Switch account





[Route 210] Keuzestress [&Chinma] - di jul 06, 2021 6:27 pm
Will van der Storm
Trainer
Will van der Storm

Karakterkaart
Gender: Non-binary
Age: 18
Rank: 1

[Route 210] Keuzestress [&Chinma] BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
17
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

Will was nu vanuit Veilstone City op weg naar de kleinere dorpjes die meer richting het centrale deel van de Sinnoh regio lagen, al was die er nog niet helemaal over uit of die nou eerst naar Solaceon Town wilde of in plaats daarvan toch maar richting Celestic Town ging. Die zag de splitsing in het pad waar deze beslissing gemaakt moest worden al liggen, maar twijfelde nog steeds. Zappy zat mooi in zijn pokéball, die had Will voor nu nog niet nodig. De tynamo's pokéball zat in een netje bungelde aan een koord dat aan Wills rugzak zat, het was geen heel lang koord dus echt veel problemen zou het hen hopelijk niet opleveren.

Will was nu aangekomen op de splitsing en keek nieuwsgierig van naar hun opties, de ene kant ging naar Solaceon Town terwijl de andere naar Celestic Town ging. Al was de jonge trainer eerlijk gezegd niet heel bekend met hoe Sinnoh in elkaar stak qua locaties, en wist die dus ook niet welke kant waarheen ging. Misschien maar goed ook... Na eventjes te twijfelen besloot die om hun gewoonlijke manier van beslissen maar weer tevoorschijn te halen. "Iene miene mutte, tien pond grutten..." en zo begon Will afwisselend in de twee richtingen te wijzen tot die een keuze gemaakt leek te hebben, wat waarschijnlijk nog wel even zou duren aangezien hun "iene miene mutte" dingetje wel erg lang doorging voor zo'n simpele tactiek om keuzes te maken. Het zag er vast raar uit voor iemand die hen niet kende.

@Chinma Syco
tien pond kaas
Re: [Route 210] Keuzestress [&Chinma] - wo jul 07, 2021 12:48 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Route 210] Keuzestress [&Chinma] BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Chinma zuchtte even en keek schuin op naar zijn Nidoking, die kalm naast hem zat, Daluchi in zijn grote poten houdende. Fechi zat in de haren van de albino jongen en Njidi zat in de boom waar de jongeman tegen zat. Hij had zijn armen wat rond zich geslaan, zijn benen opgetrokken. Hij wist niet goed wat hij moest doen, hoe hij dit moest aanpakken en dat maakte hem nervous. Chidi sprong al snel uit de boom, opdat de Weavile een echte klimmer bleek te zijn. Hij keek even grijnzend naar zijn trainer en haalde een bloemenkroontje boven die hij opgetogen op het hoofd van zijn trainer plaatste. Even knipperde de jongen, legde hij een hand tegen de kroon aan, een lichte glimlach op zijn lippen. Fechi stak voorzichtig haar hoofdje vantussen de haren en bekeek de bloemen die de rand van het hoofd van haar trainer sierde. Ze bewoog haar groen getinte paddenstoelen wat en maakte vervolgens een tevreden geluidje, iets dat Chidi liet grijnzen, een lichte blos op zijn gezicht was bijna zichtbaar. Chinma rolde kort met zijn ogen en duwde zichzelf wat meer overeind toen hij iemand zag staan bij de splitsing verderop. De lange jongen kwam rustig overeind en benaderde de ander kalm. "Hallo, kan ik je ergens mee helpen?" vroeg hij op zijn gebruikelijke vriendelijke toon. Eze bleef lekke in de schaduw van de boom zitten met Daluchi en Njidi was ook wat aan het dutten op een van de takken, dus die drie bleven waar ze waren. Het was enkel Fechi, die in zijn haren zat, en Chidi, die al snel voorbij zijn trainer kwam gelopen om te kijken wat er aan de hand was, die hier waren.

eze
LV 20
Njidi
LV 20
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
Daluchi
LV 18
???
LV ??

