[BP2021] Sandile's Scavenger Hunt - wo jul 14, 2021 5:44 pm
Tales of Sinnoh
Administrator
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Finn Strider Vakcode: 8B |
| Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Dig In vakcode 8B zat een TM Dig. Gefeliciteerd met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Will van der Storm Vakcode: 2F |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Tyson Brown Vakcode: 13E |
| Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Rock Gem In vakcode 2F zat een Rock Gem. Gefeliciteerd Will met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Soft Sand In vakcode 13E zat een Soft Sand. Gefeliciteerd Tyson met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Female Age: 23 years old Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Hazel Lockwood Vakcode: A1 |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Lyra Estrella Vakcode: A4 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Gabriel Tartan Vakcode: A7 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Lucie Evien Vakcode: D6 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Rosy Florbelle Vakcode: 2B |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Yasmin Lum Vakcode: C1 |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Chloe Rose Vakcode: D1 |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Paige Reid Vakcode: D14 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Connor Nolan Vakcode: C10 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Owen Collins Vakcode: F6 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Leif Falkenberg Vakcode: A9 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Scarlet Lockwood Vakcode: E5 |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Lillian Siegmund Vakcode: G12 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Chinma Syco Vakcode: D13 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Morgan Wu Vakcode: A14 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Jayden Fólais Vakcode: G11 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Lyan Horiuchi Vakcode: C4 |
| Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Sandstorm In vakcode A1 zat een TM Sandstorm. Gefeliciteerd Hazel met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Black Glasses In vakcode A4 zat een Black Glasses. Gefeliciteerd Lyra met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Hardstone In vakcode A7 zat een Hardstone. Gefeliciteerd Gabriel met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Flying Gem In vakcode D6 zat een Flying Gem. Gefeliciteerd Lucie met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Oval Stone In vakcode 2B zat een Oval Stone. Gefeliciteerd Rosy met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Dig In vakcode C1 zat een TM Dig. Gefeliciteerd Yasmin met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Sun Stone In vakcode D1 zat een Sun Stone. Gefeliciteerd Chloe met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Ghost Gem In vakcode D14 zat een Ghost Gem. Gefeliciteerd Paige met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Electric Gem In vakcode C10 zat een Electric Gem. Gefeliciteerd Connor met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Normal Gem In vakcode F6 zat een Normal Gem. Gefeliciteerd Owen met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Deep Sea Scale In vakcode A9 zat een Deep Sea Scale. Gefeliciteerd Leif met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Sandstorm In vakcode E5 zat een TM Sandstorm. Gefeliciteerd Scarlet met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Dark Gem In vakcode G12 zat een Dark Gem. Gefeliciteerd Lillian met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Dive In vakcode D13 zat een TM Dive. Gefeliciteerd Chinma met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Fire Gem In vakcode A14 zat een Fire Gem. Gefeliciteerd Morgan met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Sand Tomb In vakcode G11 zat een TM Sand Tomb. Gefeliciteerd Jayden met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Everstone In vakcode C4 zat een Everstone. Gefeliciteerd Lyan met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Eliza Turner Vakcode: B3 Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Jax Atwood Vakcode: E10 |
| Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Ghost Gem In vakcode B3 zat een Ghost Gem. Gefeliciteerd Eliza met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. TM Dive In vakcode E10 zat een TM Dive. Gefeliciteerd Jax met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Cerys Winters Vakcode: 8E |
| Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Shiny Pearl In vakcode 8E zat een Shiny Pearl. Gefeliciteerd Cerys met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Elijah Allen Vakcode: D11 |
| Je graaft en graaft en graaft Kijk nou! Je prijs komt tevoorschijn. Rock Gem In vakcode D11 zat een Rock Gem. Gefeliciteerd Elijah met je prijs! Vergeet de item niet toe te voegen aan je PC. Er is 10₽ afgeschreven. |
| Ik wil een item opgraven! Naam karakter: Vince Newman Vakcode: F12 |