Switch account





You run with me - di jul 06, 2021 2:43 am
Hayden Fòlais
Researcher
Hayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 jaar
Rank: 3

You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
6
299
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij had zijn shiny Treecko nog niet zo lang geleden gevangen, maar nu de pokemon toch echt van hem was, was het ook tijd om deze wat te gaan trainen zodat hij een Grovile zou krijgen. Hij had niet een bijzondere plek ervoor gekozen, maar wel een waar de Treecko in zijn voordeel zou zijn. Het duurde gelukkig dan ook niet al te lang voor de Treecko begon te gloeien en van vorm begon te veranderen. Niet veel later stond er een Grovyle en hij kon niet blijer met zijn nieuwste aanwinst zijn.


Note: -
Re: You run with me - wo jul 28, 2021 10:50 pm
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 3

You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
trade used
Hayden wilde zijn shiny trainen zodat hij kon evolven, dus had Jayden de kans genomen om Spook eindelijk eens te evolven. Hij had de item gekocht en hield het kalm voor de Haunter. Het was een vreemd iets dat trade moest induceren, een kenmerk die hij ook met Hayden had kunnen doen. Maar... Ergens dacht hij wel dat zijn broer zou gaan lopen met de Gengar. Niet dat hij de ander niet vertrouwde, zijn broertje was de enigste persoon wie hij vertrouwde... HEt was eerder dat hij hem kende en het feit dat Hayden alles zou doen om zijn handen op een mega te houden. Kalm gaf hij de item aan zijn Haunter, die het gretig vastgreep met een brede grijns. Al snel begon de Pokémon te gloeien, waarna het zwevende ding naar de grond werd getrokken en het witte licht weg ebde. De ghost poison type die nu voor hem stond tilde even zijn handen op en bekeek ze, waarna een zazcht gelach te horen was. De man grijnsde even en kwam overeind, waarbij zijn Gengar meteen ook begon te zweven om naast zijn trainer te kunnen hangen. Even keek hij om naar wat zijn broer aan het doen was... Ah mooi zo, zijn ding was ook evolved. Kip knikte een enkele keer naar de ander, waarop Jayden zachtjes zuchtte. Vogel zat op zijn schouder, gewoon te chellen weet je wel. Draak kwam echter al snel aangelopen en greep zijn hand vast. Jayden keek even op en fronste. Wat?!

SPOOK
LV 28
DRAAK
LV 25
VIS
LV 25
KOEVOET
LV 25
VOGEL
LV 28
KIP
LV 30

Re: You run with me - za aug 14, 2021 5:20 pm
Hayden Fòlais
Researcher
Hayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 jaar
Rank: 3

You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
6
299
CHARACTER INFO

OOC INFO



De shiny was toch wel de meest speciale pokemon die hij had op het moment. Het had hem ook veel gekost aan lures, maar het was het waard geweest. Hij zag in zijn ooghoeken dat er nog een pokemon aan het evolueren was en verbaasd keek hij in de richting van Jayden die zijn Haunter had besloten te evolueren in een Gengar. Hun teams begonnen sterker te worden en steeds meer stappen richting de eerste succesvolle mega evolutie te zetten. Alleen moesten ze nog zien hoe ze aan een key stone zouden komen en de mega stones. "We zullen toch maar een key stone moeten stelen." Alleen de vraag was hoe.


Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum