Switch account





Take me down to the fighting end - ma jul 12, 2021 2:20 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora probeerde niet te veel aan morgen te denken. Ze was van plan om morgen de gym uit te gaan dagen en hoewel ze kort had overwogen om een Thunder Stone te kopen en Thunder nu al te evolueren, had ze toch maar besloten om het niet te doen. Hij zou misschien sterker zijn als een Raichu, maar zijn snelheid zou dan misschien iets minder zijn en die had ze wel nodig als ze de Bug type gym ging uitdagen. Ze had ook geen idee of ze hem als eerste moest inzetten of dat ze hem juist als laatste moest houden. Ze had ook geen idee of ze nu Blizzard of Shadow moest gebruiken, maar misschien moest ze daar nu nog niet te veel mee bezig zijn. Ze had kort overwogen om een berichtje naar Finn te sturen met de melding dat ze de gym zou gaan uitdagen, maar dacht dat het eigenlijk leuker was als ze hem de badge zelf kon laten zien de volgende keer dat ze elkaar zouden zien. En ergens maakte het haar ook wel nerveus als hij misschien op het idee zou komen om naar haar battle te komen kijken. Ze had liever geen toeschouwers; ze was al zenuwachtig genoeg zo. Momenteel zat ze op een bankje en had ze al haar Pokémon uit hun bal gelaten. Thunder en Blizzard zaten gezellig bij elkaar terwijl Shadow en Raptor zich wat meer afgezonderd hadden. Raptor begon wel wat meer naar haar op te warmen en daar was ze wel blij om om dat te zien. Haar blik gleed naar Shadow toen hij opeens uit het niets verdween en ze fronste bezorgd haar wenkbrauwen. Hij zou toch geen problemen op gaan zoeken, hè?


@Paige Reid
Re: Take me down to the fighting end - wo jul 14, 2021 12:17 am
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze was blij met de nieuwe aanwinsten die ze er recentelijk bij had gevangen. De twee pokemon liepen dan ook nu rustig naast haar. Ook al liep de Rockruff wat makkelijker mee dan de Miltank. De pokemon was tenslotte niet de slankste, maar het was er wel een die perfect zou passen in het idee dat ze had. Miltank's konden alleen vrouwelijk zijn wist ze en dat maakte de pokemon eigenlijk bijna nog bijzonderder. Wat ze alleen niet had verwacht was dat er plotseling een Gastly voor haar neus zou verschijnen en geschrokken zette ze een stap achteruit. Ze kon Fenrir horen grommen naar de pokemon, duidelijk niet blij met het feit dat het haar trainer had laten schrikken.


Note: -
Re: Take me down to the fighting end - di jul 20, 2021 3:15 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lichte zucht rolde van haar lippen toen ze haar Gastly een eindje verderop op zag duiken voor een meisje met een Rockruff en een Miltank. Ze liet haar blik kort bewonderend naar de Miltank glijden, maar werd algauw uit haar gedachten gehaald door de Rockruff die begon te grommen naar Shadow. Ook zonder zijn gezicht te zien wist ze dat hij nu al een grote grijns om zijn lippen had en dat er vast niet veel voor nodig was om de Gastly het bloed onder de nagels van de Rockruff uit te laten halen. ”Shadow, genoeg,” sprak haar stem zacht, maar berispend. Shadow rolde met zijn ogen en zwakte wat af naar achteren. Blizzard en Thunder kwamen nieuwsgierig dichterbij om de nieuwelingen te bekijken en zelfs Raptor kwam wat dichterbij, maar hield wat meer afstand dan de andere drie van zijn team. ”Sorry voor zijn gedrag,” verontschuldigde Aurora zich naar het meisje, waarschijnlijk de trainer van de twee Pokémon. ”Ik zit in een moeilijk proces met het hem aanleren van manieren, maar het wil nog niet echt opschieten.” Ze voelde zich niet bepaald een goede trainer als ze dat hardop moest toegeven, maar het was helaas wel de waarheid. ”Ik hoop dat je niet te erg geschrokken bent?” vroeg ze dus maar.
Re: Take me down to the fighting end - vr jul 23, 2021 12:43 am
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze kalmeerde al iets toen ze het gegrom van Fenrir hoorde en ze een trainer aan zag komen lopen. "Fenrir, dat is genoeg," Wist ze de Rockruff te vertellen eenmaal ze haar stem gevonden had. Blijkbaar was de Gastly een die nog niet heel goed leek te luisteren. Iets wat ze niet per se erg vond, vooral niet nu ze al bijgekomen was van de schrik. "Het valt mee," Sprak ze dan ook. "Heb je de Gastly al lang?" Misschien was dat niet wat ze hoorde te vragen, maar ze was er wel benieuwd naar. Zelf had ze zowel Fenrir als Milk nog niet zo lang, maar de twee luisterden al wel aardig naar haar.