Re: [Route 210] Keuzestress [&Chinma] - wo jul 07, 2021 1:51 pm
Will van der Storm
Trainer
Will van der Storm

Karakterkaart
Gender: Non-binary
Age: 18
Rank: 1

[Route 210] Keuzestress [&Chinma] BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
17
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zappy
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
Will van der Storm!
Will stopte hun "iene miene mutte" gedoe toen er iemand op hen af kwam lopen en hen een vraag stelde. "Kan ik je ergens mee helpen?" vroeg de jongen, die gevolgd werd door een Weavile. "Ik kan niet kiezen waar ik als eerste heen wil," zei Will terwijl die hun schouders ophaalde, "Ik ben recent begonnen met mijn reis door deze regio en 't is niet zo dat ik echt een specifiek doel gepakt heb om naartoe te gaan, dus nu moet ik kiezen. Heb jij misschien advies voor leuke plekken binnen Sinnoh?" De trainer grinnikte even voordat hun oog viel op een groen ding dat in het haar van de ander zat. "Er zit trouwens iets groens in je haar." zei die tegen hem, want misschien wist hij het niet.
@Chinma Syco // beetje kort, maar hopelijk wel goed?
Re: [Route 210] Keuzestress [&Chinma] - vr jul 16, 2021 2:22 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Route 210] Keuzestress [&Chinma] BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
De persoon in kwestie explideerde hun intenties en wat er aan de hand was, waarop Chinma even kalm naar hen knikte. Juist ja, klonk als een bekend probleem, maar voor alles was een oplossing en zo ook voor deze. Een glimlach verscheen op zijn lippen waarna hij rustig een stap dichter zette, maar stopte in zijn actie toen de ander een opmerking maakte over zijn haar. Oh? HIj knipperde even, liet de woorden even malen en begon toen zachtjes te lachen. "Oh... Dat is mijn Morelull," zei hij even zacht lachend. "Kom op Fechi, laat je even zien," de kleine paddenstoel loerde rustig vantussen de witte lokken, waarna ze even neerkeek op de ander, haar ogen groot. "Ze heeft het niet zo op mensen, dus ja..." De longe jongen streek even langs zijn nek, nog steeds zacht lachend. De bloemenkroon die nog steeds op zijn hoofd lag bewoog wat door de bewegingen van de grass type, maar Fechi corrigeerde deze actie al snel door haar kleine ledematen te gebruiken het beter te plaatsen. Hm... Chidi keek even rustig naar zijn trainer, waarna hij een opgetogen geluidje maakte naar de vreemdeling en probeerde diens hand te pakken. Hij wilde hen naar ergens mee krijgen en begon dan ook te gebaren naar het bloemenveldje verderop, zacht trekkende aan de hand, of een poging ertoe. "Ik ben origineel niet van Sinnoh, ik kom uit Kalos en ben hier ook nog niet zo heel lang... Maar ik vind Hearthome city wel echt een aanrader," zei de albino jongen even terwijl hij over zijn kin streek, een nadenkende blik in zijn ogen. "Oh... Tenzij je een trainer bent en de gyms wilt doen... Dan ga je beter richting een van de eerste gyms," ja, het was immers zo dat hearthome en de eerste gyms niet meteen naast elkaar lagen.

Verderop, naast het bloemenveldje, was de boom waar ze eerder hadden gezeten. De grote, shiny Nidoking zat nog steeds met Daluchi, de Larvitar, in de armen. Njidi was inmiddels wakker geworden en begon zichzelf uit te rekken, een slaperige blik in haar ogen terwijl ze zocht waar haar eigenaar was.

eze
LV 20
Njidi
LV 20
Chidi
LV 20
Fechi
LV 16
Daluchi
LV 18
???
LV ??

Re: [Route 210] Keuzestress [&Chinma] - di aug 03, 2021 1:32 pm
Will van der Storm
Trainer
Will van der Storm

Karakterkaart
Gender: Non-binary
Age: 18
Rank: 1

[Route 210] Keuzestress [&Chinma] BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
17
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zappy
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
Will van der Storm!
Ah, een morelull. Will had wel eens van de pokémon gehoord, maar had er nog nooit eentje in het echt gezien. Ze luisterde verder nog aandachtig naar wat de jongen verder nog uitlegde. "Ik ben inderdaad een trainer die de gym challenge wil doen," ze keek even heen en weer tussen haar opties op de T-splitsing waar ze aan stond, "maar eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een idee wat de snelste route is naar één van de zogezegd makkelijkere gyms." Toen de weavile waarvan ze gokte dat ie bij de jongen hoorde haar hand vastpakte keek ze even verward naar de pokémon en vervolgens naar de witharige jongen. "Doet ie dit vaker?" vroeg ze aan hem, langzaam volgend in de richting waar de weavile heen wilde.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum