Switch account





[Journey] You run with me - wo jul 14, 2021 10:09 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze wel van deze plek gehoord, maar nog niet eerder de moeite gedaan om er naartoe te gaan. Hier waren tenslotte een paar pokemon te vinden die haar wel aanstonden en die haar goed leken om mee te breeden, maar ze wist natuurlijk niet wat ze tegen zou komen. Ze had Saber, Tails en Fenrir uit hun pokeballs gelaten en de drie pokemon liepen rustig een stukje voor haar uit. Het ene naar het andere stuk af te snuffelen. Want blijkbaar waren hier veel interessante geuren te vinden voor de pokemon. Zelf wist ze nog niet goed hoe ze zich moest voelen op deze plek, maar ze wist dat als er iets zou gebeuren haar pokemon er voor haar zouden zijn.


Note: -
Re: [Journey] You run with me - do jul 15, 2021 9:35 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Een wilde Pokémon laat zich zien!

Elektriciteit kraakt door de lucht. Een Magnemite komt nieuwsgierig jullie kant op gezweefd. Hij laat zoveel elektromagnetische golven los dat het voelt alsof al je haren overeind komen.. Of is dat echt zo?
MAGNEMITE
MAGNET PULL or STURDY
Re: [Journey] You run with me - do jul 15, 2021 7:00 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze had het hier misschien wel moeten verwachten, maar toen ze elektriciteit door de lucht hoorde kraken kon ze het toch niet helpen om even stil te staan. Fenrir en Tails leken het meteen in de gaten te hebben en kwamen terug naar haar lopen, terwijl Saber juist op de bron af ging, een Magnemite. Ze had al wel van de pokemon gehoord, maar het was niet een die ze toe zou willen voegen aan haar groep met pokemon. "Saber, kom." Riep ze de Lillipup dan ook terug en begon van de Magnemite weg te bewegen. Tails en Fenrir volgden haar ook meteen gelukkig.


Note: -
Re: [Journey] You run with me - vr jul 16, 2021 11:30 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

Een trainer komt plots op je afgelopen en met een blik op je Pokémon, vraagt hij of je het ziet zitten om een 2v2 pokémongevecht te doen.

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: [Journey] You run with me - vr jul 16, 2021 6:26 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze kon zien dat iemand haar kant op kwam, geen pokemon deze keer. Alleen de vraag die kwam verbaasde haar iets. Tenslotte was ze geen trainer en daardoor misschien ook niet iemand die heel gewend was aan pokemon gevechten. Maar bij de vraag van de jongen leken Tails en Fenrir bereid om te vechten. Ze leken er zelfs zin in te hebben. Saber leek er minder in geïnteresseerd te zijn, maar dat was misschien ook maar goed, gezien de jongen om 2 vs 2 had gevraagd en niet meer. "Oke," Sprak ze. Afwachtende wat voor een pokemon de trainer voor haar zou hebben.


Note: -
Re: [Journey] You run with me - za jul 17, 2021 2:32 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Quest
Challenge accepted!

Sandile, lv8
Moxie
Dedenne, lv8
Cheek Pouch

De jonge trainer is blij dat je zijn uitdaging aanneemt en haalt twee Pokémon tevoorschijn. Hij geeft aan dat jij mag beginnen.

Re: [Journey] You run with me - za jul 17, 2021 9:20 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze was nerveus en wist niet of ze goed zou zijn in een dubbelgevecht. Dat had ze tenslotte nog nooit eerder geprobeerd, maar hopelijk zouden Fenrir en Tails het goed doen. Saber was hier misschien meer ervaren in geweest qua gevechten, maar de Lillipup zat nu rustig naast haar toe te kijken wat er ging gebeuren. De pokemon die de jongen koos waren een Sandile en een Dedenne. Ze wist dat dit het nog wel eens lastig kon maken, vooral gekeken naar de types van de tegenstander. Ze mocht beginnen en kort dacht ze na wat het beste was om mee te beginnen. "Fenrir, Sand Attack en Tails Growl," Dit zou de accuracy en de attack omlaag moeten brengen. Het was een begin die haar hopelijk zou helpen. Alleen had de Sandile blijkbaar een move die allebei teniet zou doen. Deze deed een Hone Claws waardoor de attack en accuracy weer omhoog gingen. De Dedenne daarentegen ging in de aanval en deed een Nuzzle op Tails. Ze beet zachtjes op haar lip, maar gelukkig raakte de Buizel niet paralysed. "Sonic Boom Tails," Nu de Dedenne zo dichtbij was zou ze haar kans grijpen. Ondertussen had Fenrir haar aandacht gericht op de Sandile. "Double Team," Als accuracy verlagen niet werkte, dan was het beter om de evasiveness van de Rockruff omhoog te brengen. "Tackle," De Rockruff rende naar voren toe en gooide zich tegen de Sandile aan, welke op dat moment een Power Trip deed. Ondertussen deed de Dedenne ook een Tackle, maar was Tails snel genoeg om te ontwijken. "Sonic Boom," Ze had wel gewild dat de Buizel wat anders kon om schade toe te dienen, maar dat was niet het geval helaas. Maar voor nu leek dat deel van het gevecht goed te gaan. De andere kant daarentegen ging het wat moeizamer, maar ze was nog niet van plan om daar op te geven. "Tackle," De Rockruff gooide zich nogmaals tegen de Sandile aan, welke niet op tijd uit de weg kon komen. Ze wist dat ze misschien van kant zou moeten wisselen tussen haar twee pokemon en besloot dat ook te doen. "Tails, Sonic Boom op de Sandile." Dit was iets dat de Sandile duidelijk niet aan had zien komen, omdat het gefocust was op de Rockruff. Maar nu de aandacht naar Buizel ging deed de Sandile een Power Trip, welke raakte. "Sonic Boom," Hopelijk zou dat genoeg zijn om de Sandile uit te schakelen. Maar ze zat natuurlijk ook nog steeds met de Dedenne, die nu haar aandacht had gefocust op Fenrir. De pokemon gooide haar kleine lichaam tegen de Rockruff aan met een Tackle. Maar dat konden zij ook. "Tackle," Ze hoopte dat het hiermee gedaan zou zijn, maar dat was afhankelijk van hoe sterk de twee pokemon van de andere trainer precies waren.


Note: -
Re: [Journey] You run with me - zo jul 18, 2021 9:26 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Quest
Challenge accepted!

Sandile, lv8
Moxie
Dedenne, lv8
Cheek Pouch

Sandile en Dedenne zijn nog niet uitgeschakeld, maar de trainer besluit dat het genoeg is. Hij wilt niet riskeren terug te moeten naar het pokécenter. Je wordt vriendelijk bedankt voor de training en als beloning wilt hij je twee Oran berries geven.

[Journey] You run with me Oranberry Oran Berry (x2)

Vergeet de items niet toe te voegen aan je PC.

Re: [Journey] You run with me - zo jul 18, 2021 1:46 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

[Journey] You run with me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Stiekem was ze blij dat de jongen het hierbij wilde laten, want ze wist niet zeker of ze had kunnen winnen. Tails en Fenrir deden hun best, maar ze waren hier toch lichtelijk in het nadeel en dat kon ze moeilijk ontkennen. Toen haar dan ook de Oran berries aangeboden werden nam ze ze graag aan. Ze wist tenslotte waar ze uiteindelijk voor gebruikt konden worden, ook al had ze er dan wel nog meer nodig dan ze nu had. Saber kwam vrijwel meteen kijken wat het was dat ze gekregen had van de jongen, maar ze stopte de berries snel weg voor een van haar pokemon de kans had om ze op te eten.


Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum