eens in uniform. Maar als hij daar aan zou twijfelen, duwde ze haar licentie onder zijn neus. “-, voordat jouw enge pokémon mij bijna..” haar nu schrille stem stierf weg, haar bleke ogen keken om beurten naar de growlithe en vliegende pompoen. Ze hield Sheah nog dichter tegen haar borst gedrukt.  
[/quote]
Re: it's a maze(ing?) [open] - do aug 05, 2021 10:14 am
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart

Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
Elizabeth
Lvl 1
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
"Ik was hier gewoon mijn werk aan het doen als Crescent Moon recruit,-" Oh nee, had hij een Crescent Moon rekruut bang gemaakt? Geweldig. Niet dus. Hopelijk zou ze hem niet arresteren of zo. "-, voordat jouw enge pokémon mij bijna.." "Bijna wat?" Tyson haalde een van zijn zo goed als onzichtbare wenkbrauwen op, "Mijn pokémon hebben jou niks ergs aangedaan. Ik snap dat je misschien schrok van Belle, maar ik beloof je dat zowel mijn pokémon als ikzelf geen kwade bedoelingen hebben." Hij keek naar Sparkles en Belle, die zich waarschijnlijk net zo ongemakkelijk voelde als hijzelf. Was deze discussie het überhaupt waard? Of zou deze meid gewoon door blijven gaan met haar paniekerige verwijten?
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: