Re: [BP2021] Pyukumuku Throwing - di aug 17, 2021 1:49 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
| Ik wil een Pyukumuku werpen! Naam karakter: Amélie Sioux Am laat een mooie man voor dr werpen want het is vies tyvm xx |
| Ik wil een Pyukumuku werpen! Naam karakter: Amélie Sioux Am laat een mooie man voor dr werpen want het is vies tyvm xx |
| PYUKUMUKU Vlieg Pyukumuku, vlieg! De Pyukumuku ploft een eind verderop neer in het zand. De afstand voor Amélie leest 3.45 meter! |
| Ik wil een Pyukumuku werpen! Naam karakter: Aydin Hatora |
| PYUKUMUKU Vlieg Pyukumuku, vlieg! De Pyukumuku komt wat ongelukkig neer in het zand, waardoor de Innards Out ability activeert. Dat zijn weer wat extra centimeters! De afstand voor Aydin leest 6.13 meter! |
| DE UITSLAG IS BEKEND Op naar de sterren en daar voorbij! Op de eerste plek staat Vince, met een score van 6.96 meter. Gefeliciteerd! Je Shiny Pyukumuku staat geregistreerd onder ID #538. TM Play Rough Op de tweede plek staat Sylvester, met een score van 6.80 meter. Gefeliciteerd! Je hebt een TM Play Rough gewonnen en mag deze toevoegen aan je PC. Lure ball Op de derde plek staat Lunar, met een score van 6.70 meter. Gefeliciteerd! Je hebt een Lure ball gewonnen en mag deze toevoegen aan je PC. |