Note: -
Re: Take me down to the fighting end - di jul 27, 2021 10:28 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het viel Aurora wel mee dat het meisje haar Pokémon ook op de vingers tikte. Ze had al wel genoeg boze reacties geïncasseerd omdat haar Gastly zich niet kon gedragen en ze wist niet of ze het echt had aangekund als ze dat nu weer zou hebben meegemaakt. Ze wist dat zijzelf verantwoordelijk was voor zijn gedrag, maar ze was eraan aan het werken en het wilde nog niet zo soepel lopen. Het viel haar in elk geval mee dat Raptor al wel goed naar haar luisterde ondanks dat hij nog maar net in haar team zat. En Thunder en Blizzard natuurlijk ook, maar zij waren al veel langer in haar team en kenden haar ook door en door, dus daar had ze niks anders van verwacht. Ze was in elk geval opgelucht om te horen dat het meisje niet te erg geschrokken was en knikte daar dan ook opgelucht op. ”Ik heb hem al wel enkele weken, maar het probleem met Gastly is dat ze heel erg wispelturig zijn en van nature echte grappenmakers zijn. Ik ben blijkbaar niet de enige die het moeilijk heeft met de opvoeding,” zei ze en ze zuchtte eens. ”Ik probeer nog een oplossing te zoeken, maar ik vind het ook zo zielig als ik iedereen uit hun bal laat en hem dan niet.” Ze haalde haar schouders op. ”Ik hoop dat het beter wordt als hij evolueert.” Ze knikte naar de Miltank. ”Dat is best wel een speciale Pokémon dat je daar hebt. Heb je haar in het wild gevangen?” vroeg ze nieuwsgierig.
Re: Take me down to the fighting end - ma aug 02, 2021 6:11 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Als ze het zo hoorde was een Gastly geen makkelijke pokemon om te hebben. Niet dat ze van plan was geweest om er een te nemen, maar nu wist ze zeker dat het beter voor haar was om zo'n pokemon nooit te hebben. Tenslotte zou die alleen maar over haan heen lopen en dat was niet iets waar ze geschikt voor was. Ze vond het dan ook zeker knap dat het meisje voor haar door bleef zetten met de Gastly. "Het is knap, dat je zo met je pokemon om probeert te gaan, ongeacht wat hij doet." Natuurlijk zou dat wel vanzelfsprekend zijn wanneer je om je pokemon gaf, maar ze begreep dat het toch niet makkelijk moest zijn. Ze had dan waarschijnlijk geluk dat Fenrir en ook Milk naar haar luisterden, ook al leek het de Miltank niet veel te schelen. Ook niet toen de aandacht naar haar verplaatst werd. "Ik heb haar inderdaad gevangen." Bevestigde ze de vraag. De Miltank kwam waarschijnlijk niet heel veel voor hier in Sinnoh, maar ze was heel blij met de pokemon.


Note: -
Re: Take me down to the fighting end - za aug 07, 2021 8:24 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora kreeg lichte blosjes op haar wangen toen het meisje voor haar haar complimenteerde en even gleden haar azuurblauwe ogen naar de grond terwijl ze zichzelf een houding probeerde te geven. ”Dankjewel voor het compliment, maar meer dan mijn best doe ik niet,” zei ze op een bescheiden toon tegen het meisje voor haar. Haar blik gleed kort naar Blizzard, Thunder en Raptor, welke nog altijd de Pokémon van het meisje voor haar aan het bestuderen waren. Met een knikje gaf ze te kennen dat ze gerust kennis mochten gaan maken en hoewel Blizzard en Thunder er meteen al vandoor schoten, bleven Shadow en Raptor op afstand. De manier waarop Shadow de Miltank in zich opnam, beviel haar niet, maar voordat ze er iets van kon zeggen, trok het meisje voor haar alweer haar aandacht. ”Heb je haar voor een speciale reden gevangen of leek ze je gewoon leuk om in je team te hebben?” vroeg Aurora, waarmee ze misschien ook een beetje indirect vroeg wat voor een beroep het meisje deed. ”Oh ja, mijn naam is Aurora trouwens,” stelde ze zichzelf vlug voor, een glimlach om haar lippen spelend. Het was immers wel zo handig dat ze elkaars namen kenden als ze verder zouden gaan met hun gesprek, vond ze.
Re: Take me down to the fighting end - vr aug 13, 2021 4:08 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Er waren er genoeg die het al hadden opgegeven met een Gastly als deze wist ze. Het was dan ook zeker bewonderenswaardig. De Miltank en Rockruff die ze er momenteel uit had waren zeker niet moeilijk, maar zelfs al zouden ze dat wel geweest zijn, dan had ze nog haar best gedaan. Als er ook een pokemon was die perfect in het beeld zou passen die ze had, dan was dat wel een Miltank en toen ze de pokemon dan ook tegengekomen was had ze zich niet in kunnen houden om de pokemon te vangen. "Ik wil later een ranch," Gaf ze dan ook als antwoord. "En als er een pokemon goed bij past, dan is het wel een Miltank." Natuurlijk was dat niet de enige, er waren nog veel meer pokemon. Vandaar ook de reden dat ze allerlei pokemon aan het verzamelen was.


Note: -
Re: Take me down to the fighting end - zo aug 15, 2021 2:58 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora liet haar blik naar het meisje glijden toen ze aangaf dat ze later een ranch wilde hebben. Dat wilde zeggen dat ze breeder wilde worden, right? In dat geval zou een Miltank zeker niet slecht zijn. Als Aurora één roeping graag zou hebben gedaan als ze haar zinnen niet op het worden van de champion had gezet, dan was het wel breeder worden. Ze dacht ook zeker dat ze daar het hart en het geduld wel voor zou hebben, maar ze had haar trainersdroom ook niet helemaal op kunnen geven, zeker niet nu ze haar eerste badge binnen had. ”Het klinkt alsof je al aardig op weg bent om die droom te verwezenlijken,” zei Aurora vriendelijk tegen het meisje. Het leek langs haar heen te zijn gegaan dat ze zichzelf voor had gesteld en Aurora was een tikkeltje te verlegen om daar opnieuw over te beginnen, dus ze hoopte dat de witharige daar uiteindelijk zelf wel op zou komen. ”Heb je al Pokémon gefokt of moet je daar nog plannen voor maken?” vroeg ze door. Misschien moest ze nog Pokémon vangen die ze bij de Miltank kon zetten. Of misschien ging de Rockruff die ze had wel samen met de Miltank. Ze had niet genoeg verstand van breeden om te weten wat samen ging en wat niet.
Re: Take me down to the fighting end - wo okt 13, 2021 10:48 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Take me down to the fighting end BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Eigenlijk het enige dat ze nog nodig zou hebben was het geld om een ranch te kopen, maar langzaam maar zeker was ze er voor aan het sparen en ondertussen hield ze in de gaten wanneer er iets leuks te koop kwam. Als het echt nodig was zou ze haar ouders kunnen vragen om het voor te schieten tenslotte, maar het liefste deed ze dat niet. Ze kon dan ook zeker niet ontkennen dat ze al aardig wat pokemon had waarmee ze verder zou kunnen. "Ik heb er nog niet veel gefokt, voornamelijk een paar houndours." Een ervan had ze nu ook bij zich. Helaas kon ze niet al haar pokemon tegelijk meenemen, maar ze probeerde het toch wel zo veel mogelijk af te wisselen. Ze merkte dat er iets leek te zijn, mogelijk omdat ze te gefocust was geweest op het praten over haar pokemon was ze vergeten om haar eigen naam te geven. "Sorry, ik was iets te gefocust op de pokemon. Mijn naam is Paige." Als het over haar pokemon ging kon ze makkelijk praten, wanneer het over haarzelf ging was het toch wat minder.


Note: -

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum